مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

قلب و روح در عکس روز ناسا

[ad_1]

قلب و روح در عکس روز ناسا

دانش > نجوم - عکس روز ناسا به بخشی از آسمان شب اختصاص پیدا کرده که تقریبا ۱۰ درجه از آسمان در صورت‌های فلکی ذات‌الکرسی و برساووش را در بر گرفته اســت.

در سمت چپ تصویر می‌توان دو سحابی IC 1805 و IC 1848 را دید. سحابی بالایی با نام سحابی قلب هم شناخته می‌شود و پایینی سحابی روح نام دارد. در سمت راست تصویر هم خوشه‌های ستاره‌ای NGC 869 و NGC 884 را می‌بینید که با نام «اچ و خی برساووش» یا صرفا خوشه‌های دوتایی برساووش هم شناخته می‌شوند. قطر سحابی‌های قلب و روح که هرکدام خوشه‌های ستاره‌ای خودشان را هم دارند به ۲۰۰ سال نوری می‌رسد و فاصله‌ آن‌ها با ما بین ۶ تا ۷ هزار سال نوری اســت. در حقیقت این دو قسمتی از یک مجموعه‌ زایشگاه‌ ستاره‌ای هستند که در طول بازوی برساووش کهکشان راه‌شیری کشیده شده اســت. خوشه‌های دوتایی تقریبا در همان فاصله‌ای قرار گرفته‌اند که سحابی‌های قلب و روح هستند. این دو خوشه‌ کاملا نزدیک به هم قرار گرفته‌اند و هر دو چیزی در حدود ۱۳ میلیون سال عمر دارند. نزدیکی و سن یکسان آن‌ها نشان می‌دهد که احتمالا از دل زایشگاه ستاره‌ای یکسان در آمده‌اند.

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


24 سپتامبر 2016 ... عکس روز ناسا به بخشی از آسمان شب اختصاص پیدا کرده که تقریبا ۱۰ درجه ... قطر سحابیهای قلب و روح که هرکدام خوشههای ستارهای خودشان را هم دارند به ...24 سپتامبر 2016 ... عکس روز ناسا به بخشی از آسمان شب اختصاص پیدا کرده که تقریبا 10 ... قطر سحابی های قلب و روح که هرکدام خوشه های ستاره ای خودشان را هم دارند به ...24 سپتامبر 2016 ... عکس روز ناسا به بخشی از آسمان شب اختصاص پیدا کرده که تقریبا ۱۰ درجه ... قطر سحابیهای قلب و روح که هرکدام خوشههای ستارهای خودشان را هم دارند به ...24 سپتامبر 2016 ... عکس روز ناسا به بخشی از آسمان شب اختصاص پیدا کرده که تقریبا ۱۰ درجه ... قطر سحابیهای قلب و روح که هرکدام خوشههای ستارهای خودشان را هم دارند به ...عکس روز ناسا به بخشی از آسمان شب اختصاص پیدا کرده که تقریبا ۱۰ درجه از آسمان در صورتهای فلکی ذاتالکرسی و برساووش را در بر گرفته است.24 سپتامبر 2016 ... دانش > نجوم - عکس روز ناسا به بخشی از آسمان شب اختصاص پیدا کرده که تقریبا ۱۰ درجه از آسمان در صورتهای فلکی ذاتالکرسی و برساووش را در بر ...24 سپتامبر 2016 ... عکس روز ناسا به بخشی از آسمان شب اختصاص پیدا کرده که تقریبا ۱۰ درجه از آسمان در صورتهای فلکی ذاتالکرسی و برساووش را در بر گرفته است.دانش > نجوم - عکس روز ناسا به بخشی از آسمان شب اختصاص پیدا کرده که ... خوشههای دوتایی تقریبا در همان فاصلهای قرار گرفتهاند که سحابیهای قلب و روح هستند.قلب و روح در عکس روز ناسا. دانش > نجوم - عکس روز ناسا به بخشی از آسمان شب اختصاص پیدا کرده که تقریبا ۱۰ درجه از آسمان در صورتهای فلکی ذاتالکرسی و برساووش ...


کلماتی برای این موضوع

الف قلب و روح در عکس روز ناساعکس روز ناسا به بخشی از آسمان شب اختصاص پیدا کرده که تقریبا ۱۰ درجه از آسمان در صورت همه چیز در مورد قلب انسان تصویر سه بعدی ضربان قلب تهیه شده توسط دستگاه اولترا سونوگرافی حقایقی جالب راجع به قلبپورتال پرشین ویآخرین اخبار دانشجویان و فارغ التحصیلان حتما بخوانند ثبت نام آنلاین در نمایشگاه کارموسیقی ایرانی آرشیو و خبرهای موسیقیسبک زندگی مد و …آرشیو موسیقی ایرانی و خبرهای موسیقی ایران و موسیقی جهاناخبار پزشکی و سلامتبخشهای عصر ایران سایت تحلیلی خبری ایرانیان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی سیاسی و در عصرایرانآیا جن گیری و فرشته ها واقعیت دارند؟متفرقهجن ها غذا می خورند استخوان و ضایعات، غذای جنیان است و ممکن است از خوردنیها و اطلاعاتی کامل در مورد کشتی تایتانیککلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تکناز می باشد استفاده از مطالب سایت تکناز مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …ماهی با روکش خامه و شوید غذایی است خوشمزه و عالی برای مهمان های خاص و در عین حال ساده و ازدواج عروس و داماد اصفهانی در آسمان تصاویرازدواجباپاراگلایدرازدواج کم سن و سال ترین عروس و داماد ها در جهان تصاویر طالع بینی جالب ماه های ازدواج اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی



لینک منبع :قلب و روح در عکس روز ناسا

Images for قلب و روح در عکس روز ناسا قلب و روح در عکس روز ناسا - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/582837/science/astronomy‎Cached24 سپتامبر 2016 ... عکس روز ناسا به بخشی از آسمان شب اختصاص پیدا کرده که تقریبا ۱۰ درجه ... قطر سحابی‌های قلب و روح که هرکدام خوشه‌های ستاره‌ای خودشان را هم دارند به ... قلب و روح در عکس روز ناسا - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1105236 24 سپتامبر 2016 ... عکس روز ناسا به بخشی از آسمان شب اختصاص پیدا کرده که تقریبا ۱۰ درجه از آسمان در صورت های فلکی ذات الکرسی و برساووش را در بر گرفته است. قلب و روح در عکس روز ناسا - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5793359/قلب-و-روح-در-عکس-روز-ناسا 25 سپتامبر 2016 ... عکس روز ناسا به بخشی از آسمان شب اختصاص پیدا کرده که تقریبا ۱۰ درجه ... قطر سحابی‌های قلب و روح که هرکدام خوشه‌های ستاره‌ای خودشان را هم دارند به ... قلب و روح در فضا/عکس روز ناسا - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/news/.../قلب-و-روح-در-فضاعکس-روز-ناسا‎Cached17 نوامبر 2016 ... ذات‌الکرسی جایی است که می‌توانید دو سحابی نشری خیلی پرنور قلب و روح را در آن رصد کنید. عکس روز ناسا:قلب و روح در فضا - اکباتان آنلاین www.ekbatanonline.com/fa/news/6639‎Cached17 نوامبر 2016 ... سحابی قلب که با نام IC ١٨٠٥ شناخته می‌شود و در سمت راست عکس می‌توانید آن را ببینید، به راستی شبیه به یک قلب است. هر دو سحابی در نور قرمز ... قلب و روح در فضا/عکس روز ناسا - ایران اکونومیست | دمادم https://damadam.ir/news/قلب-و-روح-در-فضا-عکس-روز-ناسا/4294989 قلب و روح در فضا/عکس روز ناسا. ذات الکرسی جایی است که می توانید دو سحابی نشری خیلی پرنور قلب و روح را در آن رصد کنید. ایران اکونومیست -. به گزارش ایران ... آخرین خبر |عکس روز ناسا/ قلب و روح در فضا akharinkhabar.ir/science/3093139 17 نوامبر 2016 ... خبرآنلاین/ ذات‌الکرسی جایی است که می‌توانید دو سحابی نشری خیلی پرنور قلب و روح را در آن رصد کنید.سحابی قلب که با نام IC 1805 شناخته می‌شود ... قلب و روح در فضا/عکس روز ناسا - خبر آنلاین | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28259085 16 نوامبر 2016 ... اخبار کوتاه امور زیربنایی 29 ....وی در تشریح فعالیت های مراکز آپا در اقصی نقاط کشور اظهار کرد: مراکز آپا در لایه امنیت در سطح ملی خوشه ای از ... قلب و روح در عکس روز ناسا - قطره www.ghatreh.com/news/nn33819808/قلب-روح-عکس-روز-ناسا 24 سپتامبر 2016 ... عکس روز ناسا به بخشی از آسمان شب اختصاص پیدا کرده که تقریبا 10 درجه از آسمان در صورت های فلکی ذات الکرسی و برساو.