مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خبر خوب برای آن ها که نوت 7 معیوب دارند

[ad_1]

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: یک خبر خوشحال کننده برای آن‌ دسته از کاربران که قصد دارند گوشی‌های گلکسی نوت ۷ خود را که در معرض خطر قرار دارد تعویض کنند، منتشر شده اسـت. سامسونگ ۵۰۰ هزار دستگاه گلکسی نوت ۷ امن به ایالات متحده آمریکا ارسال کرده اسـت.

 

 ۵۰۰ هزار گلکسی نوت ۷ سالم آماده عرضه؛ واکنش مخاطبان چگونه خواهد بود؟

 

یکی از مشکلات سامسونگ در پیش‌برد این فرایند این بود که برای حمل و نقل گوشی‌های معیوب با موانعی مواجه شده بود چون سرویس‌هایی که خدمات هوایی عرضه می‌کنند حمل و نقل این مدل‌های معیوب که خطر آتش گرفتن داشتند را نمی‌پذیرفتند اما ظاهرا بلاخره گوشی‌های معیوب منتقل شده و گوشی‌های جدید و سالم از روز گذشته آماده عرضه شده‌اند.

حال با رسیدن گوشی‌های جدید کسانی که گوشی‌های معیوب داشتند می‌توانند گوشی‌های گلکسی‌ نوت ۷ سالم دریافت کنند که احتمالا باتری آن‌ها نقصی ندارد و بلاخره می‌توانند از این فبلت با خیال راحت استفاده کنند.

سامسونگ پیش از شروع آتش گرفتن گلکسی نوت ۷ با تمام توان برای این گوشی تبلیغ کرده بود و مخاطبان هم از این مدل جدید استقبال قابل توجهی به عمل آوردند. طبق گزارش‌ها پیش از اعلام فراخوان جمع‌آوری نوت ۷ فقط در ایالات متحده آمریکا حدود یک میلیون دستگاه از این مدل خریداری شده بودند.

باید دید با عرضه گوشی‌های نوت ۷ جدید که ادعا می‌شود مشکل پیشین را ندارند اقبال مخاطبان به این گوشی چگونه خواهد بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

اخبار اپل آیفون و محصولات جدید اپل آیفون اپل به سختی درحال کار بر روی آیفون است؛ این شرکت قصد دارد که برای دهمین پول نیوز شاید تا همین چند سال پیش، حتی فکر کردن به تکنولوژی های مدرنی که به طور روزمره در حال اخبار امروز خبرگزاری فارس اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریمزایای بذور گواهی شده برای کشاورزان اسلامشهری تشریح شد سه نظامی ترکیه در حمله پکک نگاهی کوتاه به جک وان کارنگاهی کوتاه به جک جک تعریف جدیدی از یک شاسی‌بلند شهری است که در بردارنده پنج اصل نگاه مختصری به تاریخ معاصر افغانستان تاندنگاه مختصری به تاریخ معاصر افغانستان تاند تاریخترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …خواب در بیداری؛ مساله واقعیت مجازی توکافلش فلش مموری که در سگک کمربند قرار میگیرد داکتر غلام محمد دستگیر به والصلح خیر ایمان داریم ولی اعطای هرنوع امتیازرا بیک سوالات و کلید آزمون نظام مهندسی برق هم بصورت … آزمون خرداد هم به آن اضافه شد این هم حاصل سال کار تیمی با چگونه بفهمیم که هک شده ایمچگونه بفهمیم که هک شده ایم ؟ راههای زیادی هست که به کمک آنها بفهمیم هک شده ایم یا نه؟برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …کابل فیبر نوری با همه کابل‌هایی که تا به حال بررسی شد کاملا تفاوت دارد زیرا براساس



لینک منبع :خبر خوب برای آن ها که نوت 7 معیوب دارند

Images for خبر خوب برای آن ها که نوت 7 معیوب دارند خبر خوب برای آن ها که نوت 7 معیوب دارند - برترین ها www.bartarinha.ir/.../news/.../خبر-خوب-برای-آن-ها-که-نوت-7-معیوب-دارند‎Cached21 سپتامبر 2016 ... یک خبر خوشحال کننده برای آن‌ دسته از کاربران که قصد دارند گوشی‌های گلکسی نوت ۷ خود را که در معرض خطر قرار دارد تعویض کنند، منتشر شده است. از کجا بفهمیم نوت 7 سالم داریم یا معیوب؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/.../news/.../از-کجا-بفهمیم-نوت-7-سالم-داریم-یا-معیوب‎Cached19 سپتامبر 2016 ... سامسونگ گفته بود که مدل‌های سالم گلکسی نوت ۷، در بالای گوشی و در نوار هشدارها، رنگ آیکون باتری ... خبر خوب برای آن ها که نوت 7 معیوب دارند. خبر خوب برای آن ها که نوت 7 معیوب دارند - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/scientific/خبر-خوب-نوت-معیوب.html 21 سپتامبر 2016 ... سامسونگ, گوشی, گلکسی نوت 7 خبری خوب برای بیماران پروانه اییک خبر خوشحال کننده برای آن دسته از کاربران که قصد دارند گوشی های گلکسی ... تعداد گوشی‌های معیوب گلکسی نوت 7 به 70 دستگاه رسیده است ... https://www.digikala.com/.../تعداد-گوشی‌های-معیوب-گلکسی-نوت-7-به-70-دست/‎Cached14 سپتامبر 2016 ... تعداد گوشی‌های معیوب گلکسی نوت 7 به 70 دستگاه رسیده است | دیجی‌کالا مگ | منبع جامع اخبار و ... آنچه دولت کانادا اعلام کرده باعث شد آمار گوشی‌های معیوبی که در سطح جهان از طرف ... جمع‌آوری گوشی‌های گلکسی نوت ۷ در کانادا با یکدیگر همکاری دارند. ... دوست دارین بحث کنید دلتون خوشه ها اونا سودشونا میکنن شما دعواشو نه. خبر خوب برای آن ها که نوت 7 معیوب دارند - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../خبر_خوب_برای_آن_ها_که_نوت_7_معیوب_دارند‎Cachedدانلود سربازی معیوب افغان که بدون پا رانندگی میکند _شهامت و مردانگی سرباز معیوب افغان. (فیلم) ... خبر خوب برای آن ها که نوت 7 معیوب دارند. دانلود گیاهان دریا هم ... نوت 7 ،سامسونگ نوت 7، - ای ماسیس با شما در زندگی دیجیتال emasis.ir/tag/نوت-7-،سامسونگ-نوت-7،/ خبر خوب برای آن ها که نوت ۷ معیوب دارند. به گزارش ای ماسیس : یک خبر خوشحال کننده برای آن‌ دسته از کاربران که قصد دارند گوشی‌های گلکسی نوت ۷ خود را که در معرض ... خبر خوب برای آن ها که نوت 7 معیوب دارند www.khabardown.ir/search/خبر_خوب_برای_آن_ها_که_نوت_7_معیوب_دارند صاحب‌خبر - خبرآنلاین، پاسخ به این سؤال در خریدن یا نخریدن گوشی جدید نقش به سزایی دارد و به همین خاطر در این مقاله سعی کرده‌ایم فرق‌های اساسی نوت 7 با نوت 5 و 4 را ... سرانجام نوت 7 چه شد؟ - بلاگ دیجی‌دکی blog.digidoki.com/archives/749‎Cached24 سپتامبر 2016 ... و اما حالا خبر خوش به دوستداران سامسونگ و به خصوص گلکسی نوت ۷ ... باطری معیوب روی دستگاه شما سوار باشد، خود گوشی پیغام خواهد داد که نسبت به تعویض گوشی اقدام نمایید. ... باطری های سالم نشانه دیگری هم دارند که شرکت روی آنها یک برچسب کلمه ... دیجی دکی یه دوست خوب برای حل مشکل تعمیرات موبایل شماست. از کجا بفهمیم نوت 7 سالم داریم یا معیوب؟ - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/.../از-کجا-بفهمیم-نوت-7-سالم-داریم-یا-معیوب 19 سپتامبر 2016 ... سامسونگ گفته بود که مدل‌های سالم گلکسی نوت ۷، در بالای گوشی و در نوار هشدارها، رنگ آیکون باتری ... خبر خوب برای آن ها که نوت 7 معیوب دارند.