مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آیا این خواص ریواس برای سلامتی را میشناسید؟

[ad_1]

خواص ریواس برای سلامتی:ریواس، یکی از قدیمی ترین گیاهان شفابخش در طب سنتی چینی بوده اسـت.در چین و کره،عصاره ریواس به صورت سنتی در متوقف یا درمان کردن بیماری های مختلف مانند زخم پوستی،سرطان،تب،سردرد،بیماریهای دندان و بیماری های کبد مورد استفاده قرار گرفته اسـت.

خواص ریواس برای سلامتی

در اروپا،انواع خوارکی ریواس توسط متخصصان طب سنتی به صورت یک داروی سنتی گیاهی،برای برطرف کردن کامل بیماریهای یبوست،نفخ،سنگ کلیه،نقرس و بیماریهای کبدی از دیرباز مورد استفاده بوده اسـت.امروزه ریواس،این گیاه خوراکی درمانی،توجه بسیاری از دانشمندان را به خود جلب کرده اسـت.در ادامه مطلب نگاهی به خواص ریواس برای سلامتی و خواص درمانی ریواس خواهیم کرد که توسط تحقیقات علمی دانشمندان به اثبات رسیده اسـت:

 

 

ساقه و ریشه ی ریواس دارای خواص ضد یبوست هستند

ریشه ی ریواس،قرن ها توسط طبیبان طب سنتی چینی برای درمان یبوست مزمن تجویز میشده اسـت، و همچنین اخیرا اثرات مسهل کننده ی ریشه ی ریواس توسط محققین به اثبات رسیده اسـت.خصوصیت تمیز کنندگی روده در ریواس به علت وجود گلیکوزید در ریشه ریواس اسـت.

ولی در قسمت ساقه ی خوارکی ریواس هم ترکیبات مسهل وجود دارند. به علاوه ساقه ی ریواس منبع غنی فیبر غیر محلول اسـت که باعث پیشگیری از بیماریهای مربوط به روده و یبوست میشود و از مشکلات حادی مانند هموروئید جلوگیری میکند.

 خواص ریواس برای سلامتی

 

فیبر موجود در ساقه ی ریواس کلسترول خون را کاهش میدهد

هنوز تحت تاثیر خواص ریواس برای سلامتی قرار نگرفته اید؟ پس ادامه ی مطلب را دنبال کنید چون:فیبر غیر محلول در ساقه ریواس به پایین آوردن سطح بالای کلسترول خون بسیار کمک میکند.مطالعه ای بر روی این مطلب در دسامبر 1997 در مجله کالج تغذیه آمریکا به ثبت رسیده اسـت که بر اساس این تحقیق، به ده مرد با کلسترول خون بالا به مدت 4 هفته،هر روز 27 گرم ساقه ریواس داده شد.در پایان دوره ی آزمایشی، 9 نفر از شرکت کنندگان در آزمایش به میزان کلسترول مناسب در خون رسیدند.

 

 

 تهیه و ترجمه:مجله اینترنتی دلگرم

نشاط رازانی

+ 4
مخالفم - 0

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


23 مه 2015 ... خواص ریواس برای سلامتی:ریواس، یکی از قدیمی ترین گیاهان شفابخش در طب سنتی چینی بوده است.در چین و کره،عصاره ریواس به صورت سنتی در ...16 جولای 2016 ... خواص ریواس برای سلامتی:ریواس، یکی از قدیمی ترین گیاهان شفابخش در طب سنتی چینی بوده است.در چین و کره،عصاره ریواس به صورت سنتی در ...26 مه 2015 ... ریواس یکی از گیاهان اصیل و با قدمت ایرانی به حساب میآید. ... حال اگر کنجکاو شدهاید که با سایر خواص و مضرات احتمالی این گیاه خوشرنگ و لعاب و دستورات غذایی آن آشنا شوید، .... آیا قورت دادن خمیردندان سلامت افراد را به خطر می اندازد؟فواید شگفت انگیز گوجه فرنگی برای سلامت زیبایی از سر تا پا با روغن نارگیل آیا این خواص ریواس برای سلامتی را میشناسید؟ فواید تایید شده آووکادو یا گلابی ...30 آوريل 2016 ... خواص ریواس برای سلامت مو. ارسال شده ... شربت این گیاه خاصیت خنک کننده و شادی آفرین دارد. کمپوت ... آیا تمام کرم های مورد نیاز پوست را می شناسید؟27 ژوئن 2015 ... آیا این خواص ریواس برای سلامتی را میشناسید؟ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ نظری بدهید. خواص ریواس برای سلامتی:ریواس، یکی از قدیمی ترین گیاهان شفابخش در ...11 سپتامبر 2016 ... 16 آبان 1394 - 6 کاسه سوپِ سلامتی مخصوص سرمای زمستان · 02 خرداد 1394 - آیا این خواص ریواس برای سلامتی را میشناسید؟آیا می دانید گیاه ریواس باعث تصفیه خون می شود؟ عکس های گیاه ترش و خوشمزه ... شدن استخوان مفید است. [categoriy],خواص ریواس ,خواص دارویی ریواس ,فواید ریواس .... ۱. بروکلی برگ های این گیاه سرشار از مواد مغذی، مملو از فواید سلامتی است. مص... ادامه.ريواس سرشار از عناصر معدني و انواع ويتامينهاست و به هضم غذا كمك ميكند. حال اگر كنجكاو شدهايد كه با ساير خواص و مضرات احتمالي اين گياه خوشرنگ و لعاب و دستورات ...9 ژوئن 2015 ... در این حین، ریواس و زنجبیل را به همراه عسل در قابلمهای بزرگ ریخته و پنج ... خورش ریواس و گوشت ، آیا این خواص ریواس برای سلامتی را میشناسید؟


کلماتی برای این موضوع

سوالات و مشکلات درباره‌ی پوست صورت آرشیو … عکس جالبی منتشر کرده است برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا



لینک منبع :آیا این خواص ریواس برای سلامتی را میشناسید؟

آیا این خواص ریواس برای سلامتی را میشناسید؟ - مجله اینترنتی دلگرم www.delgarm.com/cooking/.../134556-خواص-ریواس-برای-سلامتی‎Cached23 مه 2015 ... خواص ریواس برای سلامتی:ریواس، یکی از قدیمی ترین گیاهان شفابخش در طب سنتی چینی بوده است.در چین و کره،عصاره ریواس به صورت سنتی در ... آیا این خواص ریواس برای سلامتی را میشناسید - سرد - رز بلاگ havasardedadach.rozblog.com/.../آیا-این-خواص-ریواس-برای-سلامتی-را-میشناسید.html 10 دسامبر 2016 ... آیا این خواص ریواس برای سلامتی را میشناسید 1 . آیا این خواص ریواس برای سلامتی را میشناسید؟ - دلگرم 23 مه 2015 ... خواص ریواس برای ... آیا این خواص ریواس برای سلامتی را میشناسید؟ - روزنه rozane.avablog.ir/.../آیا+این+خواص+ریواس+برای+سلامتی+را+میشناسید؟‎Cachedخواص ریواس برای سلامتی:ریواس، یکی از قدیمی ترین گیاهان شفابخش در طب سنتی چینی بوده اسـت.در چین و کره،عصاره ریواس به صورت سنتی در متوقف یا درمان کردن ... آیا این خواص ریواس برای سلامتی را میشناسید؟ - خانوم گل khanomgol.ir/آیا-این-خواص-ریواس-برای-سلامتی-را-میشنا.html‎Cached23 مه 2015 ... خواص ریواس برای سلامتی:ریواس، یکی از قدیمی ترین گیاهان شفابخش در طب سنتی چینی بوده است.در چین و کره،عصاره ریواس به صورت سنتی در ... آشنایی با خواص ریواس - آوای سلامتی www.avayesalamati.com/Clinic/ID/187/اشنایی-با-خواص-ریواس‎Cached31 دسامبر 2015 ... گونه ی خوراکی این گیاه به نام "ریواس" موسوم است. ... خواص و اثرات دارویی ریواس ... نکته: ریواس علاوه بر مصارف خوراکی در طب سنتی در موارد درمان ... این گیاه صورتی پرخاصیت را می شناسید؟ - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/.../این-گیاه-صورتی-پرخاصیت-را-می-شناسید؟‎Cached26 مه 2015 ... این گیاه صورتی پرخاصیت را می شناسید؟ ریواس یکی از گیاهان ... جهت بهره‌مندی از خواص ریواس حتما لازم نیست آن را بخورید. ریواس علاوه بر اینکه بر ... خواص موادغذایی - دانلود | نصب برنامه اندروید | کافه بازار https://cafebazaar.ir/app/skyap.khmvdfod/?l=fa‎Cachedفواید شگفت انگیز گوجه فرنگی برای سلامت زیبایی از سر تا پا با روغن نارگیل آیا این خواص ریواس برای سلامتی را میشناسید؟ فواید تایید شده آووکادو یا گلابی ... آرشیو درمان - صفحه 135 از 172 - مفیدستان mofidestan.ir/tag/درمان/page/135/ قند خون‌تان را با این ادویه‌ها تنظیم کنید تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۳ اگرچه بیماران مبتلا به ... آیا این خواص ریواس برای سلامتی را میشناسید ؟ آیا خواص زردآلو در دوران بارداری را میشناسید؟ - سلامت بانوان اوما | خبر ... khabarfarsi.com/u/37129928/redirect/ooma.ir آیا خواص زردآلو در دوران بارداری را میشناسید؟ مواد مغذی لازم ... بنابراین خوردن مقدار زیاد این مواد هم می تواند کالری بدن را تا حد زیادی بالا ببرد. .... خواص فوق العاده ریواس ! آیا ترکیبات و فواید آلوئه ورا را می شناسید؟ - آکاایران www.akairan.com/health/.../news20164101551667528.html‎Cached10 آوریل 2016 ... جدیدترین مطالب خواص سبزیجات-خواص میوه ها سبزیجات و سلامت .... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد آیا ترکیبات و فواید آلوئه ورا را می ...