مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سیاستمدار روس: برای تصمیم‌گیری‌های خود با افراد باهوش در کرات دیگر ارتباطات تصویری برقرار می‌کنم

[ad_1]

به گزارش خبرنگار گروه دانستنی‌های خبرگزاری فارس، «واسیلی دیمیتریِنکو» از سیاستمداران صاحبان روسیه که در منطقه شرقی این کشور سکونت دارد، همواره در حزب خود موفق عمل کرده اســت و این موفقیت را مدیون موجودات فضایی می‌داند.

او که در سن 69 سالگی به‌سر می‌برد ادعا کرد هر نظریه‌ و طرحی که برای بهبود وضعیت شرق روسیه مطرح کرده در سطح عالی بوده اســت و بهترین نتایج از آن به دست آمده اســت.

دیمیتریِنکو هفته گذشته در انتخابات پارلمان روسیه هم شرکت کرد و در شعارهای تبلیغاتی خود گفت که در پست جدید هم می‌توانند بهترین اقدامات را انجام دهد. او که یکی از اعضای حزب لیبرال-دموکرات Yabloko محسوب می‌شود، از سیاستمداران دموکرات حمایت می‌کند و با سیاست‌های ارایه شده از سوی پوتین مخالفت دارد.

او با موهای سفید و عینک طبی خود یک تبلیغ ویدیویی را به اشتراک گذاشت و در آن گفت: «این فرصت را فراهم کنید تا تلاش‌های ما موجبات توسعه منطقه را فراهم کند. ما با پارلمان جدید همه مشکلات را حل خواهیم کرد».

دیمیتریِنکو در ادامه صحبت‌های تبلیغاتی خود گفت: «تفاوت اصلی بین من و دیگر نامزدهای انتخابات مجلس روسیه در این اســت که من یک متخصص ویژه در برقراری ارتباطات تصویری بین زمین و افراد باهوش در کرات دیگر هستم».

ادعای او به سرعت در رسانه‌های روسیه منتشر شد و البته مقامات حزب Yabloko هیچ بیانیه‌ای را مبنی بر تکذیب صحبت‌های این کاندیدا مطرح نکردند.

انتهای پیام / 

http://fna.ir/9AKFJK

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

سیاستمدار روس برای تصمیم‌گیری‌های خود با افراد باهوش در کرات دیگر ارتباطات تصویری برقرار می‌کنم



لینک منبع :سیاستمدار روس: برای تصمیم‌گیری‌های خود با افراد باهوش در کرات دیگر ارتباطات تصویری برقرار می‌کنم

سیاستمدار روس: برای تصمیم‌گیری‌های خود با افراد باهوش در کرات دیگر ... www.farsnews.com/13950701000459 23 سپتامبر 2016 ... یک سیاستمدار روسی که کاندیدای انتخابات پارلمان این کشور شده است ادعا ... خود با افراد باهوش در کرات دیگر ارتباطات تصویری برقرار می‌کنم. سیاستمدار روس: برای تصمیم‌گیری‌های خود با افراد باهوش در کرات دیگر ... www.khabarazma.com/173333 ... این کشور شده است ادعا می‌کند برای تصمیم‌گیری‌های خود از کمک مشاوران فضایی استفاده می‌کند. ... خود با افراد باهوش در کرات دیگر ارتباطات تصویری برقرار می‌کنم ... سیاستمدار روس: برای تصمیم‌گیری‌های خود با افراد باهوش در کرات دیگر ... vista.ir/net/1302506 یک سیاستمدار روسی که کاندیدای انتخابات پارلمان این کشور شده است ادعا می‌کند برای تصمیم‌گیری‌های خود از کمک مشاوران فضایی استفاده می‌کند. سیاستمدار روس: برای تصمیم‌گیری‌های خود با افراد باهوش در کرات دیگر ... espeli.ir/.../سیاستمدار+روس%3A+برای+تصمیم‌گیری‌های+خود+با+افراد+باهوش+در+کرات+دیگر+ارتباطات+تصویری+برقرار+می‌کنم‎Cachedسیاستمدار روس: برای تصمیم‌گیری‌های خود با افراد باهوش در کرات دیگر ارتباطات تصویری برقرار می‌کنم. ... سیاستمدار روسی که کاندیدای انتخابات پارلمان این کشور شده است ادعا می‌کند برای تصمیم‌گیری‌های خود از کمک مشاوران فضایی استفاده می‌کند. سیاستمدار روس برای تصمیم‌گیری‌های خود با افراد باهوش در کرات دیگر ... wesria.net/.../سیاستمدار-روس-برای-تصمیم‌گیری‌های-خود-با-افراد-باهوش-در-کرات-دیگر-ارتباطات-تصویری-برقرار-می‌ This site may harm your computer. مشاهده متن کامل ... سیاستمدار روس: برای تصمیم‌گیری‌های خود با افراد باهوش در کرات دیگر ارتباطات تصویری برقرار می‌کنم · نشانه های جالب برای تشخیص افراد باهوش. سیاستمدار روس: برای تصمیم‌گیری‌های خود با افراد باهوش در کرات دیگر ... www.khabarjaar.com/.../سیاستمدار%20روس:%20برای%20تصمیم‌گیری‌های%20خود%20با%20افراد%20باهو...‎Cachedرکورد 67 ساله گرما در تبریز شکسته شد · NewsDot تصادف خونین دیگری در محور بستان‌آباد با 2 کشته · NewsDot شهید همدانی در هدف خود لحظه‌ای تردید به دل راه نداد/ ... پیشانی بند هیلو می خواهد با شوک وارد به مغز افراد را باهوش تر کند https://titr98.ir/search/?q=پیشانی...با...افراد+را+باهوش...‎Cachedسیاستمدار روس: برای تصمیم‌گیری‌های خود با افراد باهوش در کرات دیگر ارتباطات تصویری برقرار می‌کنم. 23-9-2016 حوادث ... آیا سجده بر مهر که سیاه و چرک شده، به‌طوری که لایه‌ای از چرک روی آن را پوشانده و مانع چسبیدن پیشانی روی مهر است، اشکال دارد؟ آرشیو - صابرنیوز www.sabernews.com/archive.php?startrec=131... سیاستمدار روس: برای تصمیم‌گیری‌های خود با افراد باهوش در کرات دیگر ارتباطات تصویری برقرار می‌کنم · الکسا چیست + چگونه رتبه الکسا خود را ارتقاء دهیم؟ آرشیو - صاحب‌خبر sahebkhabar.ir/page/archive.xhtml?date=۱۳۹۵-۰۷... نقص آیفون ۷ استفاده از این گوشی را بعد از خروج از حالت پرواز ناممکن می‌کند ۱۳۹۵- ۰۷-۰۲ ۱۵:۱۴ [خبرگزاری دانشجو] ... سیاستمدار روس: برای تصمیم‌گیری‌های خود با افراد باهوش در کرات دیگر ارتباطات تصویری برقرار می‌کنم ۱۳۹۵-۰۷-۰۲ ۱۵:۰۰ [فارس]. سیاستمدار روس: برای تصمیم‌گیری‌های خود با افراد باهوش در کرات دیگر ... newsshare.ir/search/?...سیاستمدار+روس%3A...تصمیم‌گیری‌های+خود+با+افراد+باهوش...کرات+دیگر+ارتباطات+تصویری+برقرار+می‌کنم 15 آوریل 2017 ... روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا ... خود با افراد باهوش در کرات دیگر ارتباطات تصویری برقرار می‌کنم.