مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جاذبه های کمتر شناخته شده و بسیاردیدنی و بکر سیدنی را از دست ندهید+تصاویر

[ad_1]

اگر شما قبلا از برترین جاذبه های شهر سیدنی بازدید کرده اید، این بار می توانید سری به لیستی که برای شما تهیه نموده ایم بزنید

جاذبه های کمتر شناخته شده و بسیاردیدنی و بکر سیدنی را از دست ندهید

جاذبه های کمتر شناخته شده سیدنی

جاذبه های معروف سیدنی بسیار جالب توجه و شگفت انگیز هستند، در حقیقت سفر شما به سیدنی بدون کشتی سواری در اطراف بندر و بستنی خوردن بر روی پله های خانه ی اپرای سیدنی کامل نمی شود. اما محلی ها و گردشگران زرنگ می دانند که باید بهترین های سیدنی را به دور از خیل جمعیت گردشگران، در محلات و مناطق ساحلی که معمولا مورد کم لطفی کتابچه های راهنما قرار می گیرند جست و جو کنند. در سفر به سیدنی زمانی را برای کشف این مناطق بگذارید، به شما قول می دهیم که پشیمان نخواهید شد!

 ‏
1- سواحل شمالی The Northern Beaches

‏سواحل شرقی مانند باندی Bondi و کوگی Coogee ممکن اســت که مناظر چشمگیر و شناگران برنزه خود را به رخ بکشند اما برای یک تجربه ی انحصاری از اقیانوس های استرالیا بهتر اســت که در سراسر پل بندرگاه به شمال سفر کرده و برخی از امتدادهای ساحلی ناحیه ی سواحل شمالی را کشف کنید. اینجا منطقه ای عاری از گردشگر اســت جایی که موج سواران، خانواده ها و عاشقان طبیعت دور هم جمع می شوند. تعداد زیادی از این سواحل مانند اولون Avalon و کرل کرل Curl Curl دارای استخر های روباز نیز می باشند که با نام استخرهای صخره ای شناخته شده می شوند. این استخرها با آب جزر و مد تغذیه شده و بین شناگران حرفه ای از محبوبیت بالایی برخوردار هسستند. ‏

جاذبه های کمتر شناخته شده سیدنی


2- غذای تایلندی ارزان

غذای تایلندی، غذای غیررسمی سیدنی محسوب شده و رستوران های آن در سرتاسر منطقه ی شهری سیدنی پراکنده شده اند. در طول سالیان برای استفاده ی بهتر از محصولات خوب استرالیا دستور پخت ها دستخوش تغییراتی شده اند (در بیشتر کاری ها، فلفل قرمز و نخود سبز می بینید)؛ همچنین غذاهای دریایی نیز از تنوع قابل توجهی برخوردارند. از آنجا که غذای تایلندی بسیار رایج اســت و رقابت بین رستوران های آنها زیاد می باشد، شما می توانید حجم غذای سخاوتمندانه ای را با مبلغ مناسبی نوش جان کنید و جالب اســت بدانید که در مناطق توریستی، با همین مبلغ به مقدار بسیار کمتری غذا خواهید رسید! رستوران محبوب محلی Thai on Wok در گلب Glebe را حتما امتحان کنید.

 جاذبه های کمتر شناخته شده سیدنی


3- نیمه ی پنهان کینگز کراس Kings Cross

کراس مجموعه ای از امکانات تفریحی برای بزرگسالان و خوابگاه هایی برای بک پکرها (افرادی که با یک کوله پشتی سفر می کنند) اســت. اگر شما نیز تا به حال قصد سفر به سیدنی را کرده باشید حتما در مورد کراس مطالبی را خوانده اید، اما این نکته را نیز مدنظر قرار دهید که فقط چند خیابان آن طرف تر، دلرباترین بلوک های مسکونی قرار دارند. بین کراس و بندر نیز خلیج الیزابت قرار گرفته که یک منطقه ی رازآلود پر از آپارتمان های آرت دکو، پارک های پردرخت و کافه های بسیار عالی اســت. در نزدیک این محل پاتس پوینت Potts Point واقع شده که برای مدت های طولانی مکان محبوبی بین هنرمندان و قشر خلاق بوده اســت.

جاذبه های کمتر شناخته شده سیدنی


4- مراکز خرید مد روز

استرالیا به عنوان کشوری صاحب نظر در زمینه ی طراحی لباس مطرح نیست و ملبورن نیز همواره در زمینه ی ارائه ی برندهای مختلف جهانی از سیدنی جلوتر بوده اســت. اما در سیدنی نیز شما می توانید برخی از آیتم های برندهای معروف را پیدا کنید. سری به Harrolds بزنید که فروشگاهی لوکس برای مردان و زنان بوده و محصولات برندهایی مانند Rick Owens و Comme des Garcons را ارائه می دهد. همچنین می توانید از Sneakerboy دیدن کنید که شامل پوشاک شهری به طراحی Raf Simons می باشد. در عین حال بازدید از Song For The Mute را نیز از دست ندهید که برند آوانگارد مشهوری اســت که فروشگاه اصلی آن در یک انبار تغییر کاربری یافته در گلب قرار گرفته اســت.

 جاذبه های کمتر شناخته شده سیدنی

5- فصل جشنواره ی می-ژوئن

محلی ها می دانند که شروع فصل زمستان، بهترین زمان برای باروری هنر و فرهنگ در سیدنی اســت. سه جشنواره ی مهم پشت سر هم برگزار می شوند که از آن جمله می توان به جشنواره ی نویسندگان سیدنی، جشنواره ی فیلم سیدنی و ویوید VIVID اشاره نمود. ویوید تاسیسات نوری بندر را با برنامه ی موسیقی زنده در خانه ی اپرای سیدنی ترکیب می کند. هر سه این رویدادها به طور مستقیم به ساکنان سیدنی عرضه می شوند و این بدان معنی اســت که مجموعه ای از محتوای فرهنگی مربوطه توسط هنرمندان محلی با کارهای بین المللی ترکیب می شود.

جاذبه های کمتر شناخته شده سیدنی


6- بهار و پاییز

معمولا گردشگران بین المللی، تابستان را برای سفر به سیدنی انتخاب می کنند (تابستان سیدنی در نیمکره ی جنوبی، زمستان در نیمکره ی شمالی اســت)، اما محلی ها می دانند که بهتر اســت از سفر به سیدنی در ماه های دسامبر، ژانویه و فوریه اجتناب کرد چرا که رطوبت بالا غیرقابل تحمل می شود و بسیاری از مغازه ها و تجار، برای هفته ها کسب و کار خود را تعطیل کرده و به تعطیلات می روند. عاقلانه تر اســت اگر در فصول بهار یا پاییز به سیدنی سفر کنید زمانی که گردشگران کمتری در این شهر حضور داشته و دلخوش های فصلی متنوعی برای کشف شدن وجود دارند. غروب های خیره کننده، رعد و برق های شبانه و شب های معتدل و زیبای سیدنی در طول ماه های سپتامبر، اکتبر و نوامبر شناخته شده هستند؛ این در حالی اســت که از مارچ تا می اقیانوس در گرم ترین حالت خود قرار دارد و این ماه ها زمانی هستند که سیدنی در بهترین حالت خود بوده و از هر نظر می درخشد.

جاذبه های کمتر شناخته شده سیدنی


لست سکند

اخبار مرتبط:

جاذبه های گردشگری کشور ناشناخته مانده اســت

مقاصد گردشگری ناشناخته و حیرت انگیز دنیا +تصاویر

این مکان های گردشگری ناشناخته رم بسیار دیدنی و جذاب هستند+تصاویر

مقاصد باورنکردنی و ناشناخته برای سفرتابستانی ایده ال در آسیا +تصاویر

زیباترین جاذبه های طبیعی از طبیعت ناشناخته بسیار بکر در کوبا+تصاویر


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


23 سپتامبر 2016 ... جاذبه های کمتر شناخته شده و بسیاردیدنی و بکر سیدنی را از دست ندهید ... جاذبه های طبیعی از طبیعت ناشناخته بسیار بکر در کوبا تصاویر ...1 روز پیش ... جاذبه های کمتر شناخته شده و بسیاردیدنی و بکر سیدنی را از دست ندهید تصاویر. مکانهای شگفت انگیز در ساحل آمالفی که کمتر شناخته شده اند  ...6 ا کتبر 2016 ... مکانهای شگفت انگیز در ساحل آمالفی که کمتر شناخته شده اند تصاویر .... ساحل آمالفی را از دست ندهید، این ساحل تا غروب آفتاب بدون سایه باقی می ماند. ... جاذبه های کمتر شناخته شده و بسیاردیدنی و بکر سیدنی را از دست ندهید تصاویر.جاذبه های بکر و دست نخورده در گیلان و مازندران را از دست ندهید تصاویر . ... جاذبه های کمتر شناخته شده و بسیاردیدنی و بکر سیدنی را از دست ندهید تصاویر. منبع مشاهده ...جاذبه های کمتر شناخته شده و بسیاردیدنی و بکر سیدنی را از دست ندهید تصاویر ... 609. عکس های دیدنی از بناهای تاریخی کشور ایران. تصاویر شخصی بازیگران و ...جاذبه های کمتر شناخته شده و بسیاردیدنی و بکر سیدنی را از دست ندهید تصاویر ... 957. عکسهای زیبا و دیدنی جدید و قدیمی حرم امام علی (ع). عکسهای زیبا و دیدنی جدید و ...جاذبه های کمتر شناخته شده و بسیاردیدنی و بکر سیدنی را از دست ندهید تصاویر ... 832. بازخوانی پرونده دادگاه میکونوس تصاویر. در 17 سپتامبر سال 1992 ساعت 11 ...شهرهای بسیارزیبا و دیدنی در اروپا که کمتر شناخته شده اند تصاویر ... اگر به چین میروید این جاذبه های بسیار جذاب را از دست ندهید تصاویر ..... و دیدنی لاملیج تصاویر · سیری در آبشار بکر و بسیار دیدنی حسینا در بهشت استان گلستان تصاویر.ایران با تساوی مقابل آذربایجان حریف برزیل شد خبرگزاری فارس تصاویر صفحه نخست ... جاذبه های کمتر شناخته شده و بسیاردیدنی و بکر سیدنی را از دست ندهید .


کلماتی برای این موضوع

جاذبه های کمتر شناخته شده و بسیاردیدنی و بکر سیدنی را از دست ندهیدتصاویر



لینک منبع :جاذبه های کمتر شناخته شده و بسیاردیدنی و بکر سیدنی را از دست ندهید+تصاویر

Images for جاذبه های کمتر شناخته شده و بسیار دیدنی و بکر سیدنی را از دست ندهید+تصاویر جاذبه های کمتر شناخته شده و بسیاردیدنی و بکر سیدنی را از دست ندهید ... www.niksalehi.com/.../جاذبه-های-کمتر-شناخته-شده-و-بسیاردیدنی.html‎Cached23 سپتامبر 2016 ... جاذبه های کمتر شناخته شده و بسیاردیدنی و بکر سیدنی را از دست ندهید ... جاذبه های طبیعی از طبیعت ناشناخته بسیار بکر در کوبا+تصاویر ... جاذبه های بکر و دست نخورده در گیلان و مازندران را از دست ندهید+تصاویر www.beytoote.com/iran/tafrihi/gilan4-attractions.html‎Cachedدیدنی های مازندران مکانهای تفریحی گیلان جاذبه های گیلان,جاذبه های گردشگری ... جاذبه های بکر و دست نخورده در گیلان و مازندران را از دست ندهید+تصاویر ... جنگل پاسند، در مازندران واقع شده است و درست در منطقه ی بهشهر قرار دارد ... غار آویشوی در منطقه آویشوی قرار دارد که به دلیل آهکی بودن بسیار زیبا و دیدنی ... راهنمای سفر به استرالیا. جاذبه های دیدنی بسیار جذاب درتورنتو که کمتر شناخته شده اند+تصاویر ... khabarpeyma.com/2016/.../جاذبه-های-دیدنی-بسیار-جذاب-درتورنتو-که/‎Cachedجاذبه های کمتر شناخته شده و بسیاردیدنی و بکر سیدنی را از دست ندهید+تصاویر. مکانهای شگفت انگیز در ساحل آمالفی که کمتر شناخته شده اند+تصاویر. جاذبه های ... قهرمانیخ بیز | جستجو در وبلاگها | وبلاگ 24 - مرجع وبلاگ فارسی blog241.com/list/قهرمانیخ-بیز نتایج جستجوی عبارت قهرمانیخ بیز از بین کلیه اطلاعات و وبلاگهای ثبت شده در ... روستایی بکر و ناشناخته با طبیعتی بی نظیر+تصاویر بااین کارها با تاخیر در ... جاذبه های کمتر شناخته شده و بسیاردیدنی و بکر سیدنی را از دست ندهید+تصاویر. شهرها و روستاهای ناشناخته و بکر اروپا را ببینید - نظاره www.nezare.com/شهرها-و-روستاهای-ناشناخته-و-بکر-اروپا-ر/‎Cached27 مه 2016 ... اگر شما هم اهل سفر به مکان های کمتر دیده شده و بکر هستید این مطلب را از دست ندهید. ... و روستای اروپایی را که برای ما ایرانیها کمتر شناخته شده هستند معرفی کنیم. ... شهر بسیار دیدنی و شگفت انگیز hallstatt یک شهر کوچک در استرالیا است که ... این جاده زیبا که در تصویر می بینید یکی از جاده های معروف برای عکاسان ... جاذبه های دیدنی بسیار جذاب درتورنتو که کمتر شناخته شده اند تصاویر multi-track.onvan.xyz/.../جاذبه+های+دیدنی+بسیار+جذاب+درتورنتو+که+کمتر+شناخته+شده+اند+تصاویر‎Cached24 جولای 2017 ... جاذبه های کمتر شناخته شده و بسیاردیدنی و بکر سیدنی را از دست ... شهر سبزوار ; زیباترین جاذبه های دیدنی این شهر تاریخی را از دست ندهید+تصاویر. گشتی در شهر باستانی عشق در ترکیه +تصاویر | آرشیو وبلاگ 724 weblog724.gdn/data/jazabiyatekhane/907141 این منطقه باستانی در بر دارنده یکی از جذاب ترین ابه های رومی در ترکیه می باشد و ... های کمتر شناخته شده و بسیاردیدنی و بکر سیدنی را از دست ندهید+تصاویر سفر ... برترین جاذبه های دیدنی فیلیپین | لست سکند lastsecond.ir/news/top-attractions-in-philippines‎Cached27 نوامبر 2016 ... لست سکند در این مطلب تعدادی از بهترین مکان های دیدنی فیلیپین را انتخاب نموده است: ... و انگشتان کوچک خود به عنوان مدل سخنگوی جزیره ی بوهول شناخته می شود. ... غذا در مانیلا چه از دکه های خیابانی یا از رستوران های بسیار باکیفیت تهیه شده باشد، در ... فیلیپین به شمار می رود، به هیچ روی بازدید از آن را از دست ندهید. 3 جاذبه کمتر دیده شده تهران که نباید از دست داد – وبلاگ پین تا پین https://www.pintapin.com/blog/3-جاذبه-کمتر-دیده-شده-تهران/‎Cached21 ژانویه 2017 ... جاذبه های تهران تنها به کاخ‌هایی مثل سعدآباد و گلستان یا عمارت مسعودیه ختم ... و محله‌های تاریخی است، جاهایی که به اندازه دیدنی های معروف تهران پرطرفدار ... این مطلب را از دست ندهید: معرفی هتل‌ های خیابان شریعتی تهران ... یکی از جاهای کمتر شناخته شده تهران با اینکه فضای بکری دارد، آبشار ... بسیار خوب بود با تشکر.