مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دانلود ویدیوهای یوتیوب از طریق تلگرام

[ad_1]
روش‌های مختلفی برای دانلود ویدیوهای آنلاین سایت YouTube وجود دارد. اما چه راهی آسان‌تر از دانلود این ویدیوها از طریق اپلیکیشن محبوب تلگرام؟ در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.   این کار از طریق رباتی به نام YouTube Downloader انجام می‌گیرد. برای دسترسی به این ربات، عبارت زیر را در محیط چت با خودتان یا دوست‌تان و یا حتی یکی از گروه‌ها، ارسال نمایید:
 @utubebot
اکنون لینک آن را لمس نمایید.   یا این که در مرورگر اینترنتی خود وارد لینک زیر شوید: https://telegram.me/utubebot پس از باز شدن صفحه در مرورگر، به طور خودکار اپلیکیشن تلگرام بازشده و صفحه‌ی مربوط به ربات نمایان می‌شود. اکنون دکمه‌ی Start را انتخاب کنید تا ربات راه‌اندازی شود.

در قدم اول زبان فارسی را به عنوان زبان ربات انتخاب کنید.

 

اکنون لینک ویدیوی مورد نظر خود در یوتیوب را برای ربات ارسال نمایید.

اگر از لینک اطلاع ندارید، می‌توانید از طریق ربات درون برنامه‌ای vid@ به جستجوی ویدیوهای یوتیوب بپردازید و مستقیماً آن‌ها را وارد کنید (توضیحات بیشتر در خصوص ربات vid).

در مرحله‌ی بعد (ترفندستان) از شما سوال می‌شود که آیا مایلید ویدیو را به همان صورت ویدیو دریافت کنید تا یا تنها به صوت آن نیز نیاز دارید. این گزینه زمانی که مایلید مثلاً موزیک یک موزیک‌ویدیو را دانلود کنید کاربردی خواهد بود.

در مرحله فرمت و کیفیت مورد نظر خود را انتخاب نمایید. طبیعتاً هر چه کیفیت بالاتر باشد حجم بالاتر خواهد بود.

  در قدم بعدی، از شما سوال می‌شود که مایلید ویدیو را به چه صورت دریافت کنید؟ در قالب فایل در داخل محیط تلگرام برای‌تان ارسال شود یا مایلید لینک دانلود آن را دریافت کنید؟ برای ویدیوهای بالای 50 مگابایت تنها امکان دانلود از لینک وجود دارد.

  در نهایت اندکی صبر کنید تا ویدیوی خود را در قالب یک فایل یا یک لینک دانلود دریافت کنید.

 
Kasra
Kasra
کسری مقبلی؛ موسس و مدیر ارشد اجرایی ترفندستان. علاقه‌مند به فناوری و ترفندهای فناوری!
[ad_2] لینک منبع بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


27 سپتامبر 2016 ... دانلود ویدیوهای آنلاین و فیلم های سایت YouTube با تلگرام روشهای مختلفی برای دانلود ویدیوهای آنلاین سایت YouTube وجود دارد. اما چه راهی آسانتر از ...آموزش · چاپ و طراحی · کسب درآمد کنید! نمونه کار · ارتباط با ما; تغییر زبان (Languages). کوردی(Kurdish) ... دانلود ویدیو از یوتیوب با استفاده از ربات تلگرام. 16 ...30 سپتامبر 2016 ... این روزها ربات YouTube Downloader سروصدای زیادی به پا کرده است، این بوت تلگرام می تواند به سرعت و به راحتی ویدئوهای یوتیوب را برای شما ...با سلام خدمت همه itpro ای های عزیز یکی از مشکلاتی که اکثر ما با اون دست وپنچه نرم می کنیم ،دانلود فیلم از سایت youtube هست و یا هر سایتی که فیلتر هست ، فق.14 ژانويه 2016 ... برای دانلود بی دردسر از یوتیوب و اینستاگرام می توانید از ربات SaveVideoBot تلگرام استفاده کنید. کافیست لینک ویدیو را برای این ربات ...25 سپتامبر 2016 ... هخامنش merci-shop.mihanstore.net دانلود ویدیوهای یوتیوب از طریق تلگرام دانلود ویدیوهای یوتیوب ,تلگرام , هخامنش.25 سپتامبر 2016 ... روش های مختلفی برای دانلود ویدیوهای آنلاین سایت YouTube وجود دارد. اما چه راهی آسان تر از دانلود این ویدیوها از طریق اپلیکیشن محبوب تلگرام؟روشهاي مختلفي براي دانلود ويديوهاي آنلاين سايت YouTube وجود دارد. اما چه راهي آسانتر از دانلود اين ويديوها از طريق اپليکيشن محبوب تلگرام؟ در اين آموزش به نحوهي ...13 آوريل 2016 ... سلام؛. یوتیوب یکی از بزرگترین سرویس های اشتراک ویدئو در جهان می باشد و در ایران هم طرفداران زیادی داره و همیشه برای دانلود ویدئو از این سایت با ...دانلود فیلم های یوتیوب بدون نرم افزار با تلگرام در گپ-اَپ دانلود فیلم های یوتیوب,دانلود از یوتیوب,دانلود بدون نرم افزار از یوتیوب,دانلود از اینستاگرام بدون نرم ...


کلماتی برای این موضوع

دانلود برنامه رسمی یوتیوب اندروید – جدیدترین نسخه ی نرم افزار رسمی یوتیوب برای اندروید یکی از بزرگترین و دانلود از یوتیوب نرم افزار دانلود از یوتیوب یوتیوب دانلودر آخرین نسخه با لینک یوتیوب فیلم یوتیوبیوتویوبکلیپ یوتیوب فارسیکلیپ یوتیوبیوتیوب کلیپ جدیدآکاایرانکلیپ یوتیوب اندروید ایران دانلود برنامه و بازی اندرویداپارات دنیایی از فیلم و ویدیوهای مختلف برای همه افراد مطمئنا شما نیز با وب سایت دانــلودهـــــای از قابلیت‌هایی که در وجود دارد و بسیاری از کاربران از آن بی‌خبر هستند امکان نظارت بر خانواده ردیابی کنترل گوشی تلفن همراهبهره مندی از امکانات سامانه ردیابی و کنترل موبایل با استفاده از چندگام سادهدانلود نرم افزار مدیریت دانلود …مدیریتدانلوددانلود نرم افزار مدیریت دانلود یکی از نرم افزار های رایگان در زمینه نرم افزار مدیریت دانلود نرمافزارنرمافزار نرم افزاری قدرتمندی به منظور دانلود ویدیوهای آنلاین از شبکه های نرم افزار مدیریت دانلودنرم افزار های مدیریت دانلود و افزایش سرعت دانلود معروف اینترنت دانلود منیجر و را از آموزش اینترنتترفتدهای اینترنتهرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت یک راه



لینک منبع :دانلود ویدیوهای یوتیوب از طریق تلگرام

دانلود ویدیوهای یوتیوب از طریق تلگرام - بیتوته www.beytoote.com/...i/download-youtube1-telegram.html‎Cachedآموزش تصویری دانلود از یوتیوب ترفندهای اینترنتی دانلود ویدیوهای یوتیوب از تلگرام , دانلود ویدیوهای یوتیوب , دانلود ویدیوهای یوتیوب از طریق تلگرام , دانلود از ... نکته :: دانلود از youtube و سایت های دیگر بوسیله ربات تلگرام https://network.itpro.ir/.../دانلود-از-youtube-و-سایت-های-دیگر-بوسیله-ربات-تلگرام‎Cachedبا سلام خدمت همه itpro ای های عزیز یکی از مشکلاتی که اکثر ما با اون دست وپنچه نرم می کنیم ،دانلود فیلم از سایت youtube هست و یا هر سایتی که فیلتر هست ، فق. دانلود ویدیو از یوتیوب با استفاده از ربات تلگرام | هوشیار www.hooshyar.co/.../دانلود-ویدیو-از-یوتیوب-با-استفاده-از-رب/‎Cachedنمونه کار · ارتباط با ما; تغییر زبان (Languages). کوردی(Kurdish) · English · صفحه اصلی · خدمات ما · مولتی مدیا ... دانلود ویدیو از یوتیوب با استفاده از ربات تلگرام ... دانلود آسان ویدیو‌های یوتیوب با استفاده از تلگرام | توانا تک https://tech.tavaana.org/fa/utubebot‎Cached6 ژانویه 2017 ... تواناتک: تلگرام یکی از پیام‌رسان‌های محبوب است که کاربران زیادی به‌خاطر امکانات ویژه این پیام‌رسان از آن به صورت مدام استفاده می‌کنند. عضویت در ... معرفی ربات YouTube Downloader؛ دانلود بی دردسر ویدیوها از یوتوب ... digiato.com/.../معرفی-ربات-youtube-downloader؛-دانلود-بی-دردسر-ویدیوه/‎Cached14 آوریل 2017 ... امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات ... کنیم؛ با کمک ربات فوق می توانید به دانلود مستقیم و بی دردسر ویدیوهای مورد ... دانلود ویدیوهای یوتیوب از طریق تلگرام - آپارات ► 1:35www.aparat.com/v/ldQEx/دانلود_ویدیوهای_یوتیوب_از_طریق_تلگرام Sep 24, 2016 - 2 min روش های مختلفی برای دانلود ویدیوهای آنلاین سایت YouTube وجود دارد. اما چه راهی آسان تر از دانلود این ویدیوها از طریق اپلیکیشن محبوب تلگرام؟ آموزش دانلود از یوتیوب از طریق تلگرام - آپارات ► 2:29www.aparat.com/v/uw9n7/آموزش_دانلود_از_یوتیوب_از_طریق_تلگرام Dec 28, 2016 - 2 min سرگرمی دانلود از یوتیوب از طریق تلگرام بدون فیلترشکن لینک بات در کانال تلگرام قرار گرفتآی دی کانال تلگرامBoyhackers@آی دی من در ... دانلود ویدیوهای یوتیوب از طریق تلگرام - YouTube ► 1:36https://www.youtube.com/watch?v=Z72NJVulAJ0 Sep 24, 2016 - 2 min - Uploaded by Tarfandestan روش‌های مختلفی برای دانلود ویدیوهای آنلاین سایت YouTube وجود دارد. اما چه راهی آسان‌تر از دانلود این ویدیوها از طریق اپلیکیشن محبوب تلگرام؟ ربات دانلود فیلم از یوتیوب | bot 4 telegram | بوت 4 تلگرام https://bot4telegram.com/40/ربات-دانلود-فیلم-از-یوتیوب/‎Cachedاین روبات با قابلیت‌های بالا، یک رابط کاربردی برای جستجو و دانلود ویدئوهای مختلف از یوتیوب است. به‌منظور جستجوی ویدئوهای موجود روی یوتیوب کافی است از ... با تلگرام ویدئوهای یوتیوب را دانلود کنید - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../با-تلگرام-ویدئوهای-یوتیوب-را-دانلود-کنید‎Cachedبا استفاده از یک ربات در تلگرام می توانید به راحتی ویدئوهای یوتیوب را دانلود کنید.