مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مغذی ترین صبحانه ها متعلق به کدام کشورهاست؟

[ad_1]
مغذی ترین صبحانه ها متعلق به کدام کشورهاست؟

خبرگزاری آریا- هر کشوری، آداب و رسوم مخصوص خود را دارد و یکی از اصلی ترین موارد تشکیل دهنده فرهنگ هر کشور، غذاهای آن اسـت. در این میان، صبحانه،‌ در میان سایر وعده های غذایی، از اهمیتی فوق العاده در اکثر کشورهای جهان برخوردار اسـت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از آوای سلامت ،اگرچه گزینه های منتخب برای وعده صبحانه هیچ کدام صد در صد کامل نیستند اما برخی از آنها می توانند الگویی برای تغذیه سالم در مهمترین وعده روزانه باشند:
صبحانه ترکیه ای: ترکیبی از روغن زیتون، زیتون، گوجه فرنگی، پنیر سفید و جعفری همراه با لیمو، تخم مرغ، خیار و عسل اسـت. زیتون در این ترکیب منبع غنی از چربی های اشباع نشده برای حفظ سلامت قلب اسـت. صبحانه ترکیه ای سرشار از آنتی اکسیدان ها برای محافظت در برابر سرطان و سایر بیماری های مزمن از جمله دیابت محسوب می شود.
صبحانه ژاپنی: برنج بخار پز شده همراه با سبزیجات، سویا و ماهی یکی از بهترین گزینه های صبحانه سرشار از منگنز، منیزیم، سلنیوم، پتاسیم و ویتامین آ اسـت. چای سبز در صبحانه ژاپنی ها نیز غنی از آنتی اکسیدان هاست و به مبارزه با استرس اکسیداتیو در بدن می رود.
صبحانه ویتنامی: همراه با ترکیب متنوعی از سبزیجات و گیاهان از جمله گشنیز، جوانه لوبیا، نعناع، پیاز، بادام زمینی، فلفل و ... اسـت. صبحانه ویتنامی بهترین گزینه برای بهبود خلق و خو، مبارزه با افسردگی و حفظ استحکام استخوان ها اسـت.
صبحانه مصری: صبحانه سنتی مصری ها با باقلا، جعفری خرد شده، سیر، پیاز، آب لیمو، فلفل و ادویه جات لود شده و منبع خوبی از اسیدهای چرب اشباع نشده، آهن، فیبر، منگنز، منیزم و فسفر اسـت.
صبحانه کاستاریکایی: سرشار از انواع لوبیا اسـت که نیاز روزانه بدن را به روی، پتاسیم، تیامین، فولات و اهن تامین می کند. این صبحانه مخلوطی از برنج، ادویه ها از جمله زیره، فلفل و سیر و تخم مرغ و میوه های گرمسیری از جمله آناناس، پاپایا وموز اسـت.
صبحانه ایسلندی: به صبحانه کم کلسترول و همراه با مقادیر کم سدیم و فیبر فراوان معروف اسـت. صبحانه ایسلندی یکی از سالم ترین الگوهای تغذیه ای محسوب می شود و کشمش و، شیر، ماست و روغن ماهی موجود در آن نیاز روزانه بدن به منگنز، سلنیوم و پروتئین را تامین میکند.
صبحانه روسی: سرشار از جو، ارزن، گندم سیاه و سمولینا به همراه میوه های خشک و ادویه جات و ترشی جات اسـت. این صبحانه سدیم بسیار کمی دارد و خالی از چربی های اشباع و کلسترول اسـت. صبحانه روسی منبع عالی برای تامین فیبر از طریق رژیم غذایی، منیزیم و منگنز بوده و راه خوبی برای کنترل فشار خون بالا به لطف فلاونوئیدهای موجود در آن محسوب می شود.
صبحانه هندی: یکی از سالم ترین و محبوب ترین گزینه ها در جهان اسـت و با زیره سبز، فلفل سبز، گشنیز، زردچوبه، و طیف وسیعی از مواد مغذی دیگر لود می شود. زردچوبه خواص ضد التهابی قدرتمند دارد و مانند ایبوپروفن طبیعی عمل می کند ضمن این که این صبحانه دوز بالایی از سلنیوم، فولات، تیامین و پروتئین و ویتامین هایEو ب را به بدن می رساند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


21 سپتامبر 2016 ... هر کشوری، آداب و رسوم مخصوص خود را دارد و یکی از اصلی ترین موارد تشکیل دهنده فرهنگ هر کشور، غذاهای آن است. در این میان، صبحانه، در میان سایر ...25 سپتامبر 2016 ... ظ. مغذي ترين صبحانه ها متعلق به کدام کشورهاست؟ خبرگزاري آريا- هر کشوري، آداب و رسوم مخصوص خود را دارد و يکي از اصلي ترين موارد تشکيل دهنده ...24 سپتامبر 2016 ... شفاآنلاین>تغذیه>هر کشوری، آداب و رسوم مخصوص خود را دارد و یکی از اصلی ترین موارد تشکیل دهنده فرهنگ هر کشور، غذاهای آن است. در این میان، ...هر کشوری، آداب و رسوم مخصوص خود را دارد و یکی از اصلی ترین موارد تشکیل دهنده فرهنگ هر کشور، غذاهای آن است. در این میان، صبحانه، در میان سایر...پست با عنوان # مغذی ترین صبحانه ها متعلق به کدام کشورهاست؟ از وب سایت بلاگفا با ذکر منبع به صورت خودکار بازنشر شده و در این صفحه نمایش داده شده است.21 سپتامبر 2016 ... سلامت نیوز:هر کشوری، آداب و رسوم مخصوص خود را دارد و یکی از اصلی ترین موارد تشکیل دهنده فرهنگ هر کشور، غذاهای آن است. در این میان، صبحانه، در ...مغذی ترین صبحانه ها متعلق به کدام کشورهاست؟ شفاآنلاین>تغذیه>هر کشوری، آداب و رسوم مخصوص خود را دارد و یکی از اصلی ترین موارد تشکیل دهنده فرهنگ هر کشور، ...20 ا کتبر 2016 ... مغذی ترین صبحانه ها متعلق به کدام کشورهاست؟ لیست مواد. 3 هفته پیش سلامت آخرین اخبار پزشکی و سلامت 0. [unable to retrieve full-text content].وبسایت تابناک باتو: در کشورهای اروپایی نظیر اسپانیا، فرانسه و ایتالیا، نخستین وعده غذایی روز عبارت است از تکهای نان یا شیرینی به همراه یک فنجان قهوه غلیظ، ...


کلماتی برای این موضوع

مغذی ترین صبحانه ها متعلق به کدام کشورهاست؟



لینک منبع :مغذی ترین صبحانه ها متعلق به کدام کشورهاست؟

Images for مغذی ترین صبحانه ها متعلق به کدام کشورهاست؟ مغذی ترین صبحانه ها متعلق به کدام کشورهاست؟ - تغذیه - سلامت نیوز www.salamatnews.com/.../مغذی-ترین-صبحانه-ها-متعلق-به-کدام-کشورهاست-‎Cached21 سپتامبر 2016 ... مغذی ترین صبحانه ها متعلق به کدام کشورهاست؟ سلامت نیوز:هر کشوری، آداب و رسوم مخصوص خود را دارد و یکی از اصلی ترین موارد تشکیل دهنده فرهنگ ... خبرگزاری آریا - مغذی ترین صبحانه ها متعلق به کدام کشورهاست؟ www.aryanews.com/.../مغذی-ترین-صبحانه-ها-متعلق-به-کدام-کشورهاست؟ 25 سپتامبر 2016 ... ظ. مغذی ترین صبحانه ها متعلق به کدام کشورهاست؟ خبرگزاری آریا- هر کشوری، آداب و رسوم مخصوص خود را دارد و یکی از اصلی ترین موارد تشکیل دهنده ... مغذی ترین صبحانه ها متعلق به کدام کشورهاست؟ + لیست مواد - الودکتر www.shahrekhabar.com/medical/147460758012951‎Cached23 سپتامبر 2016 ... هر کشوری، آداب و رسوم مخصوص خود را دارد و یکی از اصلی ترین موارد تشکیل دهنده فرهنگ هر کشور، غذاهای آن است. در این میان، صبحانه، در میان سایر ... مغذی ترین صبحانه ها متعلق به کدام کشورهاست؟ - پایگاه خبری ستاره ها tnews.ir/news/9e3570928591.html 21 سپتامبر 2016 ... هر کشوری، آداب و رسوم مخصوص خود را دارد و یکی از اصلی ترین موارد تشکیل دهنده فرهنگ هر کشور، غذاهای آن است. در این میان، صبحانه، در میان سایر وعده ... مغذی ترین صبحانه ها متعلق به کدام کشورهاست؟ | اکو فود ecofood.ir/Post.aspx?ID=c8ab05c4-49a6-4eb8-b589...‎Cached24 سپتامبر 2016 ... شفاآنلاین>تغذیه>هر کشوری، آداب و رسوم مخصوص خود را دارد و یکی از اصلی ترین موارد تشکیل دهنده فرهنگ هر کشور، غذاهای آن است. در این میان، ... مغذی ترین صبحانه ها متعلق به کدام کشورهاست؟ + لیست مواد - kodoom ... news.kodoom.com/.../مغذی-ترین-صبحانه-ها-متعلق-به.../5977870/‎Cached24 سپتامبر 2016 ... اگرچه گزینه های منتخب برای وعده صبحانه هیچ کدام صد در صد کامل نیستند اما برخی از آنها می توانند الگویی برای تغذیه سالم در مهمترین وعده روزانه ... مغذی ترین صبحانه ها متعلق به کدام کشورهاست؟ - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../مغذی-ترین-صبحانه-ها-متعلق-به-کدام-کشورهاست‎Cached21 سپتامبر 2016 ... هر کشوری، آداب و رسوم مخصوص خود را دارد و یکی از اصلی ترین موارد تشکیل دهنده فرهنگ هر کشور، غذاهای آن است. در این میان، صبحانه، در میان سایر. مغذی ترین صبحانه ها متعلق به کدام کشورهاست - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../مغذی_ترین_صبحانه_ها_متعلق_به_کدام_کشورهاست‎Cachedمغذی ترین صبحانه ها متعلق به کدام کشورهاست. دانلود صبحانه سلامت اهمیت صبحانه مزیت های خوردن صبحانه بهترین · دانلود صبحانه های پروتئینی ۵ دقیقه ای. مغذی ترین صبحانه ها متعلق به کدام کشورهاست؟ - ستاره نیوز | خبر ... khabarfarsi.com/u/25497364 مغذی ترین صبحانه ها متعلق به کدام کشورهاست؟ هر کشوری، آداب و رسوم مخصوص خود را دارد و یکی از اصلی ترین موارد تشکیل دهنده فرهنگ هر کشور، غذاهای آن است.