مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رتبه نهم تهران در سرعت جذب گردشگر

[ad_1]
تین‌نیوز| مسترکارت در گزارش سالانه «شاخص شهرهای مقصد گردشگری» اعلام کرد که تهران در رتبه نهم شهرهای درحال رشد دنیا در جذب گردشگر قرار دارد. در این رده‌بندی مسترکارت، اوزاکای ژاپن با 14/ 20 درصد، بالاترین میزان رشد را در جذب گردشگر و شاخص‌های زندگی شهرنشینی داشته اسـت.
 
براساس این گزارش، منطقه آسیا-اقیانوسیه و خاورمیانه و آفریقا اهمیت دوچندانی در دورنمای اقتصاد جهانی پیدا کرده‌اند. این موضوع در گزارش سالانه سازمان جهانی گردشگری نیز مورد‌تاکید قرار گرفته بود. بسیاری از شهرهایی که طبق این شاخص مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند، هم از لحاظ میزان بازدید گردشگر و هم از لحاظ شاخص‌های شهرنشینی با رشد چشمگیری همراه بوده‌اند.

 بعد از شهر اوزاکا که از این حیث در رتبه اول قرار گرفته، چنگ‌دو با رشد 14/ 20 درصدی و ابوظبی با رشد 81/ 19 درصدی در رتبه‌های دوم و سوم جای گرفته‌اند. همچنین شهرهای کلمبوی سریلانکا، توکیوی ژاپن، ریاض عربستان، تایپه تایوان و ژیان چین بالاتر از تهران، رتبه‌های چهارم تا هشتم سریع‌ترین شهرهای در حال رشد را در گزارش سالانه مسترکارت به خود اختصاص داده‌اند. تهران، پایتخت کشورمان نیز با رشد 98/ 12 درصدی در رتبه نهم ایستاده اسـت.
 
مقاصد اول تا دهم
در همین حال این گزارش سالانه که ۱۳۲ شهر از پنج قاره جهان را مورد بررسی قرار داده، نشان می‌دهد بانکوک با کنار زدن لندن رتبه نخست مقصد گردشگری جهان در سال ۲۰۱۶ را به دست آورده اسـت. براین اساس، پیش‌بینی می‌شود شهر بانکوک امسال میزبان ۳۳ میلیون گردشگر از نقاط مختلف جهان باشد که البته به باور کارشناسان بخش عمده‌ای از آنها را چینی‌ها تشکیل می‌دهند.

بررسی‌ها حاکی از آن اسـت که اگرچه آلودگی شهر بانکوک عامل بازدارنده‌ای برای حضور بلندمدت گردشگران اسـت، اما تنوع غذایی و سواحل آفتابی آن، گردشگران را برای سفر به این شهر آسیایی ترغیب می‌کند. این گزارش تعداد گردشگرانِ شهرهای مختلف جهان و هزینه‌های صورت گرفته توسط آنها را نیز مورد تحلیل قرار داده و در آن ارزیابی دقیقی از نحوه مسافرت مردم در کشورهای مختلف ارائه شده اسـت.

براساس این مطالعه، شهر بانکوک در سال جاری میلادی میزبان 41/ 27 میلیون گردشگر از نقاط مختلف جهان بوده اسـت. شهر لندن که پیش از این در رتبه اول قرار داشت، با 88/ 19 میلیون گردشگر در رتبه دوم ایستاده اسـت.

پاریس با 03/ 18 میلیون گردشگر، دبی با 27/ 15 میلیون گردشگر، نیویورک با 75/ 12 میلیون گردشگر، سنگاپور با 11/ 12 میلیون گردشگر، کوالالامپور با 02/ 12 میلیون گردشگر، استانبول با 95/ 11 میلیون گردشگر، توکیو با 70/ 11 میلیون گردشگر و سئول با 20/ 10 میلیون گردشگر نیز در رتبه‌های بعدی پربازدیدترین شهرهای جهان در سال جاری میلادی قرار دارند.

طبق گزارش سالانه مسترکارت، دبی در رتبه اول فهرست شهرهای جهان از لحاظ درآمد گردشگری اسـت؛ تا آنجا که این شیخ‌نشین امارات متحده عربی در سال جاری میلادی حدود 3/ 31 میلیارد دلار از محل میزبانی از گردشگران بین‌المللی درآمد کسب کرده و با اختلاف چشمگیری نسبت به شهر دوم یعنی لندن که 8/ 19 میلیارد دلار درآمد داشته، در رتبه اول قرار گرفته اسـت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


24 سپتامبر 2016 ... گزارش سال ۲۰۱۶ "شاخص شهرهای مقصد گردشگری" ازسوی مسترکارت نشان میدهد، تهران در رتبه نهم سریعترین میزان رشد جذب گردشگر در دنیا قرار دارد.25 سپتامبر 2016 ... مسترکارت در گزارش سالانه شاخص شهرهای مقصد گردشگری اعلام کرد که تهران در رتبه نهم شهرهای درحال رشد دنیا در جذب گردشگر قرار دارد. در این ...25 سپتامبر 2016 ... گزارش سال ۲۰۱۶ توسط مسترکارت مشخص کرد که در شاخص شهرهای مقصد گردشگری، تهران با کسب امتیاز ۱۲/۹۸درصد در رتبه نهم سریعترین میزان ...25 سپتامبر 2016 ... رتبه نهم تهران در سرعت جذب گردشگر مسترکارت در گزارش سالانه شاخص شهرهای مقصد گردشگری اعلام کرد که تهران در رتبه نهم شهرهای درحال رشد ...28 سپتامبر 2016 ... مسترکارت در گزارش سالانه شاخص شهرهای مقصد گردشگری اعلام کرد که تهران در رتبه نهم شهرهای در حال رشد دنیا در جذب گردشگر قرار دارد.25 سپتامبر 2016 ... اخبار گردشگری,اخبار ,جایگاه ایران در گردشگری دنیا,رتبه ایران در گردشگری ,صنعت گردشگری ایران ,جایگاه صنعت گردشگری ایران در خاورمیانه ...24 سپتامبر 2016 ... خبرگزاری ایسنا: گزارش سال ۲۰۱۶ "شاخص شهرهای مقصد گردشگری" ازسوی مسترکارت نشان میدهد، تهران؛ پایتخت کشورمان در رتبه نهم شهرهای درحال رشد ...مسترکارت در گزارش سالانه «شاخص شهرهای مقصد گردشگری» اعلام کرد که تهران در رتبه نهم شهرهای درحال رشد دنیا در جذب گردشگر قرار دارد. در این ...مسترکارت در گزارش سالانه شاخص شهرهای مقصد گردشگری اعلام کرد که تهران در رتبه نهم شهرهای درحال رشد دنیا در جذب گردشگر قرار دارد. در این ردهبندی مسترکارت، ...28 سپتامبر 2016 ... رتبه نهم تهران در سرعت جذب گردشگر. رتبه نهم تهران در سرعت ... نوشتههای پیشینکمک کپی های سه بعدی به دسترس پذیری گردشگری در اسپانیا.


کلماتی برای این موضوع

به مرکز رزرواسیون گروه هتلهای هما در شهرهای تهران …رزرو اینترنتی هتل در سراسر جهان، رزرو هتلها بصورت آنلاین به همراه پرداخت اینترنتی خبرگزاری جمهوری اسلامی وب سایت خبرگزاری جمهوری اسلامیایرنا آخرین رخداد های ایران و جهان در حوزه های سیاسی جدیدترین خبرهای استان البرز خبر فارسی، پزشک در شهر کرج ، پزشک در حومه کرج ، پزشک در قم ، پزشک در رشت و و پزشکا نی در شهر وزارت کشور خبر فارسیپرویزی که در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سخن می گفت با بیان این مطلب اصفهان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاداصفهاناِصفَهان تلفظ راهنما اطلاعات شهری باستانی در مرکز ایران است این شهر مرکز استان تورهای مشهد تور لحظه آخری مشهد پاییز زمستان …تورهایمشهددر ارتباط با تورهای مشهد بدانیم تورهای مشهد آژانس چهارفصل همه روزه در چندین خبرگزاری ایسنا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریهشدار رییس پیشین سیا نسبت به توانمندی های هسته ای کره شمالی کشته شدن ۵۰ شبه نظامی در سایت مذهبی رعنایی سایت دهکده موزیک سایت دهکده آهنگ از تاریخ ۱۳۹۲۸۱۰ به صورت رسمی شروع به فعالیت کرده وازدواج شرم‌آور زنی با پسر ساله‌اش ثروت واقعی …ازدواج شرم‌آور زنی با پسر ساله‌اش برکو زن ۴۰ ساله اهل زیمبابوه در کمال ناباوری قصد ارتباطات و رسانه ها مقالات مفیدارتباطاتارتباطات سیارارتباطات زیرساختارتباطات فن آواارتباطات سازمانیارتباطات



لینک منبع :رتبه نهم تهران در سرعت جذب گردشگر

رتبه نهم تهران در سرعت جذب گردشگر - دنیای سفر www.donyayesafar.com/n/8155‎Cached28 سپتامبر 2016 ... مسترکارت در گزارش سالانه «شاخص شهرهای مقصد گردشگری» اعلام کرد که تهران در رتبه نهم شهرهای در حال رشد دنیا در جذب گردشگر قرار دارد. رتبه نهم تهران در سرعت جذب گردشگر - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1070012‎Cached25 سپتامبر 2016 ... مسترکارت در گزارش سالانه «شاخص شهرهای مقصد گردشگری» اعلام کرد که تهران در رتبه نهم شهرهای درحال رشد دنیا در جذب گردشگر قرار دارد. در این ... تهران، نهمِ دنیا و سومِ خاورمیانه در سرعت جذب گردشگر - ایسنا www.isna.ir/.../تهران-نهم-دنیا-و-سوم-خاورمیانه-در-سرعت-جذب-گردشگر‎Cached24 سپتامبر 2016 ... گزارش سال ۲۰۱۶ "شاخص شهرهای مقصد گردشگری" ازسوی مسترکارت نشان می‌دهد، تهران در رتبه نهم سریع‌ترین میزان رشد جذب گردشگر در دنیا قرار دارد. رتبه نهم تهران در سرعت جذب گردشگر | سون تارا| اخذ ویزا شینگن |ویزای ... 7tara.com/رتبه-نهم-تهران-سرعت-جذب-گردشگر/‎Cached25 سپتامبر 2016 ... رتبه نهم تهران در سرعت جذب گردشگر مسترکارت در گزارش سالانه «شاخص شهرهای مقصد گردشگری» اعلام کرد که تهران در رتبه نهم شهرهای درحال رشد ... رتبه ایران در سرعت جذب گردشگر در 2016 - onvansho onvansho.ir/result/رتبه-ایران-در-سرعت-جذب-گردشگر-در-2016.html می‌دهد تهران در رتبه نهم سریع رتبه سوم را در سرعت جذب گردشگر در 2016 isna ir All . گردشگری؛ ایران پنجمین مقصد ۲۰۱۶ گردشگری؛ ایران پنجمین مقصد 2016 در این ... رتبه ی تهران در سرعت جذب گردشگر | مجله خبری سفرمی https://blog.safarme.com/.../rank-of-tehran-in-attracting-tourists/‎Cached29 سپتامبر 2016 ... رتبه ی تهران در سرعت جذب گردشگر گزارش دنیای سفر، به نقل از گزارش ... تهران در میان شهرهای در حال رشد دنیا در جذب گردشگر رتبه ی نهم را به خود ... مسترکارت: تهران، رتبه نهم جهان و سوم خاورمیانه را در سرعت جذب گردشگر www.hamshahrionline.ir/details/347361/Society/Travel‎Cached25 سپتامبر 2016 ... گزارش سال ۲۰۱۶ توسط مسترکارت مشخص کرد که در شاخص شهرهای مقصد گردشگری، تهران با کسب امتیاز ۱۲/۹۸درصد در رتبه نهم سریع‌ترین میزان ... ویژه | تهران در رتبه نهم دنیا و سوم خاورمیانه در سرعت جذب گردشگر ... nextholiday.ir/.../تهران-در-رتبه-نهم-دنیا-و-سوم-خاورمیانه-در-سرعت-جذب-گردشگر‎Cachedتهران در رتبه نهم دنیا و سوم خاورمیانه در سرعت جذب گردشگر. گزارش سال 2016 شاخص شهر های مقصد گردشگری از سوی مسترکارت نشان می دهد، تهران در رتبه نهم سریع ... رتبه نهم تهران در سرعت جذب گردشگر - قصر شایان https://ghasreshayan.com/رتبه-نهم-تهران-در-سرعت-جذب-گردشگر/‎Cached28 سپتامبر 2016 ... در این رده بندی مسترکارت، اوزاکای ژاپن با 20.14 درصد، بالاترین میزان رشد را در جذب گردشگر و شاخص های زندگی شهرنشینی داشته است. براساس ... تهران، نهم دنیا و سوم خاورمیانه در سرعت جذب گردشگر - کارناوال karnaval.ir/tehran-middle-east-tourist-attraction/‎Cached Rating: 5 - 8 reviews اخبار گردشگری,اخبار ,جایگاه ایران در گردشگری دنیا,رتبه ایران در گردشگری , صنعت گردشگری ایران ... رتبه سوم تهران در سرعت جذب گردشگر در خاورمیانه و آفریقا.