مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

قایق های خودران هم به بازار می آیند

[ad_1]

وب سایت کلیک: پس از ظهور خودرو های به اصطلاح خودران اینک نوبت به تحقیق و توسعه قایق های خودران رسیده و گویا مسئولان پایتخت کشور هلند بیشتر از همه به استفاده از وسایل نقلیه خودران آبی علاقه دارند.

 

 آغاز آزمایش فنی قایق های خودران در آمستردام

 

این طور که از خبر ها بر می آید،در آینده قایق های خودران نقش مهمی را در حمل و نقل آبی بازی خواهند کرد؛به گزارش رسانه The Verge روز دوشنبه در شهر آمستردام برنامه ای ۵ ساله به منظور آزمایش فنی قایق های خودران فعالیت خود را آغاز کرد.

در این برنامه آزمایشی موسسه AMS که مسئولیت بهینه سازی حمل و نقل شهر آمستردام را بر عهده دارد با دانشگاه MIT،دانشگاه صنعتی Delft و دانشگاه تحقیقاتی Wageningen همکاری می کند،نهاد های دولتی مربوطه بودجه ای معادل ۲۷ میلیون دلار را به این پروژه که Roboat نام دارد اختصاص داده اند و قرار اسـت موسسه AMS با همکاری دانشگاه های مذکور تا سال ۲۰۱۷ نمونه هایی آزمایشی از این نوع قایق ها را به کانال های آبی شهر آمستردام بیاندازند.

آمستردام بیش از ۱۰۰ کیلومتر کانال آبی را در خورد جای داده و با توجه به اینکه یک چهارم پایتخت کشور هلند با آب پوشیده شده بدیهی اسـت که کانال های آبی همچون شبکه ای در سرتا سر شهر وجود داشته باشند،در نتیجه قرار اسـت تا قایق های خودران این شهر در طیف وسیعی از کاربرد ها مورد استفاده قرار بگیرند.

کارلو رتی از موسسه فناوری ماساچوستس در این باره می گوید:علاوه بر قایق های خودران،یکی از برنامه های تحقیقاتی آینده ما تولید زیرساخت هایی قابل جابجایی و معلق بر روی آب همچون پل و اسکله می باشد که در عرض چند ساعت بتوان آنها را بر پا و یا جمع کرد.

یکی دیگر از مهم ترین اهداف پروژه Roboat پیدا کردن راهی برای کمک وسایل نقلیه آبی خودران به بحث سلامت شهروندان می باشد،دانشمندان قصد دارند تا با فرستادن زیر دریایی هایی کوچک و خودران به داخل شبکه فاضلاب آمستردام روی مقدار توسعه بیماری ها در این شهر تحقیقاتی را انجام دهند،دانشگاه MIT قرار اسـت تا راجع به نصب سنسور هایی در شبکه فاضلاب با مسئولین پایتخت کشور هلند همکاری های علمی و تحقیقاتی وسیعی را آغاز کند.

پدیده گرم شدن کره زمین،جذر و مد شدید و و تغییر در سطح آب دریاها از جمله مهم ترین عواملی هستند که در مرحله اول باعث ایجاد پروژه Roboat شدند.

Arjan van Timmeren-مدیر علمی موسسه AMS می گوید:۸۰ درصد از تجارت جهانی از راه آب انجام می شود،علاوه بر این ۶۰ درصد از جمعیت کره زمین در جوار دریا ها و اقیانوس های زندگی می کنند،پس توسعه وسایل نقلیه آبی و زیر ساخت های معلق بر روی آب از جمله مهم ترین نیاز ها در آینده زندگی شهروندی خواهد بود،وی همکاری دو جانبه دانشگاه MIT واقع در شهر بوستون آمریکا و موسسه AMS آمستردام را امری اتفاقی نمی داند،بوستون یکی از کلیدی ترین شهر های آمریکا و همواره تحت تاثیر جذر و مد های ناگهانی و تغییر در سطح آب اقیانوس اسـت،سال ۲۰۱۴ میلادی بود که صحبت هایی از تغییر کلی زیرساخت های موجود این شهر به میان آمد تا نهایتا بوستون نیز ظاهری شبیه به وضعیت فعلی آمستردام پیدا کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

تازه های تکنولوژی مرکز اطلاعات فنی ایرانخودروهای خودران گوگل به لندن می‌روند مدیران عرصه حمل و نقل در لندن در حال مذاکره عصر خودرو خودرو لوکس بازیکن پرسپولیس عکساحتمال جایگزینی اشکودا به جای فولکس‌واگن در بازار آمریکا نشست مشترک فولکس واگنی ها پدری که بقال محل را به‌خاطر آزار دخترش کشتبه گزارش ایران آنلاین؛ متهم به قتل پیش از این به پرداخت دیه و حبس محکوم شده بود چرا که پزشک تبریزی به دست داشتن در قتل همسر و …یک منبع آگاه گفت پزشک تبریزی که ادعا می کرد همسر و مادربزرگش به دلیل خوردن غذای نذری عصر خودرو بنز برای بستن قرارداد خودرویی با شرکت های برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام الف پسران ایرانی به دنبال دختران کم‌ سن‌ و سالاختلاف سن در زندگی های امروز خیلی خطرناکه چون هر چند سال یک تغیییر نسل اتفاق می افته عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، تصویر ماشین های عکس ماشین،عکس ماشین های جدید،عکس ماشین بوگاتی،عکس ماشین پورشه،عکس ماشین لامبورگینی بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …با تکمیل این فرم آخر اخبار و اطلاعیه های مهم صنعت خودرو برای شما به صورت رایگان و جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …مکان های متروکه ای که به تسخیر طبیعت درآمدند هتلی لوکس در بیابان تصاویری از مردم جهان مشخصات کلی رنو فلوئنس اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروسازان داخلی تخفیف برای جبران خسارت



لینک منبع :قایق های خودران هم به بازار می آیند

قایق های خودران هم به بازار می آیند - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/391732/قایق-های-خودران-هم-به-بازار-می-آیند 21 سپتامبر 2016 ... پس از ظهور خودرو های به اصطلاح خودران اینک نوبت به تحقیق و توسعه قایق های خودران رسیده و گویا مسئولان پایتخت کشور هلند بیشتر از همه به ... Images for قایق های خودران هم به بازار می آیند خبر ایرانی - قایق های خودران هم به بازار می آیند newsirani.com/news/57378/قایق-های-خودران-هم-بازار-می-آیند 21 سپتامبر 2016 ... این طور که از خبر ها بر می آید،در آینده قایق های خودران نقش مهمی را در حمل و نقل آبی بازی خواهند کرد؛به گزارش رسانه The Verge روز دوشنبه در شهر ... قایق های خودران هم به بازار می آیند - روزامه roozame.com/detail/1139696‎Cached Rating: 4.6 - 4 votes پس از ظهور خودرو های به اصطلاح خودران اینک نوبت به تحقیق و توسعه قایق های خودران رسیده و گویا مسئولان پایتخت کشور هلند بیشتر از همه به استفاده از ... قایق های خودران هم به بازار می آیند - دانلود فیلم www.mevia.ir/ch/قایق_های_خودران_هم_به_بازار_می_آیند‎Cachedقایق های خودران هم به بازار می آیند. Error setting up player: Invalid license key. دانلود بازار شناور تایلند دانلود بازار شناور تایلند از جمله جاذبه های دیدنی این کشور است. قایق بایگانی - امیدخوزستان omid-khouzestan.ir/بایگانی/tag/قایق قایق های خودران هم به بازار می آیند. امید خوزستان: وب سایت کلیک: پس از ظهور خودرو های به اصطلاح خودران اینک نوبت به تحقیق و توسعه قایق های خودران رسیده و گویا ... Chris Urmson: یک خودروی خودران چطور جاده را می بیند؟ | TED Talk ... ► 15:29https://www.ted.com/talks/chris_urmson_how_a_driverless_car_sees_the_road/transcript?language=fa Jun 26, 2015 - 15 min کریس ارمسون رئیس بخش خودرو های خودران گوگل است، یکی از چند پروژه ای که بنا دارد ... برنامه اش صحبت میکند و فیلم های زیبایی از اینکه خودرو، چطور جاده ... از سلفی خطرناک برروی پل عابر پیاده تاسقوط هولناک خودرو حمل زباله + ... khabarfarsi.com/u/25410596 19 سپتامبر 2016 ... قایق های خودران هم به بازار می آیند ...: پس از ظهور خودرو های به اصطلاح خودران اینک نوبت به تحقیق و توسعه قایق های خودران رسیده و گویا مسئولان ... اتومبیل خودران، بازیگر اصلی نمایشگاه الکترونیک لاس وگاس ... fa.euronews.com/2017/.../self-driving-cars-could-be-on-our-streets-by-2020 9 ژانویه 2017 ... تا چند سال دیگر ناوگانی از خودروهای خودران راهی جاده ها و خیابانهای ما می شوند. ... تحلیلگران معتقدند از سال ۲۰۲۰، اتومبیلهای خودران واقعیت موجود بازار خواهند بود. ... می گویند در صورت اعتماد به ایمنی خودرو، آنها نیز از فناوری های موجود در اتومبیل بهره ... (IHS Automotive ) می گوید مسئله اصلی ارائه کالا در چند سال آینده است. اخبار صنعت خودرو | ورود تویوتا C-HR به بازار مالزی با موتوری قوی ... www.car.ir/news/Foreign-Company/Toyota-C-HR-Malaysian-Iran 1 روز پیش ... تویوتا در ماه می C-HR را در مالزی معرفی کرد و اکنون این شاسی بلند کوچک را در وب سایت مالزیایی خود لیست کرده است. این خودروساز یک صفحه ...