مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رونمایی لنوو از گوشی قدرتمند

[ad_1]

به گزارش سرویس علمی جام نیوز به نقل از دیجیاتو، نسخه 6.0 اندروید موسوم به مارشملو به همراه رابط کاربری اختصاصی این شرکت به نام ZUI 2.0 از قبل روی این موبایل بارگذاری شده اسـت و توان پردازشی آن را هم یک چیپست اسنپدراگون 820 تامین می کند که همگی در قالب یک پکیج به قیمت 275 دلار در اختیار کاربران قرار داده می شوند.
 

نمایشگر 5 اینچی این موبایل با رزلوشن 1080p از نسخه قبلش (با ابعاد شش اینچ) کوچک تر اسـت و با شیشه خمیده 2.5D پوشش داده شده. دستگاه همچنین با ضخامت 8.5 میلی متری اش اندکی از بدنه 7.5 میلیمتری Z2 Pro حجیم تر به نظر می رسد اما همانطور که گفته شد یک باتری بزرگ 3500 میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده و از تکنولوژی Quick Charge 3.0 پشتیبانی می کند که از طریق پورت USB Type-C آن عمل می کند و می تواند ظرف تنها یک ساعت دستگاه را تا 80 درصد شارژ نماید. در نظر داشته باشید که امکان استفاده از پد شارژ بیسیم نیز برای این محصول فراهم اسـت.
 

Z2 از چیپست اسنپدراگون 820 بهره می برد که نسبت به سیستم روی چیپ به خدمت گرفته شده ی S801 در موبایل Z2 Pro می توان گفت چندین نسل پیشرفت داشته اسـت. این محصول همراه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در اختیارتان قرار داده می شود و متاسفانه این بار خبری از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی برای ارتقاء آن نیست.
 


امنیت کاربران نیز به حسگر تشخیص اثرانگشت U-Touch 2.0 محول شده که ظرف تنها 0.1 ثانیه به داده های ورودی پاسخ می دهد و حتی میتواند انگشت های مرطوب را هم تشخیص دهد. این موبایل همزمان از دو سیم کارت و شبکه ارتباطی ال تی ای (Cat. 6) پشتیبانی می کند.
 
در مورد دوربین دستگاه هم باید بگوییم که شرکت سازنده تصمیم گرفته از حسگر ایزوسل سامسونگ در پنل پشتی آن بهره بگیرد. در هر حال دستگاه یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز 1/2.6 دارد و از فناوری فوکوس خودکار تشخیص فازی و لرزشگیر الکترونیکی بهره می برد. دوربین جلویی نیز 8 مگاپیکسلی اسـت و می توان از آن برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری استفاده کرد.
 
Z2 قادر اسـت ویدئوهایی با کیفیت 4K و همچنین تصاویر اسلو موشن با نرخ 96 فریم بر ثانیه از سوژه های خود بگیرد. این موبایل در تاریخ هجدهم خردادماه به بازار عرضه می شود و از هم اکنون نیز امکان پیش سفارش آن فراهم اسـت.

 

2013


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

یک ارور رخ داد لیست قیمت قطعات کامپیوتر لیست قیمت گوشی موبایل لیست قیمت تبلت لیست قیمت محصولات اپل از سه گوشی ، و رونمایی کرد سهگوشی، که در گذشته به نام شناخته می‌شد سرانجام از سه گوشی قدرتمند خود به نام‌های گوشی ایستنا گوشیتحلیلگران می‌گویند گوشی بولت محصولی نیست که اچ تی سی اکنون به آن نیاز دارد۱۱۷ آیفون قیمت خرید و مشخصات آیفون ۷ اپلپس از فراخوان سامسونگ برای جمع‌آوری گوشی‌های گلکسی نوت حدود ۸۵ درصد کاربران گوشی معرفی شد؛ امکاناتی فراتر از یک گوشی …بنا به گزارش آکاایران میزو که با تولید گوشی های قدرتمند و جذاب خیلی زود در صنعت تاج موبایل تاج تهران قیمت تلفن همراه تلفن …سونی در اقدامی غافلگیرانه سه گوشی جدید از سری ایکس را در جریان کنفرانس رسمی خود در لینکدونی سافت هواوی از تکنولوژی جدید باتری های لیتیوم یون مجهز به گرافن خود، با طول عمر برابر گجت نیوز صفحه از آخرین اخبار گجتی و …آخرین اخبار گجتی و فناوری های روز دنیا ۱۰ آذر ۹۵ ساعت ۲۲۱۸ شبکه اجتماعی درایو ترایب در سال منتظر دیدن این ۶ گوشی موبایل اندرویدی …سامسونگ گلکسی خیلی سخت است که بخواهیم از گوشی‌های پر سر و صدای امسال صحبت کنیم ولی فروشندگان و قیمت گوشی …ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد در حال ارسال اطلاعات



لینک منبع :رونمایی لنوو از گوشی قدرتمند

Images for رونمایی لنوو از گوشی قدرتمند رونمایی از P2 یک گوشی قدرتمند از کمپانی لنوو - کلیک | نبض فناوری ... click.ir/1395/10/23/lenovo-p2-will-be-shipped-in-india/‎Cachedبعد از آنکه خبرهایی مبنی بر عرضه گوشی لنوو P2 در فضای مجازی پخش شد، روز گذشته این رویداد توسط سازنده چینی این گوشی رسما اعلام شد. لنوو اعلام کرد که می خواهد ... رونمایی لنوو از گوشی قدرتمند «Zuk Z2» +عکس - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../رونمایی-لنوو-از-گوشی-قدرتمند-Zuk-Z2-عکس‎Cached31 مه 2016 ... رونمایی لنوو از گوشی قدرتمند «Zuk Z2» +عکس. تلفن هوشمند Z2 Pro لنوو در سپتامبر سال 2014 عرضه گردید و وقت آن رسیده که شرکت سازنده محصول ... رونمایی لنوو از گوشی قدرتمند Zuk Z2 +عکس - مشرق نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/19464649 این کمپانی در سال 2015 تلفن هوشمند ZUK Z1 را معرفی کرد و به دنبال آن در آخرین ماه سال میلادی گذشته از ZUK Z2 Pro رونمایی کرد. مشخصا ZUK Z2 Pro یک گوشی ... رونمایی لنوو از گوشی قدرتمند «Zuk Z2» +عکس | خبر فارسی khabarfarsi.com/n/16785558 31 مه 2016 ... رونمایی لنوو از گوشی قدرتمند «Zuk Z2» +عکس. به گزارش مشرق، نسخه 6.0 اندروید موسوم به مارشملو به همراه رابط کاربری اختصاصی این شرکت به نام ... رونمایی لنوو از گوشی هوشمند ZUK Z2 Pro با 6 گیگابایت حافظه رم|مجله ... www.gooshishop.com/.../رونمایی-لنوو-از-گوشی-هوشمند-zuk-z2-pro-با-6-گیگابایت-حافظه-رم‎Cached24 آوریل 2016 ... رونمایی لنوو از گوشی هوشمند ZUK Z2 Pro با 6 گیگابایت حافظه رم ... معرفی پرچمداران قدرتمند از کمپانی های معتبر چینی بودیم و حال نوبت به ZUK ... رونمایی از P2 یک گوشی قدرتمند از کمپانی لنوو - کلیک - شهرخبر www.shahrekhabar.com/science/14842379409077 12 ژانویه 2017 ... بعد از آنکه خبرهایی مبنی بر عرضه گوشی لنوو P2 در فضای مجازی پخش شد، روز گذشته این رویداد توسط سازنده چینی این گوشی رسما اعلام شد. رونمایی از P2 یک گوشی قدرتمند از کمپانی لنوو | بعد از آنکه - قطره www.ghatreh.com/news/.../رونمایی-گوشی-قدرتمند-کمپانی-لنوو 12 ژانویه 2017 ... بعد از آنکه خبرهایی مبنی بر عرضه گوشی لنوو P2 در فضای مجازی پخش شد، روز گذشته این رویداد توسط سازنده چینی این گÙ. رونمایی لنوو از گوشی‌های هوشمند Vibe P1 و Vibe P1m با باتری‌های قدرتمند farnet.ir/1394/06/121892/lenovo-vibe-p1-p1m-big-batteries/‎Cached Similar3 سپتامبر 2015 ... در صورتی که شما نیز از جمله کاربرانی هستید که همواره در اواسط روز با مشکل اتمام شارژ گوشی هوشمند خود مواجه می‌شوید می‌توانید از راه‌حل ارائه شده توسط ... گوشی ZUK Edge لنوو رونمایی شد؛ سخت‌افزار قدرتمند با قیمت 330 ... www.techbook.ir/.../گوشی-zuk-edge-لنوو-رونمایی-شد-سختافزار-قدرتمند-با-قیمت-330-دلاری‎Cached21 دسامبر 2016 ... لنوو در قالب یک مراسم آنلاین از گوشی پرچم‌دار ZUK Edge پرده برداشت. البته برخلاف پیش‌بینی‌های قبلی زوک اج شباهت زیادی به شیائومی می میکس ...