مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زیباترین شهرهای کوچک فرانسه برای گردشگری

[ad_1]

بسیاری از مسافران فرانسه سعی می‌کنند از شهرهای بزرگی همچون پاریس یا لیون دور نشوند. این افراد نمی‌دانند که چه چیزی را از دست می‌دهند. روستاهای قرون وسطی به همراه خیابان‌های سنگ فرش باریک و دیوارهای زیبا تنها یک مورد از جاذبه‌هایی اسـت که معمولا در شهرهای بزرگ پیدا نمی‌شود. بیشتر شهرهای کوچک در فرانسه میان مناظر زرق و برق دار کوه و دریا واقع شده‌اند.

همچنین بخوانید: جاهای دیدنی پاریس

1.شهر پیلون(Peillon):

1-peillon

این شهر یکی از منحصر به فردترین شهرهایی اسـت که در فرانسه قرار دارد. این شهر بر روی صخره‌ی 18 کیلومتری در شمال Riviera فرانسه واقع شده اسـت. همچنین این شهر تنها میزبان افراد پیاده اسـت. شما نمی‌توانید همانند شهرهای بزرگ مکان‌های خرید سوغات، رستوران‌ها و مراکز خرید را در هرجایی پیدا کنید، تنها چند مورد در ورودی آن وجود دارد. کفش‌های راحت برای پیاده روی اولین موردی اسـت که باید به همراه خود داشته باشید. نمایی که از این شهر خواهید داشت چشم نواز و بسیار زیباست.

2.دینان(Dinan):

2-dinan

خیابان‌های سنگ فرش و ساختمان‌های نیمه الوار هنوز در دینان وجود دارد. این مکان یکی از بهترین روستاهای قرون وسطی در بریتانی محسوب می‌شود. ریک استیوز به عنوان یک متخصص مسافرت معتقد اسـت که این روستا خودش یک موزه زنده اسـت. بنابراین بهتر اسـت زمانی که به این ناحیه سفر می‌کنید به فکر یافتن موزه نباشید. صبح پنج شنبه معمولا بازار شلوغی در این ناحیه برپا می‌شود که بازدید از آن خالی از لطف نیست. از طریق برج سنت کاترین می‌توان نمای زیبایی به رودخانه رانس(Rance) داشت.

3.Rochefort-en-Terre:

3-rochefort_en_terre

سنگ و چوب به خوبی با گلدان‌ها و سبدها ترکیب شده و یک نمای زیبا در این روستا به وجود آورده اسـت. قدمت بیشتر ساختمان‌هایی که در این روستا قرار دارد به قرن شانزدهم بر می‌گردد در حالیکه بیشتر آن‌ها مدرن هستند. همین امر باعث شده اسـت این روستا مناظر بسیار زیبایی داشته باشد. این مکان به خاطر غذاهای خوشمزه‌اش مشهور و شناخته شده اسـت و هر ساله در ماه آگوست میزبان جشنواره‌ای به احترام Notre Dame de la Tronchaye اسـت که یک باکره سیاه پوست بود.

4.از(Eze):

4-eze

از(Eze) یک روستای کوچک در French Riviera اسـت که به خاطر قلعه قرون وسطی که مشرف به دریاچه مدیترانه اسـت مشهور شده اسـت. رفتن به بالای قلعه از طریق سنگ فرش‌های باریک امکان پذیر اسـت اما مطمئن باشید که ارزشش را دارد. زمانی که به بالای قلعه می رسید، باغ‌های کاکتوس متعدد و نمای زیبا به مدیترانه شما را شگفت زده خواهد کرد. زمانی را برای بازدید از کلیسای قدیمی با صلیب مصری کنار بگذارید.

5.Etretat:

5-etretat

این مکان یک روستای کوچک در ساحل نرماندی در شمال غربی فرانسه اسـت.این مکان در کانال انگلیسی به خاطر صخره‌های سفید رنگ و سه قوس طبیعی که بسیار زیباست مشهور و شناخته شده اسـت. گی دو موپاسان داستان‌های کوتاه را در این مکان نوشته اسـت. این روستا همچنین به خاطر اینکه آخرین مکان پرنده سفید در سال 1927 بوده اسـت مشهور می‌باشد.

6.Riquewihr:

6-riquewihr

این مکان روستایی اسـت که تنها 1500 سکنه دارد و در شمال شرقی فرانسه واقع شده اسـت. این روستا به خاطر دو مورد مشهور اسـت: معماری تاریخی آن و نوشیدنی‌های عالی که در این روستا تهیه می‌شود. این روستا به عنوان زیباترین روستای کوچک در فرانسه در نظر گرفته می‌شود. استحکامات قدیمی و مربوط به قرون وسطی این روستا را احاطه کرده اسـت و قلعه‌های قدیمی به موزه تبدیل شده‌اند. در طول جنگ جهانی دوم این مکان دست نخورده باقی مانده اسـت و میزبان موزه‌ای در مورد تاثیر جنگ بر روی آلزاس می‌باشد.

7.Saint-Veran:

7-saint_veran

سنت وران(Saint-Veran) یک روستای کوچک اسـت که در پاک ملی Queyras Regional در رشته کوه‌های آلپ جنوب شرقی فرانسه قرار گرفته اسـت. این روستای زیبا بر روی تپه‌ای مشرف به دره رودخانه‌ای واقع شده اسـت که در زمستان و تابستان توریست‌های زیادی را به خود جذب می‌کند. این روستا به خاطر خانه‌هایی که دارای بالکون‌های چوبی و بلند هستند مشهور شده اسـت. این منطقه بسیار محبوب کوهنوردان اسـت اما قبل از کوهنوردی باید پیش بینی‌های آب و هوایی را بررسی کنند.

8.Moustiers-Sainte-Marie:

8-moustiers_sainte_marie

روستای Moustiers-Sainte-Marie که در جنوب شرقی فرانسه واقع شده یکی دیگر از مکان‌هایی اسـت که به عنوان زیباترین‌ روستا در فرانسه در نظر گرفته می‌شود. کوه‌های موجود در پس زمینه ، این روستا را به یک مکان زیبا و چشم نواز تبدیل کرده اسـت. این مکان به خاطر سفال‌هایش مشهور شده اسـت. از قرن دهم، یک ستاره طلایی رنگ بر روی زنجیر 225 متری قرار گرفته و بین دو صخره آویزان شده اسـت.

9.Sant’Antonino:

9-santantonino

روستای Sant’Antonino یک روستای کوچک بسیار زیبا اسـت که 460 متر از سطح دریا فاصله دارد و در جزیره کورس واقع شده اسـت. این روستا یکی از قدیمی ترین و زیباترین مکان‌ها در کورس اسـت. 75 خانه‌ای که در روستا قرار دارد به خاطر معماری اش مشهور شده اسـت و به یکدیگر متصل شده اند. در کنار نمای زیبا و چشم نواز، جاذبه‌های آن شامل کلیسای متعلق به قرن یازدهم، خرابه‌های قلعه متعلق به قرون وسطی و فر نان قدیمی اسـت. در کنار ساحل می‌توان از ورزش‌های آبی لذت برد.

10.روسیون:

10-roussillon

روسیون در دامنه کوه Monts de Vaucluseقرار گرفته اسـت. این مکان یک منظره زیبا و رنگی در لوبرون محسوب می‌شود. در این روستا می‌توانید ساختمان‌های قرمز را نیز مشاهده کنید. صخره‌های قرمز رنگ مشخصه بسیار زیبای این روستا محسوب می‌شود. روستا و ناحیه اطراف آن بسیار رنگی اسـت و معمولا با پالت رنگی هنرمندان مقایسه می‌شود.


ADS

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

راهنمای سفر به کوالالامپور، از زیباترین شهرهای جهانراهنمای سفر به کوالالامپور مکانهای دیدنی کوالالامپورگردشگریتور گردشگری زیباترین شهرهای دنیا لندن، انگلیس لست سکندکلان شهر لندن همان پایتخت انگلستان است که حتی نامش بیانگر شکوه و جلال امپراطوری زیباترین کشورهای شرق اروپا برای مسافرتبسیاری از کشورهای اروپای شرقی را می توان به عنوان مقاصد گردشگری محسوب نمود این زیباترین مکان های دیدنی شهر دبییکی از شهرهای مهم امارات متحده عربی است دبی یکی از هفت امارت امیر نشین امارت متحده صفحه نخست اولدوز توریسمتمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به وب سایت اولدوز توریسم می باشدشهرهای استان تهران دیدنی های استان تهران ایران …پاییز گردی با دایناسورهای پارک ژوراسیک تهران همراه با نقش و نگار های هفتگی گردشگری زیباترین زن دنیا بدون آرایش عکسرویایی بازیگری و مدل بودن این زن را از دین خارج کرد عکس محکوم شدن مرد به حبس ابد به جاهای دیدنی زنجان جاذبه‌های توریستی گردشگری زنجانجاهای دیدنی زنجانشهر زنجان در شمال غرب ایران یکی از شهرهای دیدنی ایران است این استان معرفی جاذبه های گردشگری بالی لست سکندشرایط آب و هوایی بالی در ماههای مختلف سال بیشترین کمترین بالی شرایط آب و هوایی در جاذبه های گردشگری آذربایجان غربیآذربایجانغربیاقلیم سرد نام قدیم آتورپاتکان مساحت جمعیت استان آذربایجان غربی یکی از ۳۱



لینک منبع :زیباترین شهرهای کوچک فرانسه برای گردشگری

زیباترین شهرهای فرانسه برای گردشگری - 10 شهر توریستی فرانسه www.alamto.com/small-towns-in-france.html‎Cached26 سپتامبر 2016 ... زیباترین شهرهای فرانسه برای گردشگری:بسیاری از مسافران فرانسه سعی ... بیشتر شهرهای کوچک در فرانسه میان مناظر زرق و برق دار کوه و دریا واقع ... 10 شهر برتر فرانسه و مناطق گردشگری آنها - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../10-شهر-برتر-فرانسه-و-مناطق-گردشگری-آنها‎Cached Similar28 مه 2013 ... باید گفت پاریس اصلی ترین جاذبه گردشگری فرانسه است. ... این کلیسا از زیباترین کلیساهای اروپا با قدمتی بیش از هفتصد سال است و معماری آن ... 10 شهر برتر فرانسه و مناطق گردشگری آنها - بیتوته www.beytoote.com/iran/pastime/best1-france.html‎Cached Similarباید گفت پاریس اصلی ترین جاذبه گردشگری فرانسه است. ... را نشان می دهد و باید گفت یکی از بهترین مکان های شهر نیس برای بازدید و لذت بردن از آفتاب و دریاست. Images for زیباترین شهرهای کوچک فرانسه برای گردشگری ۱۰ شهر و دهکده‌ تاریخی و چشم‌ نواز فرانسه - کجارو www.kojaro.com/.../9/.../top-10-beautiful-historic-french-villages/‎Cached11 سپتامبر 2015 ... شاید بتوان گفت فرانسه با صدها شهر و دهکده‌ی کوچک و بزرگ تاریخی چراغانی شده است. ... مهم در جذب گردشگران داشته و شاید به همین دلیل است که این شهر بیش‌ترین ... اینجا اغلب به عنوان یکی از زیباترین دهکده‌های فرانسه شناخته می‌شود ... فهرست شهرهای فرانسه - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/فهرست_شهرهای_فرانسه‎Cached Similarشهرهای فرانسه · شهرستان‌های فرانسه · ناحیه (فرانسه), جمعیت، سرشماری ۲۰۰۶, رتبه. پاریس · پاریس · ایل-دو-فرانس, ۲٬۱۸۱٬۳۷۱, ۱. مارسی · بوش دو رون · پروانس آلپ-کوت ... گردشگری در فرانسه - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/گردشگری_در_فرانسه‎Cachedفرانسه دارای ۳۷ جاذبه گردشگری ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو می‌باشد. امکانات بالای شهرهای فرهنگی (پاریس، تولوز، استراسبورگ، بوردو، لیون)، ساحل دریا ، ... روستاهای کوچک و زیبا و روستاهای تاریخی که در طرح «زیباترین روستاهای ... کولمار فرانسه، زیباترین شهر اروپا | ایران آنکارا https://www.iranankara.com/کولمار-فرانسه-زیباترین-شهر-اروپا/‎Cached23 ژانویه 2016 ... کولمار به دلیل وجود میدان ها، فواره ها و کانال های زیاد و زیبایی که دارد در بین گردشگران به ونیز کوچک معروف است. این شهر زادگاه فردریک بارتولدی ... زیباترین شهرهای فرانسه | دهکده هایی که از بهشت آمده اند - همگردی hamgardi.com/BlogPost/1732-زیباترین-دهکده‌های-فرانسه‎Cached26 فوریه 2017 ... زیباترین شهرهای فرانسه | دهکده هایی که از بهشت آمده اند ... یکی از فوق‌العاده ترین نقاطی که می‌توانید در فرانسه از آن لذت ببرید، روستاهای زیبا و شهرهای کوچک ... ‌ترین نواحی روستایی فرانسه میزبان گردشگران تورمسافرتی از اقصی ... 10 جاذبه گردشگری برتر فرانسه - جاده‌های سبز www.jadehayesabz.ir/tourism/.../france/france-top-10-tourist-attractions/‎Cached9 مه 2016 ... 10 جاذبه گردشگری برتر فرانسه: فرانسه یکی از جذابترین مکانهای توریستی در اروپاست. ... این قلعه در روستای کوچک چنانسیکس (Chenonceaux) قرار گرفته و ... یک شهر بندری محصور بر روی کانال انگلیسی واقعا بسیار دیدنی است. ... گردشگران اذعان میکنند که این مکان زیباترین تجربه راهپیمایی در اروپاست.