مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خطرات یک ساعت در معرض wifi بودن

[ad_1]

یک متخصص فیزیک پزشکی گفت: عوارض امواج wifi هنوز از لحاظ علمی به اثبات نرسیده است، ولی هر نوع انرژی اضافه که به جسم انسان و هر سیستم بیولوژیکی وارد شود عارضه خواهد داشت بطوریکه یک ساعت در معرض wifi معادل خطر کشیدن چند سیگار و اضافه وزن است.

به گزارش مشرق، علی شبستانی منفرد - متخصص فیزیک پزشکی درباره مضرات و آسیب‌های جسمانی wifi اظهار کرد: امواجی که در سیستم‌های BPS و ماهواره استفاده می‌شود از نوع امواج الکترومغناطیس بوده و تحت عنوان EF می‌شناسیم، در یک نگاه کلی هر نوع انرژی اضافه که به جسم انسان و هر سیستم بیولوژیکی وارد شود عارضه به همراه خواهد داشت.
 
وی افزود: در حقیقت حدود انرژی و شدت امواج در سیستم‌های موبایل در حد ایجاد عارضه جدی برای سلامت انسان نیستند.
 
این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: امواج wifi  اثراتی گذرا مانند تحریک‌پذیری، افزایش درجه حرارت  و تغییر پتانسیل غشا را سبب می‌شوند، که ماندگاری ندارند؛ مطالعات انجام شده آسیب‌رسانی این امواج را در شدت‌های بالا تأیید کرده است، اما در شدت‌های پایین به قطعیت علمی نرسیدیم.
 
وی افزود: امواج پارازیت در حقیقت از جنس امواج ماهواره بوده و آسیبی فراتر از امواج ماهواره نخواهند داشت و امواج wifi از طریق رادیو به سیستم انتقال داده می‌شود که میزان خطر آن با موبایل برابر است که از خطر این بخش به راحتی می‌گذریم اما به خطر wifi که کاملا خارج از ایده واقعی علمی است، نگاهی برجسته‌تر داریم.
 
شبستانی‌منفرد، در پاسخ به اثرات ناباروری wifi گفت: اینکه امواج wifi تا چه حد بر ناباروری انسان تأثیرگذار باشند هنوز به اثبات علمی نرسیده است و بهتر است که به مقایسه ریسک‌ها بپردازیم.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه به عنوان مثال نور ساطع شده از مانیتور برای چشم مضر هست، اما در زندگی امروز نمی‌توانیم از آن صرف نظر کنیم یا یک ساعت در معرض وای‌فای قرار گرفتن خطری معادل با چند نخ سیگار کشیدن یا اضافه وزن خواهد داشت، به بسیج پزشکی گفت: در فضای کنونی بدبینی غیر علمی در جامعه القا شده است که مضرات امواج را برآوردهای غیرعلمی می‌کنند.
 
این متخصص فیزیک پزشکی در ادامه گفت: از نظر اخلاق پزشکی باید در صورت امکان از رساندن بیش از حد انرژی به بدن بپرهیزیم، زیرا ممکن است که عوارض آن‌ها با سیستم‌های علم‌سنجی امروز مشخص نشده باشند، اما در آینده تشخیص داده شوند.
 
شبستانی‌منفرد خاطرنشان کرد: این یک اقدام هوشمندانه است، اما باید توجه داشته باشیم که استرس ناشی از خطرات احتمالی آسیب‌رسانی بیشتری به دنبال خواهند داشت، توصیه می‌شود که در صورت امکان ساعات استفاده را محدودتر کنید.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

الف خطرات یک ساعت در معرض بودننظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر خطرات یک ساعت در معرض بودنخطراتیکساعتدریک متخصص فیزیک پزشکی گفت عوارض امواج هنوز از لحاظ علمی به اثبات نرسیده است، ولی هر خطرات یک ساعت در معرض بودنمعرض علی شبستانی منفرد – متخصص فیزیک پزشکی درباره مضرات و آسیب‌های جسمانی خطرات یک ساعت در معرض بودن خطراتیکساعتدرمعرضشبکه اطلاع رسانی راه داناخطرات یک ساعت در معرض بودن یک متخصص فیزیک پزشکی گفت جام نیوز خطرات یک ساعت در معرض امواج بودنعوارض امواج هنوز از لحاظ علمی به اثبات نرسیده است، ولی هر نوع انرژی اضافه که به جسم خطرات یک ساعت در معرض بودن یک متخصص …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از قدس آنلاین مرداد ١٣ خطرات یک ساعت در معرض بودن یک خطرات یک ساعت در معرض بودن پایگاه خبری ترازتراز یک متخصص فیزیک پزشکی گفت عوارض امواج هنوز از لحاظ علمی به اثبات نرسیده است خطرات یک ساعت در معرض بودنخطرات یک ساعت در معرض بودن یک متخصص فیزیک پزشکی گفت عوارض امواج هنوز از لحاظ خطرات یک ساعت در معرض بودن انجمن نگاه دانلودموارد مهم با مطالعه رمان های در حال تایپ و تشکر از پست های نویسندگان عزیز انگیزه خطرات یک ساعت در معرض بودن سوکوی افزود در حقیقت حدود انرژی و شدت امواج در سیستم‌های موبایل در حد ایجاد عارضه جدی



لینک منبع :خطرات یک ساعت در معرض wifi بودن

خطرات یک ساعت در معرض wifi بودن - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../خطرات-یک-ساعت-در-معرض-wifi-بودن‎Cached6 آگوست 2016 ... خطرات یک ساعت در معرض wifi بودن. عوارض امواج wifi هنوز از لحاظ علمی به اثبات نرسیده است، ولی هر نوع انرژی اضافه که به جسم انسان و هر سیستم ... خطرات یک ساعت در معرض wifi بودن - رازق razegh.com/fa/news213485.aspx 3 آگوست 2016 ... خطرات یک ساعت در معرض wifi بودن. یک متخصص فیزیک پزشکی گفت: عوارض امواج wifi هنوز از لحاظ علمی به اثبات نرسیده است، ولی هر نوع انرژی ... خطرات یک ساعت در معرض wifi بودن - فیسیت | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/23031330 4 آگوست 2016 ... خطرات یک ساعت در معرض wifi بودن. یک متخصص فیزیک پزشکی گفت: عوارض امواج wifi هنوز از لحاظ علمی به اثبات نرسیده است، ولی هر نوع انرژی ... خطرات یک ساعت در معرض wifi بودن - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/خطرات-یک-ساعت-در-معرض-wifi-بودن/3195128 یک متخصص فیزیک پزشکی گفت: عوارض امواج wifi هنوز از لحاظ علمی به اثبات نرسیده است، ولی هر نوع انرژی اضافه که به جسم انسان و هر سیستم بیولوژیکی وارد ... خطرات یک ساعت در معرض wifi بودن - خبرلند khabarland.com/news/.../خطرات-یک-ساعت-در-معرض-wifi-بودن-1‎Cached30 مه 2017 ... خطرات یک ساعت در معرض wifi بودن علی شبستانی منفرد - متخصص فیزیک پزشکی درباره مضرات و آسیب‌های جسمانی wifi اظهار کرد: امواجی که در ... خطرات یک ساعت در معرض wifi بودن - مجله خبر روز |خبر آنلاین khabrroz.ir/خطرات-یک-ساعت-در-معرض-wifi-بودن/ مجله خبر روز |خبر آنلاین پایگاه خبر روز , فرهنگی, هنری , پزشکی , زیبایی و… خانه · سیاسی · ورزشی · اقتصادی · بین الملل · مذهبی · آشپزی · اخبار هنری. خطرات یک ساعت در معرض wifi بودن - مجله مطالب خواندنی iranmg.blogsky.com/1396/02/22/post-19428/‎Cached12 مه 2017 ... خطرات یک ساعت در معرض wifi بودن. [ad_1]. یک متخصص فیزیک پزشکی گفت: عوارض امواج wifi هنوز از لحاظ علمی به اثبات نرسیده است، ولی هر نوع ... خطرات یک ساعت در معرض wifi بودن پایگاه خبری تراز - بهترین پیامگر www.behpayamgar.ir/khtratyksaaetdrmaerzwifibvdnpaygahkhbrytrazdfcjxyndqrnfndcydfnscdns... خطرات یک ساعت در معرض wifi خطرات یک ساعت در معرض wifi بودن یک ساعت در معرض wifi یک ساعت در معرض wifi خبری چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ۱۷ ۴۰ خطرات یک ساعت در ... خطرات یک ساعت در معرض wifi بودن – ایده پردازان: خرید هاست، خرید سرور ... iranwebsazan.org/خطرات-یک-ساعت-در-معرض-wifi-بودن/‎Cached3 آگوست 2016 ... به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، علی شبستانی منفرد – متخصص فیزیک پزشکی درباره مضرات و آسیب‌های جسمانی wifi اظهار کرد: امواجی که در ... خطرات یک ساعت در معرض wifi بودن - مشرق نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/1470206400280573‎Cachedیک متخصص فیزیک پزشکی گفت: عوارض امواج wifi هنوز از لحاظ علمی به اثبات نرسیده است، ولی هر نوع انرژی اضافه که به جسم انسان و هر سیستم بیولوژیکی وارد شود ...