مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

10 نوع شکلات دست سازِ خانگی و رنگارنگ (2)

[ad_1]

مجله آشپزی مثبت: با ما همراه باشید تا به شما نشان دهیم چگونه می‌توانید به آسانی ده  مدل فاج (شکلات دست ساز) خوشمزه درست کنید و آن را با وسایل در دسترس و رنگین، تزیین و هوس‌انگیز کنید.

 

6. فاج با طعم باسلوق و عطر نارگیل


فاج پایه + یک سوم پیمانه نارگیل تازه (رنده شده) + 100 گرم باسلوق با رویه شکلاتی


فاج را که طبق دستور درست کردید و در قالب ریختید، روی آن را با تکه‌های باسلوق که قبلا خرد کرده‌اید و نارگیل تازه رنده شده بپوشانید و پس پوشاندن روی قالب در یخچال بگذارید. بعد از 4 ساعت که شکلات سفت شد، برش بزنید و سرو کنید.

 

 

7. فاج با شکلات‌های پرتقالی توپی


فاج پایه + نصف پیمانه شکلات‌های پرتقالی توپی روکش‌دار


شکلات را به روش توضیح داده شده در دستور تهیه فاج پایه آماده کنید، در قالب روی کاغذ روغنی بریزید و صاف و یکنواخت کنید. سپس شکلات‌های پرتقالی توپی را خرد کنید و روی فاج بریزید. حالا روی قالب را بپوشانید و به مدت 4 ساعت در یخچال بگذارید. بعد برش بزنید.

 

  10 شکلات دست ساز( فاج) رنگارنگ (2)

 



8. شکلات خانگی با رویه پاستیل


فاج پایه + 200 گرم انواع پاستیل


فاج آماده شده را که در قالب ریختید، پاستیل ها را ریز کرده ،سطح شکلات را با آنها تزیین کنید. حال بعد از 4 ساعت برش بزنید.

 



9. فاج آجیلی میوه‌ای


فاج پایه + یک پیمانه مارشمالوی خرد شده + 2 قاشق سوپخوری بادام‌زمینی نمکی خرد شده + یک چهارم پیمانه گیلاس یا آلبالوی خشک براق


مایه آماده شده فاج را در قالب روی کاغذ روغنی بریزید و با ارتفاع یکسان پهن کنید. مارشمالو، بادام‌زمینی و خشکبار دلخواه را روی شکلات بریزید و در یخچال بگذارید. بعد از 4 ساعت برش بزنید و در ظرف دلخواه بچینید.

 



10. فاج با شکلات سفید و برگه زردآلو


فاج پایه + یک چهارم پیمانه چیپس شکلات سفید + یک سوم پیمانه برگه زردآلو یا قیسی خرد شده


فاج را طبق دستور آماده کنید، در قالب بریزید و پهن و یکنواخت کنید. زردآلوی خشک خرد شده و چیپس شکلاتی را مخلوط و روی شکلات را با آنها تزیین کنید. بعد از اینکه شکلات را به مدت 4 ساعت در یخچال قرار دادید، آن را برش بزنید و سرو کنید.

 


 

روش تهیه شربت غلیظ

400 گرم شکر دانه‌ریز را با 200 میلی‌لیتر آب داخل یک قابلمه که بهتر اسـت آلومینیومی یا آهنی نباشد بریزید و روی حرارت متوسط  بگذارید. شکر که در آب حل شد 50 میلی‌لیتر آب لیموی تازه و صاف شده به آن اضافه کنید. بعد از ۳۰ دقیقه جوشیدن مواد روی حرارت ملایم  وقتی رنگ مواد شروع کرد به قرمز- قهوه‌ای شدن، 10 دقیقه دیگر صبر کنید، بعد مواد را از روی حرارت بردارید. حالا مواد را در ظرفی شیشه‌ای و دردار بریزید و بعد از خنک شدن در یخچال نگه‌داری کنید. این شربت بعد از ۲ تا ۳ روز طعم بهتری پیدا می‌کند. 

 

فوت‌وفن

 

مایه فاج آنقدر باید حرارت ببیند تا کاملا غلیظ شود.


 کف قابلمه‌ای را که برای فاج درست کردن انتخاب می‌کنید نباید نازک باشد.لازم به یادآوری اسـت هنگام تهیه فاج وقتی ظرف حاوی مواد روی حرارت اسـت دائم به آن سر بزنید و مواظب باشید نجوشد. اگر دیدید در جال جوشیدن اسـت، قابلمه را از روی حرارت بردارید و کمی صبر کنید تا از حرارت بیفتد بعد دوباره روی اجاق بگذارید.فاج شکلاتی تزیین شده و برش‌خورده به شرط نگهداری در ظرف در بسته در یخچال تا یک هفته قابل مصرف اسـت.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


24 سپتامبر 2016 ... 10 نوع شکلات دست سازِ خانگی و رنگارنگ (2). با ما همراه باشید تا به شما نشان دهیم چگونه میتوانید به آسانی ده مدل فاج (شکلات دست ساز) خوشمزه درست ...22 سپتامبر 2016 ... 10 نوع شکلات دست سازِ خانگی و رنگارنگ (1) ... 2. حرارت را کمی بیشتر کنید و مواد را تا 15 دقیقه دیگر هم بزنید تا رنگ محلول، قهوهای و غلیظ شود.24 سپتامبر 2016 ... با ما همراه باشید تا به شما نشان دهیم چگونه می توانید به آسانی ده مدل فاج (شکلات دست ساز) خوشمزه درست کنید و آن را با وسایل در دسترس و رنگین، ...22 سپتامبر 2016 ... 10 شکلات دست ساز( فاج) رنگارنگ (1) ... فاج پایه 2 تکه شکلات نعنایی 35 گرمی خرد شده ... 10 نوع شکلات دست سازِ خانگی و رنگارنگ (2)28 سپتامبر 2016 ... آشپزی با همراه تا شما دهیم میتوانید آسانی مدل (شکلات ساز) درست و را وسایل دسترس رنگین، و کنید. 6. با باسلوق عطر فاج سوم نارگیل (رنده گرم ...10 نوع شکلات دست سازِ خانگی و رنگارنگ 2 آکا. حرف های پنهان در این برند معروف و پرطرفدار شکلات عکس. شکلات معروف M&M که تنها در دهان قابل حل شدن است ...10 نوع شکلات دست سازِ خان رنگارنگ 2 آکا. 10 نوع شکلات دست سازِ خانگی و رنگارنگ - آکا. مجله آشپزی مثبت: با ما همراه باشید تا به شما نشان دهیم چگونه می توانید به ...10 نوع شکلات دست سازِ خانگی و رنگارنگ (2) - آکا. مجله آشپزی مثبت: با ما همراه باشید تا به شما نشان دهیم چگونه می توانید به آسانی ده مدل فاج (شکلات دست ساز) خوشمزه ...مجله اینترنتی ندا آنلاین: مجله آشپزی مثبت: با ما همراه باشید تا به شما نشان دهیم چگونه میتوانید به آسانی ده مدل فاج (شکلات دست ساز) خوشمزه درست کنید...


کلماتی برای این موضوع

انواع شیرینی ایرانی و شیرینی سنتی آموزش …در این بخش شما با انواع کلوچه فومنشیرینی سنتی ایرانیشیرینیباقلواشیرینی ایرانیطرز فریدالدین حدادعادل؛ آقازاده تصمیم سازبنده فرید الدین را از چندین سال پیش می شناسم و همین قدر بگم که ایشون بعد از این همه سال آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری خانه داری و تزئیناتخانه داری وخلاقیتخانه داری و آشپزیخانه داری در هتلخانه داری هتل کسب درآمد از اینترنت قانونی و تضمینیچای ساز شخصی مستر تی چای ساز شخصی مستر تی چای ساز شخصی مستر تی گن لاغری ساعت مچی زنانه عصر ایران سایت تحلیلی خبری ایرانیان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی سیاسی و در عصرایراننکات طلایی در طبخ و مصرف ماهی سالمونآخرین خبرها استخدام فوری در یهترین شرکتها با عالی ترین حقوق و مزایا زیباترین عکسهای سفر به نوستالژی های کودکیسلام امیر عزیز خیلی دوست دارم به عکس های زیر که در سایت تابناک گذاشته شده نگاه کنی و همه چی در باره مهمانی گرفتندیگه لازم نیست هردفعه …همه چی در باره مهمانی گرفتندیگه لازم نیست هردفعه که مهمونی دارین ذهنتون درگیره این آشنایی با کرم های ضد چروک تصاویراین نوع کرم می‌تواند تا حدی با محافظت از پوست در مقابل افتادگی به آن کمک کند و پوست را آخرین خبر از شغل های دوم هنرمندان و بازیگران ایرانیدر تمام دنیا شنیدن حتی کوتاه ترین خبر در مورد هنرمندان و اهالی سرشناس درباره زندگی



لینک منبع :10 نوع شکلات دست سازِ خانگی و رنگارنگ (2)

Images for 10 نوع شکلات دست سازِ خانگی و رنگارنگ (2) 10 نوع شکلات دست سازِ خانگی و رنگارنگ (1) - برترین ها www.bartarinha.ir/.../10-نوع-شکلات-دست-سازِ-خانگی-و-رنگارنگ-1‎Cached22 سپتامبر 2016 ... 10 نوع شکلات دست سازِ خانگی و رنگارنگ (1) ... 2. حرارت را کمی بیشتر کنید و مواد را تا 15 دقیقه دیگر هم بزنید تا رنگ محلول، قهوه‌ای و غلیظ شود. 10 نوع شکلات دست سازِ خانگی و رنگارنگ (2) - برترین ها www.bartarinha.ir/.../10-نوع-شکلات-دست-سازِ-خانگی-و-رنگارنگ-2‎Cached24 سپتامبر 2016 ... 10 نوع شکلات دست سازِ خانگی و رنگارنگ (2). با ما همراه باشید تا به شما نشان دهیم چگونه می‌توانید به آسانی ده مدل فاج (شکلات دست ساز) خوشمزه درست ... 10 نوع شکلات دست سازِ خانگی و رنگارنگ (2) - کمونه kamooneh.com/fa/.../10-نوع-شکلات-دست-سازِ-خانگی-و-رنگارنگ-2‎Cached25 سپتامبر 2016 ... 10 نوع شکلات دست سازِ خانگی و رنگارنگ (2). با ما همراه باشید تا به شما نشان دهیم چگونه می‌توانید به آسانی ده مدل فاج (شکلات دست ساز) خوشمزه درست ... 10 نوع شکلات دست سازِ خانگی و رنگارنگ (2) - آکا www.akairan.com/shirinipazi/.../news201692410261785167.html‎Cached24 سپتامبر 2016 ... با ما همراه باشید تا به شما نشان دهیم چگونه می توانید به آسانی ده مدل فاج (شکلات دست ساز) خوشمزه درست کنید و آن را با وسایل در دسترس و رنگین، ... انجمن راسخون - 10 نوع شکلات دست سازِ خانگی و رنگارنگ https://rasekhoon.net/forum/thread/1199723/page1/‎Cached10 نوع شکلات دست سازِ خانگی و رنگارنگ (2) شنبه 3 مهر 1395 12:58 ب.ظ. 6. فاج با طعم باسلوق و عطر نارگیل. فاج پایه + یک سوم پیمانه نارگیل تازه (رنده شده) + 100 ... 10 نوع شکلات دست سازِ خانگی و رنگارنگ (2) - سایت خبری تفریحی ... www.baghalinews.ir/.../10-نوع-شکلات-دست-سازِ-خانگی-و-رنگارنگ-2/ 24 سپتامبر 2016 ... بهترین و بزرگترین پورتال تفریحی سرگرمی خبری کاریابی علمی هنری و هرآنچه شما لازم دارید. 10 نوع شکلات دست ساز خانگی رنگارنگ آکا - onvansho onvansho.ir/result/10-نوع-شکلات-دست-ساز-خانگی-رنگارنگ-آکا.html 10 نوع شکلات دست ساز ابتدا فاج یا شکلات خانگی نرم طبق روش ریز رنگارنگ. ... دست ساز 10 نوع شکلات دست سازِ خانگی 10 نوع شکلات دست سازِ خانگیرنگارنگ 2 . هرلحظه، 10 نوع شکلات دست سازِ خانگی و رنگارنگ harlahze.com/اخبار.../10-نوع-شکلات-دست-سازِ-خانگی-و-رنگارنگ‎Cachedاعتراض 35 ناشر به آرای صادر شده در نمایشگاه کتاب تهران · العین چیزی برای از دست دادن ندارد/ طارمی بازهم باید پنالتی بزند · سیاست ایران پاک شدن سوریه از لوث وجود ... 10 نوع شکلات دست سازِ خانگی و رنگارنگ - مجله اینترنتی ایران مطلب tnews.ir/مجله-اینترنتی-ایران-مطلب/905f72635000.html‎Cachedبا ما همراه باشید تا به شما نشان دهیم چگونه می توانید به آسانی ده مدل فاج (شکلات دست ساز) خوشمزه درست کنید.