مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

یوگا چگونه به کاهش وزن ما کمک می‌کند؟

[ad_1]

در حالیکه شما قطعا می‌توانید با انجام یوگا بطور منظم وزن کم کنید، اما اضافه کردن یوگا به روال تمرینی‌تان تضمین نمی‌کند که شما وزن کم کنید. اینکه آیا شما با انجام یوگا وزن کم می‌کنید یا نه، به کل کالری سوزانده شده‌ی روزانه و کالری‌هایی که روزانه می‌خورید بستگی دارد.

کاهش وزن با یوگا

کالری سوزانده شده با انجام یوگا

تعداد کالری که شما با انجام یوگا مصرف می‌کنید، به وزن و مدت تمرین شما بستگی دارد. اگر ۶۰ کیلو وزن داشته باشید، حدود ۱۲۰ کالری و اگر ۸۵ کیلو داشته باشید، ۱۷۸ کالری در ۳۰ دقیقه انجام یوگا خواهید سوزاند. اگر مدت تمرینتان را به یک ساعت افزایش دهید، مقدار کالری سوزانده شده، تقریبا دو برابر می‌شود. بنابراین اگر کالری مصرفی‌تان ثابت باشد و یک ساعت یوگا به روال روزانه‌تان اضافه کنید، باید آرام آرام شروع به از دست دادن وزن کنید.

کالری مورد نیاز برای کاهش وزن

تعداد کالری که می‌خورید اگر مهمتر نباشد، درست به اندازه تعداد کالری که با انجام یوگا می‌سوزانید، مهم اســت. برای کاهش وزن موثر، باید بیشتر از آنچه خورده‌اید کالری بسوزانید. انجمن قلب آمریکا پیشنهاد می‌کند که مقدار سالم کاهش وزن، نیم کیلو در هفته اســت، که اکثر مردم می‌توانند با سوزاندن ۵۰۰ کالری بیشتر از آنچه روزانه می‌خورند، به آن دست یابند. بعنوان مثال شما می‌توانید، کالری مصرفی روزانه‌تان را ۲۰۰ کالری کاهش دهید و ۳۰۰ کالری دیگر از طریق یک ساعت یوگا بسوزانید تا نیم کیلو در هفته، وزن کم کنید.

یوگا در مقابل تمرینات دیگر

در حالیکه شما می‌توانید با انجام یوگا و کنترل دقیق کالری مصرفی‌تان وزن کم کنید، اما با انتخاب وزش‌های دیگر، سریعتر کالری خواهید سوزاند. انتشارات سلامت هاروارد می‌گوید بعنوان مثال یک فرد ۷۰ کیلویی، با انجام ۳۰ دقیقه یوگا، ۱۴۹ کالری مصرف می‌کند، اما می‌تواند با دویدن با سرعت ۱۰ کیلومتر در ساعت یا شنای کرال بمدت ۳۰ دقیقه، حدود ۴۰۰ کالری بسوزاند. با اینحال فقط به این خاطر که شما تمریناتی با کالری سوزی بیشتر انجام می‌دهید، به این معنا نیست که وزن بیشتری از دست خواهید داد، مخصوصا اگر کالری بسیار زیادی می‌خورید.

بهترین تمرینات برای کاهش وزن

صرفنظر از اینکه شما چه تمرینی را انتخاب می‌کنید، بهترین راه برای کاهش وزن موثر و حفظ آن، انتخاب برنامه‌ای اســت که بتوانید در دراز مدت به آن پایبند باشید. اگر دوست دارید، یوگا را وارد برنامه‌ی کاهش وزنتان کنید، اما برنامه تمرینی‌تان را بطور منظم تغییر دهید تا انواع تمرینات قلبی عروقی و تمرینات قدرتی را در بر گیرد. انجمن قلب آمریکا پیشنهاد می‌کند که برای کاهش وزن موثر، روزانه ۳۰ تا ۶۰ دقیقه تمرین ایروبیک با شدت متوسط انجام دهید و حداقل دو بار درهفته در تمرینات قدرتی شرکت کنید.

کنترل کالری

کاهش کالری مصرفی شما، یک جزء کلیدی از کاهش وزن موفق اســت، بخصوص اگر یوگا، ورزش اصلی شما باشد. استراتژی‌هایی که به کنترل کالری کمک می‌کنند، عبارتند از نوشیدن آب قبل از وعده‌های غذایی، خوردن مقدار زیادی سبزیجات با هر وعده غذایی، داشتن یک روزنگار غذایی و افزایش مصرف مواد غذایی سالم و غنی از پروتئین مانند سفیده تخم مرغ، سینه مرغ کبابی، غذاهای دریایی، گوشت گاو بسیار کم چرب، شیر کم چرب یا شیر سویا، ماست بدون چربی، پنیر کم چرب و حبوبات.

وبسایت تناسب اندام

اخبار مرتبط:

تاثیر یوگا در درمان انواع بیماری ها و اختلالات

روشی باورنکردنی درمان آرتروز با یوگا

آب کردن پربی های شکم با یوگا!

لاغری بدون رژیم‌های سخت!

۶ دلیل عجیب یوگا برای آقایان


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


24 سپتامبر 2016 ... یوگا چگونه به کاهش وزن ما کمک میکند؟ در حالیکه شما قطعا میتوانید با انجام یوگا بطور منظم وزن کم کنید، اما اضافه کردن یوگا به روال تمرینیتان ...3 روز پیش ... اگر تا به حال به دنبال برنامه غذایی و کاهش وزن بوده اید پس حتما انواع و اقسام توصیه ها را هم شینده اید. به خاطر سپردن اینکه چه غذایی را چگونه و چه زمانی ...24 سپتامبر 2016 ... در حاليکه شما قطعا ميتوانيد با انجام يوگا بطور منظم وزن کم کنيد، اما اضافه کردن يوگا به روال تمرينيتان تضمين نميکند که شما وزن کم کنيد.وبسایت تناسب اندام: در حالیکه شما بی گمان میتوانید با انجام یوگا بطور منظم وزن کم کنید، ولی افزودن یوگا به روال تمرینیتان تضمین نمیکند که شما وزن کم کنید.28 سپتامبر 2016 ... تناسب در شما میتوانید انجام بطور وزن کنید، اضافه یوگا روال تضمین که وزن کنید. آیا با یوگا کم یا به کالری شدهی و که میخورید دارد. کالری شده انجام ...24 سپتامبر 2016 ... در حالیکه شما قطعا می توانید با انجام یوگا بطور منظم وزن کم کنید اما اضافه کردن یوگا به روال تمرینی تان تضمین نمی کند که شما وزن کم کنید اینکه ...یوگا علاوه بر اینکه کمک میکند آرامش و سلامتی جسمی و ذهنی بدست آورید میتواند به ... اما آیا این ورزش ساده و شخصی واقعاً میتواند به کاهش وزن شما کمک کند؟ ... در خودمان دیدهایم، ما این را در شاگردان خود نیز دیدهایم –اگر مبتدی باشید، یوگا میتواند یک .... و زیبایی صورت · جراحی کوچک کردن سینه · سایز پروتز سینه چگونه تعیین می شود؟در حالیکه شما قطعا میتوانید با انجام یوگا بطور منظم وزن کم کنید، اما اضافه کردن یوگا به روال تمرینیتان تضمین نمیکند که شما وزن کم کنید. این.یوگا علاوه بر اینکه موجب آرامش و خشنودی در افراد میشود هم چنین ازپرخوری ودیگر رفتارهای نا سالم ... مجله علمی ایران: یوگا به کاهش وزن افراد کمک می کند زیرا باعث کالری سوزی میشود. ... عملکرد یوگا چگونه است ؟ ... چرا ما نمیتوانیم خودمان را غلغلک دهیم؟1 سپتامبر 2014 ... یوگا می تواند به کاهش وزن شما کمک کند و استقامت شما را بهبود ببخشد. ... یوگا یک تمرین بزرگ است و مزایای زیادی برای ما دارد. این مزایا ممکن است ...


کلماتی برای این موضوع

کاهش وزن با یوگا زیباشو دات کامانجام تمرینهای یوگا با سرعت زیاد، به گونه ای که حرارت بدن را بالا ببرد و عرقتان را در فواید باور نکردنی یوگا بر بدنفواید باور نکردنی یوگا بر بدن طی سال های گذشته، شاهد رونق چشم گیر یوگا در جهان بوده همه چیز در مورد یوگا یوگا چیست؟ یوگا از ریشه کلمه سانسکریت گرفته شده و به معنی اتحاد است اتحاد بین تن و فواید ورزش پیلاتس و یوگا یوگا و پیلاتس از ورزش هایی هستند که هم برای سلامت جسم مفیدند و هم برای سلامت روح۱۰ حرکت ساده یوگا تصویری ۱۰ حرکت ساده یوگا تصویری خیلی‌ها تا اسم یوگا را می‌شنوند، تصورشان تمریناتی دشوار هفت روش برای کاهش وزن بدون گرسنگی، کاهش وزن، راه کاهش وزن کاهش وزن بدون گرسنگیروش کاهش وزنروش کاهش وزن سریعروش کاهش وزنروش کاهش وزن با راه عملی برای کاهش وزن بدون رژیمدر این مقاله سعی کرده‌ایم چند راه عملی برای کاهش وزن بدون رژیم را به شما آموزش دهیمیوگا آموزش حرکات یوگا خیلی ساده با تصاویر …تغذیه تغذیه کودکان تغذیه در دوران بارداری تغذیه ورزشکاران تغذیه و بیماریها تغذیه چگونه وزن خود را افزایش دهیم؟ روش برای اضافه کردن وزنچگونه وزن خود را افزایش دهیم؟چاق شدن شاید برای همه افراد جامعه یک هدف نباشد اما خیلی رژیم لاغری و کاهش وزن رژیم لاغری و کاهش وزن فقط با یک بار خواندن وبلاگ من حداقل کیلو وزن کم می کنید چون شما



لینک منبع :یوگا چگونه به کاهش وزن ما کمک می‌کند؟

یوگا چگونه به کاهش وزن ما کمک می‌کند؟ - بیتوته www.beytoote.com/sport/andam/helps5-reduce-weight.html‎Cachedیوگا,آموزش یوگا,ورزش یوگا,حرکات یوگا,یوگا چیست,اموزش یوگا,فواید یوگا, تمرینات یوگا,آموزش یوگا,انواع یوگا,یوگا درمانی,یوگا و تناسب اندام,یوگا برای لاغری. - یوگا چگونه به کاهش وزن ما کمک می کند - پایگاه خبری تحلیلی بانو banounews.ir/News/3763/یوگا-چگونه-به-کاهش-وزن-ما-کمک-می-کند‎Cached24 سپتامبر 2016 ... fiogf49gjkf0d در حالیکه شما قطعا می‌توانید با انجام یوگا بطور منظم وزن کم کنید، اما اضافه کردن یوگا به روال تمرینی‌تان تضمین نمی‌کند که شما وزن ... یوگا چگونه به لاغر شدن ما کمک می کند؟ » رژیم غذایی یکا yeka.ir/blog/?p=2080‎Cached Similarآیا شما هم از جمله افرادی هستید که ورزش یوگا انجام می دهند؟ به شما تبریک می گوییم. همیشه گفته می شود که یوگا برای تناسب اندام مفید است و به کاهش وزن ما کمک می کند ... آیا یوگا به کاهش وزن کمک می کند؟ - مجله علمی ایران | irsci www.irsci.com/کاهش-وزن-یوگا-فواید-یوگا-مجبه-علمی-ایرا/‎Cachedمجله علمی ایران: یوگا به کاهش وزن افراد کمک می کند زیرا باعث کالری سوزی میشود. یوگا علاوه بر اینکه موجب آرامش ... عملکرد یوگا چگونه است ؟ هر فعالیت بدنی از جمله ... یوگا چگونه به کاهش وزن ما کمک می‌کند؟ payeshonline.com/news/.../یوگا-چگونه-به-کاهش-وزن-کمک-می‌کند؟‎Cached29 ا کتبر 2016 ... اگر تا به حال به دنبال برنامه غذایی و کاهش وزن بوده اید پس حتما انواع و اقسام توصیه ها را هم شینده اید. به خاطر سپردن اینکه چه غذایی را چگونه و چه زمانی ... یوگا چگونه به کاهش وزن ما کمک می‌کند؟ | | linkchee.com/XKYQ6AAAAAAIA‎Cached31 دسامبر 2016 ... یوگا چگونه به کاهش وزن ما کمک می‌کند؟ آموزش یوگا. تعداد کالری که شما با انجام یوگا مصرف می‌کنید،به وزن و مدت تمرین کارشناس تغذیه در دانشگاه ... آیا یوگا به کاهش وزن کمک می کند؟ - رژیم درمانی نوین www.novindiet.com/article/آیا-یوگا-به-کاهش-وزن-کمک-می-کند?...‎Cached10 ا کتبر 2015 ... لاغری,کاهش وزن,چاقی,تغذیه,رژیم لاغری,رژیم درمانی,رژیم غذایی,دیابت,تغذیه حاملگی ... یوگا به بهبود انعطاف پذیری و افزایش قدرت بدنی نیز کمک می کند. ... در حالت عادی ما تنها از 3/1 ظرفیت ریه خود برای تنفس استفاده می کنیم و بیشتر به صورت ناقص .... رژیم غذایی برای چاقی شکمی · چگونه بدون رژیم، لاغر شویم؟ آیا یوگا به کاهش وزن کمک می کند؟ - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/.../آیا-یوگا-به-کاهش-وزن-کمک-می-کند‎Cached23 فوریه 2016 ... آیا یوگا به کاهش وزن کمک می کند؟ عملکرد یوگا چگونه است ؟ هر فعالیت بدنی از جمله یوگا موجب کالری سوزی میشود. با این حال تاثیر یوگا کم بوده ... یوگا برای کاهش وزن؟ - آریا سلامت www.ariasalamat.com/fa/news/950/یوگا-برای-کاهش-وزن.aspx‎Cachedیوگا علاوه بر اینکه کمک می‌کند آرامش و سلامتی جسمی و ذهنی بدست آورید می‌تواند به کاهش ... اما آیا این ورزش ساده و شخصی واقعاً می‌تواند به کاهش وزن شما کمک کند؟ ... این مربیان می‌گویند، «ما این توان را در خودمان دیده‌ایم، ما این را در شاگردان خود نیز دیده‌ایم ... آیا یوگا باعث لاغری می شود؟ | چطور chetor.com/21062-آیا-یوگا-باعث-لاغری-میشود/‎Cached Rating: 95% - 113 votes پس با ما همراه باشید تا ببینیم آنها چه فکر می‌کنند. ... یوگا اگر به طور منظم انجام شود می‌تواند منجر به کاهش وزن شود ولی نه به اندازه‌ای که معمولا فعالیت فیزیکی را به ...