مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تست تنفسی را جایگزین آزمایش قند خون کنید!!

[ad_1]

افرادی که مبتلا قند خون هستند میتوانند به جای ازمایش از تست تنفسی استفاده کنند. اگر در پی این هستید که  بدانید دچار بیماری دیابت هستید یا نه  طبق آخرین دستاوردها بجای آزمایش قند خون  از تست تنفسی که شیوه ای جدید و مدرن اســت استفاده می شود

 

دانستن اینکه آیا دچار این بیماری هستید یا نه از موارد بسیار ضروری اســت که برای سلامتی مهم اســت و لازم اســت این بیماری بموقع تشخیص داده شود اکنون ببینیم تست تنفسی چیست دکتر Evansمشاور و پزشک بیمارستان ادنبورک از دانشگاه کمبریج گفت:

 

ایزوپرن بوی ویژه ای دارد و به ما در توسعه ی یک آزمون جدید برای شناسایی هیپوگلایسمی و کاهش خطر بالقوه ی عوارض تهدید کننده حیات در بیماران مبتلا به دیابت کمک کرد، چشم انداز ما این اســت که این آزمایش تنفسی حداقل تا حدی (نه بطور کامل)

 

می تواند جایگزین اندازه گیری قند خون با گلوکومترهای خانگی شود که در آن  سوارخ کردن انگشتان برای گرفتن خون بسیار ناخوشایند اســت و دارای هزینه ی نسبتاً بالایی اســت.درحال حاضر برای تشخیص هیپوگلایسمی باید از اندازه گیری قندخون با دستگاههای گلومترخانگی استفاده کرد.

 

تست تنفسی را جایگزین آزمایش قند خون کنید!!

 

علاوه بر این، برای اطمینان از موثر بودن درمان، قند خون باید مجددا در فواصل  15 دقیقه ای چک شود که باز هم نیاز به سوراخ نمودن انگشتان دارد. چنانچه آزمون تنفسی ایزوپرن قابل اعتماد  باشد دیگر نیازی به سوراخ کردن انگشتان برای تشخیص هیپوگلایسمی و اطمینان از اثر بخشی درمان وجود نخواهد داشت.

 

محققان همچنین تصور می کنند بوی ماده ی ایزوپرن موجود در هوای بازدم  بیماران توسط سگ های آموزش دیده تشخیص داده می شود و به همین دلیل این سگ ها قادرند صاحب خود را از خطر بروز قریب الوقوع هیپوگلایسمی آگاه کنند. برخی از افراد مبتلا به دیابت نوع 1 شروع به استفاده از این نوع سگ های آموزش دیده کرده اند.

 

دکتر Evansمی گوید: ایزوپرن یکی از شایع ترین مواد شیمیایی طبیعی موجود درهوای بازدم انسان اســت اما متاسفانه ما در مورد نحوه ی تولید آن در بدن اطلاعات چندانی نداریم اما تصور می کنیم که یکی از محصولات جانبی تولید کلسترول باشد، اما هنوز مشخص نیست که چرا هنگام افت قندخون مقدار این  ماده ی شیمیایی افزایش می یابد.

 

انسانها قادر به تشخیص وجود ایزوپرن نیستند اما سگ ها با حس بویایی فوق العاده ای که دارند، به سادگی می توانند این ماده را تشخیص داده و خطر بروز هیپوگلایسمی را به صاحبانشان اطلاع دهند. Claire Pesterfieldپرستار متخصص دیابت اطفال در بیمارستان ادنبروک که خود به دیابت نوع 1 مبتلا می باشد، سگی بنام Magicدارد که قادر به تشخیص افت قند خون او در شرایط بسیار خطرناکی اســت.

 

تست تنفسی را جایگزین آزمایش قند خون کنید!!


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

آزمایش های خونیبیماری‌ها چه اثراتی بر آزمایش خون دارند؟ بیماری‌های مختلف می‌توانند بر شکل، تعداد تستهای آزمایشگاهیآنزیم های کبدی اولین گام در تشخیص آسیب کبدی انجام آزمایش ساده خون است که حضور آنزیم آن‌چه باید درباره‌ی مت‌فورمین بدانیم دکتر محمدرضا …با سلام مشکل من بر میگرده به تنظیم نبودن عادت ماهیانه من از زمانی که پریود شدم همیشه غدۀ تیروئید – سیب سلامت غدۀ تیروئید چیست؟ غدۀ تیروئید در جلوی گردن بین پوست و تارهای صوتی قرار دارد این غدۀ مامانایی که بچه هاتون به پروتئین گاوی حساسیت … روش ساده برای خلاص شدن از درد سیاتیک دوران بارداری تمرینی که درد سیاتیک بارداری را چربی خون یک سایت دیگر با وردپرس فارسیوقتی عروق خونی کلیه ها آسیب می بینند ، کلیه های شما نمی توانند خونتان را به خوبی تصفیه هفته سیزدهم دانشنامه فرزندبارداریلانه گزینی جنین شما احتیاج دارد این هفته را با موفقیت بگذراند، در غیر مامایی پزشکان ایران سیگار کشیدن فشار خون شما را بالا برده و میزان اکسیژن و مواد مغذی دریافتی کودک شما را بسم الله الرحمن الرحیمبسـم الله الـرحمـن الـرحیـم جبرئیل چنان مرابه حجامت دعوت کرد که پنداشتم گویی حجامت آموزش تنظیمات و کار با دستگاه تهویه مکانیکی …پرستاریپرستاری ویژه دانلود نرم افزار آموزش کار با دستگاه ونتیلاتور مدل اویتا دراگر دانلود نرم



لینک منبع :تست تنفسی را جایگزین آزمایش قند خون کنید!!

تست تنفسی را جایگزین آزمایش قند خون کنید!! - ایران ناز www.irannaz.com/تست-تنفسی-را-جایگزین-آزمایش-قند-خون-کنی.html‎Cachedافرادی که مبتلا قند خون هستند میتوانند به جای ازمایش از تست تنفسی استفاده کنند اگر در پی این هستید که بدانید دچار بیماری دیابت هستید یا نه طبق. تست مربوط به تنفس را جانشین آزمایش قند خون کنید!! (3 عکس) - سرزه www.serze.com/مربوط-تنفس-جانشین-آزمایش-کنید-عکس-1696303/‎Cached2 سپتامبر 2016 ... تست تنفسی را جایگزین آزمایش قند خون کنید!! عکس و تصویر شماره 1 ⇩ انسان هایی که گرفتار قند خون می باشند میتوانند به جای ازمایش از تست ... آزمایش قند خون از روی تنفس - ایسنا www.isna.ir/news/95040104137/آزمایش-قند-خون-از-روی-تنفس‎Cached28 ژوئن 2016 ... یک آزمایش تنفس بدون درد می‌تواند جایگزین تست خون روزانه برای تشخیص قند خون در بیماران دیابتی شود. تست تنفسی برای تشخیص دیابت - ایسنا www.isna.ir/news/.../تست-تنفسی-برای-تشخیص-دیابت‎Cached12 نوامبر 2016 ... به گزارش ایسنا به نقل از گیزمگ، دیابت معمولا از طریق آزمایش خون دردناک ... روش استفاده از تست تنفسی می‌تواند جایگزین آزمایش روزانه قند خون شود ... تست تنفسی برای تشخیص دیابت « اخبار پزشکی - یک دوست دات کام www.1doost.com/Post-20995.htm‎Cached12 نوامبر 2016 ... اخبار پزشکی | تست تنفسی برای تشخیص دیابت ... پروژه تحقیقاتی، روش استفاده از تست تنفسی می تواند جایگزین آزمایش روزانه قند خون شود ... وبلاگ گوپاس | تست تنفسی دیابت جایگزین آزمایش خون | وبلاگ گوپاس blog.goopas.com/تست-تنفسی-دیابت-جایگزین-آزمایش-خون/‎Cached18 نوامبر 2016 ... تست تنفسی دیابت جایگزین آزمایش خون ... معمولا، تشخیص دیابت از طریق آزمایش های ناراحت کننده ی خون انجام می شود. ... از بیماری قند چه می‌دانید؟ آزمایش قند خون از روی تنفس - سلامت 118 https://www.salamat118.com/post/.../آزمایش-قند-خون-از-روی-تنفس یک آزمایش تنفس بدون درد می‌تواند جایگزین تست خون روزانه برای تشخیص قند خون در بیماران دیابتی شود. به گزارش ایسنا به نقل از تلگراف، محققان دانشگاه کمبریج ... تست تنفسی به جای آزمایش قند خون – روز پیپر rouzpaper.ir/زندگی-و.../تست-تنفسی-به-جای-آزمایش-قند-خون/‎Cached8 دسامبر 2016 ... یک تست تنفسی میتواندجایگزین آزمایش قند خون با استفاده ... تواند جایگزین اندازه گیری قند خون با گلوکومترهای خانگی شود که در آن سوارخ کردن ... دیابت - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/دیابت‎Cached Similarتشخیص و همچنین غربالگری دیابت با انجام آزمایش قند خون میسر است. ..... کتواسیدوز دیابتی با علایم تنفس کاسمال، نفس با بوی کتون، تهوع و .... است فردی قند خون ناشتای وی در حد نرمال باشد ولی با تست تحمل قند، در گروه پیش دیابتی قرار گیرد. .... گرسنگی کنید، بنابراین در تجویز انسولین سعی این است که با کمترین میزان ... آزمایش قند خون از روی تنفس | "-یک آزمایش تنفس بدون درد می - قطره www.ghatreh.com/news/nn32435219/آزمایش-قند-خون-روی-تنفس 28 ژوئن 2016 ... "-یک آزمایش تنفس بدون درد می تواند جایگزین تست خون روزانه برای تشخیص قند خون در ... عوارض وای فای را با رعایت نکات زیر از خود دور کنید ...