مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آووکادو پوست شما را شفاف می کند

[ad_1]
آووکادو پوست شما را شفاف می کند

 خبرگزاری آریا-آووکادو، میوه ای به شکل گلابی و با پوستی به رنگ سبز بسیار تیره یا حتی سیاه و هسته ای نسبتا بزرگ اسـت که پیش بینی می شود نزدیک به 10هزار سال قبل از میلاد در مکزیک رشد می کرده اسـت.
به گزارش خبرگزاری آریا،مهناز افشار ، با بیان این مطلب افزود:شاید این موضوع کمی برایتان عجیب به نظر برسد زیرا آووکادو چند سالی بیشتر نیست که پایش به کشور ما باز شده و هنوز خیلی از ما با طعم آن آشنا نیستیم. هنس اسلوان انگلیسی در سال 1696 نام آووکادو را برای این میوه انتخاب کرد و از آن زمان تا به حال تمام دنیا آن را با نام آووکادو یا گلابی آمریکایی می شناسند.
وی ادامه داد: این میوه از نظر مواد معدنی و ویتامین، بسیار غنی اسـت و به خاطر چربی نسبتاً بالا، مصرف آن به کسانی که در دوران رژیم لاغری به سر می برند چندان توصیه نمی شود. البته بیشتر انرژی آووکادو به چربی موجود در آن بر می گردد و پتاسیم این میوه 60درصد بیشتر از موز اسـت. آووکادو سرشار از ویتامین های گروه B،E و K اسـت، بنابراین مصرفش به تمام افرادی که علاقه بسیاری به داشتن پوست و مویی شفاف و زیبا دارند، پیشنهاد می شود.
افشار تصریح کرد: ماهیت آووکادو چرب اسـت، اما ترکیبات چرب آن برای سلامت قلب بسیار مفید بوده و کمک زیادی به پایین آوردن کلسترول خون می کند.
خواص درمانی آووکادو
به گفته وی تحقیقات نشان داده اسـت که مصرف منظم آووکادو می تواند تا حد قابل ملاحظه ای خطر ابتلا به سرطان پروستات را کاهش دهد. همچنین ترکیبات موجود در آووکادو می تواند سلول های پیش سرطانی و سرطانی که عامل ابتلا به سرطان دهان هستند را نیز از بین ببرند.
افشار یادآور شد: آووکادو هم مانند روغن زیتون سرشار از اسید اولئیک اسـت که این ماده یکی از بزرگ ترین عوامل پیشگیری از ابتلا به سرطان پستان محسوب می شود. همچنین آووکادو حاوی آنتی اکسیدان هایی اسـت که می توانند خطر ابتلا به سرطان و بیماری های قلبی را کاهش دهند و از پیری زودترس پوست جلوگیری کنند.
وی گفت: اضافه کردن آووکادو به سالاد باعث می شود که مواد مغذی موجود در سبزیجات سالاد 5 برابر سریع تر و بیشتر جذب بدن شود. سطح بالای فولات موجود در این میوه می تواند خطر سکته قلبی را در افراد مستعد کاهش دهد.
رابطه آووکادو با زیبایی
افشار در ادامه با بیان اینکه میوه آووکادو سرشار از پروتئین و چربی اسـت، اضافه کرد: به همین علت مصرف این میوه می تواند به حفظ لطافت و شادابی موهای شما کمک کند. به علاوه اگر موهای خشکی دارید، می توانید نصف آووکادو را رنده کرده و با یک قاشق چای خوری روغن زیتون و یک عدد زرده تخم مرغ مخلوط کنید و هر روز به مدت 20 تا 30 دقیقه آن را روی موهای خودتان که از قبل مرطوب کرده اید، ماساژ دهید. بعد موهایتان را با یک شامپوی ملایم و آب گرم شست و شو دهید. به این شیوه کمتر از یک ماه، موهایی نرم و براق خواهید داشت!
افشار بیان کرد: همچنین می توانید برای شاداب شدن پوست صورت و گردنتان هم از ماسک طبیعی آووکادو استفاده کنید. اگر پوستتان خشک اسـت، آووکادو را با یک قاشق چای خوری عسل مخلوط کنید و آن را به مدت 15 دقیقه روی پوستتان بگذارید و بعد با آب ولرم بشویید. اگر هم پوستتان معمولی یا چرب اسـت برای تهیه ماسک آووکادو آن را با یک قاشق چایخوری آبلیمو مخلوط کنید.
این کارشناس طب سنتی تاکید کرد: فراموش نکنید که این میوه به دلیل چرب بودن پرکالری اسـت پس اگر اضافه وزن دارید به انرژی روزانه و میزان کالری ای که در طول روز دریافت کرده اید دقت داشته باشید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


15 مه 2016 ... آووکادو، میوه ای به شکل گلابی و با پوستی به رنگ سبز بسیار تیره یا حتی سیاه و هسته ای نسبتا بزرگ است که پیش بینی می شود نزدیک به ...۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۲ - کد خبر: 182858 سلامت نیوز:آووکادو، میوه ای به شکل گلابی و با پوستی به رنگ سبز بسیار تیره یا حتی سیاه و هسته ای نسبتا بزرگ است که ...16 مه 2016 ... سلامانه : آووکادو، میوه ای به شکل گلابی و با پوستی به رنگ سبز بسیار تیره یا حتی سیاه و هسته ای نسبتا بزرگ است که پیش بینی می شود ...16 مه 2016 ... سلامانه میوه به گلابی با به سبز تیره حتی و ای بزرگ که بینی شود به سال از در رشد کرده به برنا،مهناز ، بیان مطلب این کمی عجیب نظر زیرا چند ...18 سپتامبر 2016 ... خبرگزاري آريا-آووکادو، ميوه اي به شکل گلابي و با پوستي به رنگ سبز بسيار تيره يا حتي سياه و هسته اي نسبتا بزرگ است که پيش بيني مي ...خبرگزاري آريا-آووکادو، ميوه اي به شکل گلابي و با پوستي به رنگ سبز بسيار تيره يا حتي سياه و هسته اي نسبتا بزرگ است که پيش بيني مي شود نزديک...ولی در این مقاله راه هایی را به شما پیشنهاد می کنیم که نه تنها پوستتان را از بیرون ... آووکادو حاوی چربی اشباع نشده است و به تمیزی و محافظت از پوست کمک می کند.۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۲ - کد خبر: 182858 سلامت نیوز:آووکادو، میوه ای به شکل گلابی و با پوستی به رنگ سبز بسیار تیره یا حتی سیاه و هسته ای نسبتا بزرگ است که ...اگر به دنبال داشتن پوست صاف و پوست شفاف هستید از ماسک هندوانه استفاده کنید حال ما نحوه ... بادام هم پوست شما را تغذیه میکند و با لایهبرداری مختصری سلولهای مرده را برمیدارد و باعث ... مواد لازم: هندوانه: چند تکه آووکادو: یک عدد وازلین: ۲ قاشق غذاخوریكلاژن یك پروتئین مهم در تشكیل پوست است كه این ویتامین به رشد و ترمیم آن كمك میكند. ویتامین C خاصیت ضد اكسیدكنندگی دارد و پوست را سفید و شفاف كرده و از ...


کلماتی برای این موضوع

راز ملکه های دارای پوست زیبا و شفاف فاش شداگر زیاد اهل لوازم آرایشی، انواع کرم‌ها یا مراقبت‌های پوستی نیستید و دنبال راه خواص گرمک آکا خواص سبزیجاتخواص گرمک فواید گرمک فوائد گرمک خاصیت گرمک خواص دارویی گرمک فواید انواع شامپو و اثرات آنها شامپو برای موی آسیب دیده این شامپوها برای افرادی توصیه می شود که موهای خود را در معرض عصر ایران خطرناک ترین فرودگاه های دنیا عکس نهری که افراد را به کام خود می کشد عکس فروش خواص و مضرات کرفس، فواید کرفس، خاصیت کرفس، …خواص سبزیجاتعروق را باز مى کنم و تقویت کنندهخواص کرفس خواص دارویی کرفس فواید کرفس دکتر نگار کریمی متخصص پوست مو و زیبایی،درمان …دکتر نگار کریمی متخصص پوست مو و زیبایی،درمان چین و چروک دائمی پوست،درمان لک صورت و خواص ماءالشعیردلستر ماءالشعیر از جوانه جو تهیه می شود به جوانه جو مالت می‌گویند که در مرحله جوانه‌زنی آریوبرزن پزشکیدر نوشتارهای پیش چند نوع آن را مانند میگرن، سردرد خوشه‌ای، سینوزیت، ساییدگی گردن عکسهای داغ داغ طوطی کاسکوسبزیجات و میوه جات مفید برای پرندگان زینتی در این قسمت به معرفی تعدادی از سبزیجات که طب قرآنی درمان گیاهیعرفان روانشناسیعایشه می‏گوید از پیامبر شنیدم که می‏فرماید به راستی که سیاه دانه درمان و شفای هر



لینک منبع :آووکادو پوست شما را شفاف می کند

آووکادو پوست شما را شفاف می کند - پوست - زیبایی - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../آووکادو-پوست-شما-را-شفاف-می-کند‎Cached15 مه 2016 ... سلامت نیوز:آووکادو، میوه ای به شکل گلابی و با پوستی به رنگ سبز بسیار تیره یا حتی سیاه و هسته ای نسبتا بزرگ است که پیش بینی می شود ... آووکادو پوست شما را شفاف می کند | News File newsfile.ir/news/آووکادو+پوست+شما+را+شفاف+می+کند خبرگزاری آریا-آووکادو، میوه ای به شکل گلابی و با پوستی به رنگ سبز بسیار تیره یا حتی سیاه و هسته ای نسبتا بزرگ است که پیش بینی می شود نزدیک به 10هزار ... میوه‌هایی که پوست را درخشان می کنند - بنیتا www.mybenita.com/article/specific/fruits-that-make-your-skin-glow‎Cached1 ژانویه 2017 ... خوردن یکسری میوه‌ها پوست شما را سالم کرده و باعث درخشش آن خواهد کرد. ... آووکادو یک میوه بسیار مغذی است و از آن به عنوان سس مایونز گیاهی استفاده می‌شود. ... آناناس پوست را از داخل آبرسانی و نرم می‌کند، و ظاهر آن‌ها را روشن و شفاف می‌کند. روغن آووکادو معجزه ای برای پوست و مو - چی بپوشم https://chibepoosham.com/benefits-of-avocado-oil/‎Cached16 فوریه 2017 ... ... و فواید فراوانی دارد. در این مقاله سعی می کنیم برخی از فواید و خاصیت های آووکادو را بیان کنیم. ... استفاده از آن پوست شما را مانند پوست نوزادان نرم و لطیف می‌کند. همانطور که می‌دانید پوست ... ۳- پوست سالم و شفاف با این مواد غذایی. پوستی شفاف و زیبا با این 8 ماده غذایی - چی بپوشم https://chibepoosham.com/8-foods-that-will-give-you-glowing-skin/‎Cached14 مه 2016 ... روغن آووکادو از آشپزخانه تان هم کمک می کند. از دیگر نکات ... آنتی باکتریال و آنتی فانگال است که برای داشتن پوستی تمیز به شما کمک می کند. روغن آواکادو چه منفعتی برای پوست دارد؟ - چگانه https://chegane.com/روغن-آواکادو-چه-منفعتی-برای-پوست.../596‎Cached14 دسامبر 2016 ... روغن آووکادو حاوی ویتامین E است که به داشتن و حفظ یک چهره صاف و شفاف کمک می‌کند. بسیاری از افراد از میوه آووکادو جهت مراقبت پوست و درمان‌های ... شفاف و زیبا سازی پوست - لابورن laboren.net/fa-ir/بلاگ/شفاف-و-زیبا-سازی-پوست‎Cached24 آوریل 2017 ... متخصصین پیشنهاد می کنند از خوردن زیاد فست فود ها و آب سرد و همچنین گوشت ... زیرا این کار باعث می شود که منافذ پوستی شما تمیز و پاکیزه شود و ... با این 4 ماسک پوستتان را مثل آینه صاف و شفاف کنید www.yjc.ir/.../با-این-4-ماسک-پوستتان-را-مثل-آینه-صاف-و-شفاف-کنید‎Cached6 سپتامبر 2016 ... این دو ماده بسیاری از مواد معدنی و ویتامین های ضروری پوست را تامین می کند. موز را به قطعات کوچک خرد کرده وبا آووکادو درمخلوط کن ترکیب کنید شما می ... ماسک های خانگی برای شفاف کردن پوست صورت • پوست و مو - جوش ... https://baelm.net/ماسک-های-خانگی-برای-شفاف-کردن-پوست-صورت/‎Cachedماسک موز و آووکادو ماسک شیر و عسل خالص برای از بین بردن قرمزی پوست ماسک زردچوبه و ... شما هم اگر می خواهید پوست تان مانند هلو شفاف و زیبا باشد بهتر است 4 ماسک خانگی زیر را ... _ ماسک دارچین، لیمو، عسل و جوز هندی که جوش ها و آکنه ها را ناپدید می کند خواص شگفت انگیز آووکادو - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/243261/خواص-شگفت‎انگیز-آووکادو‎Cached Similar27 نوامبر 2012 ... شما می‌توانید برای شاداب شدن پوست صورت و گردنتان هم از ماسک طبیعی ... مردم سریلانکا، آووکادو را با شکر، شیر و کمی کاکائو مخلوط می کنند و آن را ...