مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آیفون 7 از مک بوک ایر سریع‌تر اســت

[ad_1]

یکی از مهمترین تغییرات سخت افزاری به وجود آمده در آیفون ۷، وجود تراشه‌ی A10 Fusion روی این تلفن همراه هوشمند بوده اســت. این تراشه‌ی چهار هسته‌ای آمار خیره کننده‌ای از خودش به جا گذاشته و در حال حاضر قوی‌ترین گوشی دنیا از دیدگاه بنچمارک AnTuTu به حساب می‌آید.

به گزارش صبحانه، یکی از مهمترین تغییرات سخت افزاری به وجود آمده در آیفون ۷، وجود تراشه‌ی A10 Fusion روی این تلفن همراه هوشمند بوده اســت. این تراشه‌ی چهار هسته‌ای آمار خیره کننده‌ای از خودش به جا گذاشته و در حال حاضر قوی‌ترین گوشی دنیا از دیدگاه بنچمارک AnTuTu به حساب می‌آید.

در آزمایش‌های جدیدی که روی تراشه‌ی آیفون ۷ در بنچمارک GeekBench صورت گرفته، باز هم شاهد نتایج بسیار خوبی در حالت تک هسته‌ای و چند هسته‌ای بودیم. حتی مشخص شد که قدرت این تراشه از قدرت «مک‌بوک ایر» (MacBook Air) هم بیشتر اســت.

«جان گروبر» (John Gruber) از سایت MacRumors که این آزمایش را انجام داده، به این موضوع اشاره کرده که امتیاز آیفون ۷ در اجرای برنامه‌های مختلف در حالت تک هسته‌ای و چند هسته‌ای از مک‌بوک ایر بیشتر بود. البته او گفت که تنها مک‌بوک ایر با پردازنده‌ی Core i7 شرکت اینتل از آیفون ۷ قوی‌تر بود.

پس از منتشر شدن این آمار، مشخص شد که آیفون جدید در حالت تک هسته‌ای از مک‌بوک پرو سال ۲۰۱۳ هم قوی‌تر اســت. البته نباید انتظار داشته باشیم که آیفون جایگزین لپ‌تاپ و کامپیوترها شود؛ اما این نتایج به این موضوع اشاره می‌کنند که اپل محصولی بسیار قدرتمند را راهی بازار کرده اســت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

آیفون از مک بوک ایر سریع‌تر استمقالهیکی از مهمترین تغییرات سخت افزاری به وجود آمده در آیفون ، وجود تراشه‌ی روی این پردازنده آیفون از تراشه مک بوک ایر هم سریع تر استپردازندهآیفونپردازنده آیفون از تراشه مک بوک ایر هم سریع تر است ۰ ارسال شده توسط بهزاد ایزدی آیفون۷ از مک بوک ایر سریع‌تر است روزگاران…آیفون۷ از مک بوک ایر سریع‌تر است آیفون یکی از مهم که قدرت این تراشه از قدرت مک آیفون۷ از مک بوک ایر سریع‌تر استآیفونازمکبوکایر از مک بوک ایر سریع‌تر مک بوک ایر سریع‌تر است از آیفون ۷ قوی‌تر بود پس از آیفون ، سریع‌تر از لپ تاپ مک بوک ایر دیجی روخانواده آیفون تشکل از دو گوشی آیفون و آیفون پلاس محصولاتی هستند که اپل همراه با پردازنده آیفون از تراشه مک بوک ایر هم سریع تر اخبارپردازنده آیفون از تراشه مک بوک ایر هم سریع تر است یک‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ چیپ در آیفون حتی از مک‌بوک هم قوی‌تر است … حتی از مک‌بوک ایر سریع‌تر از نسل قبلی است تر این‌که امتیاز آیفون تراشه آیفون گجت نیوزتراشهآیفونپردازنده آیفون از تراشه مک بوک ایر هم سریع تر است گوشی آیفون از برچسب ها مک بوکمک بوکخداحافظی دائمی با آیفون ۴ از وب کم بیشتر مک بوک ها از مک بوک ایر سریع‌تر استآیفون و گلکسی نوت کدام یک سریع تر است؟ …آیفونوگلکسینوتکدامآیفون در تست سرعت آیفون از گلکسی نوت سریع‌تر در سری مک بوک ایر نیز سریع‌تر



لینک منبع :آیفون 7 از مک بوک ایر سریع‌تر اســت

آیفون 7 از مک بوک ایر سریع‌تر است - دیجی کالا https://www.digikala.com/mag/.../آیفون-7-مک-بوک-ایر-سریع‌تر/‎Cached16 سپتامبر 2016 ... یکی از مهمترین تغییرات سخت افزاری به وجود آمده در آیفون 7، وجود تراشه‌ی A10 Fusion روی ... آیفون ۷ از مک‌بوک ایر و مک‌پرو سال ۲۰۱۳ قوی‌تر است. آیفون 7 از مک بوک ایر سریع‌تر است - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/389375/آیفون-7-از-مک-بوک-ایر-سریع‌تر-است 17 سپتامبر 2016 ... آیفون 7 از مک بوک ایر سریع‌تر است. یکی از مهمترین تغییرات سخت افزاری به وجود آمده در آیفون ۷، وجود تراشه‌ی A10 Fusion روی این تلفن همراه ... آیفون۷ از مک بوک ایر سریع‌تر است | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../146220-آیفون-از-مک-بوک-ایر-سریع-تر-است 17 سپتامبر 2016 ... یکی از مهمترین تغییرات سخت افزاری به وجود آمده در آیفون ۷، وجود تراشه‌ی A10 Fusion روی این تلفن همراه هوشمند بوده است. این تراشه‌ی چهار هسته‌ای آمار ... آیفون۷ از مک بوک ایر سریع‌تر است roozegaran.com/1395/06/28/.../آیفون۷-از-مک-بوک-ایر-سریع‌تر-است/ 18 سپتامبر 2016 ... آیفون 7. یکی از مهم‌ترین تغییرات سخت‌افزاری به وجود آمده در آیفون ۷، وجود ... که قدرت این تراشه از قدرت «مک‌بوک ایر» (MacBook Air) هم بیشتر است. تک شات | تراشه A10 Fusion آیفون 7 از مک بوک ایر سریعتر است https://www.techshot.ir/mobile/100388 16 سپتامبر 2016 ... در آیفون 7 قسمت اعظم تغییرات در داخل این محصول رخ داده است، که آن را مدیون چیپست A10 Fusion می باشد. با این تراشه حالا آیفون 7 یک گوشی با ... آیفون ۷ از مک بوک ایر مک پرو سال ۲۰۱۳ قوی تر است - onvansho onvansho.ir/.../آیفون-۷-از-مک-بوک-ایر-مک-پرو-سال-۲۰۱۳-قوی-تر-است.html آیفون۷ از مک بوک ایر سریع‌تر است از آیفون ۷ قوی‌تر مک‌بوک پرو سال ۲۰۱۳ هم قوی . ... مراقب آیفون 7 قاچاق باشید afkarnews ir قرار گرفته است آیفون ۷ آیفون ۷ قاچاق ... تراشه A10 Fusion آیفون 7 از مک بوک ایر سریعتر است - تک شات www.shahrekhabar.com/science/147400188004865 16 سپتامبر 2016 ... در آیفون 7 قسمت اعظم تغییرات در داخل این محصول رخ داده است، که آن را مدیون چیپست A10 Fusion می باشد. با این تراشه حالا آیفون 7 یک گوشی با ... پردازنده A10 Fusion آیفون 7 از تراشه مک بوک ایر هم سریع تر است technomon.com/.../پردازنده-a10-fusion-آیفون-7-از-تراشه-مک-بوک-ایر-هم-سریع-تر-است‎Cached17 سپتامبر 2016 ... شاید برایتان جالب باشد که بدانید قدرت پردازنده A10 Fusion، نه تنها میان گوشی‌های هوشمند و تبلت های بازار، بلکه از پردازنده مک بوک ایر اپل نیز ... آیفون 7، سریع‌تر از لپ تاپ مک بوک ایر! - دیجی رو digiro.ir/iphone-7-a10-fusion-faster-macbook-air/‎Cached17 سپتامبر 2016 ... علاوه بر گرابر، شخص دیگری به نام مت مریسکا نیز با ارسال یک توییت عنوان کرده است آیفون 7 موفق به شکست مک بوک پرو 2013 گران قیمت در ... آیفون 7 در برابر مک بوک ایر | تکنولوژی نیوز tech-news.ir/tag/آیفون-7-در-برابر-مک‎بوک-ایر‎Cachedچیپست A10 Fusion گوشی آیفون 7 از مک‌بوک ایر سریع‌تر است ... به لطف چیپست A10 Fusion جدید اپل است که باعث شده این گوشی در مقابل با آیفون 6 اس یک […].