مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پرواز اولین بالگرد خورشیدی

[ad_1]
خبرگزاری ایسنا: دانشجویان دانشگاه مریلند موفق به ساخت و به پرواز در آوردن اولین هلیکوپتری شدند که با انرژی خورشیدی کار می‌کند.

به گزارش اینهبیتیت، این هلیکوپتر خورشیدی که Solar Gamera نام دارد، با حمل یک سرنشین توانست در حدود یک پا از زمین بلند شده و به مدت 9 ثانیه به پرواز درآید.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از نحوه عملکرد این هلیکوپتر خورشیدی در دسترس نیست و طراحان آن تنها اعلام کردند که این هلیکوپتر نیروی خود را از 4 پنل خورشیدی تامین می کند.

این پرواز می‌تواند به نقطه عطفی در تاریخ صنعت هوانوردی و پرواز با استفاده از انرژی‌های پاک تبدیل شود.

 

پرواز اولین بالگرد خورشیدی 

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

نیروی هوای ارتشیکی از اولین بالگردهای عملیاتی در جهان، مدل ملقب به اژدها ساخت آلمان نازی بود پول نیوز شاید تا همین چند سال پیش، حتی فکر کردن به تکنولوژی های مدرنی که به طور روزمره در حال هواپیما ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادهواپیمادر قرن هفدهم، توجه بشر به پروازهای سبک‌تر از هوا معطوف گردید؛ بنابراین اولین پرواز جنگ افزار آرشیو انجمن های به نام خدا بالاخره این تاپیک هم راه افتاد بحث و جدال سر موضوعات بی پایه ممنوعهواپیما و هلیکوپتر هواپیما و هلیکوپترهواپیمای مدرنجنگنده های پیشرفتهسازمان ناسا هوا و فضاانواع موشک رونمایی از اولین پهپاد انتحاری ندساعکسرونماییازاولینپهپاد جدید نیروی دریایی سپاه با قابلیت انجام عملیات انتحاری، رونمایی شداخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی نیروی هوایی شاهنشاهی ایران ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادنیرویهوایینیروی هوایی شاهنشاهی ایران به نیروی هوائی ایران در زمان حکومت پهلوی گفته می‌شدبدو علم علوم فضایی و هوانوردیبدو علم علوم فضایی و هوانوردی بدو علم همچنین فروند بالگرد در میانه دانلود رایگان پرسشنامه های مدیریتیبرای اولین بار تبدیل فایل های‏ ‎ یا عکس از متن های فارسی و یا هر زبان دیگر دنیا به



لینک منبع :پرواز اولین بالگرد خورشیدی

پرواز اولین بالگرد خورشیدی+عکس - ایسنا www.isna.ir/news/.../پرواز-اولین-بالگرد-خورشیدی-عکس‎Cached21 سپتامبر 2016 ... دانشجویان دانشگاه مریلند موفق به ساخت و به پرواز در آوردن اولین هلیکوپتری شدند که با انرژی خورشیدی کار می‌کند. پرواز اولین بالگرد خورشیدی - آپارات ► 2:19www.aparat.com/v/pYyAX/پرواز_اولین_بالگرد_خورشیدی Sep 25, 2016 - 2 min زلزله(10ریشتری)۩ ۩ ۩ دانشجویان دانشگاه مریلند موفق به ساخت و به پرواز در آوردن اولین هلیکوپتری شدند که با انرژی خورشیدی کار می کند. پرواز ... پرواز اولین بالگرد خورشیدی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/392046/پرواز-اولین-بالگرد-خورشیدی 21 سپتامبر 2016 ... دانشجویان دانشگاه مریلند موفق به ساخت و به پرواز در آوردن اولین هلیکوپتری شدند که با انرژی خورشیدی کار می‌کند. پرواز اولین بالگرد خورشیدی+عکس | پایگاه خبری ریشه www.rishenews.com/news/28892‎Cached21 سپتامبر 2016 ... دانشجویان دانشگاه مریلند موفق به ساخت و به پرواز در آوردن اولین هلیکوپتری شدند که با انرژی خورشیدی کار می‌کند. پرواز اولین بالگرد خورشیدی | هفت صبح 7sobh.com/content/پرواز-اولین-بالگرد-خورشیدی/ دانشجویان دانشگاه مریلند موفق به ساخت و به پرواز در آوردن اولین هلیکوپتری شدند که با انرژی خورشیدی کار می‌کند. به گزارش ایسنا و به نقل از اینهبیتیت، این… پرواز اولین بالگرد خورشیدی (+عکس) – موبنا www.mobna.com/269166/پرواز-اولین-بالگرد-خورشیدی-عکس.html پرواز اولین بالگرد خورشیدی (+عکس). ۱۶:۰۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱023. دانشجویان دانشگاه مریلند موفق به ساخت و به پرواز در آوردن اولین هلیکوپتری شدند که با انرژی ... پرواز اولین بالگرد خورشیدی - پارسینه www.parsine.com/fa/news/309103/پرواز-اولین-بالگرد-خورشیدی‎Cached22 سپتامبر 2016 ... دانشجویان دانشگاه مریلند موفق به ساخت و به پرواز در آوردن اولین هلیکوپتری شدند که با انرژی خورشیدی کار می‌کند. پرواز اولین بالگرد خورشیدی+عکس - روزامه roozame.com/detail/.../پرواز-اولین-بالگرد-خورشیدیعکس‎Cached Rating: 4.1 - 1 vote 29 ژوئن 2017 ... دانشجویان دانشگاه مریلند موفق به ساخت و به پرواز در آوردن اولین هلیکوپتری شدند که با انرژی خورشیدی کار می‌کند. پرواز اولین بالگرد خورشیدی+عکس | امروز آنلاین www.emruzonline.com/.../پرواز-اولین-بالگرد-خورشیدیعکس/‎Cached21 سپتامبر 2016 ... دانشجویان دانشگاه مریلند موفق به ساخت و به پرواز در آوردن اولین هلیکوپتری شدند که با انرژی خورشیدی کار می‌کند. پرواز اولین بالگرد خورشیدی تصاویر - onvansho onvansho.ir/result/پرواز-اولین-بالگرد-خورشیدی-تصاویر.html پرواز اولین بالگرد خورشیدی ساختبه پرواز در آوردن اولین تصاویر جدید . جاده‌های آمریکا خورشیدی می‌شوند جاده‌های خورشیدی اجرا خواهد شدهبطور زنده تصاویر آن پرواز اولین ...