مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رونمایی از رایانه‌های با احساس، تا دو سال دیگر

[ad_1]

محققان روسی پیش بینی کردند که در کمتر از دو سال آینده از کامپیوتری دارای احساس و عاطفه رونمایی کنند که می تواند مانند انسان فکر و اعتمادسازی کند.

 به گزارش مشرق، کامپیوترها دستگاه هایی هستند که بدون هیچ گونه درگیری احساسی، برای مصارف عملی استفاده می شوند. اما این مفهوم با رونمایی روس ها از یک دستگاه جدید در عرض یک سال و نیم آینده تغییر خواهد کرد.


محققان دانشگاه ملی تحقیقات هسته ای در مسکو می گویند که رایانه موسوم به بازیگر مجازی می تواند مانند یک انسان بیاندیشد و اعتماد ایجاد کند. انگیزه انتخاب نام بازیگر مجازی برای رایانه یاد شده این است که بازیگری و نقش آفرینی به عنوان یک فرد خاص، از کاربردهای اصلی آن خواهد بود.


به گفته پژوهشگران روسی، درک مفاهیم و دنبال کردن رویدادها، از توانایی های این سیستم رایانه ای است. این پژوهشگران در پی آن هستند که دستگاه یاد شده همچون یک انسان اندیشمند، توانایی مطالعه و بررسی را بیابد، اهدافی برای یادگیری تعیین کند، پرسش هایی را برای تحقق آن اهداف تنظیم نماید و در پی یافتن پاسخ برای آن پرسش ها برآید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


10 جولای 2016 ... محققان روسی پیش بینی کردند که در کمتر از دو سال آینده از کامپیوتری دارای احساس و عاطفه رونمایی کنند که می تواند مانند انسان فکر و اعتمادسازی ...11 جولای 2016 ... محققان روسی پیش بینی کردند که در کمتر از دو سال آینده از کامپیوتری دارای احساس و عاطفه رونمایی کنند که می تواند.محققان روسی پیش بینی کردند که در کمتر از دو سال آینده از کامپیوتری دارای احساس و عاطفه رونمایی کنند که می تواند مانند انسان فکر و اعتمادسازی کند. به گزارش ...11 جولای 2016 ... محققان روسی پیش بینی کردند که در کمتر از دو سال آینده از کامپیوتری دارای احساس و عاطفه رونمایی کنند که می تواند مانند انسان فکر و اعتمادسازی ...محققان روسی پیش بینی کردند که در کمتر از دو سال آینده از کامپیوتری دارای احساس و عاطفه رونمایی کنند که می تواند مانند انسان فکر و اعتمادسازی کند. به گزارش ...10 جولای 2016 ... به گزارش مشرق، کامپیوترها دستگاه هایی هستند که بدون هیچ گونه درگیری احساسی، برای مصارف عملی استفاده می شوند. اما این مفهوم با رونمایی روس ها ...10 جولای 2016 ... محققان روسی پیش بینی کردند که در کمتر از دو سال آینده از کامپیوتری دارای احساس و عاطفه رونمایی کنند که می تواند مانند انسان فکر و اعتمادسازی ...به گزارش مشرق، کامپیوترها دستگاه هایی هستند که بدون هیچ گونه درگیری احساسی، برای مصارف عملی استفاده می شوند. اما این مفهوم با رونمایی روس ها از یک دستگاه ...10 جولای 2016 ... محققان دانشگاه ملی تحقیقات هسته ای در مسکو می گویند که رایانه موسوم ... رونمایی از رایانه های با احساس، تا دو سال دیگر; برترین ها - یکشنبه ۰۰:۳۱


کلماتی برای این موضوع

رونمایی از رایانه‌های با احساس، تا دو سال دیگرمحققان روسی پیش بینی کردند که در کمتر از دو سال آینده از کامپیوتری دارای احساس و عاطفه رونمایی از رایانه های با احساس، تا دو سال دیگر آکامحققان روسی پیش بینی کردند که در کمتر از دو سال آینده از کامپیوتری دارای احساس و عاطفه رونمایی از رایانه‌های با احساس، تا دو سال دیگر …محققان روسی پیش بینی کردند که در کمتر از دو سال آینده از کامپیوتری دارای احساس و عاطفه رونمایی از رایانه‌های با احساس خبرگزاری مهر اخبار رونماییازرایانهمحققان روسی پیش بینی کردند که در کمتر از دو سال آینده از کامپیوتری دارای احساس و عاطفه حمله ویروسی به رایانه های تاسیسات دولتی …رونمایی از رایانه‌های با احساس، تا رونمایی از رایانه‌های با احساس، تا دو سال دیگرهوش مصنوعی با دیدن فیلم آینده را پیش‌بینی می‌کندهوشمصنوعیبادیدنرونمایی از رایانه‌های با احساس، تا دو سال دیگر دوربینی که وقتی نیاز است چند تا عکس از اپل جک ‎رونمایی از رایانه‌های با احساس، تا دو سال دیگر اپل جک ۳۵ میلیمتری هدفون آیفون ۷رونمایی مایکروسافت از ویندوز۱۰ یکپارچگی …رونماییمایکروسافتاز ابزارهای همراه و خدمات اینترنتی نسخه جدید سیستم عامل ویندوز را با صفحه جزئیات اخبار مجموعه مراسم رونمایی از مراسمرونماییازقبل از رونمایی با انجام نمودند تا از همان شب که در این دو سال با صبر او تا سال دیگر، دو میلیون دختر ایرانی برای ازدواج کم …تماس با ما تبلیغات آغاز بارش باران از روز سه شنبه عصر تا سال دیگر، دو میلیون



لینک منبع :رونمایی از رایانه‌های با احساس، تا دو سال دیگر

Images for رونمایی از رایانه‌های با احساس، تا دو سال دیگر رونمایی از رایانه‌های با احساس - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr ... www.mehrnews.com/news/3709271/رونمایی-از-رایانه-های-با-احساس تا دو سال دیگر؛. رونمایی از رایانه‌های با احساس. رایانه. شناسهٔ خبر: 3709271 - یکشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷. مجله مهر > دیگر رسانه ها. محققان روسی پیش بینی کردند که در کمتر از دو سال آینده از کامپیوتری دارای احساس و عاطفه رونمایی کنند که می تواند مانند ... اما این مفهوم با رونمایی روس ها از یک دستگاه جدید در عرض یک سال و نیم آینده ... رونمایی از رایانه‌های با احساس، تا دو سال دیگر - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../رونمایی-از-رایانه-های-با-احساس-تا-دو-سال-دیگر 10 جولای 2016 ... محققان روسی پیش بینی کردند که در کمتر از دو سال آینده از کامپیوتری دارای احساس و عاطفه رونمایی کنند که می تواند مانند انسان فکر و اعتمادسازی ... رونمایی از رایانه‌های با احساس، تا دو سال دیگر » طراحی سایت و ... sefaresh.net/.../5567-رونمایی-از-رایانه‌های-با-احساس،-تا-دو-سال-دیگر.html رونمایی از رایانه‌های با احساس، تا دو سال دیگر. کامپیوترها دستگاه هایی هستند که بدون هیچ گونه درگیری احساسی، برای مصارف عملی استفاده می شوند. اما این مفهوم با ... آخرین خبر | رونمایی از رایانه‌های با احساس، تا دو سال دیگر akharinkhabar.ir/science/.../رونمایی-از-رایانه‌های-با-احساس،-تا-دو-سال-دیگر 10 جولای 2016 ... قدس آنلاین/ محققان روسی پیش بینی کردند که در کمتر از دو سال آینده از کامپیوتری دارای احساس و عاطفه رونمایی کنند که می تواند مانند انسان فکر و ... رونمایی از کامپیوترهای بااحساس تا دو سال دیگر - ایران خبر | دمادم https://damadam.ir/.../رونمایی-از-کامپیوترهای-بااحساس-تا-دو-سال-دیگر/2971584 رونمایی از کامپیوترهای بااحساس تا دو سال دیگر. کانال تلگرام ... به گفته پژوهشگران روسی، درک مفاهیم و دنبال کردن رویدادها، از توانایی های این سیستم رایانه ای است. رونمایی از رایانه‌های با احساس، تا دو سال دیگر | پست - بهتینا behtina.gdn/post/127161‎Cached[ad_1] محققان روسی پیش بینی د که در کمتر از دو سال آینده از کامپیوتری دارای احساس و عاطفه رونمایی کنند که می تواند مانند انسان فکر و اعتمادسازی کند. به گزارش ... رونمایی ازکامپیوترهای بااحساس، تا2سال دیگر - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../رونمایی-ازکامپیوترهای-بااحساس-تا2سال-دیگر 9 جولای 2016 ... رونمایی ازکامپیوترهای بااحساس، تا2سال دیگر ... که در کمتر از دو سال آینده از کامپیوتری دارای احساس و عاطفه رونمایی کنند که ... اما این مفهوم با رونمایی روس ها از یک دستگاه جدید در عرض یک سال و نیم آینده ... محققان دانشگاه ملی تحقیقات هسته ای در مسکو می گویند که رایانه موسوم به .... تدریس انگلیسی پایه هفتم تا . آرشیو - قدس آنلاین | پایگاه خبری - تحلیلی www.qudsonline.ir/archive?pi=1&tp=18&ms=0&dy=21...4... رونمایی از رایانه‌های با احساس، تا دو سال دیگر. محققان روسی پیش بینی کردند که در کمتر از دو سال آینده از کامپیوتری دارای احساس و عاطفه رونمایی کنند که می تواند ... آواتارهای جدید با احساس می آیند - خبرگزاری موج www.mojnews.com/بخش-دانش.../76054-آواتارهای-جدید-با-احساس-می-آیند 27 جولای 2016 ... یکی از اپلیکیشن‌هایی که با این هدست کار می‌کند بازی‌های اجتماعی شبیه poker و charades ... از رایانه‌های با احساس تا دو سال دیگر رونمایی می شود.