مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

میوه ای که بمب ویتامین‌ها لقب گرفته اســت

[ad_1]

انبه سرشار از بتاکربنات و ویتامین های لازم برای بدن مانند ویتامین ث ، B، B1 و اسید فولیک اســت. این ویتامین ها برای حفظ سلامتی دستگاه ایمنی بدن و حفظ سلولها از تاثیرات منفی ناشی از تنشها و فشارهای عصبی موثر اســت.

فواید انبه

میوه ای که آن را معرفی خواهیم کرد، دارای مقادیر زیادی از ویتامین های ضروری برای بدن اســت.انبه دارای مقادیر زیادی ویتامین مورد نیاز بدن بوده و می توان آن را به بمب ویتامین ها تشبیه کرد.

سایت سلامت آلمان تأکید کرد، انبه میوه ای استوایی اســت که طی سالیان گذشته دست یافتن بدان بسیار آسان شده زیرا معمولا به سادگی درسوپر مارکتها در دسترس اســت.

می توان از این میوه در تهیه غذا استفاده کرد زیرا صد در صد طعم دهنده طبیعی اســت.

انبه سرشار از بتاکربنات و ویتامین های لازم برای بدن مانند ویتامین ث ، B، B1 و اسید فولیک اســت. این ویتامین ها برای حفظ سلامتی دستگاه ایمنی بدن و حفظ سلولها از تاثیرات منفی ناشی از تنشها و فشارهای عصبی موثر اســت.

این میوه با توجه به دارا بودن مقادیر زیادی بتاکربنات، نقش محسوسی در بازسازی سلولهای پوست وتقویت دستگاه ایمنی بدن دارد. هر 100 گرم انبه تازه ، دارای 0،4 گرم چربی و 0،6 گرم پروتئین و 12،8 گرم نشاسته و 1،7 گرم فیبراست.

العالم

اخبار مرتبط:

استفاده از انبه چه خاصیت هایی برای سلامتی ما دارد؟!

انبه چه خاصیت هایی برای بدن ما به همراه دارد!

فواید بی شمار انبه برای زیبایی و سلامتی بدن

خطرات مصرف انبه که نمی دانستید!!

خواص شگفت انگیز انبه


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


17 سپتامبر 2016 ... میوه ای که آن را معرفی خواهیم کرد، دارای مقادیر زیادی از ویتامین های ضروری برای بدن است.24 سپتامبر 2016 ... میوه ای که آن را معرفی خواهیم کرد، دارای مقادیر زیادی از ویتامین های ضروری برای بدن است.19 سپتامبر 2016 ... میوه ای که آن را معرفی خواهیم کرد، دارای مقادیر زیادی از ویتامین های ضروری برای بدن است.به گزارش پایگاه ...20 سپتامبر 2016 ... میوه ای که آن را معرفی خواهیم کرد، دارای مقادیر زیادی از ویتامین های ضروری برای بدن است.19 سپتامبر 2016 ... میوه ای که آن را معرفی خواهیم کرد، دارای مقادیر زیادی از ویتامین های ضروری برای بدن است.19 سپتامبر 2016 ... میوه ای که آن را معرفی خواهیم کرد، دارای مقادیر زیادی از ویتامین های ضروری برای بدن است.21 سپتامبر 2016 ... انبه سرشار از بتاکربنات و ویتامین های لازم برای بدن مانند ویتامین ث ، B، B1 و اسید فولیک است. این ویتامین ها برای حفظ سلامتی دستگاه ایمنی ...12 ا کتبر 2016 ... به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، انبه دارای مقادیر زیادی ویتامین مورد نیاز بدن بوده و می توان آن را به بمب ویتامین ها ...19 سپتامبر 2016 ... میوه ای که آن را معرفی خواهیم کرد، دارای مقادیر زیادی از ویتامین های ضروری برای بدن است. تصویر میوه ای که "بمب ویتامینها" لقب گرفته است.26 سپتامبر 2016 ... میوه ای که آن را معرفی خواهیم کرد، دارای مقادیر زیادی از ویتامین های ضروری برای بدن است.انبه دارای مقادیر زیادی ویتامین مورد نیاز بدن بوده و می توان ...


کلماتی برای این موضوع

برنامه شش هفته‌ای افزایش حجم با تأکید بر ۱۰ حرکت …گاهی اوقات، داشتن انتخاب‌های متنوع بسیار خوب است ولی وقتی در باشگاه هستید و به گیاه …میوه های درمانگر امروزه مردم امریکا گرایش قوی تری نسبت به انواع میوه ها یافته انداخبار امروز باشگاه خبرنگاران اخبار،آخرین خبرها،خبر …عضو شورای روابط خارجی آمریکا فاش کرد با حضور کشورهای عربی در مذاکرات هسته ای ایران ایمنی، بهداشت و محیط زیست حمیدرضا چزانیمقدمه در زمانه ای که ما بسر می بریم زندگی انسان ها با انواع مختلف مواد شیمیایی بدست بدو علمتفنگ موسین ناگانت این طور که به نظر می رسد بر گزیده دراگونوف شد در پایان دهه و شروع



لینک منبع :میوه ای که بمب ویتامین‌ها لقب گرفته اســت

میوه ای که "بمب ویتامین‌ها" لقب گرفته است - العالم fa.alalam.ir/news/1863236 19 سپتامبر 2016 ... میوه ای که آن را معرفی خواهیم کرد، دارای مقادیر زیادی از ویتامین های ضروری برای بدن است. میوه ای که "بمب ویتامین‌ها" لقب گرفته است - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../میوه-ای-که-بمب-ویتامین‌ها-لقب-گرفته-است‎Cachedمیوه ای که "بمب ویتامین‌ها" لقب گرفته است. انبه سرشار از بتاکربنات و ویتامین های لازم برای بدن مانند ویتامین ث ، B، B1 و اسید فولیک است. این ویتامین ها برای ... میوه ای که "بمب ویتامین‌ها" لقب گرفته است - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../میوه-ای-که-بمب-ویتامین‌ها-لقب-گرفته-است‎Cached19 سپتامبر 2016 ... میوه ای که آن را معرفی خواهیم کرد، دارای مقادیر زیادی از ویتامین های ضروری برای بدن است. میوه ای که بمب ویتامین ها لقب گرفته است - الودکتر - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/147429654090855‎Cached19 سپتامبر 2016 ... میوه ای که آن را معرفی خواهیم کرد، دارای مقادیر زیادی از ویتامین های ضروری برای بدن است. - الودکتر. میوه ای که بمب ویتامین ها لقب گرفته است - همیار مردم hamyaremardom.ir/میوه-ای-که-بمب-ویتامین-ها-لقب-گرفته/ 19 سپتامبر 2016 ... میوه ای که بمب ویتامین ها لقب گرفته است ببه گزارش همیار مردم، انبه دارای مقادیر زیادی ویتامین مورد نیاز بدن بوده و می توان آن را به بمب ویتامین ها ... میوه ای که بمب ویتامین‌ها لقب گرفته است - - خوش آب و هوا www.goodclimate.ir/pezeshki/myvhaykhbmbvytamynhalghbgrfthas.html میوه ای که بمب ویتامین‌ها لقب گرفته است - menuپنج شنبه 04 / 03 / 96 تازه های پزشکی تازه های پزشکی تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 / 09 / 2016مشاهده : 54سایر ... AfghanIrca Agency | میوه ای که "بمب ویتامین‌ها" لقب گرفته است www.afghanirca.com/newsIn.php?id=34682 میوه ای که آن را معرفی خواهیم کرد، دارای مقادیر زیادی از ویتامین های ضروری برای بدن است. میوه ای که بمب ویتامین‌ها لقب گرفته است - نیک صالحی پرتال ... www.niksalehi.com/.../میوه-ای-که-بمب-ویتامین‌ها-لقب-گرفته-اس.html انبه دارای مقادیر زیادی ویتامین مورد نیاز بدن بوده و می توان آن را به بمب ویتامین ها تشبیه کرد. سایت سلامت آلمان تأکید کرد، انبه میوه ای استوایی است که طی سالیان ... میوه ای که "بمب ویتامین‌ها" لقب گرفته است - پارسینه www.parsine.com/fa/.../میوه-ای-که-بمب-ویتامین‌ها-لقب-گرفته-است‎Cached19 سپتامبر 2016 ... میوه ای که آن را معرفی خواهیم کرد، دارای مقادیر زیادی از ویتامین های ضروری برای بدن است. میوه ای که بمب ویتامین‌ها لقب گرفته است | نیک صالحی vista.ir/news/30669807/میوه-ای-که-بمب-ویتامین‌ها-لقب-گرفته-است 21 سپتامبر 2016 ... انبه سرشار از بتاکربنات و ویتامین های لازم برای بدن مانند ویتامین ث ، B، B1 و اسید فولیک است. این ویتامین ها برای حفظ سلامتی دستگاه ایمنی ...