مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آشتی دو مسئول پس از ۸ ماه برای سلامت بیماران

[ad_1]

رئیس سازمان نظام پرستاری کشور با ابراز خرسندی از دیدار با وزیر بهداشت پس از ۸ ماه که حواشی نه‌چندان مطلوبی را نیز به همراه داشت، گفت: وزیر بهداشت قول دیدار با شورای عالی نظام پرستاری را دادند و تأثیر مثبت این دوستی مسلماً برای مردم و بیمار خواهد بود.

به گزارش مشرق، علی‌محمد آدابی در تشریح حضور خود در وزارت بهداشت و مواجه با وزیر بهداشت، اظهار داشت: خوشبختانه پس از 8 ماه توانستیم در جلسه‌ وزیر بهداشت در وزارت بهداشت حضور به عمل آوریم و در حاشیه جلسه شورای اخلاق پزشکی با وزیر بهداشت روبوسی کرده و توانستیم مطالبات پرستاری را در همین دقایق کوتاه به سمع و نظر وزیر بهداشت برسانیم. 

وی با اشاره به اینکه وزیر بهداشت از کسانی که نمی‌گذاشتند این دیدار صورت پذیرد و متعاقب آن مطالبات پرستاری به گوشش برسد بسیار تعجب کرد و دستور پیگیری داد، افزود: بنده نیز به وزیر بهداشت عنوان کردم که پرستاران برای سلامت مردم همیشه در کنار و همراه وزیر بهداشت خواهند بود. 

رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور با بیان اینکه وزیر بهداشت در حاشیه جلسه شورای عالی اخلاق پزشکی در نزد سه معاون خود دستور برگزاری جلسه‌ای با اعضای شورای عالی نظام پرستاری دادند، افزود: امیدواریم در روزهای آینده دیدار وزیر بهداشت با شورای عالی نظام پرستاری صورت پذیرد تا مطالبات پرستاران به طور مستقیم به دکتر هاشمی عنوان شود.

آدابی با ابراز خرسندی از دیدار خود با وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: متاسفانه در این چند ماه برخی دوستان وزارت بهداشت نمی‌خواستند نمایندگان سازمان نظام پرستاری با وزیر بهداشت مواجه شوند و اگر زودتر این دیدار صورت می‌پذیرفت برخی حواشی در ماههای گذشته نیز رخ نمی‌داد ولی خوشبختانه در دیداری که در حاشیه جلسه شورای عالی اخلاق پزشکی با وزیر بهداشت داشتیم فضای بسیار دوستانه ای شکل گرفت که قطعاً نتیجه آن برای حفظ و ارتقای سلامت مردم و بیماران کشور خواهد بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


1 آگوست 2016 ... رئیس سازمان نظام پرستاری کشور با ابراز خرسندی از دیدار با وزیر بهداشت پس از ۸ ماه که حواشی نهچندان مطلوبی را نیز به همراه داشت، گفت: وزیر ...1 آگوست 2016 ... رئیس سازمان نظام پرستاری کشور با ابراز خرسندی از دیدار با وزیر بهداشت پس از ۸ ماه که حواشی نهچندان مطلوبی را نیز به همراه داشت، گفت: وزیر ...1 آگوست 2016 ... رئیس سازمان نظام پرستاری کشور با ابراز خرسندی از دیدار با وزیر بهداشت پس از ۸ ماه که حواشی نهچندان مطلوبی را نیز به همراه داشت، گفت: وزیر ...رئیس سازمان نظام پرستاری کشور با ابراز خرسندی از دیدار با وزیر بهداشت پس از 8 ماه که حواشی نهچندان مطلوبی را نیز به همراه داشت، گفت: وزیر بهداشت قول دیدار با ...1 آگوست 2016 ... آشتی دو مسئول پس از ۸ ماه برای سلامت بیماران. دارایی بیشتر نشان خوشبختی نیست! پاپ: نسبت دادن خشونت به اسلام خطاست. افزایش چشمگیر ...1 آگوست 2016 ... علیمحمد آدابی در گفتوگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، در تشریح حضور خود در وزارت بهداشت و مواجه با وزیر بهداشت، اظهار داشت: خوشبختانه ...به گزارش خبرنگار مهر، طرح داوطلبی سلامت یار که سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با همکاری معاونت درمان وزارت بهداشت، آن را طراحی و تهیه کرده اند، به عنوان حلقه مفقوده ...1 آگوست 2016 ... رئیس سازمان نظام پرستاری کشور با ابراز خرسندی از دیدار با وزیر بهداشت پس از ۸ ماه که حواشی نهچندان مطلوبی را نیز به همراه داشت، گفت: وزیر ...خبرگون,خبر گون,آشتی دو مسئول پس از ۸ ماه برای سلامت بیماران. ... تشریح آخرین وضعیت پرونده نگین غرب/ کاهش محکومیت دو محکوم شبکه نفوذ · نخستین همایش ...31 جولای 2016 ... آشتی دو مسئول پس از ۸ ماه برای سلامت بیماران. دارایی بیشتر نشان خوشبختی نیست! پاپ: نسبت دادن خشونت به اسلام خطاست. تغییر مسیر تاریخی ...


کلماتی برای این موضوع

فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران جدیدترین خبرهای شهرستان باشت خبر فارسیزمین برای ساخت کارخانه قیرپلیمری در باشت یک هکتار زمین برای ساخت کارخانه قیرپلیمری اخبار امروز باشگاه خبرنگاران اخبار،آخرین خبرها،خبر …عیادت مسئولان فسا از بیماران تصاویر اردوغان اتحادیه اروپا را به باز کردن مرزهای انسان سالم از دیدگاه روان شناسی آکاانسان سالم از دیدگاه روان شناسی شناخت انسان سالم و به دست دادن ملاکی منطقی و علمی در روزنامه وطن امروز شماره تاریخ آیت‌الله سیدعبدالکریم موسوی ‌اردبیلی، از انقلابیون باسابقه، صبح دیروز چهارشنبه در پوست و مو پزشکان ایران صاحبان علم برای کشف راه های جدید حفظ زیبایی و پیشگیری از پیری زودرس پوست و بخصوص ریزش مامایی پزشکان ایران ۱رعایت تنوع ، تعادل و تناسب از اصول تغذیه صحیح است که برای دستیابی به آن می توان بررسی انواع خودکشی خبرگزاری پردیسسلام وخسته نباشید من دختری هستم سی ساله وسه برادر بزرگتر از خودم دارم که دو تای آنها شب جلال خالقی مطلق برگزار شد مجله فرهنگی و ……شب جلال خالقی مطلقشب جلال خالقی مطلق عنوان صد و پنجاه و هفتمین شب از شب‎های مجله بخارا بود که با همکاری



لینک منبع :آشتی دو مسئول پس از ۸ ماه برای سلامت بیماران

آشتی دو مسئول پس از ۸ ماه برای سلامت بیماران - خبرگزاری تسنیم ... https://www.tasnimnews.com/.../آشتی-دو-مسئول-پس-از-8-ماه-برای-سلامت-بیماران‎Cached1 آگوست 2016 ... رئیس سازمان نظام پرستاری کشور با ابراز خرسندی از دیدار با وزیر بهداشت پس از ۸ ماه که حواشی نه‌چندان مطلوبی را نیز به همراه داشت، گفت: وزیر ... آخرین خبر | آشتی دو مسئول پس از ۸ ماه برای سلامت بیماران akharinkhabar.ir/social/.../آشتی-دو-مسئول-پس-از-۸-ماه-برای-سلامت-بیماران 8 ژانویه 2016 ... تسنیم/ رئیس سازمان نظام پرستاری کشور با ابراز خرسندی از دیدار با وزیر بهداشت پس از ۸ ماه که حواشی نه‌چندان مطلوبی را نیز به همراه داشت، گفت: ... آشتی دو مسئول پس از 8 ماه برای سلامت بیماران - بلاغ مازندران | خبر ... khabarfarsi.com/u/22818334 1 آگوست 2016 ... آشتی دو مسئول پس از 8 ماه برای سلامت بیماران. رئیس سازمان نظام پرستاری کشور با ابراز خرسندی از دیدار با وزیر بهداشت پس از 8 ماه که حواشی نه ... آشتی دو مسئول پس از 8 ماه برای سلامت بیماران | تسنیم | خبروان khabarone.ir/news/.../آشتی-دو-مسئول-پس-از-8-ماه-برای-سلامت-بیماران 1 آگوست 2016 ... رئیس سازمان نظام پرستاری کشور با ابراز خرسندی از دیدار با وزیر بهداشت پس از 8 ماه که حواشی نه‌چندان مطلوبی را نیز به همراه داشت، گفت: وزیر ... آشتی دو مسئول پس از ۸ ماه برای سلامت بیماران payeshonline.com/news/71425/‎Cached1 آگوست 2016 ... رئیس سازمان نظام پرستاری کشور با ابراز خرسندی از دیدار با وزیر بهداشت پس از ۸ ماه که حواشی نه‌چندان مطلوبی را نیز به همراه داشت، گفت: وزیر ... آشتی دو مسئول پس از ۸ ماه برای سلامت بیماران - مفیدستان mofidestan.ir/آشتی-دو-مسئول-پس-از-۸-ماه-برای-سلامت-بیم/ آشتی دو مسئول پس از ۸ ماه برای سلامت بیماران. دارایی بیشتر نشان خوشبختی نیست! پاپ: نسبت دادن خشونت به اسلام خطاست. افزایش چشمگیر …1 آگوست 2016 … آشتی دو مسئول پس از ۸ ماه برای سلامت بیماران - پایگاه خبری تحلیلی ... tnews.ir/news/0af867640882.html‎Cached1 آگوست 2016 ... رئیس سازمان نظام پرستاری کشور با ابراز خرسندی از دیدار با وزیر بهداشت پس از ۸ ماه که حواشی نه چندان مطلوبی را نیز به همراه داشت، گفت: وزیر ... ادعای وساطت ایران برای آشتی اردوغان و اسد - ایسنا www.isna.ir/news/.../ادعای-وساطت-ایران-برای-آشتی-اردوغان-و-اسد‎Cached24 آگوست 2016 ... وی ژنرال بازنشسته‌ای است که مسئول توافق «اضنه» میان آنکارا و سوریه در ... آن دیدارهای دیگری در الجزایر در ماه مه گذشته از سوی یک ژنرال دیگر انجام ... آشتی دو مسئول پس از 8 ماه برای سلامت بیماران - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../آشتی_دو_مسئول_پس_از_8_ماه_برای_سلامت_بیماران‎Cachedآشتی دو مسئول پس از 8 ماه برای سلامت بیماران. دانلود چگونه بعد از دعوا آشتی کنیم ... دانلود پنجره خبری 42 | امثال مجتبی واحدی تهدیدی برای آشتی ملی ( کیلیپ ). آشتی دو مسئول پس از 8 ماه برای سلامت بیماران - اخبار ایران و جهان newsreaders.ir/search/?q=آشتی+دو+مسئول+پس+از+8+ماه...سلامت+بیماران هکرهای مرتبط با داعش با حمله به وب سایت‌های سرویس سلامت ملی انگلیس توانستند به سیستم‌های امنیتی این سرویس که مسئول حفاظت از اطلاعات مهم و حساس است نفوذ ...