مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چند قدم کوچک تا سوار شدن به ماشین‌های پرنده

[ad_1]

به گزارش خبرنگار گروه دانستنی‌های خبرگزاری فارس، این روزها پهپاد به یکی از ابزارهای معمول در زندگی روزمره تبدیل شده اســت و محققان می‌گویند همین ابزار کوچک به ما کمک می‌کند در آینده نزدیک سوار بر ماشین‌های پرنده شویم.

مقامات آمریکا مجوزهای لازم برای آزمایش روی خودروهای پرنده را سال کردند و مرحله نخست، اتومبیل‌های ساخته شده در شرکت Terrafugia به پرواز درآمد.

مدل اولیه این خودروهای پرنده در اندازه کوچک ساخته شده اســت و هم‌اکنون که مرحله نخست آزمایش‌ها با موفقیت به انجام رسیده اســت، دانشمندان می‌گویند در فاز بعدی می‌توانند مدل نهایی این خودروها را برای سوار شدن انسان به پرواز درآورند.

 

سازمان فدرال هوانوردی آمریکا (FAA) روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پرواز خودروهای پرنده در آسمان این کشور بلامانع اســت و اگر چنین محصولی با ایمنی کامل ساخته شود، اجازه حرکت آنها در خیابان‌های هوایی وجود دارد.

شرکت Terrafugia در مرحله نخست خودرو پرنده TF-X که اندازه آن یک‌دهم خودروهای واقعی محاسبه می‌شود را با موفقیت کامل به پرواز درآورده اســت. این خودرو به سیستم پرواز خودران مجهز شده اســت و وزن آن حدود 55 پوند محاسبه می شود.

نخستین مدل از خودروهای پرنده با ارتفاع کمتر از 400پا پرواز می‌کند و حداکثر سرعت آن 100 مایل در ساعت اســت.

انتهای پیام /


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


25 سپتامبر 2016 ... دانشمندان مدل اولیه خودروهای پرنده را آزمایش کردند تا در آینده نه چندان دور امکان تردد در خیابانهای آسمانی فراهم شود.25 سپتامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار گروه دانستنیهای خبرگزاری فارس، این روزها پهپاد به یکی از ابزارهای معمول در زندگی روزمره تبدیل شده است و محققان میگویند همین ...25 سپتامبر 2016 ... دانشمندان مدل اولیه خودروهای پرنده را آزمایش کردند تا در آینده نه چندان دور امکان تردد در خیابان های آسمانی فر.مقامات آمریکا مجوزهای لازم برای آزمایش روی خودروهای پرنده را سال کردند و مرحله نخست، اتومبیلهای ساخته شده در شرکت Terrafugia به پرواز درآمد.25 سپتامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار گروه دانستنیهای خبرگزاری فارس، این روزها پهپاد به یکی از ابزارهای معمول در زندگی روزمره تبدیل شده است و محققان میگویند همین ...به گزارش خبرنگار گروه دانستنیهای خبرگزاری فارس، این روزها پهپاد به یکی از ابزارهای معمول در زندگی روزمره تبدیل شده است و محققان میگویند همین ابزار کوچک به ما ...دانشمندان مدل اولیه خودروهای پرنده را آزمایش کردند تا در آینده نه چندان دور امکان تردد در خیابانهای آسمانی فراهم شود.28 سپتامبر 2016 ... کد مطلب : 354121 چند کوچک سوار به پرنده مدل خودروهای را کردند در نه دور تردد خیابانهای فراهم به خبرنگار دانستنیهای فارس، روزها به از معمول زندگی ...26 سپتامبر 2016 ... دانشمندان مدل اولیه خودروهای پرنده را آزمایش کردند تا در آینده نه چندان دور امکان تردد در خیابانهای آسمانی فراهم شود.


کلماتی برای این موضوع

کنکور آنلاین استاد احمدی کنکور آسان است گیلنابه‌تازگی یک سیستم واقعیت افزوده جدید طراحی شده است که می‌توان به کمک آن لباسها را به زندگی بچه پولدارهای تهرانی به نقل از اینستاگرام …دوستان عزیز ای کاش دست تقدیر برای جوان ساله ی مبتلا به سرطان به گونه ای رقم می خورد یک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و سایتاین ابزار به مدیران سایت ها و وبلاگ ها این امکان را می دهد که فایل های ویدیویی خود را سفر برمه بسوی برمه میانمار اولین باری که وسوسه سفر به برمه به سرمان زد، هفت سال پیش بوداز انتشار علنی عکس‌های مبتذل تا ویلاهایی که از لاس ……به گزارش ممتازنیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو؛ در روزهای اخیر، و در یکی از شبکه‌های مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …چرا طلاق برای مردان سخت تر است؟ تا به حال کسی به قضیه جدایی از این حیث فکر کرده است؟برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …ب ارتفاع سنج یک جی پی اس می تواند ارتفاع نسبت به سطح دریا را با دقت معقولی به شما نشان عصر خودرو ۲۴ درصد قیمت خودرو به دولت می‌رسداستاندارهای جدید خودرویی تا پایان سال ابلاغ می شود خودروسازان بزرگ پشت چراغ قرمز برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …اصول اتصال سری بلندگوها همانطور که در مدار بالا مشاهده می شود و به صورت سری به



لینک منبع :چند قدم کوچک تا سوار شدن به ماشین‌های پرنده

Images for چند قدم کوچک تا سوار شدن به ماشین‌های پرنده چند قدم کوچک تا سوار شدن به ماشین‌های پرنده - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950704000046‎Cached25 سپتامبر 2016 ... دانشمندان مدل اولیه خودروهای پرنده را آزمایش کردند تا در آینده نه چندان دور امکان تردد در خیابان‌های آسمانی فراهم شود. چند قدم کوچک تا سوار شدن به ماشین‌های پرنده - بی باک نیوز | خبرپو khabarpu.com/k.php?u=2obZhtivINmC2K/.../Zhw...‎Cached25 سپتامبر 2016 ... به گزارش گروه رسانه‌های بی‌باک،این روزها پهپاد به یکی از ابزارهای معمول در زندگی روزمره تبدیل شده است و محققان می‌گویند همین ابزار کوچک به ما کمک ... چند قدم کوچک تا سوار شدن به ماشین‌های پرنده - espeli.ir www.espeli.ir/item/.../چند+قدم+کوچک+تا+سوار+شدن+به+ماشین‌های+پرنده چند قدم کوچک تا سوار شدن به ماشین‌های پرنده. ... دانشمندان مدل اولیه خودروهای پرنده را آزمایش کردند تا در آینده نه چندان دور امکان تردد در خیابان‌های آسمانی فراهم شود. < ... چند قدم کوچک تا سوار شدن به ماشین‌های پرنده - شماخبر www.shomakhabar.com/.../چند-قدم-کوچک-تا-سوار-شدن-به-ماشین‌های-پرنده‎Cachedدانشمندان مدل اولیه خودروهای پرنده را آزمایش کردند تا در آینده نه چندان دور امکان تردد در خیابان‌های آسمانی فراهم شود. اخبار دانستنی ها:چند قدم کوچک تا سوار شدن به ماشین‌های پرنده | مجله ... kahlek.ir/index.php/post354121‎Cached28 سپتامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار گروه دانستنی‌های خبرگزاری فارس، این روزها پهپاد به یکی از ابزارهای معمول در زندگی روزمره تبدیل شده است و محققان می‌گویند همین ... چند قدم کوچک تا سوار شدن به ماشین‌های پرنده بعد از ظهر یکشنبه 4 مهر 95 | khabarche.ir/خبر/5379891/چند-قدم-کوچک-تا-سوار-شدن-به-ماشین-های-پرنده 25 سپتامبر 2016 ... بعد از ظهر یکشنبه چهارم مهر ماه 1395 خبر چند قدم کوچک تا سوار شدن به ... دانشمندان مدل اولیه خودروهای پرنده را آزمایش کردند تا در آینده نه چندان دور امکان ... چند قدم کوچک تا سوار شدن به ماشین‌های پرنده ظهر یکشنبه 4 مهر 95 | خبرچه khabarche.ir/خبر/.../چند-قدم-کوچک-تا-سوار-شدن-به-ماشین-های-پرنده‎Cached25 سپتامبر 2016 ... ظهر یکشنبه چهارم مهر ماه 1395 خبر چند قدم کوچک تا سوار شدن به ماشین‌های پرنده. سوار هنوزم ماشین اونم سوار ماشین - تیتر 98 https://titr98.ir/search/?q=سوار+هنوزم+ماشین+اونم+سوار+ماشین‎Cachedبه گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان ، ویدیو و تصاویری در اینترنت به اشتراک گذاشته شده‌اند که ... چند قدم کوچک تا سوار شدن به ماشین‌های پرنده. ایرباس از ماشین پرنده خود رونمایی می کند - کلیک | نبض فناوری و ... click.ir/1396/02/08/airbus-will-unveil-flying-machine-soon/‎Cachedبه گزارش کلیک، ایرباس، این ماشین پرنده را که سیستم پوپ آپ نامید، این وسیله ... از طریق برنامه درخواست می کنند، مکان سوار شدن و رسیدن را خودشان انتخاب خواهند کرد. ... بخش تک هسته‌ای تقریبا ۳۰ درصد و در بخش چند هسته‌ای ۵۸ درصد بهتر از آیفون ۷ است. ... ماند تا مشاهده کرده نتیجه پروژه بزرگی که اوبر در آن قدم برداشته چه خواهد بود.