مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آزمایش قایق‌های خودران در آمستردام

[ad_1]

محققان هلندی این برنامه را که در خصوص قایق‌های خودران می‌باشد "Roboat" نامیده‌اند.
AMS یک موسسه علوم و مهندسی اســت که توسط مقامات آمستردام بنیانگذاری شده و وظیفه آن مدیریت پروژه های مختلف شهری اســت.

برای آزمایش قایق‌های خودران، آمستردام بهترین گزینه اســت زیرا دارای بیش از شصت مایل از کانال‌های آبی و بیش از یک میلیون جمعیت اســت.

شهر آمستردام یکی از محبوبترین هدفهای گردشگری در اروپا اســت که سالانه پذیرای گردشگران بی‌شماری اســت.

از انگیزه‌های اصلی این محققان برای راه‌اندازی پروژه Roboat، پدیده گرم شدن کره زمین، جذر و مد شدید و و تغییر در سطح آب دریاها اســت.
تحقیقات بر روی پروژه Roboat ، با همکاری موسسه فناوری ماساچوست و دو دانشگاه هلندی، دانشگاه صنعتی دلفت و دانشگاه Wageningen انجام خواهد شد.

به گفته محققان این پروژه، استفاده از این قایق‌ها تنها به بحث گردشگری منتهی نشده و یکی از مهم‌ترین اهدافی که به طور جدی توسط پروژه Roboat دنبال خواهد شد، پیگیری سلامت شهروندان اســت.

محققان قصد دارند تا با فرستادن زیر دریایی‌های کوچک و خودران به داخل شبکه فاضلاب آمستردام، تحقیقاتی را در زمینه بیماری‌های مختلف انجام دهند.

گفتنی اســت که هزینه این پروژه در حدود 25 میلیون یورو، ( معادل 28 میلیون دلار) بوده و اگر همه چیز طبق برنامه‌ریزی پیش برود، نمونه‌های آزمایشی این قایق‌ها تا سال 2017 راه‌اندازی می‌شود.

۵۴۵۴


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

پول نیوز چرا بانکداری الکترونیک در ایران از دنیا عقب است؟ گریت وال در صدد تصرف بازار استرالیاکنکور آنلاین استاد احمدی کنکور آسان است گیلنابه نام خدایی که در این نزدیکی است بردار و اندازه گیری اهمیت بردار و اندازه گیری عصر ایران سایت تحلیلی خبری ایرانیان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی سیاسی و در عصرایران



لینک منبع :آزمایش قایق‌های خودران در آمستردام

Images for آزمایش قایق‌های خودران در آمستردام قایق های خودران در آمستردام آزمایش می‌شوند | گجت نیوز gadgetnews.ir/124143/قایق-های-خودران-در-آمستردام/ 22 سپتامبر 2016 ... دولت هلند بودجه 27 میلیون دلاری را به پروژه Roboat اختصاص داده است و قرار است تا سال 2017 نمونه‌های آزمایشی قایق های خودران در آب‌های آمستردام به آب ... تردد قایق‌های خودران در آمستردام+عکس - ایسنا www.isna.ir/news/.../تردد-قایق-های-خودران-در-آمستردام-عکس‎Cached21 سپتامبر 2016 ... محققان در موسسه(AMS) آمستردام به تازگی یک طرح پژوهشی پنج ساله را برای به ... برای آزمایش قایق‌های خودران، آمستردام بهترین گزینه است زیرا دارای ... آزمایش فنی قایق‌های خودران در آمستردام | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/fa/آزمایش-فنی-قایق‌های-خودران-در-آمستردام‎Cachedپس از ظهور خودروهای به‌اصطلاح خودران اینک نوبت به تحقیق و توسعه قایق‌های خودران ... در این برنامه آزمایشی موسسه AMS که مسئولیت بهینه‌سازی حمل‌ونقل شهر آمستردام را ... قایق های خودران در آمستردام آزمایش می‌شوند » طراحی سایت و اپلیکیشین ... sefaresh.net/donya.../7403-قایق-های-خودران-در-آمستردام-آزمایش-می‌شوند.html پس از بهره برداری از اتومبیلهای خودران اینک نوبت به قایق های خودران رسیده است و هلندیها میخواهند در این زمینه پیشرو باشند. قرار است این قایقها به زودی در آمستردام ... آغاز آزمایش فنی قایق های خودران در آمستردام - کلیک | نبض فناوری و ... click.ir/1395/06/30/autonomous-boats-start-to-work-in-amesterdam/‎Cached20 سپتامبر 2016 ... پس از ظهور خودرو های به اصطلاح خودران اینک نوبت به تحقیق و توسعه قایق های خودران رسیده و گویا مسئولان پایتخت کشور هلند بیشتر از همه به ... آزمایش قایق‌های خودران در آمستردام | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/09/21/1444355 21 سپتامبر 2016 ... ایسنا نوشت: محققان در موسسه(AMS) آمستردام به تازگی یک طرح ... برای آزمایش قایق‌های خودران، آمستردام بهترین گزینه است زیرا دارای بیش از شصت ... آزمایش قایق های خودران در آمستردام | محققان در موسسه(AMS) - قطره www.ghatreh.com/news/nn33778048/آزمایش-قایق-های-خودران-آمستردام 21 سپتامبر 2016 ... برای آزمایش قایق های خودران، آمستردام بهترین گزینه است زیرا دارای بیش از شصت مایل از کانال های آبی و بیش از یک میلیون جمعیت است. آزمایش فنی قایق های خودران در آمستردام - سایبربان | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/25444990 آزمایش فنی قایق های خودران در آمستردام. پس از ظهور خودروهای به اصطلاح خودران اینک نوبت به تحقیق و توسعه قایق های خودران رسیده است. ... مشاهده خبر در سایت منتشر ... آزمایش قایق‌های خودران در آمستردام - بتانیوز betanews.ir/news/241303/آزمایش-قایق-های-خودران-در-آمستردام/ 21 سپتامبر 2016 ... دانش فناوری ایسنا نوشت محققان در موسسه ams آمستردام به تازگی یک طرح پژوهشی پنج ساله را برای به دستیابی به سیستم های خودران آبی آغاز ...