مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کنترل رایانه‌ها با حرکت چشم ممکن می‌شود

[ad_1]

در آینده ای نه چندان دور برای استفاده از رایانه ها تنها خرید یک نمایشگر کافی است، زیرا با استفاده از فناوری ابداع شده توسط شرکت نوپای Eyefluence کنترل رایانه‌ها با چشم ممکن می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از دیجیتال ترندز، شرکت یاد شده به دنبال طراحی فناوری هایی است که استفاده از رایانه ها را بدون استفاده از دست و صفحه کلید ممکن کند. Eyefluence هم اکنون در حال آزمایش فناوری است که در قالب آن از یک عینک واقعیت افزوده مجهز به دوربین برای ردگیری فعالیت ها و حرکت های چشم و دستور دادن به رایانه استفاده می شود.
 
فناوری Eyefluence کلیک کردن بر روی هر چیزی در صفحه نمایشگر را تنها با نگاهی کوتاه به آن ممکن خواهد کرد. این فناوری کاربردهای بسیار متنوعی خواهد داشت. به عنوان مثال می توان از این طریق برای خرید آنلاین یک لباس یا ارسال عکس آن لباس به دوستتان تنها از حرکات چشم استفاده کنید.
 
جیم مارگارت موسس و رییس Eyefluence سهولت کاربرد و سرعت این فناوری را مهم ترین مزیت آن دانسته و می گوید اتکای آن تنها به رابطه میان مغز و چشم انسان است. قرار است در آینده رابط کاربری این عینک واقعیت افزوده ارتقا یابد تا برای استفاده از طیف گسترده ای از خدمات در محیط اطراف انسان قابل استفاده باشد. Eyefluence امیدوار است فناوری جدید این شرکت فرایند پردازش اطلاعات، حل مشکلات، آموزش و برقراری ارتباط میان انسان ها را هم متحول کند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


12 جولای 2016 ... در آینده ای نه چندان دور برای استفاده از رایانه ها تنها خرید یک نمایشگر کافی است، زیرا با استفاده از فناوری ابداع شده توسط شرکت نوپای ...13 جولای 2016 ... به گزارش صدای سراب به نقل از ایتنا ، شرکت یادشده به دنبال طراحی فناوریهایی است که استفاده از رایانهها را بدون استفاده از دست و صفحه کلید ممکن ...12 جولای 2016 ... به گزارش مشرق به نقل از دیجیتال ترندز، شرکت یاد شده به دنبال طراحی فناوری هایی است که استفاده از رایانه ها را بدون استفاده از دست و صفحه کلید ...13 جولای 2016 ... به گزارش ایتنا از فارس ، شرکت یادشده به دنبال طراحی فناوریهایی است که استفاده از رایانهها را بدون استفاده از دست و صفحه کلید ممکن کند.12 جولای 2016 ... در آینده ای نه چندان دور برای استفاده از رایانه ها تنها خرید یک نمایشگر کافی است، زیرا با استفاده از فناوری ابداع شده توسط شرکت نوپای ...12 جولای 2016 ... کنترل رایانهها با حرکت چشم ممکن میشود! در آینده ای نه چندان دور برای استفاده از رایانه ها تنها خرید یک نمایشگر کافی است، زیرا با استفاده از فناوری ...12 جولای 2016 ... به گزارش ایتنا از فارس ، شرکت یادشده به دنبال طراحی فناوریهایی است که استفاده از رایانهها را بدون استفاده از دست و صفحه کلید ممکن کند.12 جولای 2016 ... به گزارش ایتنا از فارس ، شرکت یادشده به دنبال طراحی فناوریهایی است که استفاده از رایانهها را بدون استفاده از دست و صفحه کلید ممکن کند.12 جولای 2016 ... کنترل رایانهها با حرکت چشم به زودی ممکن میشود. ... حسینی: با تلاش مدیریت، کادر فنی و بچهها برای یک فصل سخت آماده میشویم · - کدخدایی قطعی ...


کلماتی برای این موضوع

کنترل رایانه ها با حرکت چشم به زودی ممکن می شودکنترلرایانههاباحرکتچشمشرکت مایکروسافت فناوری حرکات مجازی دست را در رایانه ها به کار می گیرد شرکت کنترل رایانه‌ها با حرکت چشم به زودی ممکن می‌شود فراخوان وب سایت بین المللی پزشکان جهان از تمامی پزشکان و مراکز درمانی در سرتاسر کنترل رایانه‌ها با حرکت چشم ممکن می‌شود ویندوز …سوالفوقالعادهکارآمدرادر آینده ای نه چندان دور برای استفاده از رایانه ها تنها خرید یک نمایشگر کافی است، زیرا حرکت چشم دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم …حرکتچشم شده با حرکت چشم کنترل رایانه‌ها با حرکت چشم به زودی ممکن می‌شود کنترل رایانه‌ها با حرکت چشم به زودی ممکن می‌شودکنترل رایانه‌ها با حرکت چشم به نوپای کنترل رایانه‌ها با چشم ممکن می‌شود ارسال فایل‌های گیف مگابایتی در توییتر ممکن ……ارسال فایل‌های گیف مگابایتی در توییتر ممکن شد توییتر چشم مردم با محسن چاووشی حرکت ناجوانمردانه و ناشایست حرکتناجوانمردانهوناشایستکنترل رایانه‌ها با حرکت چشم ممکن می‌شود کنترل رایانه‌ها با حرکت چشم ممکن حرکت جوانمردانه حرکتجوانمردانهکنترل رایانه‌ها با حرکت چشم ممکن می‌شود کنترل رایانه‌ها با حرکت چشم ممکن نیویدارچشم انسان ربات کنترل از راه دور برای انجام یک عمل جراحی ظریف داخل چشم با دقت زیر روی چشم قرارگاه پدافند سایبری کشور قرارگاه پدافند …کنترل رایانه‌ها با حرکت چشم گفته می شود دولت ترکیه با این سری کنترل



لینک منبع :کنترل رایانه‌ها با حرکت چشم ممکن می‌شود

Images for کنترل رایانه‌ها با حرکت چشم ممکن می‌شود تازه‌های دنیای فناوری کنترل رایانه‌ها با حرکت چشم به زودی ممکن می‌شود www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950422000463‎Cached12 جولای 2016 ... در آینده ای نه چندان دور برای استفاده از رایانه ها تنها خرید یک نمایشگر کافی است، زیرا با استفاده از فناوری ابداع شده توسط شرکت نوپای ... کنترل رایانه‌ها با حرکت چشم به زودی ممکن می‌شود - دانشکده ... paramedfac.tbzmed.ac.ir/.../-کنترل-رایانه‌ها-با-حرکت-چشم-به-زودی-ممکن-می‌شود.html‎Cachedدر آینده‌ای نه‌چندان‌دور برای استفاده از رایانه‌ها تنها خرید یک نمایشگر کافی است، زیرا با ... ابداع شده توسط شرکت نوپای Eyefluence کنترل رایانه‌ها با چشم ممکن می‌شود. کنترل رایانه‌ها با حرکت چشم به زودی ممکن می‌شود » طراحی سایت و ... sefaresh.net/.../5654-کنترل-رایانه‌ها-با-حرکت-چشم-به-زودی-ممکن-می‌شود.html در آیندهای نهچنداندور برای استفاده از رایانهها تنها خرید یک نمایشگر کافی است، زیرا با استفاده از فناوری ابداع شده توسط شرکت نوپای Eyefluence کنترل رایانهها با ... کنترل رایانه‌ها با حرکت چشم ممکن می‌شود - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../کنترل-رایانه-ها-با-حرکت-چشم-ممکن-می-شود 12 جولای 2016 ... کنترل رایانه‌ها با حرکت چشم ممکن می‌شود. در آینده ای نه چندان دور برای استفاده از رایانه ها تنها خرید یک نمایشگر کافی است، زیرا با استفاده از فناوری ... کنترل ویندوز ۱۰ با حرکات چشم برای اولین بار - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../کنترل-ویندوز-۱۰-با-حرکات-چشم-برای-اولین-بار‎Cached4 روز پیش ... مایکروسافت با به روزکردن ویندوز ۱۰ تغییراتی را در آن اعمال خواهد کرد تا برای اولین بار کنترل آن با حرکات چشم ممکن شود. ... قالب این فناوری از دوربین نصب شده بر روی رایانه برای ردگیری محل نگاه و خیره شدن چشم استفاده می شود. کنترل رایانه‌ها با حرکت چشم ممکن می‌شود - قدس آنلاین | پایگاه خبری ... qudsonline.ir/news/.../کنترل-رایانه-ها-با-حرکت-چشم-ممکن-می-شود‎Cached13 جولای 2016 ... کنترل رایانه‌ها با حرکت چشم ممکن می‌شود. سی. در آینده ای نه چندان دور برای استفاده از رایانه ها تنها خرید یک نمایشگر کافی است، زیرا با استفاده از ... کنترل رایانه‌ها با حرکت چشم به زودی ممکن می‌شود | طراحی وب سایت ... www.pezeshkanjahan.com/AkhbarLeft28.aspx ‌ریزی شده‌اند حافظه بهتری نسبت به مردها دارند با این ‌همه هر دو گروه برای به ‌یاد آوری ... است همچنین تفاوت جنسیتی ناشی از هورمون‌ها و یا ساختار مغزی نیز می‌تواند عاملی. کنترل ویندوز 10 با حرکات چشم برای اولین بار - مهر 98 cc.mehr98.ir/news/102737‎Cachedتحول جدید در رایانه ها؛کنترل ویندوز ۱۰ با حرکات چشم برای اولین بار ... از دوربین نصب شده بر روی رایانه برای ردگیری محل نگاه و خیره شدن چشم استفاده می شود. ماهنامه رایانه خبر | آیا با نگاه می‌توان کامپیوتر را کنترل کرد؟ computernews.ir/.../آیا-با-نگاه-می‌توان-کامپیوتر-را-کنترل-کرد؟‎Cached20 آگوست 2016 ... پس از صفحه لمسی و تشخیص اشارات، اکنون ردیابی حرکات چشم گام بعدی در خصوص ارایه ... کنترل چشمی به دلیل روش عملکرد چشم ممکن می‌شود.