مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خودروی آئودی که می‌خواهد رقیب لامبورگینی اوراکان شود

[ad_1]

خودروی آئودی که می‌خواهد رقیب لامبورگینی اوراکان شود

دانش > فناوری - به لطف رنگ بدنهٔ زرق و برق دار و موتور تقویت شده ۴.۰ لیتری توربو دوقلوی V8، این آئودی RS7 خاص مدلی اسـت که اکنون می‌توان آن را یک ابرخودروی چهار درب نامید و برخی آن را رقیبی برای لامبورگینی اوراکان می‌دانند.

 

به گزارش پدال،مهندسان تیونر PP-Performance اثر خود را به خوبی روی آئودی RS۷ که خود به صورت استاندارد از قدرت بالایی برخوردار اسـت به خوبی گذاشته و موفق شده‌اند خروجی‌های موتور TFSI آن را به ۷۳۵ اسب بخار نیرو و عدد شگفت انگیز ۱۰۰۸ نیوتن بر متر برسانند. و به لطف سیستم چهار چرخ پیشران کواتروی آن، قادر اسـت تا آخرین قطرهٔ نیروی خود را به آسفالت منتقل کند. جالب اسـت بدانید رکورد درگ ۴۰۰ متر این خودرو ۱۰.۶ ثانیه اسـت، عددی که حتی از تسلا مدل اس P۹۰D نیز کمتر می‌باشد و آن را در ردهٔ خودروهایی مانند فراری ۴۸۸ GTB، آئودی R۸ V۱۰ Plus و لامبورگینی اوراکان قرار می‌دهد.

از آن جایی که در مراحل تیونینگ این خودرو پرفورمنس قوی مد نظر بوده اسـت، مهندسان تیونر PP-Performance با تمرکز روی سیستم اگزوز Akrapovič Evolution که تماماً از تیتانیوم ساخته شده اسـت، با اعمال تغییراتی در لوله‌های اگزوز و همچنین سیستم فیلتر هوای اسپرت BMC حدوداً ۸.۱ کیلوگرم از وزن کلی خودرو کاسته‌اند.

از قابل توجه ترین تغییرات ظاهری اعمال شده به این خودرو می‌توان به نسخهٔ ویژه "Sparkling Berry" پوشش وینیل آن اشاره کرد. این پوشش خاص که رنگ آن در شرایط نورپردازی مختلف از قهوه‌ای به زرد و از طلایی به بنفش تغییر می‌کند ظاهری خاص و تک را برای خودرو ایجاد کرده اسـت.

کامل کنندهٔ پکیج یک جفت رینگ ۲۱ اینچ دو رنگ اشمیت و همچنین سیستم تعلیق قابل تنظیم KW می‌باشد. بنابراین، اگر فکر می‌کنید که دوست دارید آئودی RS۷ شما این تریم خاص را داشته باشد، هزینهٔ آن برای شما چیزی حدود ۹۵۸۹ دلار خواهد بود.

۵۴۵۴

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، …عکس ماشین،عکس ماشین های جدید،عکس ماشین بوگاتی،عکس ماشین پورشه،عکس ماشین لامبورگینی مشخصات کلی رنو فلوئنس اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروسازان داخلی تخفیف برای جبران خسارت اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی



لینک منبع :خودروی آئودی که می‌خواهد رقیب لامبورگینی اوراکان شود

Images for خودروی آئودی که می‌خواهد رقیب لامبورگینی اوراکان شود خودروی آئودی که می‌خواهد رقیب لامبورگینی اوراکان شود - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/580483/science/technology‎Cached18 سپتامبر 2016 ... خودروی آئودی که می‌خواهد رقیب لامبورگینی اوراکان شود. دانش > فناوری - به لطف رنگ بدنهٔ زرق و برق دار و موتور تقویت شده ۴.۰ لیتری توربو دوقلوی ... خودروی آئودی که می‌خواهد رقیب لامبورگینی اوراکان شود | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/09/18/1441640 18 سپتامبر 2016 ... خودروی آئودی که می‌خواهد رقیب لامبورگینی اوراکان شود. ۲ دقیقه پیش; ۰بازدید; ۰ رای; ۰ دیدگاه. به لطف رنگ بدنهٔ زرق و برق دار و موتور تقویت شده ۴.۰ ... خودروی آئودی که می‌خواهد رقیب لامبورگینی اوراکان شود - Carnp www.carnp.com/fa/news/4758‎Cached18 سپتامبر 2016 ... به لطف رنگ بدنهٔ زرق و برق دار و موتور تقویت شده ۴.۰ لیتری توربو دوقلوی V8، این آئودی RS7 خاص مدلی است که اکنون می‌توان آن را یک ابرخودروی ... آئودی RS7 رقیب لامبورگینی اوراکان می شود؟!+مشخصات payeshonline.com/.../خودروی-آئودی-که-می‌خواهد-رقیب-لامبورگینی-اوراکان-شود‎Cached19 ا کتبر 2016 ... آئودی RS7, رقیبی برای لامبورگینی اوراکان, ... جالب است بدانید رکورد درگ ۴۰۰ متر این خودرو ۱۰.۶ ثانیه است، عددی که حتی از تسلا مدل اس P۹۰D نیز ... خودروی آئودی که می خواهد رقیب لامبورگینی اوراکان شود - خبرگزاری علم ... tnews.ir/news/795e70766236.html 19 سپتامبر 2016 ... به لطف رنگ بدنهٔ زرق و برق دار و موتور تقویت شده ۴.۰ لیتری توربو دوقلوی V8، این آئودی RS7 خاص مدلی است که اکنون می توان آن را یک ابرخودروی ... آئودی rs7 خاص رقیبی برای لامبورگینی اوراکان - onvansho onvansho.ir/result/آئودی-rs7-خاص-رقیبی-برای-لامبورگینی-اوراکان.html خودروی آئودی که می‌خواهد رقیب لامبورگینی اوراکان شود. رقیبی برای لامبورگینی آئودی rs7 خاص مدلی است که اکنون می‌توان آن را یک ابرخودروی . Audi R8 V8 در ... لامبورگینی آئودی در فکر تولید سوپراسپرت الکتریکی - onvansho onvansho.ir/.../لامبورگینی-آئودی-در-فکر-تولید-سوپراسپرت-الکتریکی.html مک‌لارن در فکر تولید خودروهای 4 سرنشین اسپرت پدال. مک‌لارن در فکر تولید ... خودروی آئودی که می‌خواهد رقیب لامبورگینی اوراکان شود. خود را به خوبی روی آئودی rs۷ که ... بایگانی‌ها اطلاعات فنی اتومبیل - صفحه 10 از 10 - بک لینک khodrorooz.ir/tag/اطلاعات-فنی-اتومبیل/page/10/‎Cachedبازار آرام خودرو در هفته‌های گذشته / عرضه محدود خودروهای پرطرفدار ... خودروی آئودی که می‌خواهد رقیب لامبورگینی اوراکان شود به لطف رنگ بدنهٔ زرق و برق دار و موتور ... لکسوس-اتومبیل- صبح شهر 400 sobheshahr.com/ADV/7/200/2020/400/اتومبیل/لکسوس خبرهای خودرو. شرکت رکوردشکن فروش خودروی الکتریکی جهان که نمی‌شناسید · خودروی آئودی که می‌خواهد رقیب لامبورگینی اوراکان شود · رونمایی مرسدس بنز از سوپر ...