مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تعطیلی کدام دوره بیشتر اســت؟ خودتان کلاهتان را قاضی کنید

[ad_1]

علی کریمی با انتشار پست دیگری در اینستاگرام و مقایسه تعطیلات لیگ برتر با دوره دستیاری‌اش در تیم ملی پاسخ منتقدانش را داد.

علی کریمی با انتشار پست دیگری در اینستاگرام و مقایسه تعطیلات لیگ برتر با دوره دستیاری‌اش در تیم ملی پاسخ منتقدانش را داد.

جوان؛ پس از اینکه علی کریمی از تعطیلات زیاد در لیگ برتر ایران انتقاد و در همین رابطه پستی را در اینستاگرامش منتشر کرد، با واکنش‌های زیادی از طرف کادر تیم ملی و دست‌اندر کاران فوتبال مواجه شد. اکثر این افراد به این موضوع اشاره داشتند که چرا علی کریمی زمانی که خودش دستیار سرمربی تیم ملی فوتبال بود این انتقادها را نمی‌کرد و گلایه‌ای از تعطیلات زیاد لیگ برتر نداشت.

با انتشار این واکنش‌ها کریمی بار دیگر پستی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و با مقایسه تعداد تعطیلی‌های لیگ در دوره دستیاری‌اش در تیم ملی و تعطیلات این روزهای لیگ برتر به‌نحوی پاسخ منتقدانش را داد. کریمی اینگونه نوشت:

سلام دوستان ، یه چیزى رو براى به یه کسایى به اصطلاح نکته بین باید روشن کنم، بعضیا اومدن واز زمانى که من در تیم ملى دستیار بودم انتقاد میکنن که چرا اون زمان دفاع میکردم، من حدود ٤ ماه در کنار تیم ملى بودم، و براى مرحله نهایى جام ملتها اماده میشدیم، حالادر پست من که در بالا هست میبینید اردوهاى وتعطیلى زمان من و تعطیلى هاى الان موجود هست، قضاوت با شما!! به نظر شما تعطیلى هاى کدوم دوره بیشتره!؟؟؟من ٤ اردو در کنار تیم ملى بودم که ٢ اردو در تهران و ٢ اردو در خارج از ایران بودیم، حالا اون اقایونى که ان زمان انتقاد میکردن الان کجا هستن، بیان واین مقایسه رو ببینن و بعد کلاشون رو قاضى کنن!! فقط در جواب دوستانى این پست رو گذاشتم که طبیعتاً خودشون رو عقل کل وخیلى مطلع میدونن،در ضمن نیازى به یاد اورى براى من نیست مصاحبه هاى خودم، چون من اگه حرفى زده باشم یه کم وجودش رو دارم که زیرش نزنم حتى اگه به ضرر من باشه!! على کریمى کسى نبوده و نیستش،الان هم همون علیه در ضمن این پستهارو به زودى پاک میکنم، چون نمیخوام مقصرم کنن به خیلى چیزا، کما اینکه توى سالهاى گذشته کردن، ولى قبلاً گفتم باز میگم که اگه کس خاصى براش ابهاماتى وجود داره ، میتونم رو در رو یه گفتگو دوستانه داشته باشیم، تا ایشون و بعضى از طرفداراشون از بعضى ابهامات در بیان. بازم از همه دوستان عذر خواهى میکنم در این ٢ روز سرتون رو در اوردم

تعطیلی کدام دوره بیشتر اســت؟ خودتان کلاهتان را قاضی کنید
منبع: باشگاه خبرنگاران

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

تعطیلی کدام دوره بیشتر اســت؟ خودتان کلاهتان را قاضی کنید



لینک منبع :تعطیلی کدام دوره بیشتر اســت؟ خودتان کلاهتان را قاضی کنید

تعطیلی کدام دوره بیشتر است؟ خودتان کلاهتان را قاضی کنید www.yjc.ir/.../تعطیلی-کدام-دوره-بیشتر-است-خودتان-کلاهتان-را-قاضی-کنید‎Cached21 سپتامبر 2016 ... علی کریمی با انتشار پست دیگری در اینستاگرام و مقایسه تعطیلات لیگ برتر با دوره دستیاری‌اش در تیم ملی پاسخ منتقدانش را داد. تعطیلی کدام دوره بیشتر است؟ خودتان کلاهتان را قاضی کنید - پردیس ... www.irangapco.com/تعطیلی-کدام-دوره-بیشتر-است؟-خودتان-کلا/‎Cached22 سپتامبر 2016 ... تعطیلی کدام دوره بیشتر است؟ خودتان کلاهتان را قاضی کنید ... و مقایسه تعطیلات لیگ برتر با دوره دستیاری‌اش در تیم ملی پاسخ منتقدانش را داد. تعطیلی کدام دوره بیشتر است؟ خودتان کلاهتان را قاضی کنید - هدانا ... khabarfarsi.com/u/25499731 22 سپتامبر 2016 ... تعطیلی کدام دوره بیشتر است؟ خودتان کلاهتان را قاضی کنید. علی کریمی با انتشار پست دیگری در اینستاگرام و مقایسه تعطیلات لیگ برتر با ... تعطیلی کدام دوره بیشتر است؟ خودتان کلاهتان را قاضی کنید - آکا akairan.com/havades-akhbar/yjc/news201692122411183247.html علی کریمی با انتشار پست دیگری در اینستاگرام و مقایسه تعطیلات لیگ برتر با دوره دستیاری اش در تیم ملی پاسخ منتقدانش را داد. تعطیلی کدام دوره بیشتر است؟ خودتان کلاهتان را قاضی کنید www.espeli.ir/.../تعطیلی+کدام+دوره+بیشتر+است؟+خودتان+کلاهتان+را+قاضی+کنید‎Cached21 سپتامبر 2016 ... تعطیلی کدام دوره بیشتر است؟ خودتان کلاهتان را قاضی کنید. ... و مقایسه تعطیلات لیگ برتر با دوره دستیاری‌اش در تیم ملی پاسخ منتقدانش را داد. تعطیلی کدام دوره بیشتر است؟ خودتان کلاهتان را قاضی کنید – خبر ... https://khabari.skyf.ir/tag/تعطیلی-کدام-دوره-بیشتر-است؟-خودتان-کلا/ علی کریمی با انتشار پستی در صحه اینستاگرامش تعریف خودر ا دررابطه با اصلت بیان کرد. به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران در فضای مجازی گروه فضای مجازی ... تعطیلی کدام دوره بیشتر است؟ خودتان کلاهتان را قاضی کنید - روجانیوز news.rooja.org/fa/content/713069.html علی کریمی با انتشار پست دیگری در اینستاگرام و مقایسه تعطیلات لیگ برتر با دوره دستیاری‌اش در تیم ملی پاسخ منتقدانش را داد. تعطیلی کدام دوره بیشتر اســت؟ خودتان کلاهتان را قاضی کنید | جستجو wesria.net/.../تعطیلی-کدام-دوره-بیشتر-اســت؟-خودتان-کلاهتان-را-قاضی-کنید This site may harm your computer. [ad_1] علی کریمی با انتشار پست دیگری در اینستاگرام و مقایسه تعطیلات لیگ برتر با دوره دستیاری‌اش در تیم ملی پاسخ منتقدانش را داد. علی کریمی با انتشار ... اخبار بعضیا - صفحه چهارم - قطره www.ghatreh.com/news/tag/32898-بعضیا/3/20‎Cachedدوستان عزیز خوشحالی حق همه است،مخصوصا بعضیا که 2 3 ماهی هست رنگشو ندیدن. امیدوارم جنبشو ... 70 -. تعطیلی کدام دوره بیشتر است؟ خودتان کلاهتان را قاضی کنید تعطیلی کدام دوره بیشتر است خودتان کلاهتان را قاضی کنید - رهتا www.rahta.com/.../تعطیلی_کدام_دوره_بیشتر_است_خودتان_کلاهتان_را_قاضی_کنید‎Cachedصاحب‌خبر - سیدحسن هاشمی که روز گذشته برای افتتاح پروژه‌های درمانی به استان البرز سفر کرد، در مصاحبه‌ای با رادیو ایران وبا اشاره به مشکلات بهداشتی و درمانی در ...