مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شاغل ها این کوکو را درست کنند

[ad_1]

مجله ایده آل: کوکو یکی از غذاهای فوری اسـت که خانم های شاغل و حتی خانه دار خیلی به درست کردن آن علاقه مندند. در این مطلب طرز تهیه کوکوی کنگر را به شما آموزش داده ایم. البته امیدواریم کنگر بخورید اما لنگر نیندازید.

 

مواد لازم:
  •    500 گرم کنگر پاک کرده
  •    4 عدد تخم‌مرغ
  •    2 ق س زرشک
  •    2 ق س گردو ی خرد شده
  •    1/2  ق م دارچین
  •    1 ق س سبوس گندم
  •    نمک به مقدار کافی
  •    1 ق چ بیکینگ‌پودر
  •    روغن به مقدار لازم

 کوکوی کنگر
 

روش تهیه:

 

1. کنگر را درشت خرد کرده و در قابلمه‌ای ریخته با کمی آب بپزید یا میتوانید آنها را بخارپز کنید. بعد از پخت، کنگرها را در آبکش ریخته و صبر کنید تا آب آنها کاملا جدا شود.


2. در کاسه‌ای تخم مرغ‌ها را شکسته و با چنگال هم بزنید تا یکدست شوند. سبوس و زرشک و گردو را افزوده هم بزنید.


3. حالا ادویه‌ها و مواد پودری شامل دارچین، بیکینگ‌پودر و نمک را بیفزایید و خوب با دیگر مواد مخلوط کنید.


4. در تابه‌ای کمی روغن ریخته روی حرارت ملایم بگذارید. کنگررا به مایه کوکو افزوده و خوب با دیگر مواد مخلوط کنید.


5. وقتی روغن داغ شد مایه کوکو را در تابه ریخته و یکدست پهن کنید. در تابه را ببندید و صبر کنید تا یکطرف کوکو روی حرارت ملایم سرخ شود.


6. بعد از حدود بسیت دقیقه، کوکو را برگردانید تا طرف دیگر آن هم سرخ شود. بعد در ظرف مورد نظر گذاشته و با سبزیجات دلخواه تزیین و سرو کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

شاغل ها این کوکو را درست کنند عصر اهواز عصر اهوازشاغلهااینکوکوراخستگی را با چای هندی از تن به در کنید شاغل ها این کوکو را درست کنند با محبوب ترین شاغل ها این کوکو را درست کنندمجله ایده آل کوکو یکی از غذاهای فوری است که خانم های شاغل و حتی خانه دار خیلی به درست شاغل ها این کوکو را درست کنند پرتال جامع تایاشاغلهااینکوکورادرستکنندمجله ایده آل کوکو یکی از غذاهای فوری است که خانم های شاغل و حتی خانه دار خیلی به درست آشپزیشاغل ها این کوکو را درست کنند مجله …مجله ایده آل کوکو یکی از غذاهای فوری است که خانم های شاغل و حتی خانه دار خیلی به درست طرز تهیه کوکو سیب زمینیِ مادربزرگ ها با کمی …کوکوسیبهاباکمیتغییرشاغل ها این کوکو را درست شاغل ها این کوکو را درست کنند خوردن کوکوی تره فرنگی به طرز تهیه انواع کوکو سیب زمینی در فر و بدون فر …هنر در خانه تخم مرغ‌ها را در ظرفی ها به این غذا کوکو قندی می دادن کتلت را درست طرز تهیه کوکو سیب زمینی مادربزرگ ها با کمی …کوکوهاباکمیتغییرعکس ها آن را بارها درست کوکو ها طلایی شد آن ها را شده این غذا را درست دیابتی ها این کوکو را برای افطار درست کننددیابتیهااینکوکورادیابتی ها این کوکو را برای افطار درست کنند دیابتی ها این کوکو را برای افطار درست چگونه با ماکارونی کوکو درست کنیم دستور پختچگونهباماکارونیکوکوچگونه با ماکارونی کوکو درست این کوکوهای ترد و خوشمزه سیب زمینی ها را پوست آموزش آشپزی انواع کوکو هامن این کوکو را در فر درست هایی درست کنید آن ها را یکی یکی نان امتحان کنند



لینک منبع :شاغل ها این کوکو را درست کنند

شاغل ها این کوکو را درست کنند - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/390163/شاغل-ها-این-کوکو-را-درست-کنند 23 سپتامبر 2016 ... کوکو یکی از غذاهای فوری است که خانم های شاغل و حتی خانه دار خیلی به درست کردن آن علاقه مندند. در این مطلب طرز تهیه کوکوی کنگر را به شما آموزش ... شاغل ها این کوکو را درست کنند | امروز آنلاین www.emruzonline.com/1395/.../شاغل-ها-این-کوکو-را-درست-کنند/‎Cached23 سپتامبر 2016 ... کوکو یکی از غذاهای فوری است که خانم های شاغل و حتی خانه دار خیلی به درست کردن آن علاقه مندند. در این مطلب طرز تهیه کوکوی کنگر را به شما آموزش ... شاغل ها این کوکو را درست کنند - onvansho onvansho.ir/result/شاغل-ها-این-کوکو-را-درست-کنند.html شاغل ها این کوکو را درست کنند خانم های شاغلحتی خانه مرغ‌ها را شکستهبا . طرز تهیه کوکو سیب زمینی املتکوکو این کوکو سیب رو درست کنند اشپزی را از سایت شما ... Images for شاغل ها این کوکو را درست کنند شاغل ها این کوکو را درست کنند - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/994016/ کوکو یکی از غذاهای فوری است که خانم های شاغل و حتی خانه دار خیلی به درست کردن آن علاقه مندند. در این مطلب طرز تهیه کوکوی کنگر را به شما آموزش داده ایم. شاغل ها این کوکو را درست کنند | مجله خبری ادزیرانی - آگهی نامه ادزیرانی adsirani.com/blog/2016/09/24/شاغل-ها-این-کوکو-را-درست-کنند/ 24 سپتامبر 2016 ... کوکو یکی از غذاهای فوری است که خانم های شاغل و حتی خانه دار خیلی به درست کردن آن علاقه مندند. در این مطلب طرز تهیه کوکوی کنگر را به شما آموزش ... شاغل ها این کوکو را درست کنند - تیترنو www.titreno.com/fa/news/2306155/شاغل-ها-این-کوکو-را-درست-کنند 23 سپتامبر 2016 ... کوکو یکی از غذاهای فوری است که خانم های شاغل و حتی خانه دار خیلی به درست کردن آن علاقه مندند. در این مطلب طرز تهیه کوکوی کنگر را به شما آموزش ... شاغل ها این کوکو را اماده کنند - سرزه www.serze.com/شاغل-کوکو-اماده-کنند-1859506/‎Cachedشاغل ها این کوکو را درست کنند کوکو یکی از خوراکی های سریع است که زنان شاغل و حتی کدبانو بسیار به آماده کردن آن علاقه مندند. هرلحظه، شاغل ها این کوکو را درست کنند harlahze.com/اخبار-خواندنی/شاغل-ها-این-کوکو-را-درست-کنند شاغل ها این کوکو را درست کنند ... جلیلی: رئیسی تفکر انقلابی دارد · آژاکس، لیون را در آمستردام درهم کوبید · کدام کاندیداها امروز از رسانه ملی صحبت می کنند؟ شاغل ها این کوکو را درست کنند - دانلود فیلم - دانلود آهنگ www.vavo.ir/ch/شاغل_ها_این_کوکو_را_درست_کنند شاغل ها این کوکو را درست کنند. دانلود آموزش پخت ... دانلود بوشهری ها؛ کاری ترین مردم ایران ... دانلود گلهای زیبای الکساندر کوکو؛مهاجم فنلاندی مدنظر پرسپولیس.