مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لامبورگینی و میتسوبیشی در زمینه فیبر کربن همکاری می‌کنند

[ad_1]

لامبورگینی و میتسوبیشی قصد دارند در زمینه‌ی فیبرکربن با یکدیگر همکاری کنند.

کمپانی خودروسازی لامبورگینی و میتسوبیشی در زمینه‌ی ساخت قطعات فیبرکربنی دست به همکاری زده‌اند. لامبورگینی اعلام کرد که همکاری خود را با شرکتی با نام میتسوبیشی رایون که مالکیت آن با میتسوبیشی کمیکال اسـت را آغاز کرده اسـت. برای توضیحات بیشتر با زومیت همراه باشید. 

هدف از این همکاری، وسعت بخشیدن به تکنولوژی فیبر کربن اسـت که قدمت استفاده از این تکنولوژی در صنعت خودرو به ۳۰ سال گذشته بازمی‌گردد.

چیزی در حدود ۷۰ هزار نفر در کارخانه‌ی رایون میتسوبیشی که به تولید الیاف کربن می‌پردازد مشغول به کار هستند و همین موضوع سبب شده تا حدود ۶۰ درصد از الیاف کربن جهان در ژاپن تولید شود.

همکاری بین این دو خودروساز برای انجام تحقیقات بیشتر در رابطه با فیبرکربن و تولید قطعاتی از این ماده اسـت. لامبورگینی در حال حاضر قادر به ساخت روزانه ۵ شاسی برای خودروهای خود اسـت که یکی از آن‌ها نیز مدلی اسـت که برای جایگزینی اس‌یو‌وی با نام یوروس که در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد.

لامبورگینی

لامبورگینی برای اولین بار در مدل کانتاش، (خودرویی که حدودا ۳۰ سال از زمان تولید آن می‌گذرد) از الیاف کربن استفاده کرده اسـت. کانتاش اولین ابرخودروی ایتالیایی اسـت که از تکنولوژی فیبرکربن برای کاهش وزن و استحکام خودرو بهره گرفته اسـت.

بعدها از این تکنولوژی(RTM) در لامبورگینی گالاردو نیز استفاده شد ولی ایرادهایی نیز در استفاده از آن وجود داشت که عدم انعطاف‌پذیری را می‌توان یکی از این ایرادها برشمرد. در این روش از فیبرکربن به‌عنوان روکشی برای تقویت قطعات مورد نظر خودرو استفاده می‌شود ولی در هرصورت استفاده از فیبر کربن به این شکل جزو آخرین تکنولوژی‌هایی اسـت که تا به امروز به آن دست یافته‌ایم. 

در اینجا از الیاف مصنوعی کربن استفاده می‌شود که جایگزین کربن باشد و تراکم آن به ۳.۲ میلیون الیاف استراتیک در هر سانتی‌متر مربع می‌رسد که قابلیت تغییر به هرشکلی را دارا خواهد بود.

از این تکنولوژی در ساخت خودروهای دیگر لامبورگینی یعنی سستوالمنتو و سنتناریو استفاده می‌شود و جالب اسـت بدانید که شرکتی به نام کالاوی از این تکنولوژی در ساخت محصولات ورزش گلف بهره می‌برد.

لامبورگینی سنتناریو حدود ۵۵ کیلوگرم از مدل محبوب اونتادور سبک‌تر اسـت و این کاهش‌ وزن به‌واسطه‌ی استفاده از این تکنولوژی میسر شده اسـت.

لامبورگینی

Maurizio Reggiani، عضو هیئت مدیره‌ی بخش تحقیق و توسعه در بیانات خود به این موضوع اشاره کرد که برای تحقیق و توسعه‌ی هرچه بیشتر در پیشرفت این تکنولوژی به مشارکت نیاز داریم تا آینده‌ی روشنی را برای ابرخودروهای لامبورگینی بسازیم. وی در ادامه‌ افزود که پیشرفت‌های حاصله در این زمینه می‌تواند ما را در بهبود شرایط ظاهری و توان حرکتی ابرخودروهایمان یاری کند.

پیشرفت در این زمینه به خودروهای این کمپانی کمک می‌کند تا با کاهش‌ وزن بدنه، عرصه را برای رقبایش تنگ‌تر کند و آینده‌ی خودروهای خود را تضمین کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


25 سپتامبر 2016 ... کمپانی خودروسازی لامبورگینی و میتسوبیشی در زمینهی ساخت قطعات فیبرکربنی دست به همکاری زدهاند. لامبورگینی اعلام کرد که همکاری خود را با ...25 سپتامبر 2016 ... لامبورگینی و میتسوبیشی قصد دارند در زمینه ی فیبرکربن با یکدیگر همکاری کنند. - برخی کاربران از کیفیت پایین صدای.25 سپتامبر 2016 ... کمپانی خودروسازی لامبورگینی و میتسوبیشی در زمینهی ساخت قطعات فیبرکربنی دست به همکاری زدهاند. لامبورگینی اعلام کرد که همکاری خود را با ...25 سپتامبر 2016 ... لامبورگینی و میتسوبیشی در زمینه توسعه فیبر کربن همکاری میکنند ... پیشرفت در این زمینه به خودروهای این کمپانی کمک میکند تا با کاهش وزن .25 سپتامبر 2016 ... لامبورگینی و میتسوبیشی قصد دارند در زمینهی فیبرکربن با یکدیگر همکاری کنند. Source: Zoomit...۱ هفته پیش. لامبورگینی و میتسوبیشی در زمینه فیبر کربن همکاری میکنند. 81442664-1b3f-4253-9d9c-f6c35af88b4e. لامبورگینی و میتسوبیشی قصد دارند در ...لامبورگینی و میتسوبیشی در زمینه فیبر کربن همکاری میکنند. لامبورگینی و میتسوبیشی قصد دارند در زمینهی فیبرکربن با یکدیگر همکاری کنند. View Post.لامبورگینی و میتسوبیشی در زمینه فیبر کربن همکاری میکنند. لامبورگینی و میتسوبیشی قصد دارند در زمینهی فیبرکربن با یکدیگر همکاری کنند. 0 نفر. 0 نفر.25 سپتامبر 2016 ... لامبورگینی اعلام کرد که همکاری خود را با شرکتی با نام میتسوبیشی رایون که مالکیت آن با میتسوبیشی کمیکال است را آغاز کرده است. -


کلماتی برای این موضوع

لامبورگینی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادلامبورگینیلامبورگینی، به ایتالیایی شرکت خودروسازی ایتالیایی است، که در زمینه طراحی و بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب پول نیوز مکان دفتر اصلی کسب و کار نه تنها بر فعالیت های روزمره و خلق و خوی کارکنان تاثیر می اخبار صنعت خودرو مقایسه پژو صندوقدار با تندر …اخبار صنعت خودرو در سایت ، آگهی خرید و فروش خودرو نو کارکرده



لینک منبع :لامبورگینی و میتسوبیشی در زمینه فیبر کربن همکاری می‌کنند

Images for لامبورگینی و میتسوبیشی در زمینه فیبر کربن همکاری می‌کنند لامبورگینی و میتسوبیشی در زمینه توسعه فیبر کربن همکاری می‌کنند www.zoomit.ir/2016/9/21/136231/lamborghini-partner-mitsubishi/‎Cached25 سپتامبر 2016 ... کمپانی خودروسازی لامبورگینی و میتسوبیشی در زمینه‌ی ساخت قطعات فیبرکربنی دست به همکاری زده‌اند. لامبورگینی اعلام کرد که همکاری خود را با ... لامبورگینی و میتسوبیشی در زمینه فیبر کربن همکاری می‌کنند ... sefaresh.net/.../7439-لامبورگینی-و-میتسوبیشی-در-زمینه-فیبر-کربن-همکاری-می‌کنند.html لامبورگینی و میتسوبیشی قصد دارند در زمینهی فیبرکربن با یکدیگر همکاری کنند.کمپانی خودروسازی لامبورگینی و میتسوبیشی در زمینهی ساخت قطعات ... لامبورگینی و میتسوبیشی در زمینه فیبر کربن همکاری می‌کنند ... https://www.iranalarm.com/secupress/lamborghini/‎Cached Rating: 4.5 - Review by تیم تحریریه گروه نشریات... 10 ژوئن 2017 ... کمپانی خودروسازی لامبورگینی و میتسوبیشی در زمینه‌ی ساخت قطعات فیبرکربنی دست به همکاری زده‌اند. هدف از این همکاری، وسعت بخشیدن به ... لامبورگینی و میتسوبیشی در زمینه فیبر کربن همکاری می‌کنند ejarehkhodro.com/.../لامبورگینی-و-میتسوبیشی-در-زمینه-فیبر-ک/‎Cached26 سپتامبر 2016 ... لامبورگینی و میتسوبیشی قصد دارند در زمینه‌ی فیبرکربن با یکدیگر همکاری کنند. کمپانی خودروسازی لامبورگینی - اجاره ماشین لامبورگینی در ... همکاری لامبورگینی میتسوبیشی در زمینه فیبر کربن - onvansho onvansho.ir/.../همکاری-لامبورگینی-میتسوبیشی-در-زمینه-فیبر-کربن.html لامبورگینیمیتسوبیشی در زمینه توسعه فیبر کربن همکاری می‌کنند یکشنبه 25 سپتامبر 2016. بلاغ مازندران ورود لامبورگینی به دنیای پزشکیایمپلنت خود در ... لامبورگینی و میتسوبیشی در زمینه توسعه و گسترش فیبر کربن ... dadlier8.ampblogs.ir/.../لامبورگینی-و-میتسوبیشی-در-زمینه-توسع/‎Cached22 مه 2017 ... لامبورگینی و میتسوبیشی قصد دارند درباره ی فیبرکربن با یکدیگر همکاری نمایند . ... و میتسوبیشی راجع‌به ساخت قطعات فیبرکربنی دست به همکاری زده‌اند . ... و میتسوبیشی در زمینه توسعه و گسترش فیبر کربن همیاری می‌کنند ... همکاری لامبورگینی و میتسوبیشی در زمینه فیبر کربن/تصاویر ... khabarone.ir/.../همکاری-لامبورگینی-و-میتسوبیشی-در-زمینه-فیبر-کربن-تصاویر 25 سپتامبر 2016 ... همکاری لامبورگینی و میتسوبیشی در زمینه فیبر کربن/تصاویر. لامبورگینی و ... فورد از سیستم تهویه خودرو، آب آشامیدنی تولید می‌کند. لامبورگینی و میتسوبیشی در زمینه گسترش فیبر کربن همیاری میکنند leghedge3.blogdon.ir/.../لامبورگینی-و-میتسوبیشی-در-زمینه-گستر/‎Cached23 مه 2017 ... لامبورگینی و میتسوبیشی قصد دارا‌هستند در مورد فیبرکربن با یکدیگر همکاری کنند . تبلیغاتآیفون 7 با ضمانت نامه اصلیپکیج امتحان بین ... بلاگ شخصی ارکیده علی پور - اخبار خودرو orkideh1996.blogfa.com/tag/اخبار-خودرو لامبورگینی و میتسوبیشی در زمینه توسعه فیبر کربن همکاری می‌کنند ... لامبورگینی اعلام کرد که همکاری خود را با شرکتی با نام میتسوبیشی رایون که مالکیت آن ...