مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خودرویی که دزد می گیرد +تصاویر

[ad_1]

کادیلاک به طراحی سیستمی پرداخته که امنیت خودرو در آن به کاملا گسترده شده و افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، کادیلاک در تلاشی جدید قصد دارد تا برخی از این نگرانی‌ها را رفع کند. به این منظور کادیلاک به طراحی سیستمی پرداخته که امنیت خودرو در آن به کاملا گسترده شده و افزایش یافته است.
 
کادیلاک (به انگلیسی: Cadillac) یک نشان تجاری ساخت اتومبیل‌های لوکس است که در تملک شرکت جنرال موتورز است.
 
این سامانه به گونه‌ای طراحی شده که تمامی حوادث مرتبط با درون و بیرون خودروی شما را ضبط می‌کند. این سامانه که به اولین سامانه ضبط محیطی در صنعت خودروسازی مشهور شده، هرتلاش ریز و مخفیانه‌ای را در فضای بیرونی و درونی خودرو ضبط و ثبت می‌کند.
خودرویی که دزد می گیرد +تصاویر 
سامانه دوربین 360 درجه که در کابین مدل CT6 کادیلاک ارائه شده دارای 4 دوربین است که در جلو پنجره، محفظه بار و آینه‌ها نصب شده که تمامی اتفاقات اطراف خودرو را ضبط می‌کند. هنگام قفل خودرو، دوربین‌ها به صورت خودکار فعال شده و مداخلات ایجاد شده توسط مهاجمین را ثبت می‌کنند. تمامی تصاویر روی یک کارت حافظه ذخیره شده تا دسترسی به مجرمان آسان شود.
خودرویی که دزد می گیرد +تصاویر 
به عنوان مثال اگر کسی در هنگام پارک با اتومبیل شما برخورد کند، دیگر امکان انکار کردن برای وی وجود ندارد. این سامانه برای فضاهای پارک بدون سامانه مداربسته کاملا مفید است. در واقع راننده در این خودرو سامانه دوربین مداربسته‌ متحرکی را با خود حمل می‌کند.
 
دوربین‌ها در این سامانه به صورت دستی نیز فعال می‌شوند. از طرفی این دوربین‌ها به فرآیند پارک آسان‌تر خودرو نیز کمک می‌کنند. مدل‌های آتی CT6 کادیلاک در آینده به سه دوربین ویژه نیز مجهز خواهند شد. یکی از این دوربین‌ها زوایای کور در حرکت عقب را برای راننده نمایان خواهد کرد. دوربین دوم یک سامانه دید شب است و دوربین سوم برای حفظ خودرو بین خطوط به این خودرو اضافه شده است.
 
انتظار می‌رود این فناوری‌ها به زودی در مدل‌های دیگر کادیلاک یا برندهای خودروسازی دیگر به کار رفته و فراگیر شود.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

خودرویی که دزد می گیرد تصاویرسامانه دوربین درجه که در کابین مدل کادیلاک ارائه شده دارای دوربین است که در جلو خودرویی که دزد می گیرد تصاویر فرهنگ نیوزخودرویی که دزد می گیرد توسط مهاجمین را ثبت می‌کنند تمامی تصاویر روی یک کارت خودرویی که دزد می گیرد تصاویر اکوفارسجهان در سال با ذهن کنترل می‌شود سلفی مجری مشهور در اروپا تنها بنتلی کانتیننتال خبر ایرانی خودرویی که دزد می گیردتصاویرخودروییدزدمیگیردتصاویرکادیلاک به طراحی سیستمی پرداخته که امنیت خودرو در آن به کاملا گسترده شده و افزایش خودرویی که دزد می گیرد تصاویر آکاکادیلاک به طراحی سیستمی پرداخته که امنیت خودرو در آن به کاملا گسترده شده و افزایش خودرویی که دزد می گیرد تصاویر کادیلاک به طراحی …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از خبرگزاری میزان تیر ٢٠ خودرویی که دزد می گیرد تصاویرخودرویی که دزد می گیرد تصاویر پایگاه خبری …به گزارش تیتر امروز کادیلاک به طراحی سیستمی پرداخته که امنیت خودرو در آن به کاملا خودرویی که دزد می گیرد تصاویر کادیلاک به طراحی …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از باشگاه خبرنگاران تیر ٢٢ خودرویی که دزد می گیرد تصاویرالف خودرویی که دزد می گیرد خودرویی که دزد می گیرد توسط مهاجمین را ثبت می‌کنند تمامی تصاویر روی یک کارت خودرویی که دزد می گیرد تصاویر اتاق خبر کادیلاک به طراحی سیستمی پرداخته که امنیت خودرو در آن کاملا گسترده شده و افزایش یافته



لینک منبع :خودرویی که دزد می گیرد +تصاویر

خودرویی که دزد می گیرد +تصاویر - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/601764/خودرویی-که-دزد-می-گیرد-تصاویر 11 جولای 2016 ... خودرویی که دزد می گیرد +تصاویر. کادیلاک به طراحی سیستمی پرداخته که امنیت خودرو در آن به کاملا گسترده شده و افزایش یافته است. به گزارش ... Images for خودرویی که دزد می گیرد +تصاویر خودرویی که دزد می گیرد +تصاویر - خبرگزاری میزان www.mizanonline.ir/fa/news/.../خودرویی-که-دزد-می-گیرد-تصاویر‎Cached10 جولای 2016 ... کادیلاک به طراحی سیستمی پرداخته که امنیت خودرو در آن به کاملا گسترده شده و افزایش یافته است. خودرویی که دزد می گیرد +تصاویر - رازق www.razegh.com/fa/news201700.aspx 10 جولای 2016 ... کادیلاک به طراحی سیستمی پرداخته که امنیت خودرو در آن به کاملا گسترده شده و افزایش یافته است. خبر ایرانی - خودرویی که دزد می گیرد/تصاویر - تصاویر بزرگ newsirani.com/gallery/51054/2/خودرویی-دزد-می-گیرد-تصاویر‎Cached11 جولای 2016 ... کادیلاک به طراحی سیستمی پرداخته که امنیت خودرو در آن به کاملا گسترده شده و افزایش یافته است. خودرویی که دزد می گیرد +تصاویر - پیک نکا - پایگاه جامع خبری ... www.peykneka.ir/n/NTA4ODA/خودرویی-که-دزد-می-گیرد-+تصاویر.html خودرویی که دزد می گیرد +تصاویر. شناسهٔ خبر: NTA4ODA - یکشنبه - ۲۰ / تیر / ۱۳۹۵. کادیلاک به طراحی سیستمی پرداخته که امنیت خودرو در آن به کاملا گسترده شده و ... خودرویی که دزد می گیرد +تصاویر | کادیلاک به طراحی سیستمی - قطره www.ghatreh.com/news/nn32611681/خودرویی-دزد-گیرد-تصاویر 10 جولای 2016 ... کادیلاک به طراحی سیستمی پرداخته که امنیت خودرو در آن به کاملا گسترده شده و افزایش یافته است. - به گزارش به نقل اØ. خودرویی که دزد می گیرد +تصاویر - فرهنگ نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/21656895 11 جولای 2016 ... خودرویی که دزد می گیرد +تصاویر. کادیلاک به طراحی سیستمی پرداخته که امنیت خودرو در آن به کاملا گسترده شده و افزایش یافته است. ... ادامه خبر. شوک بزرگ در تهران / دختر 8 ماهه توسط دزد ماشین ربوده شد + عکس دختر ... www.rokna.ir/.../285340-شوک-بزرگ-در-تهران-دختر-ماهه-توسط-دزد-ماشین-ربوده-شد-عکس-دختر-بچه‎Cached22 جولای 2017 ... به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، این دختربچه هشت ماهه که بنیتا نام دارد ... در پارکینگ خانه در محل مشیریه خودرو خود را به صورت روشن رها می کند و ... خودرویی که دزد می گیرد +تصاویر - وکیل ملت | خبرپو khabarpu.com/k.php?u...2YjaqduM2YQg2YXZhNiq خودرویی که دزد می گیرد +تصاویر - وکیل ملت | خبر پو, پویش آخرین اخبار روز ایران و جهان.