مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گوشی آیفون 7 توسط یک نوجوان کرک شد!

[ad_1]
گوشی آیفون 7 توسط یک نوجوان کرک شد!

خبرگزاری آریا- پنج روز پس از به بازار آمدن گوشی آیفون 7 اپل، یک نوجوان 19 ساله، توانست آن را کرک کند.
به گزارش سرویس فناوری اطلاعات خبرگزاری آریا، این نوجوان که "لوکا تودیسکو" نام دارد و به نام کاربری qwertyoruiopz معروف اســت؛ فقط 24 ساعت وقت گذاشت تا بتواند برنامۀ پشتیبانِ آیفون 7 را بشکند.
بر پایه این گزارش، تودیسکو، توانست برنامۀ پشتیبانِ آیفون 7 را گیلبریک کند. این در حالی اســت که شرکت اپل، تنها دو هفتۀ پیش سیستم عامل آیفون 7 را به جهان معرفی کرده بود.
تودیسکو، در حساب کاربری خود در تویتر و یوتیوب، دستاورد خود را به نمایش گذاشت و در عین حال اعلام کرد که قصد ندارد باگی را که یافته اســت معرفی کند تا امکان جلوگیری از کرک آیفون 7 فراهم شود.
تودیسکو، نه تنها آیفون بلکه سیستم عامل”ios 10” را نیز کرک کرد و توانست کاملاً بر گوشی آیفون 7 چیره شود به طوری که موفق شد اپلیکیشن هایی در این سیستم عامل نصب کند که شرکت اپل از آن ها استفاده نمی کند.
تودیسکو با بیان این که کرک کردن آیفون 7 جدید، آسان نبوده اســت، خاطر نشان کرد که برای دستیابی به پاداشِ معرفیِ نقاط ضعف آیفون 7 با شرکت اپل تماس گرفته اســت، اما آن ها هنوز برای دادن پاداش برای این کار، تصمیمی اتخاذ نکرده اند.
هرچند تحلیل گران، گوشی آیفون 7 را گامی در مسیر درست می دانند، اما روشن اســت که این گوشی، در حد 100 درصد امن نیست و مانند هر محصول دیگر، در معرض کرک و هک اســت و حاوی باگ هایی اســت که هنوز شناسایی نشده اند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


24 سپتامبر 2016 ... آیفون. پنج روز پس از به بازار آمدن گوشی آیفون 7 اپل، یک نوجوان 19 ... کاملاً بر گوشی آیفون 7 چیره شود به طوری که موفق شد اپلیکیشن هایی در این ...24 سپتامبر 2016 ... خبرگزاري آريا- پنج روز پس از به بازار آمدن گوشي آيفون 7 اپل، يک نوجوان 19 ساله، توانست آن را کرک کند. به گزارش سرويس فناوري اطلاعات ...28 سپتامبر 2016 ... گوشی آیفون 7 توسط یک نوجوان کرک شد!خبرگزاری آریا- پنج روز پس از به بازار آمدن گوشی آیفون 7 اپل، یک نوجوان 19 ساله، توانست آن را کرک کند.گوشی آیفون 7 توسط یک نوجوان کرک شد! گوشی آیفون 7 توسط یک نوجوان کرک شد! ... فروش آیفون ۷و ۷ قاچاق توسط نمایندگی های مجاز! فروش آیفون ۷و ۷ قاچاق توسط ...24 سپتامبر 2016 ... صراط: پنج روز پس از به بازار آمدن گوشی آیفون 7 اپل، یک نوجوان 19 ساله، توانست آن را کرک کند. به گزارش ... آیفون 7 24 ساعته کرک شد! پنج روز ...خبرگزاري آريا- پنج روز پس از به بازار آمدن گوشي آيفون 7 اپل، يک نوجوان 19 ساله، توانست آن را کرک کند.24 سپتامبر 2016 ... 1) هکر نوجوان کمتر از ۲۴ ساعت آیفون 7 را جیلبریک کرد - زومیت. 5 ساعت قبل . ... 4) گوشی آیفون 7 توسط یک نوجوان کرک شد! | پنج روز پس از به ...24 سپتامبر 2016 ... گوشي آيفون 7 توسط يک نوجوان کرک شد! خبرگزاری آریا- پنج روز پس از به بازار آمدن گوشی آیفون 7 اپل، یک نوجوان 19 ساله، توانست آن را کرک کند ...تودیسکو، نه تنها آیفون بلکه سیستم عامل”ios 10” را نیز کرک کرد و توانست کاملاً بر گوشی آیفون 7 چیره شود به طوری که موفق شد اپلیکیشن هایی در این سیستم ...


کلماتی برای این موضوع

گوشی آیفون توسط یک نوجوان کرک شد



لینک منبع :گوشی آیفون 7 توسط یک نوجوان کرک شد!

Images for گوشی آیفون 7 توسط یک نوجوان کرک شد! خبرگزاری آریا - گوشی آیفون 7 توسط یک نوجوان کرک شد! www.aryanews.com/.../گوشی-آیفون-7-توسط-یک-نوجوان-کرک-شد‎Cached24 سپتامبر 2016 ... گوشی آیفون 7 توسط یک نوجوان کرک شد! خبرگزاری آریا- پنج روز پس از به بازار آمدن گوشی آیفون 7 اپل، یک نوجوان 19 ساله، توانست آن را کرک کند ... گوشی آیفون 7 توسط یک نوجوان کرک شد! - آریا | دمادم https://damadam.ir/.../گوشی-آیفون-7-توسط-یک-نوجوان-کرک-شد/3726762 خبرگزاری آریا- پنج روز پس از به بازار آمدن گوشی آیفون 7 اپل، یک نوجوان 19 ساله، توانست آن را کرک کند. به گزارش سرویس فناوری اطلاعات خبرگزاری آریا، ... یک نوجوان، گوشی آیفون 7 را 24 ساعته کرک کرد ! - العالم fa.alalam.ir/news/1865151 24 سپتامبر 2016 ... یک نوجوان، گوشی آیفون 7 را 24 ساعته کرک کرد ! ... نیز کرک کرد و توانست کاملاً بر گوشی آیفون 7 چیره شود به طوری که موفق شد اپلیکیشن هایی ... هکر نوجوان کمتر از ۲۴ ساعت آیفون 7 را جیلبریک کرد - زومیت www.zoomit.ir/2016/9/23/136349/iphone-7-jailbreak/‎Cached24 سپتامبر 2016 ... یک هکر نوجوان توانسته با دور زدن سیستم امنیتی آیفون 7 را جیلبریک ... در ادامه می‌توانید ویدیوی آیفون 7 جیلبریک شده توسط لوکا را مشاهده کنید:. پسر 19 ساله آیفون 7 را هک کرد - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../پسر-19-ساله-آیفون-7-را-هک-کرد‎Cached24 سپتامبر 2016 ... کد خبر: ۴۹۵۵۰۳ ... یک هکر نوجوان توانست قفل آی فون 7 را به محض ورود به بازار بشکند و با دور زدن همه محدودیت های سفت ... پلاس، آنها را 'بهترین و پیشرفته ترین' گوشی های هوشمندی خواند که تاکنون روانه بازار شده اند. ... پیشنهاد توسط. نوجوان آمریکایی گوشی آیفون را هک کرد - onvansho onvansho.ir/result/نوجوان-آمریکایی-گوشی-آیفون-را-هک-کرد.html هک گوشی های آیفون توسط سازمان سیاه امداد رایانه میهن. سازمان سیا در پی ... اقتصاد ایران آنلاین آیفون 7 هم هک شد نسخه قابل چاپ یک هکر نوجوان توانست قفل آی فون 7 را به محض آیفون 7 هم هک گوشی های . ... یک نوجوان گوشی آیفون 7 را 24 ساعته کرک کرد. سوال‌هایتان را در مورد iPhone 7 از جی‌اس‌ام بپرسید www.gsm.ir/.../سوال‌هایتان-را-در-مورد-iPhone-7-از-جی‌اس‌ام-بپرسید/‎Cached20 ا کتبر 2016 ... به مرور از قیمتشان کاسته شد، اما همچنان پس از گذشت یک ماه به قیمت ... از آیفون ۷ پلاس بیشتر بدانید: بررسی تخصصی iPhone 7 Plus؛ شجاعت ... پیشنهاد توسط ... برای راه اندازی گوشی اپل ب قسنمتی رسیدم ک پس از وارد کردن اپل ایدی کد .... رادیو جوان گوش کنی اهنگارو ولی اگه بخوای پول میدی برات اهنگ میریزن ولی ... آمار نشان می دهد آیفون گوشی محبوب نوجوانان است | شهر ای تی | 30tyit.ir/2017/04/14/آمار-نشان-می-دهد-آیفون-گوشی-محبوب-نوجوا/‎Cached14 آوریل 2017 ... بنابر این نظرسنجی، ۸۱ درصد از نوجوانان یکی از گوشی های آیفون ۷ اس ... همچنین با توجه به تعداد پنل‌های سفارش داده شده توسط اپل به سامسونگ، ... قیمت آیفون 7 و 7 پلاس در چین فاش شد - دیجی رو digiro.ir/iphone-7-and-7-plus-price-was-disclosed-in-china/‎Cached31 آگوست 2016 ... قیمت آیفون 7 و 7 پلاس در چین فاش شد. توسط. روح الله صابری ... تنها یک هفته مانده به معرفی رسمی این دو گوشی، شاهد انتشار قیمت‌های ... هر دو گوشی iPhone 7 و iPhone 7 Plus بسیار مشابه به سری قبلی خود ... 7 و 7 پلاس هستیم تا از قیمت آنها آگاه شویم و برای خریدشان برنامه ریزی ... چگونه پوستی جوان داشته باشیم؟