مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راهکار تسریع رسیدن میوه نارس

[ad_1]

unripe-fruit

آیا میتوان میوه‌های چیده شده از درخت را به صورت مصنوعی مجبور به رسیده شدن کرد؟!

به گزارش آلامتو و به نقل از روزیاتو؛ حتما تا به حال برایتان پیش آمده که میوه ای را خریداری کرده باشید اما متوجه شوید هنوز به طور کامل نرسیده اسـت. راه حلی وجود دارد که می توان به وسیله آن سرعت رسیدن میوه ها را بهبود بخشید. برای این کار کافیست آن ها را درون یک پاکت کاغذی دربسته قرار دهید.

بر اساس گفته های وب سایت «Chowhound»، بیشتر میوه ها مقدار کمی گاز اتیلن از خود متسع می کنند. همین امر سبب می شود تغییراتی فیزیولوژیکی که ما آن را به نام «رسیدن میوه» می شناسیم اتفاق بیفتد. قرار دادن میوه درون پاکت باعث می شود مقدار بیشتری از این گاز جمع گردد و فرایند رسیدن سریع تر انجام گیرد. در ادامه توضیحاتی در این رابطه را با یکدیگر می خوانیم:

توصیه می شود از پاکت های پلاستیکی استفاده نکنید و درب پاکت کاغذی را نیز خیلی محکم نبندید. انجام چنین کاری باعث می شود رشد کپک ها افزایش یابد. اگر برای رسیدن میوه بیش از حد عجله دارید، می توانید یک سیب را درون پاکت قرار دهید تا گاز اتیلن بیشتری تولید گردد.

اگر پاکت کاغذی در دسترس شما قرار ندارد، می توانید از هر محفظه ای (غیر از پلاستیک) برای انجام این کار استفاده کنید. این ترفند می تواند شما را زودتر به خوراکی مورد علاقه تان برساند.

ADS


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

دلایل اصلی تنهایی دختران دلیل تنها ماندن یک …دلایل اصلی تنهایی دخترانیک دختر چرا همیشه تنها می‌ماند؟ دوست دارید بدانید چرا بعضی مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، …اخبار پزشکی مقالات پزشکی شناخت بیماری ها علائم بیماری ها درمان بیماری ها بیماری عکس های لو رفته از میراندا کر بدون آرایشمی رسدمیراندا کر اهل استرالیا است و از همسر سابق یک پسر به نام فلین دارد عکس از چهره ارضا شدن خانم ها ارگاسم از آنجا که خانم ها خیلی سخت تر از آقایان به ارگاسم می رسند داشتن رابطه صمیمی، کلید اس ام اس ضدحال به پسرها اس ام اس ضدحال به پسرها می گن مردهای مجرد کمتر از مردهای متاهل عمر میکنند ، اما مردهای پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی ۱۲ راز چربی سوزی بهترین روشهای کالری سوزی و …۱۲ راز چربی سوزیجای هیچ سوالی نیست که چربی سوزی، یک پروسه‌ی ۲۴ ساعته است برای اینکه بارداری شیرین صفحه بارداری هفته به هفته هفته شمارش هفته های حاملگی از روز اول آخرین پریود شروع می شود کشاورزی لرستان اولین مجله علمی کشاورزی …قرن بیست و یکم، قرن جنگ بر سر آب نام گرفته است در قسمتهای مختلف دنیا، به خصوص در



لینک منبع :راهکار تسریع رسیدن میوه نارس

راهکار تسریع رسیدن میوه نارس - آلامتو www.alamto.com/accelerates-fruit-ripening-process.html‎Cached26 سپتامبر 2016 ... راهکار تسریع رسیدن میوه نارس:آیا میتوان میوه‌های چیده شده از درخت را به صورت مصنوعی مجبور به رسیده شدن کرد؟! به گزارش آلامتو و به نقل از ... راهکار سریع تر کردن رسیدن میوه نارس - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../راهکار-سریع-تر-کردن-رسیدن-میوه-نارس‎Cachedراهکار سریع تر کردن رسیدن میوه نارس. توصیه می شود از پاکت های پلاستیکی استفاده نکنید و درب پاکت کاغذی را نیز خیلی محکم نبندید. آیا میتوان میوه‌های چیده شده ... راهکار تسریع رسیدن میوه نارس - پسیت passit.ir/fa/home/details/9777177243 26 سپتامبر 2016 ... به گزارش روزیاتو، حتما تا به حال برایتان پیش آمده که میوه ای را خریداری کرده باشید اما متوجه شوید هنوز به طور کامل نرسیده است. راه حلی وجود دارد که ... میوه هایی که با اتیلن می رسند - آفتاب www.aftabir.com/articles/.../میوه-هایی-که-با-اتیلن-می-رسند‎Cached Similar9 نوامبر 2013 ... دکتر عباس یداللهی متخصص بیوتکنولوژی می گوید استفاده از گاز اتیلن برای تسریع فرایند رسیدن میوه ها خطری ندارد. چندسالی می‌شود که خبرهایی ... گازی که میوه کال را سریع رسیده می‌کند/ وزارت بهداشت مرجع تشخیص‌ است www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930924000814‎Cached Similar15 دسامبر 2014 ... وی افزود: برای تسریع در رسیدگی برخی میوه‌های کال از این ماده استفاده می‌شود و این ماده در اصل به عنوان یک هورمون رشد یا پیری به کار گرفته می‌شود و ... رساندن مصنوعی میوه ها - Gologiah.ir www.gologiah.ir/...pas-az.../274-resandane-masnoeye-miveha.html‎Cached Similarبه منظور افزایش تولید و رفع هر چه بیشتر مایحتاج بشر راهکارهای مختلفی چون ... اصلی ریزش برگ است این گاز سبب تسریع در سنتز آنزیم سلولاز و آزاد شدن آن می‌شود. ... با عمل رساندن مصنوعی یا رسیدن کنترل شده می توان میوه های نارس را جهت ارسال به ... راهکار تسریع رسیدن میوه نارس - کلوپ cloop.xyz/q/__راهکار+تسریع+رسیدن+میوه+نارس‎Cachedمتهم اصلی پرونده نگین خودرو آفتاب در نامه‌ای که از طریق وکیل وی یک نسخه آن از آن در اختیار خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم قرار گرفته، درباره آخرین وضعیت این ... راهکار تسریع رسیدن میوه نارس - پسیت | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28544484 23 نوامبر 2016 ... راهکار تسریع رسیدن میوه نارس .... بهترین راه ارتباط با امام زمان علیه السلام ... همان زمان که خبر رسید سنتوری 2 قرار است ساخته شود، همه فورا حواشی ... راهکار تسریع رسیدن میوه نارس - دیوانه divaneh.xyz/gtfind/?q=%0D%0Aراهکار+تسریع+رسیدن+میوه+نارس‎Cachedروش های عالی برای تشخیص هندوانه شیرین به شما برترین روش هایی را توصیه میکنیم که میتوانید یک هندوانه شیرین و آب دار را گزینش کنید و همه ی وقت برترین را ... میوه های کال - ویستا vista.ir/article/111150/میوه-های-کال‎Cached Similar22 جولای 2008 ... بهترین کار اینه که تو سبد یا پاکت میوه چند تا سیب قرمز یا زرد یا موز بگذارید .موز و سیب گاز اتیلن ازاد میکنند و باعث رسیدن میوه میشن.