مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تبلیغات فریبنده در حوزه زیبایی

[ad_1]

 

تبلیغات فریبنده در حوزه زیبایی

تاریخ انتشار : شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۴

 

انجمن متخصصان پوست ایران با انتقاد ازانتشار تبلیغات فریبنده وغیرواقعی در حوزه بیماری های پوست، مو و زیبایی، توصیه کرد مردم به درج تخصص، شماره عضویت دراین انجمن و نشان مخصوص انجمن روی سرنسخه و مهر پزشک معالج دقت داشته باشند.

تبلیغات فریبنده در حوزه زیبایی
به گزارش " رویکرد " به نقل از انجمن متخصصان پوست ایران، این انجمن در اطلاعیه آورده اســت: طبق قانون، متخصصان پوست صلاحیت تشخیص و درمان بیماری های پوست، مو و ناخن را دارند و به دلیل گذراندن دوره آموزشی تخصصی و دروس اختصاصی این دوره بر ساختمان، عملکرد و تظاهرات بالینی امراض پوستی و نحوه درمان آنها، تسلط کافی دارند.
بر اساس این اطلاعیه؛ متخصصان پوست همچنین قادر به انجام اعمال جراحی پوست، کاشت مو و روش های مختلف جوانسازی، بهبود ظاهر و زیبایی پوست و رفع مشکلات پوستی و همچنین استفاده از لیزرها و دستگاه های گوناگون برای اهداف درمانی و زیبایی هستند.
این اطلاعیه می افزاید:عنوان 'متخصص پوست و مو' به پزشکانی که پس از گذراندن دوره هفت ساله آموزش پزشکی عمومی و قبولی در آزمون پذیرش دستیار تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با کسب امتیاز کافی وارد دوره دستیاری تخصصی بیماری های پوست شده اند، اطلاق می شود؛ این پزشکان پس از تکمیل دوره چهار ساله در بخش های تخصصی پوست مراکز درمانی کشور موفق به دریافت مدرک دکترای تخصصی بیماری های پوست می شوند.
Share/Save/Bookmark

کد مطلب: 80539

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان



لینک منبع :تبلیغات فریبنده در حوزه زیبایی

ایرنا - تبلیغات فریبنده در حوزه زیبایی www.irna.ir/fa/News/82241690/‎Cached24 سپتامبر 2016 ... تهران- ایرنا- انجمن متخصصان پوست ایران با انتقاد ازانتشار تبلیغات فریبنده وغیرواقعی در حوزه بیماری های پوست، مو و زیبایی، توصیه کرد مردم ... Images for تبلیغات فریبنده در حوزه زیبایی تبلیغات فریبنده در حوزه زیبایی - خبرگزاری دانا danakhabar.com/fa/news/.../تبلیغات-فریبنده-در-حوزه-زیبایی‎Cached25 سپتامبر 2016 ... انجمن متخصصان پوست ایران با انتقاد ازانتشار تبلیغات فریبنده وغیرواقعی در حوزه بیماری های پوست، مو و زیبایی، توصیه کرد مردم به درج ... تبلیغ فریبنده قرص های لاغری و زیبایی در آرایشگاه های زنانه ... www.mehrnews.com/.../تبلیغ-فریبنده-قرص-های-لاغری-و-زیبایی-در-آرایشگاه-های-زنانه-آذربایجان 14 آوریل 2014 ... به گزارش خبرنگار مهر، مریم دهقانی ظهر دوشنبه در جلسه کمیته پیشگیری از اعتیاد در حوزه زن و خانواده استان افزود: باید این تبلیغات سوء که از سوی ... ناامن بودن فضای مجازی در حوزه تبلیغات جراحی زیبایی www.yjc.ir/.../ناامن-بودن-فضای-مجازی-در-حوزه-تبلیغات-جراحی-زیبایی‎Cached16 ساعت قبل ... ناامن بودن فضای مجازی در حوزه تبلیغات جراحی زیبایی رامین آغنده متخصص پروتز دندان و فلوشیپ ایمپلنت در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و ... اشتیاق دختران و پسران ایرانی به عمل زیبایی - برترین ها www.bartarinha.ir/.../اشتیاق-دختران-و-پسران-ایرانی-به-عمل-زیبایی‎Cached26 مه 2017 ... بیشترین حجم این تبلیغات هم به حوزه زیبایی و جراحی پلاستیک بر می ... این تبلیغات پزشکی، اغلب غیر علمی و فریبنده است و افرادی که آن را ... ناامن بودن فضای مجازی در حوزه تبلیغات جراحی زیبایی - بازار خبر www.news-bazar.com/.../ناامن-بودن-فضای-مجازی-در-حوزه-تبلیغات-جراحی-زیبایی‎Cached9 ساعت قبل ... رامین آغنده متخصص پروتز دندان و فلوشیپ ایمپلنت در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اظهار ... تبلیغات فریبنده در حوزه قشنگی - سرزه www.serze.com/تبلیغات-فریبنده-حوزه-قشنگی-1869714/‎Cached24 سپتامبر 2016 ... تبلیغات فریبنده در حوزه زیبایی سیناپرس: نشست کارشناسان پوست بدن کشورمان ایران با نقد ازانتشار تبلیغات فریبنده وغیرواقعی در حوزه ... ناامن بودن فضای مجازی در حوزه تبلیغات جراحی زیبایی | خبرآموز news.yadamooz.ir/news/323761‎Cached15 ساعت قبل ... ناامن بودن فضای مجازی در حوزه تبلیغات جراحی زیبایی ..... خطرات مرگباری که پشت ظاهر فریبنده محصولات آرایشی پنهان شده است (۱ نظر). محصولات زیبایی استارلاکس - صفحه اصلی starlux.ir/index.php/2-بدون-مجموعه.html‎Cachedدر چنین وضعیتی، در چرخه تولید، عرضه و مصرف، ضرر تنها به حوزه مصرف منتقل می شود ... بازار عرضه بر مبنای تبلیغات بی پایه و نام های فریبنده شکل گرفته است.