مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اپراتورهای موبایل از چه راهی پول در می‌آورند؟

[ad_1]

درآمد اپراتورهای تلفن همراه در سراسر دنیا چند سالی است از مکالمه و پیامک به دیتا انتقال یافته است، با این وجود همچنان در ایران ۷۴.۱ درآمدهای ارتباطی کشور به این دو سرویس اختصاص دارد.

 به گزارش مشرق، آمارهای ارائه شده گویای آن است که درآمد اپراتورهای ارتباطی در سال گذشته حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان بوده است. اما بخش عمده‌ این درآمد یعنی حدود دو سوم آن به درآمدهایی که از محل مکالمات موبایلی و ارسال پیامک ایجاد می‌شوند مربوط است.
 
بدین ترتیب ۷۴.۱ درصد از رقم مذکور به مکالمات و پیامک‌های اپراتورهای تلفن همراه اختصاص پیدا کرده است. اما پس از این بخش، بیشترین درآمد مربوط به سرویس‌های پهن‌باند ثابت با سیم (ADSL) بوده که ۹.۹ درصد از درآمدهای ارتباطی کشور را به خود اختصاص داده است.
 
تلفن ثابت که کل سال‌های گذشته به‌طور دائم از مقرون به صرفه نبودن آن انتقاد شده نیز با کسب ۹.۳ درصد از مجموع درآمدهای ارتباطی کشور رتبه سوم درآمدزایی ارتباطی را از آن خود کرده است.
 
اینترنت همراه یا موبایل دیتا نیز ۴.۶ درصد از درآمدهای مربوطه را به خود اختصاص داده و پس از آن درآمدزایی در بخش پهن‌باند ثابت بی‌سیم ۱.۹ درصد بوده است. همچنین در این مدت ۰.۲ درصد از درآمدها نیز به پهن‌باند ثابت فیبرنوری مربوط بوده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


8 جولای 2016 ... اپراتورهای موبایل از چه راهی پول در میآورند؟ موبایل هوشمند. درآمد اپراتورهای تلفن همراه در سراسر دنیا چند سالی است از مکالمه و پیامک به دیتا انتقال ...8 جولای 2016 ... اپراتورهای موبایل از چه راهی پول در میآورند؟ درآمد اپراتورهای تلفن همراه در سراسر دنیا چند سالی است از مکالمه و پیامک به دیتا انتقال یافته است، با این ...8 جولای 2016 ... اپراتورهای موبایل از چه راهی پول در میآورند؟ عصر اعتبار- درآمد اپراتورهای تلفن همراه در سراسر دنیا چند سالی است از مکالمه و پیامک به دیتا انتقال ...8 جولای 2016 ... کد مطلب: 370198 اپراتورهای موبایل از چه راهی پول در میآورند؟ تاریخ انتشار : جمعه 18 تير 1395 ساعت 22:15 درآمد اپراتورهای تلفن همراه در سراسر دنیا ...اپراتورهای موبایل از چه راهی پول در میآورند؟ ایسنا نوشت: درآمد اپراتورهای تلفن همراه در سراسر دنیا چند سالی است از مکالمه و پیامک به دیتا انتقال یافته است، با این وجود ...9 جولای 2016 ... درآمد اپراتورهای تلفن همراه در سراسر دنیا چند سالی است از مکالمه و پیامک به دیتا انتقال یافته است، با این وجود همچنان در ایران ۷۴.۱ درآمدهای ارتباطی ...10 جولای 2016 ... اپراتورهای موبایل از چه راهی پول در میآورند؟ فناوری اطلاعات > ارتباطات - ایسنا نوشت: درآمد اپراتورهای تلفن همراه در سراسر دنیا چند سالی است از مکالمه ...اپراتورهای موبایل از چه راهی پول در میآورند؟ فناوری اطلاعات > ارتباطات - ایسنا نوشت: درآمد اپراتورهای تلفن همراه در سراسر دنیا چند سالی است از مکالمه و پیامک به دیتا ...ایسنا نوشت: درآمد اپراتورهای تلفن همراه در سراسر دنیا چند سالی است از مکالمه و پیامک به دیتا انتقال یافته است، با این وجود همچنان در ایران ۷۴.۱ درآمدهای ارتباطی کشور ...8 جولای 2016 ... درآمد اپراتورهای تلفن همراه در سراسر دنیا چند سالی است از مکالمه و پیامک به دیتا انتقال یافته است، با این وجود همچنان در ایران ۷۴.۱ درآمدهای ارتباطی ...


کلماتی برای این موضوع

همراه اول در هشتمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی، بالاترین نشان این جایزه را از آن خبر خوش برای دیابتی ها؛ درمان قطعی میسر می شود – …خبرخوشبرایدیابتیهاتوجه چنانچه این مطلب با جستجوی شما مطابقت ندارد، حتما مطالب مرتبط را در انتهای مطلب نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپنابازدیدکنندگان می‌توانند با عبور از روی پلی که نزدیک آن است، جریان آبی را که توربین ابزار های جاســـــــوسی روی سخن با کاربرانی خاص از زمان حضور این وبلاگ در عرصه اینترنت، نتایج گوگل از کارآفرینی سازمان خود را چگونه هدایت کنیممنبع کتاب پرفروش مترجم سیدحسین علوی لنگرودی قسمت پنجم در قسمت‌های قبلی فناوری اطلاعات و ارتباطات به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام



لینک منبع :اپراتورهای موبایل از چه راهی پول در می‌آورند؟

اپراتورهای موبایل از چه راهی پول در می‌آورند؟ - ایسنا www.isna.ir/news/.../اپراتورهای-موبایل-از-چه-راهی-پول-در-می-آورند‎Cached8 جولای 2016 ... درآمد اپراتورهای تلفن همراه در سراسر دنیا چند سالی است از مکالمه و پیامک به دیتا انتقال یافته است، با این وجود همچنان در ایران ۷۴.۱ درآمدهای ارتباطی ... اپراتورهای موبایل از چه راهی پول در می‌آورند؟ - صبحانه آنلاین ... https://sobhanehonline.com/fa/.../اپراتورهای-موبایل-از-چه-راهی-پول-در-می‌آورند 9 جولای 2016 ... اپراتورهای موبایل از چه راهی پول در می‌آورند؟ درآمد اپراتورهای تلفن همراه در سراسر دنیا چند سالی است از مکالمه و پیامک به دیتا انتقال یافته است، با این ... اپراتورهای موبایل از چه راهی پول در می‌آورند؟ - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../اپراتورهای-موبایل-از-چه-راهی-پول-در-می-آورند 9 جولای 2016 ... اپراتورهای موبایل از چه راهی پول در می‌آورند؟ درآمد اپراتورهای تلفن همراه در سراسر دنیا چند سالی است از مکالمه و پیامک به دیتا انتقال یافته است، با این ... عصر جهان|اپراتورهای موبایل از چه راهی پول در می‌آورند؟ asrjahan.ir/more/news/31562/اپراتورهای-موبایل-از-چه-راهی-پول-در-می‌آورند؟ 8 جولای 2016 ... اپراتورهای موبایل از چه راهی پول در می‌آورند؟ درآمد اپراتورهای تلفن همراه در سراسر دنیا چند سالی است از مکالمه و پیامک به دیتا انتقال یافته است، با این ... عصر اعتبار - اپراتورهای موبایل از چه راهی پول در می‌آورند؟ www.asretebar.com/.../اپراتورهای-موبایل-از-چه-راهی-پول-در-می-آورند‎Cached8 جولای 2016 ... اپراتورهای موبایل از چه راهی پول در می‌آورند؟ عصر اعتبار- درآمد اپراتورهای تلفن همراه در سراسر دنیا چند سالی است از مکالمه و پیامک به دیتا انتقال ... پایتخت - اپراتورهای موبایل از چه راهی پول در می‌آورند؟ www.paytakhtpress.ir/fa/doc/.../اپراتورهای-موبایل-راهی-پول-می-آورند‎Cachedاپراتورهای موبایل از چه راهی پول در می‌آورند؟ تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۲۰. Share/Save/Bookmark. درآمد اپراتورهای تلفن همراه در سراسر دنیا چند سالی ... اپراتورهای موبایل از چه راهی پول در می‌آورند؟ - خرداد | دمادم https://damadam.ir/.../اپراتورهای-موبایل-از-چه-راهی-پول-در-می‌آورند/2960682 درآمد اپراتورهای تلفن همراه در سراسر دنیا چند سالی است از مکالمه و پیامک به دیتا انتقال یافته است، با این وجود همچنان در ایران ۷۴.۱ درآمدهای ارتباطی ... اپراتورهای موبایل از چه راهی پول در می آورند؟ - تحلیل ایران - تی نیوز tnews.ir/news/40cc66190870.html 8 جولای 2016 ... درآمد اپراتورهای تلفن همراه در سراسر دنیا چند سالی است از مکالمه و پیامک به دیتا انتقال یافته است، با این وجود همچنان در ایران ۷۴.۱ درآمدهای ارتباطی ... اپراتورهای موبایل از چه راهی پول در می آورند - onvansho onvansho.ir/result/اپراتورهای-موبایل-از-چه-راهی-پول-در-می-آورند.html الف اپراتورهای موبایل از چه راهی پول در می‌آورند. درآمد اپراتورهای تلفن همراه در سراسر دنیا چند سالی است از مکالمهپیامک به دیتا . پی سی دانلود نرم افزار فیلم بازی کتاب ... طراحی سایت | اپراتورهای موبایل از چه راهی پول در می‌آورند؟ www.naw3.com/.../اپراتورهای-موبایل-از-چه-راهی-پول-در-می‌آورند؟‎Cached8 جولای 2016 ... آمارهای ارائه شده گویای آن است که درآمد اپراتورهای ارتباطی در سال گذشته حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان بوده است. اما بخش عمده‌ این درآمد یعنی حدود دو سوم آن ...