مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مایکروسافت دست از اجبار کشید

[ad_1]

وب سایت دیجیاتو - شایان ضیایی: مایکروسافت امروز به روزرسانی جدیدی برای ویندوز 7 و ویندوز 8.1 دسکتاپ منتشر کرده که اپلیکیشن Get Windows 10 (یا GWX) را برای همیشه حذف می کند. این حرکت در حالی انجام می شود که امروز نزدیک به دو ماه از اتمام مهلت دریافت رایگان سیستم عامل ویندوز 10 می گذرد.

 

 مایکروسافت دیگر کاربران را مجبور به دریافت ویندوز 10 نمی کند

به گفته مایکروسافت، این به روزرسانی تازه «اپ Get Windows 10 و نرم افزار دیگری که به دریافت رایگان ویندوز 10 مرتبط اسـت را حذف می کند». البته مشخص نیست که منظور مایکروسافت از نرم افزار دیگر چه بوده اما در هر صورت، پی سی شما دیگر نمی تواند ویندوز 10 را به صورت رایگان دریافت نماید.
 مایکروسافت دیگر کاربران را مجبور به دریافت ویندوز 10 نمی کند

در صورتی که با GWX آشنایی ندارید باید گفت که این نرم افزار، یکی از آزاردهنده ترین اپلیکیشن های ویندوز 7 و 8.1 در دوران عرضه رایگان ویندوز 10 به شمار می رفت. اپلیکیشن مورد اشاره از هر روش و حقه ای برای متقاعد ساخت کاربران به دریافت رایگان پلتفرم اهالی ردموند استفاده می کرد که از جمله آنها می توان نشان دادن آیکن هشدار یا نمایش شمارش معکوسی تا روز 29 جولای 2016 (و اتمام مهلت) اشاره نمود.

در نهایت باید خاطر نشان کرد که هنوز برخی از کاربران قادر به دریافت رایگان ویندوز 10 هستند. در واقع در صورتی که کد ارجینال ویندوزهای 7 و 8.1 را در اختیار داشته باشید، امکان نصب ویندوز 10 هم وجود دارد. علاوه بر این، در صورتی که طی بازه زمانی یک ساله، پی سی خود را به ویندوز 10 آپدیت و سپس ویندوزی قدیمی تر را نصب نموده اید، اشتراک تان در ویندوز 10 دست نخورده باقی مانده اسـت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


22 سپتامبر 2016 ... مایکروسافت امروز به روزرسانی جدیدی برای ویندوز 7 و ویندوز 8.1 دسکتاپ منتشر کرده که اپلیکیشن Get Windows 10 (یا GWX) را برای همیشه حذف ...23 سپتامبر 2016 ... وب سایت دیجیاتو – شایان ضیایی: مایکروسافت امروز به روزرسانی جدیدی برای ویندوز ۷ و ویندوز ۸٫۱ دسکتاپ منتشر کرده که اپلیکیشن Get ...22 سپتامبر 2016 ... وب سایت دیجیاتو - شایان ضیایی: مایکروسافت امروز به روزرسانی جدیدی برای ویندوز 7 و ویندوز 8.1 دسکتاپ منتشر کرده که اپلیکیشن Get ...وب سایت دیجیاتو - شایان ضیایی: مایکروسافت امروز به روزرسانی جدیدی برای ویندوز 7 و ویندوز 8.1 دسکتاپ منتشر کرده که اپلیکیشن Get Windows 10 (یا GWX) را ...مایکروسافت امروز به روزرسانی جدیدی برای ویندوز 7 و ویندوز 8.1 دسکتاپ منتشر کرده که اپلیکیشن Get Windows 10 (یا GWX) را برای همیشه حذف می کند.وب سایت دیجیاتو - شایان ضیایی: مایکروسافت امروز به روزرسانی جدیدی برای ویندوز 7 و ویندوز 8.1 دسکتاپ منتشر کرده که اپلیکیشن Get Windows 10 (یا GWX) را ...مایکروسافت امروز به روزرسانی جدیدی برای ویندوز 7 و ویندوز 8.1 دسکتاپ منتشر کرده که اپلیکیشن Get Windows 10 (یا GWX) را برای همیشه حذف می کند.مایکروسافت امروز به روزرسانی جدیدی برای ویندوز 7 و ویندوز 8.1 دسکتاپ منتشر کرده که اپلیکیشن Get Windows 10 (یا GWX) را برای همیشه حذف می کند.مایکروسافت امروز به روزرسانی جدیدی برای ویندوز 7 و ویندوز 8.1 دسکتاپ منتشر کرده که اپلیکیشن Get Windows 10 (یا GWX) را برای همیشه حذف می کند.وب سایت دیجیاتو - شایان ضیایی: مایکروسافت امروز به روزرسانی جدیدی برای ویندوز 7 و ویندوز 8.1 دسکتاپ منتشر کرده که اپلیکیشن Get Windows 10 (یا GWX) را ...


کلماتی برای این موضوع

ویزای عمومی متخصصین مهاجرت به استرالیا …قبل از شروع به خواندن مطلب و با توجه به اینکه دوستان زیادی لطف میکنند و درخواست در روش تحقیقموضوع روش تحقیق بررسی نمایش خلاق در پرورش جسم و روان کودکان پیش از دبستان موضوع تکلیف نظرات کاربران در مورد گوشی …توجه توجه سامسونگ اخیرا طی اطلاعیه‌ای که به صورت جهانی ارسال شد، از تمامی خریداران نرگس آبادهالهی تو ما را جاهل خواندی از جاهل جز خطا چه آید؟ تو ما را ضعیف خواندی از ضعیف جز خطا چه برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …طبقه بندی قصه های قبیله معرفی نویسنده و مدیر وبلاگ لغت آیلتس ضروری برای تکنولوژی اطلاعات ها با تشکر از دوست عزیزم مهندس بهروز رئیسی در های مبتنی بر ویندوز سرور پنج آموزش استفاده از لپ تاپ لپ تاپهر روز تعداد زیادی از کاربران سراغ لپ تاپ ها می روند، زیرا آسان بودن استفاده از این الف تبعیض میان حقوق مهندس و پزشکپرده اول سال ۱۳۸۰ شمسی دانش آموزان مدرسه ای نمونه در یکی از شهرستان های ایران زمین به نقد بازی کلش آف کلنز راز های شیطان پرستاننقدبازیکلشآفکلنزنقد بازی کلش آف کلنز در دوم آگوست سال ۲۰۱۲، شرکت بازی سازی فنلاندی به نام سوپرسل بازی هر کی میخواد بخنده بیاد توپژو یکروز طعنه زد به پراید شعر طنز یکی از کاربران خبرآنلاین، شعری را که به سبک یکی



لینک منبع :مایکروسافت دست از اجبار کشید

مایکروسافت دست از اجبار کشید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../مایکروسافت-دست-از-اجبار-کشید‎Cached22 سپتامبر 2016 ... مایکروسافت امروز به روزرسانی جدیدی برای ویندوز 7 و ویندوز 8.1 دسکتاپ منتشر کرده که اپلیکیشن Get Windows 10 (یا GWX) را برای همیشه حذف ... مایکروسافت دست از اجبار کشید - ای ماسیس با شما در زندگی دیجیتال emasis.ir/مایکروسافت-دست-از-اجبار-کشید/ مایکروسافت دست از اجبار کشید. توسط مهرداد ·. به گزارش ای ماسیس : مایکروسافت امروز به روزرسانی جدیدی برای ویندوز ۷ و ویندوز ۸.۱ دسکتاپ منتشر کرده که ... مایکروسافت دست از اجبار کشید | پست - بهتینا behtina.gdn/post/129166‎Cachedپست با عنوان مایکروسافت دست از اجبار کشید از وبلاگ مجله مطالب خواندنی. اجبار مایکروسافت به آپدیت نسخه های قدیمی ویندوز ۱۰ - کلیک | نبض ... click.ir/1396/04/12/microsoft-update-windows-10/‎Cachedاگر از کاربران نسخه های اولیه ویندوز ۱۰ هستید باید بدانید که مایکروسافت بسیار سفت و سخت به دنبال دل ... گفته می شود موضوع در حال حاضر در دست بررسی است. وب سایت پیام آنلاین - اخبار > کاربران مایکروسافت از کدام نسخه های ... www.tct.ir/index.jsp?siteid=2&fkeyid=&siteid=2...585...‎Cachedاگرچه رشد ویندوز 10 در حال کند شدن است، از آنجایی که با به دست آوردن سهم ناچیز 0.20 ... همان‌طور که به نظر می‌رسد، مدت زمان زیادی طول خواهد کشید که ویندوز 10 بتواند از ... اولین یخچال با قابلیت نصب ویندوز 10! - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/382548/اولین-یخچال-با-قابلیت-نصب-ویندوز-10 5 سپتامبر 2016 ... مطالب مرتبط. مایکروسافت به جنگ گوگل و آمازون می‌رود ... مایکروسافت دست از اجبار کشید ... اخبار تایید نشده از حمله اسرائیل به فرودگاه دمشق. XBOX ONE سقوط کینکت: چرا مایکروسافت از امیدوارکننده‌ترین محصولش ... forum.mobilestan.net/showthread.php?t=361027‎Cachedحتی به نظر می‌رسد خود مایکروسافت هم از کینکت دست کشیده باشد. .... این بدین معنا بود که پنج میلیون گیمری که ایکس‌باکس وان را به اجبار همراه ... مایکروسافت خود پاسخ می‌دهد، آیا ارتقا به ویندوز 10 اجباری می‌شود؟ www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/.../6539-force-install-windows-10‎Cached22 دسامبر 2015 ... در حالی که این دست از رفتارهای مایکروسافت باعث نگرانی برخی کاربران ... کشیدن اطلاعاتشونه و توی ویندوز 10 هم رسوایی مایکی کاملا اشکار شد . الف - کاربران مایکروسافت از کدام نسخه های ویندوز بیشتر استفاده می ... alef.ir/vdcbfgbfarhbs9p.uiur.html?350934‎Cachedمایکرسافت پیش از این بیان کرده بود که در حال ایجاد اجبار برای مجهز کردن یک ... اگرچه رشد ویندوز ۱۰ در حال کند شدن است، از آنجایی که با به دست آوردن سهم ناچیز ۰.۲۰ درصد ... همان‌طور که به نظر می‌رسد، مدت زمان زیادی طول خواهد کشید که ویندوز ۱۰ بتواند از ... راه‌اندازی دوباره امپراطوری مایکروسافت – بلاگیک https://theblogeek.com/.../satya-nadella-bill-gates-ballmer-microsoft-reboots/‎Cachedاین کاهشِ وحشتناک نتیجهٔ از دست رفتن سهم مایکروسافت در بازار پی‌سی (PC) نبوده، آنجا ..... بالمر، که دوست دارد با عبارت “استبدادِ یا” اجبار بیرونی برای انتخاب گزینه‌ها را توصیف کند، .... اما برای به چالش کشیدن وضع موجود هم آغوش گشوده‌ای دارد.”.