مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

در روز بیش از 45 دقیقه چرت نزنید

[ad_1]
در روز بیش از 45 دقیقه چرت نزنید

خبرگزاری آریا-یک متخصص غدد گفت: چرت بیش از یک ساعت در روز ابتلا به بیماری دیابت را افزایش می دهد.
به گزارش خبرگزاری آریا،عباس دهقانی متخصص غدد گفت: چرت 45 دقیقه ای در روز برای رفع خستگی های قکری و روحی و رسیدن به آرامش افراد نیاز اسـت اما کمتر از 30 دقیقه باعث کاهش قند خون در افراد می شود.
دهقانی با اشاره به اختلال خواب بیان کرد: اختلال خواب باعث بروز بیماری های همچون قلبی، مغزی، عصبی، روحی و روانی، فشار خون و دیابت در افراد می شود که فعالیت های مغز را کاهش می دهد.
وی افزود: چرت بیش از 45 دقیقه در روز با افزایش قند خون، سستی و کسلی، نقص در سیستم ایمنی بدن و در نهایت بروز بیماری دیابت را به همراه دارد.
این متخصص غدد درباره بروز بیماری دیابت، اظهار داشت: برای جذب انرژی مورد نیاز از مواد غذایی باید بدن انسولین کافی و موثر را دریافت کند درغیر اینصورت فرد دچار بیماری دیابت می شود.
دهقانی در ادامه اذعان داشت: گلوکز قندیست که در زمان خوردن غذا آزاد و به انرژی مورد استفاده عضلات تبدیل می شود، در بیماری دیابت بدن قابلیت خود را برای استفاده آن از دست می دهد.
وی درباره عوامل این بیماری عنوان کرد: عواملی همچون وراثت، ژنتیک و مصرف نادرست مواد غذایی و استفاده بیش از حد از نمک و شکر در بروز بیماری دیابت مؤثر اسـت.
این متخصص غدد درباره علائم ایجاد بیماری دیابت اذعان داشت: بیماری دیابت به صورت ناگهانی آغاز می شود و ممکن اسـت بدون اطلاع چندین سال به این بیماری مبتلا بوده و با ایجاد علائمی همچون گرسنگی شدید و دائم، افزایش عطش و تکرر ادرار،کاهش وزن ناگهانی، تاری دید و احساس کسلی جهت جلوگیری از بروز این بیماری به پزشک مراجعه کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

سوء استفاده های جنسی از زنان در محیط های کاری ایرانسوء استفاده های جنسی از زنان در محیط های کاری ایران چگونه با تجاوز جنسی مقابله کنیمیکی از مشکلات اساسی در راه کمک به قربانیان تجاوز جنسی و سکس خشونت آمیز ، نه تنها در نظرات مقاله پیامدهای خود ارضایی و با توجه به زیاد بودن نظرات مقاله پیامدهای خود ارضایی و مبارزه با آن، تمام نظرات این مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن صفحات اجتماعی ‌‌و …سخن ناشر امروزه در جامعه اى ما والدین نقش ویژه اى در آموزش فرزندان خود به عهده گرفته اندآذر راه زندگیترس از خدا عامل خودباوری و اعتماد به نفس امام علی علیه السلام در حکمت ترس از خدا را زایمان، شیرین ترین سختی دنیااون روزا رو فکر نمیکنم حتی وقتی که زیر خروارها خاک باشم از یاد ببرم و به خصوص روز و



لینک منبع :در روز بیش از 45 دقیقه چرت نزنید

در روز بیش از 45 دقیقه چرت نزنید - ساعت24 www.saat24.com/news/197964/در-روز-بیش-از-45-دقیقه-چرت-نزنید 18 سپتامبر 2016 ... عباس دهقانی متخصص غدد گفت: چرت 45 دقیقه ای در روز برای رفع خستگی های قکری و روحی و رسیدن به آرامش افراد نیاز است اما کمتر از 30 دقیقه ... در روز بیش از 45 دقیقه چرت نزنید - onvansho onvansho.ir/result/در-روز-بیش-از-45-دقیقه-چرت-نزنید.html در روز بیش از 45 دقیقه چرت نزنید. یک متخصص غدد گفت چرت بیش از یک ساعت در روز ابتلا به بیماری دیابت را افزایش می دهد . میگنا چُرت بیش از 1 ساعت از علایم ... تقویت حافظه با چرت روزانه - تبیان article.tebyan.net/76004/تقویت-حافظه-با-چرت-روزانه‎Cached7 ا کتبر 2008 ... یافته‌های جدید محققان نشان می‌دهد افرادی که 45 دقیقه در طول روز چرت می‌زنند، احتمالا حافظه بهتری نسبت... زندگی سلام | شماره :19358 | تاریخ 1395/6/31 zendegisalem.khorasannews.com/newspaper/page/19358/2/.../0‎Cached21 سپتامبر 2016 ... در روز بیش از 45 دقیقه چرت نزنید. چرت بیش از یک ساعت در روز؛ خطر ابتلا به بیماری دیابت را افزایش می دهد.عباس دهقانی متخصص غدد در گفت و گو ... جام نیوز :: JamNews - نشانه های عجیب استرس را به خاطر بسپارید www.jamnews.ir/detail/News/807931‎Cached8 جولای 2017 ... آیا تا به حال پیش آمده که از وضعیت سلامت کسی که دوستش دارید، نگران باشید و در ... یا در میان روز 30 دقیقه چرت بزنید و از این کار احساس گناه نکنید. مهاجری: توی صورت بازیکن قیچی نزنید! - مگیتو https://magito.ir/sports/.../مهاجری-توی-صورت-بازیکن-قیچی-نزنید‎Cached2 روز پیش ... مومنی: بازیکن حریف دو پای من را زد و قیچی کرد 7 روز پیش نود · رضا مهاجری: انتظار پیروزی با ۴ گل را نداشتیم 8 دقیقه پیش پارس فوتبال · رضا ... جنجالی ترین سخنرانی انتخاباتی روحانی در ارومیه/شما دم از آزادی نزنید ... ► 51:45https://www.youtube.com/watch?v=rS2Mfz_iQ2I May 7, 2017 - 52 min - Uploaded by IranianTVChannel جنجالی ترین سخنرانی انتخاباتی روحانی در ارومیه/شما دم از آزادی نزنید که ... Show more .... خجالت بکشیم از ایرانی بودمون، هر روز منتظر اتفاق عجیب در ... چرا در خواب حرف میزنیم؟ - اعصاب و روان - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/211924/چرا-در-خواب-حرف-میزنیم-‎Cached1 مه 2017 ... به گزارش سلامت نیوز به نقل از بیتوته، حتماً برای شما هم پیش آمده که شب ... در روز بیش از 45 دقیقه چرت نزنید · برخاستن مکرر از خواب روح و روان را ... روش های موثر ترک جلق (استمنا-خود ارضایی) :: مرکز نزدیکی به خدا tobe94.blog.ir/post/روش-های-موثر-ترک-جلق-استمنا-خود-ارضایی کل نماز ها روی هم شاید 45 دقیقه هم نشه .... خواستم اینو شاید بعضیا بگن چرت میگی خوب خودتو تصور کن بچگی 7 دقیقه میزدی درسته خوب الان 2 دقیقه .... سلااااام شما تا ۱۱ روز پیش رفتید و این یعنی اینکه شما پتانسیل یه ترک رو دارید ولی در حال حاضر ... چطور خودمان را با تغییر ساعت بهاری تطبیق دهیم - همشهری آنلاین hamshahrionline.ir/details/365287/Science/medical‎Cached18 مارس 2017 ... ... قبلش ساعت عوض شده است، نخوابی و در بعدازظهر آن روز هم چرت نزنید و دلواپس ... حتی اگر در چند روز پس از تغییر ساعت‌ خوابتان در به خواب رفتن دچار ... هر روز تا قبل از ساعت ۵ بعدازظهر برای ۳۰ تا ۴۰ دقیقه در زیر نور درخشان آفتاب ورزش کنید. ... اگر باز هم شب‌ها خوابتان نبرد، می‌توانید دو ساعت پیش از به خواب رفتن ...