مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هنگام مواجه با حملات آسمی چه باید کرد؟

[ad_1]
وی گفت: علیرغم اینکه همواره آلرژی های فصلی در خوزستان و نوع آب و هوای آن به یک موضوع شایع در میان عموم تبدیل شده اما اکثر مردم با بی اعتنایی نسبت به این موضوع، توصیه های لازم در این زمینه را جدی نمی گیرند و با عدم رعایت این موارد دچار آسم می شوند.

متخصص طب اورژانس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز افزود: بیماری آسمی در شرایطی که دچار حمله آسم می شود چون این حملات بیشتر جنبه روانی دارند، لازم اسـت اطرافیان بیمار محیطی آرام را برای وی فراهم کنند. حفظ خونسردی بیمار و اطرافیان یکی از راه های موثر هم در پیشگیری از ایجاد حمله آسم و هم کنترل این گونه حملات اسـت. لذا توجه به این نکته بسیار اهمیت دارد.

خوانین اظهار کرد: بعد از آرام سازی محیط اطراف بیمار، توصیه می شود بیمار از اسپری آسم استفاده کند و از مصرف داروهایی که اطرافیان به وی پیشنمهاد می کنند، خودداری کند.

وی دور کردن بیمار از مواد حساسیت زا را از نکات مهم دیگر مواجه با بیماران آسمی دانست و گفت: در صورت وجود کپسول اکسیژن در منزل بلافصله به بیمار اکسیژن برسانید و بیمار را به نزدیک ترین مرکز درمانی منقل کنید.

متخصص طب ارژانس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) اهواز گفت: باید توجه داشته باشید که در صورت عدم وجود امکانات در منزل باید بلافاصله با 115 تماس گرفت تا بیمار به موقع به یک مرکز درمانی مجهز انتقال یابد و مورد درمان قرار بگیرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


24 سپتامبر 2016 ... سلامت نیوز:متخصص طب اورژانس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز تاکید کرد: هنگام مواجه با حملات آسمی در بیماران مبتلا به آسم و کمک به این ...22 ژوئن 2014 ... به بدتر شدن ناگهانی علائم آسم به علت سفت شدن عضلات اطراف راه های هوایی حمله آسم می گویند. در هنگام حمله آسم، دیواره راه های هوایی معمولا متورم، زخیم و ...حملات آسم ايجاد وحشت مي كنند اما با مصرف دارو به توصيه پزشك از بغرنج شدن ... دكتر احتمالاً براي كودك شما داروي بازكننده برونش كه عضلات آنرا آرامش مي دهد تجويز خواهد كرد. ... حملات حاد تنفسي بايد در بيمارستان معالجه شوند در آنجا داروهاي قويتري براي .... اگر از اسپري در هنگام شروع به دويدن بخواهيم استفاده نماييم، علايم آسم ممكن است ...5 مه 2009 ... 1- اگر كودك دچار حمله آسم شده است بلافاصله با دكتر تماس بگيريد و يا ... نقش عوامل محيطي (مثل مواد حساسيت زا يا آلرژن ها و مواجه شدن با دود سيگار) در بروز بيماري آسم و .... اگر از اسپري در هنگام شروع به دويدن بخواهيم استفاده نماييم، علايم آسم ..... اقدام 4: در صورتي كه با انجام 3 اقدام فوق نتوان آسم را كنترل كرد بايد به ...در واقع بااین دستگاه میتوان حداکثر سرعت جریان هوا در هنگام خروج از ریه ها را اندازه گیری نمود). ... مواجهه با مواد مختلفی که باعث آلرژی می شوند(آلرژن ها) و محرک ها می توانند سبب ..... خطر بروز حملات آسم را افزایش دهند بنابراین باید این داروها را تنها همراه با داروهای ... بیمار مبتلا به آسم می شوند، در زمان حمله آسم شدید نباید از آنها استفاده کرد.دقت کنید که حمله های آسم شما در چه مواقع و هنگام تماس با مصرف چه موادی بروز ... تنگی نفس، سرفه، خسخس سینه و تنفس سریع و سطحی که هنگام نشستن بهتر ... آنچه راجع به سارس باید بدانیم · پیش از کولونوسکوپی · بیماری MS · سرطان ریه .... یک منبع آگاه گفت: پزشک تبریزی به دست داشتن در قتل همسر و مادرهمسرش اعتراف کرد.درمان علائم حاد معمولاً با استفاده از داروهای استنشاقی کوتاه اثر آگونیست بتا ۲ (مانند ... از کورتیکواستروئیدهای استنشاقی میتوان از بروز علائم جلوگیری کرد. ... در هنگام بهبودی پس از حمله ممکن است این خلط چرک مانند به نظر میرسد و علت آن وجود میزان .... در صورت وجود سابقه مربوط به موارد زیر امکان وجود آسم باید مشکوک تلقی شود: خس ...1 آگوست 2011 ... در حمله حاد آسم علائم به صورت تنگى نفس، خس خس سینه و سرفه بروز مىکند. ... صبحها پس از خواب شبانه هنگام نفس کشیدن احساس سختى و فشار روى قفسه سینه دارند. ... در سال 1999 تعداد مردهای مبتلا به آسم 4.3 میلیون بود در مقایسه با زن ها که 6.2 میلیون نفر بوده است. ... بعضی از این داروها را باید هر روزه استفاده کرد.وی تاكید كرد كه برای درمان باید از داروهایی با دز كافی و مدت كافی و تحت نظر پزشك استفاده بشود. این فوق تخصص ایمونولوژی آسم و آلرژی به افرادی كه در ناحیه بینی حساسیت ..... با اين حال، مهمترين عامل ايجاد كننده حملات آسم (بويژه در كودكان) مواجه شدن با ... كشيدن سيگار توسط مادر در هنگام حاملگي و بودن در محلي كه ساير افراد به كشيدن ...اما شرایط بیماری را می توان به خوبی اداره کرد. ... چون حملات آسم کودکان برعکس آسم بزرگسالان 80 درصد با ورود آلرژن از خارج به بدن کودک ... درمان شامل تست حساسیت،یافتن راههای کاهش مواجهه با موادی که آسم را ایجاد می ... والدین باید نسبت به علائم احتمالی آسم در اطفال ،مانند سرفه شبانه،سرماخوردگی .... اقدامات درمانی به هنگام مسمومیت کودک.


کلماتی برای این موضوع

بیماری واگیر پزشکان ایرانتبخال یک ویروس است که بر روی سیستم عصبی انسان تاثیر می گذارد، سلول های عصبی پوست که داروسازی پزشکان ایران دکتر امیر حسین جمشیدی نسبت به مصرف دارو و مکمل های تهیه شده از فروشگاه های غیرمجاز تحت راهنمای جامع تنظیمات مرورگر آموزشبه احتمال درصد تا به حال نام مرورگر قدرتمند گوگل کروم را شنیده اید این الف تکرار توهین کارگزارانی‌ها؛ نوبت به مسئولان …آیدین سیار سریع از طنزنویسان هتاک روزنامه‌های زنجیره‌ای با کنایه‌های واضح به دیدنی های ایتالیا، مناطق دیدنی ایتالیاملاقات هیأت های پارلمانی ایران با رؤسای هیأت های پارلمانی کامبوج، اندونزی، روسیه الف آخرین خبرها از درگیری های خان طومان شهادت …آخرین خبرها از درگیری های خان طومان شهادت رزمنده مازندرانی تایید شدپایگاه تخصصی نشر مقالات حقوقی حق گستردر این مقاله کودکان نامشروع و احکام فقهی و حقوقی آنان بررسی می شودکودکان نامشروع چه نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپناعباس علی‌آبادی در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق در گفت‌وگو با شاه عباس بزرگ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادشاهعباسبزرگشاه عباس در کودکی عباس میرزا نام داشت و در دو سالگی والی هرات شد مسیر عباس برای تکیه تکنولوژی اطلاعات ها با تشکر از دوست عزیزم مهندس بهروز رئیسی در های مبتنی بر ویندوز سرور پنج



لینک منبع :هنگام مواجه با حملات آسمی چه باید کرد؟

خبرگزاری تسنیم - هنگام مواجه با حملات آسمی چه باید کرد؟ https://www.tasnimnews.com/fa/.../هنگام-مواجه-با-حملات-آسمی-چه-باید-کرد 24 سپتامبر 2016 ... به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم،دکتر علی خوانین در گفتگو با سلامت نیوز اظهار کرد: با توجه به رویدادهای جوی که در خوزستان بوجود آمده و ... هنگام مواجه با حملات آسمی چه باید کرد؟ - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../هنگام-مواجه-با-حملات-آسمی-چه-باید-کرد‎Cachedهنگام مواجه با حملات آسمی چه باید کرد؟ بعد از آرام سازی محیط اطراف بیمار، توصیه می شود بیمار از اسپری آسم استفاده کند و از مصرف داروهایی که اطرافیان به وی پیشنمهاد ... هنگام مواجه با حملات آسمی چه باید کرد؟ - سلام خبر salamkhabar.com/fa/news/78224/هنگام-مواجه-با-حملات-آسمی-چه-باید-کرد 25 سپتامبر 2016 ... متخصص طب اورژانس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز تاکید کرد: هنگام مواجه با حملات آسمی در بیماران مبتلا به آسم و کمک به این بیماران به ... هنگام مواجه با حملات آسمی چه باید کرد؟ | 1395 | Pinterest https://www.pinterest.com/pin/46654546119240500/ This Pin was discovered by coway ir. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. هنگام مواجه با حملات آسمی چه باید کرد؟ - سلام خبر | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/25619528 25 سپتامبر 2016 ... هنگام مواجه با حملات آسمی چه باید کرد؟ بعد از آرام سازی محیط اطراف بیمار، توصیه می شود بیمار از اسپری آسم استفاده کند و از مصرف داروهایی که ... هنگام مواجه با حملات آسمی چه باید کرد؟ - پایگاه خبری ستاره ها - تی نیوز tnews.ir/news/981b71062182.html‎Cached24 سپتامبر 2016 ... متخصص طب اورژانس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز تاکید کرد: هنگام مواجه با حملات آسمی در بیماران مبتلا به آسم و کمک به این بیماران به ... هنگام مواجه با حملات آسمی چه باید کرد؟ - عصر ایران - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/147471168057362 بعد از آرام سازی محیط اطراف بیمار، توصیه می شود بیمار از اسپری آسم استفاده کند و از مصرف داروهایی که اطرافیان به وی پیشنمهاد می کنند، خودداری کند. - عصر ایران. چگونه حملات بیماری آسم را درمان کنیم؟ – رسانه دکتر سلامت https://drsalamatx.com/how-to-treat-asthma-attacks/‎Cached28 مارس 2017 ... ۱( تشخیص زود هنگام علائم حمله آسم. درمان آسم. افراد مبتلا به بیماری آسم مزمن ... حملات از نظر علائم و نتایج متفاوت هستند اگر علائم شدت پیدا کرد و ادامه یافت ... گام به گام باشد شامل اینکه در هنگام مواجه با حملات چه کاری باید انجام داد؟ مجله شفاجو | حمله آسم چیست؟ برای مقابله با آن چه باید کرد؟ mag.shafajoo.com/content/28261‎Cachedدر هنگام حمله آسم، دیواره راه های هوایی معمولا متورم، زخیم و ملتهب می شوند. ... است برای مدت طولانی با هیچ گونه حمله آسم یا علائم آسمی مواجه نشوند اما با قرار گرفتن در معرض ... آسم - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/آسم‎Cached Similarدرمان علائم حاد معمولاً با استفاده از داروهای استنشاقی کوتاه اثر آگونیست بتا ۲ (مانند ... از کورتیکواستروئیدهای استنشاقی می‌توان از بروز علائم جلوگیری کرد. ... در هنگام بهبودی پس از حمله ممکن است این خلط چرک مانند به نظر می‌رسد و علت آن وجود میزان .... در صورت وجود سابقه مربوط به موارد زیر امکان وجود آسم باید مشکوک تلقی شود: خس ...