مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لامبورگینی در فکر ساخت سوپراسپرت الکتریکی! غولی با صفر تا صد ۲.۵ ثانیه

[ad_1]

لامبورگینی در فکر ساخت سوپراسپرت الکتریکی! /غولی با صفر تا صد ۲.۵ ثانیه

دانش > فناوری - لامبورگینی را همه به شتاب و سرعت بالا می‌شناسند. اما با خیز جهانی برای خودروهای الکتریکی گزارش‌ها نشان می‌دهد که این خودروساز هم به فکر ساخت مدلی خاص الکتریکی خود افتاده اســت که دید همه را نسبت به خودروهای الکتریکی تغییر می‌دهد.

اتوبیلد گزارش داده که  لامبورگینی در حال ساخت یک خودروی سوپر اسپرت الکتریکی به نام «ویتولا» (Vitola) اســت که بر اساس گزارش این سایت می‌تواند در ۲.۵ ثانیه سرعتش را به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند. این رقم یعنی صفر تا صد این خودرو  حدود نیم ثانیه سریع‌تر از لامبورگینی آونتادور SV خواهد بود که همه را هیجان زده خواهد کرد. همچنین حداکثر سرعت ویتولا به ۲۹۹ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که برای خودروهای الکتریکی بسیار مهم اســت.

گفته می‌شود موتور ویتولا از معماری و مهندسی (J1) با فناوری شارژ سریع  استفاده می‌کند که در خودروی الکتریکی پورشه مدل Mission E استفاده شده اســت. پورشه چندی پیش اعلام کرد که  Mission E توان خروجی معادل ۶۰۰ اسب بخار دارد و در ۳٫۵ ثانیه می‌تواند سرعتش را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند. به همین خاطر به نظر می‌رسد که لامبورگینی قصد دارد تا در عرصه خودروهای الکتریکی هم رکوردشکنی خاص خود را داشته باشد. 

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

سایت خودرو اتومبیل رانی تیونینگ ریس رالیخودرو اتومبیل اتومبلیرانی اخبار متنوع و خرید و فروش قطعات و خودرو و صنعت در سایت بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروسازان داخلی تخفیف برای جبران خسارت



لینک منبع :لامبورگینی در فکر ساخت سوپراسپرت الکتریکی! غولی با صفر تا صد ۲.۵ ثانیه

لامبورگینی در فکر ساخت سوپراسپرت الکتریکی! /غولی با صفر تا ... www.khabaronline.ir/detail/581737/science/technology‎Cached21 سپتامبر 2016 ... لامبورگینی در فکر ساخت سوپراسپرت الکتریکی! /غولی با صفر تا صد ۲.۵ ثانیه. دانش > فناوری - لامبورگینی را همه به شتاب و سرعت بالا ... Images for لامبورگینی در فکر ساخت سوپراسپرت الکتریکی! /غولی با صفر تا صد ۲.۵ ثانیه لامبورگینی در فکر ساخت سوپراسپرت الکتریکی! /غولی با صفر تا ... www.goftogoonews.com/Pages/News-_-45090.aspx‎Cached21 سپتامبر 2016 ... لامبورگینی در فکر ساخت سوپراسپرت الکتریکی! /غولی با صفر تا صد ۲.۵ ثانیه. لامبورگینی را همه به شتاب و سرعت بالا می‌شناسند. اما با خیز ... لامبورگینی در فکر ساخت سوپراسپرت الکتریکی!/غولی با صفر تا ... www.ghatreh.com/.../لامبورگینی-فکر-ساخت-سوپراسپرت-الکتریکی-غولی-صفر-ثانیه‎Cached21 سپتامبر 2016 ... لامبورگینی در فکر ساخت سوپراسپرت الکتریکی!/غولی با صفر تا صد 2.5 ثانیه. لامبورگینی را همه به شتاب و سرعت بالا می شناسند. اما با خیز ... لامبورگینی در فکر ساخت سوپراسپرت الکتریکی غولی با صفر تا ... www.irbist.ir/.../لامبورگینی-در-فکر-ساخت-سوپراسپرت-الکتریکی-غولی-با-صفر-تا-صد-۲-۵-ثانیه ... بر اساس گزارش این سایت می‌تواند در 2.5 ثانیه سرعتش را به 100 کیلومتر در ساعت ... لامبورگینی در فکر ساخت سوپراسپرت الکتریکی غولی با صفر تا صد ۲ ۵ ... لامبورگینی در فکر ساخت سوپراسپرت الکتریکی!/غولی با صفر تا ... servicekhabari.com/.../لامبورگینی-در-فکر-ساخت-سوپراسپرت-الکت/ دانش > فناوری - لامبورگینی را همه به شتاب و سرعت بالا می‌شناسند. اما با خیز جهانی برای خودروهای الکتریکی گزارش‌ها نشان می‌دهد که این خودروساز هم به. لامبورگینی در فکر ساخت سوپراسپرت الکتریکی! /غولی با صفر تا ... tnews.ir/گفت-و-گو/6ab470887693.html‎Cachedلامبورگینی در فکر ساخت سوپراسپرت الکتریکی! /غولی با صفر تا صد ۲.۵ ثانیه. لامبورگینی را همه به شتاب و سرعت بالا می‌شناسند. اما با خیز جهانی برای خودروهای ... لامبورگینی در ایده ساخت سوپراسپرت الکتریکی! /غولی با صفر تا ... www.serze.com/لامبورگینی-ایده-ساخت-سوپراسپرت-1851054/‎Cached21 سپتامبر 2016 ... لامبورگینی در فکر ساخت سوپراسپرت الکتریکی! /غولی با صفر تا صد ۲.۵ ثانیه تکنولوژی - لامبورگینی را همه به شتاب و سرعت بالا می‌شناسند. لامبورگینی در فکر ساخت سوپراسپرت الکتریکی! غولی با صفر تا ... rozane.avablog.ir/.../لامبورگینی+در+فکر+ساخت+سوپراسپرت+الکتریکی%21+غولی+با+صفر+تا+صد+۲.۵+ثانیه غولی با صفر تا صد ۲.۵ ثانیه - لامبورگینی ، ساخت سوپراسپرت ، الکتریکی! ... اما با خیز جهانی برای خودروهای الکتریکی گزارش‌ها نشان می‌دهد که این خودروساز هم به ... 45 - گیل پرس نیوز gilpressnews.com/index.php?mod=more_content&id=11324&page... لامبورگینی در فکر ساخت سوپراسپرت الکتریکی! /غولی با صفر تا صد ۲.۵ ثانیه. به گزارش گیل پرس نیوز،لامبورگینی را همه به شتاب و سرعت بالا می‌شناسند.