مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

علت کتک خوردن بیمار از پزشک در آستارا

[ad_1]

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: درگیری بین بیمار و پزشک در شهر آستارا شخصی بوده و ربطی به موضوع پزشکی و مسائل درمانی بیمار ندارد.

 به گزارش مشرق، حسین اتحاد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در رابطه با اخبار منتشر شده درباره درگیری پزشک و بیمار گفت: ظاهرا درگیری بین یک بیمار 72 ساله و یک پزشک رخ داده که این خبر به سرعت در فضای مجازی منتشر و دست به دست شده است.

وی ادامه داد: بررسی‌های انجام شده تا این مرحله نشان می دهد که موضوع شخصی بوده و ربطی به مسائل درمانی و پزشکی ندارد. البته شنیده‌ها تنها از بیمار صورت گرفته و کاملا یک‌طرفه است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: برای بررسی‌های بیشتر لازم است تا صحبت‌های پزشک نیز شنیده شود که وی در حال حاضر در استان حضور ندارد.

اتحاد افزود: جراحات وارد شده جدی نبود و  البته از بیمار خواسته‌ایم تا برای ادامه درمان به شهر رشت بیاید.

وی در پایان گفت: به این مسئله به طور جدی رسیدگی و با هرگونه بی قانونی در این زمینه برخورد خواهیم کرد. درخواستی که داریم این است که تا روشن شدن علت دقیق این حادثه از گمانه‌زنی خودداری شود. مسئله اعتماد بین پزشک و بیمار نباید با این اخبار نسنجیده آسیب ببیند و مردم باید اخبار را صرفا از مسئولان و به طور دقیق دریافت کنند و بازار داغ شایعات در فضای مجازی کانال مناسبی برای دریافت اینگونه اخبار نیست.

روز گذشته عکسی از چهره خون آلود یک پیرمرد بیمار با لباس بیمارستان در فضای مجازی دست به دست می‌شد که در توضیح آن ذکر شده بود پزشک در مراحل درمان با بیمار درگیر شده و به وی صدمه زده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


30 جولای 2016 ... معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: درگیری بین بیمار و پزشک در شهر آستارا شخصی بوده و ربطی به موضوع پزشکی و مسائل درمانی بیمار ...30 جولای 2016 ... معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: درگیری بین بیمار و پزشک در شهر آستارا شخصی بوده و ربطی به موضوع پزشکی و مسائل درمانی بیمار ...30 جولای 2016 ... معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: درگیری بین بیمار و پزشک در شهر آستارا شخصی بوده و ربطی به موضوع پزشکی و مسائل درمانی بیمار ...30 جولای 2016 ... معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: درگیری بین بیمار و پزشک در شهر آستارا شخصی بوده و ربطی به موضوع پزشکی و مسائل درمانی بیمار ...30 جولای 2016 ... بررسی علت کتک خوردن بیمار از پزشک/ موضوع درگیری شخصی بوده است ... علوم پزشکی گیلان گفت: درگیری بین بیمار و پزشک در شهر آستارا ...30 جولای 2016 ... آستارا ، درگیری ، پزشک ، بیمار ، آخرین اخبار ، درگیری پزشک و بیمار ، درگیری پزشک و بیمار در آستارا ف علت درگیری پزشک و بیمار ,علت کتک ...بیمار کتک خورده از پزشک در یکی از بیمارستان های شهرستان آستارا بستری است. به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز) : مدیر روابط عمومی دانشگاه ...30 جولای 2016 ... به گزارش مشرق، حسین اتحاد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در رابطه با اخبار منتشر شده درباره درگیری پزشک و بیمار گفت: ظاهرا درگیری ...30 جولای 2016 ... ضرب و شتم بیمار 72 ساله در مورخ 6 مرداد ماه سال 95 توسط دکتر محمد ... علت کتک خوردن بیمار از پزشک در آستارا,دکتر محمد اسلامی نیا,کتک زدن.


کلماتی برای این موضوع

استان استان نیوز یک آمار جالب از خاندان آل کسانیکه پس از عبد العزیز بن سعود با در اختیار گرفتن قدرت به دنبال تداوم حاکمیت خاندان ارتباط ایثارگران با رییس جمهور خبرگزاری ایثارگرانبا توجه به تاکید رییس جمهور در همایش افق رسانه، مبنی بر اینکه بدنبال مشورت با همه الف هخامنشی گرایی ضدیت با تاریخ کهن ایرانی استدر سالهای اخیر موج جدیدی از باستانگرایی های شووینیستی در فضای مجازی و در تولیدات اخبار حوادثروزنامه حوادث،حوادثحوادث روز،حوادث اخبار سیل نیمی از ایتالیا را زیر آب برد لحظه آتش سوزی قطار مسافربری در سمنان سازمان حج حادثه



لینک منبع :علت کتک خوردن بیمار از پزشک در آستارا

Images for علت کتک خوردن بیمار از پزشک در آستارا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد بررسی علت کتک ... www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950509000256‎Cached30 جولای 2016 ... بررسی علت کتک خوردن بیمار از پزشک/ موضوع درگیری شخصی بوده است ... علوم پزشکی گیلان گفت: درگیری بین بیمار و پزشک در شهر آستارا ... علت کتک خوردن بیمار از پزشک در آستارا - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../علت-کتک-خوردن-بیمار-از-پزشک-در-آستارا‎Cachedمعاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: درگیری بین بیمار و پزشک در شهر آستارا شخصی بوده و ربطی به موضوع پزشکی و مسائل درمانی بیمار ندارد. علت کتک خوردن بیمار از پزشک در آستارا - پارس نیوز www.parsnews.com/.../383533-علت-کتک-خوردن-بیمار-از-پزشک-در-آستارا‎Cached30 جولای 2016 ... معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: درگیری بین بیمار و پزشک در شهر آستارا شخصی بوده و ربطی به موضوع پزشکی و مسائل درمانی بیمار ... علت کتک خوردن بیمار از پزشک در آستارا - روز پلاس roozplus.com/fa/news/.../علت-کتک-خوردن-بیمار-از-پزشک-در-آستارا‎Cachedمعاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: درگیری بین بیمار و پزشک در شهر آستارا شخصی بوده و ربطی به موضوع پزشکی و مسائل درمانی بیمار ندارد. علت کتک خوردن بیمار از پزشک در آستارا - مشرق نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/1469868180047735‎Cached30 جولای 2016 ... معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: درگیری بین بیمار و پزشک در شهر آستارا شخصی بوده و ربطی به موضوع پزشکی و مسائل درمانی بیمار ... علت کتک خوردن بیمار از پزشک در آستارا - بلاغ مازندران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/22739936 30 جولای 2016 ... علت کتک خوردن بیمار از پزشک در آستارا. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: درگیری بین بیمار و پزشک در شهر آستارا شخصی بوده و ... علت کتک خوردن بیمار از پزشک در آستارا - 70 - دبلیوخبر wwwkhabar.ir/key/70/علت-کتک-خوردن-بیمار-از-پزشک-در-آستارا نتایج جستجو برای «علت کتک خوردن بیمار از پزشک در آستارا»: اخبار مرتبط. ◇ 350 هزار بیمار سرطانی در کشور · ◇سرنگی که بیمار را در تزریق خودکفا می‌کند ... علت کتک خوردن بیمار از پزشک در آستارا | | دکتر لیست doctorlist.ir/1740-6/‎Cached8 آگوست 2016 ... معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: درگیری بین بیمار و پزشک در شهر آستارا شخصی بوده و ربطی به موضوع پزشکی و مسائل درمانی بیمار ... علت کتک خوردن بیمار از پزشک در آستارا - بی باک نیوز | خبرپو khabarpu.com/k.php?u...‎Cachedبه گزارش بی‌باک نیوز، حسین اتحاد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در رابطه با اخبار منتشر شده درباره درگیری پزشک و بیمار گفت: ظاهرا درگیری بین یک ...