مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خدمات «پرستار در منزل» غیرقانونی است

[ad_1]

رییس سازمان نظام پرستاری از عدم ارائه صلاحیت حرفه ای برای پرستار در منزل از سوی این سازمان خبر داد و ارائه خدمت پرستار در منزل را تخلف آشکار دانست.

به گزارش مشرق، آدابی رییس سازمان نظام پرستاری گفت: هنوز نرخ ثابتی برای ارائه خدمات پرستاری تخصیص نیافته  در حالی که هم اکنون هیچ گونه مجوز صلاحیت حرفه ای نیز برای ارائه خدمات پرستاری در منزل داده نشده و هیچ پرستاری چنین گواهی را دریافت نکرده است .

و ی گفت : آنچه اکنون به عنوان خدمت از سوی برخی از شرکت ها و یا اشخاص با نرخ های متغییر و حتی مبالغ قابل توجهی تحت عنوان پرستار در منزل ارائه میشود، مورد تایید سازمان نظام پرستاری نیست. 

وی با اشاره به طرح ساماندهی پرستار منزل نیز تاکید کرد: بر اساس قانون و در صورت اخذ تاییدیه های لازم ، قرار است که این طرح توسط سازمان صلاحیت حرفه ای با هماهنگی وزارت بهداشت و سازمان نظام پرستاری به منظر تسهیل رسیدگی به بیماران بستری در منازل اجرایی شود تا از آن پس تنها آن دسته از پرستارانی که دارای مجوز و تاییدیه صلاحیت حرفه ای هستند، با نرخی مصوب و قانونی به این بیماران ارائه خدمت کنند. 

رییس سازمان نظام پرستاری تصریح کرد : اجرای طرح پرستار منزل علاوه بر ایجاد فرصت اشتغال بیشتر به سایر پرستاران، می تواند با کاهش چشم گیر میزان تخت روز بیمارستانی ، بار سنگینی را از دوش مراکز درمانی بردارد.

وی اظهار داشت :هم اکنون بخش قابل ملاحظه ای از مشکلات مراجعان در مراکز بیمارستانی دولتی و حتی خصوصی نبود تخت خالی  است که موجب طولانی تر شدن روند درمان های وابسته به بستری می شود.

آدابی افزود: اغلب بیماران تحمل فضای بیمارستان را ندارند و همین موضوع نیز در اثر گذاری درمانشان نقش مهمی ایفا می کند، درصورتیکه  طرح مذکور علاوه بر اقشار پر درآمد نرخ هایی را نیز برای اقشار کم درآمد به منظور بهره مندی آنها از خدمات پرستار منزل در نظر گرفته است.  

وی همچنین یاد آور شد: البته درصورتیکه اجرای طرح پرستار منزل زیر چتر حمایتی بیمه ها نیز قرار گیرد می تواند بار سنگینی را نیز از دوش بیماران و خانواده آنها بردارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

نیازمندیهای آفتاب، آگهی‌ها و تبلیغات اینترنتیهشدار به رانندگان خودرو هاتردد در جاده چالوس کرج با زنجیرچرخ امکان پذیر است نجات راهور‌ اجباری به ثبت در دفاتر اسناد رسمی نیست …راهور‌ اجباری به ثبت در دفاتر اسناد رسمی نیست سردفتران مردم را به کار غیرقانونی وکالت آن لاین آنلاین وکیل سایت وکیل وکالت …وکالت آنلاین، سایت وکالت، مشاوره حقوقی، وب سایت وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره تلفنی جزییات انجام آزمایش تشخیصی ایران اچ‌آی‌ویشما ممکن است که در بدن خود داشته باشید ولی از نظر سلامتی کاملاً سالم به نظر برسیدعوامل فرهنگی و تغییر سبک زندگی موجب عدم تمایل …در حال حاضر جامعه ما درگیر دو موضوع مهم است، یکی اینکه جامعه ای جوان است و دوم آنکه در کارگزین آنلاین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان دستگاه اجرایی در اجرای قانون بودجه سال ۱۳۹۵ و با ابرسایت نیشابور اخبار حوادث نیشابورابرسایت نیشابورزنی ساله در کیلومتر مسیر ریلی مشهد به تهران در برخورد با قطار مشاوره حقوقی پارسینه؛ با فروش مال غیر چه باید کرد؟فروش مال غیر در طبقه بندی جرایمی است که علاوه بر جنبه خصوصی دارای جنبه‌ی عمومی نیز می قیمت روز انواع خودروهای داخلی و خارجی در بازار ایران قیمتروزخودروهایداخلیقیمت خودروهای پرفروش داخلی و خارجی ۴ مهر قیمت خودروهای پرفروش داخلی و خارجی ۴ مهر ۹۱ یک ایرانی در بوستون فرض کنید تیم کوهنوردی ایران قله کلیمانجارو رو فتح کرده و برگشته و دسته گل دور



لینک منبع :خدمات «پرستار در منزل» غیرقانونی است

خدمات پرستار در منزل غیر قانونی است/ عدم صدور صلاحیت حرفه ای به ... www.yjc.ir/.../خدمات-پرستار-در-منزل-غیر-قانونی-است-عدم-صدور-صلاحیت-حرفه-ای-به-پرستار-در-منزل‎Cached29 جولای 2016 ... رییس سازمان نظام پرستاری از عدم ارائه صلاحیت حرفه ای برای پرستار در منزل از سوی این سازمان خبر داد و ارائه خدمت پرستار در منزل را تخلف آشکار ... خدمات پرستار در منزل غیرقانونی است | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../137607-خدمات-پرستار-در-منزل-غیرقانونی-است 29 جولای 2016 ... رییس سازمان نظام پرستاری از عدم ارائه صلاحیت حرفه ای برای پرستار در منزل از سوی این سازمان خبر داد. خدمات پرستار در منزل غیر قانونی است عدم صدور صلاحیت حرفه ای به ... onvansho.ir/.../خدمات-پرستار-در-منزل-غیر-قانونی-است-عدم-صدور-صلاحیت-حرفه-ای-به-پرستار-در-منزل.html حرفه ای برای پرستار در عدم ارائه صلاحیت حرفه ای از خدمات پرستار منزل در . چه نوع جنینی به صورت قانونی در ایران سقط می‌شود غیر قانونی است که منجر به مرگ جنین ... خدمات «پرستار در منزل» غیرقانونی است payeshonline.com/news/.../خدمات-پرستار-منزل-غیرقانونی-است‎Cached29 جولای 2016 ... خدمات پرستار در منزل, رییس سازمان نظام پرستاری, پرستار در منزل, ... و در صورت اخذ تاییدیه های لازم ، قرار است که این طرح توسط سازمان صلاحیت ... خدمات "پرستار در منزل" غیرقانونی است | irannewspaper | Pinterest https://www.pinterest.com/pin/520236194437929168/‎CachedThis Pin was discovered by irannewspaper. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. خدمات پرستار در منزل غیرقانونی است - روجانیوز news.rooja.org/fa/content/418475.html رییس سازمان نظام پرستاری از عدم ارائه صلاحیت حرفه ای برای پرستار در منزل از سوی این سازمان خبر داد. وزیر بهداشت وعده داد تا خدمات پرستاری تحت پوشش ... - PressReader www.pressreader.com/iran/shahrvand-newspaper/.../282226600799406 30 جولای 2017 ... شهروند| خدمات پرســتاری در منزل بالتکلیف اســت. نزدیک به 81ســال از زمان طرح اولیه ارایه خدمات پرســتاری در منزل میگذرد، اما هیچکدام از ... این نوع فعالیتها هم غیرقانونی است، چرا که در صورت وقوع تخلفی، جاییبرایپیگیریوجودندارد. خدمات پرستاری در منزل بلاتکلیف است > پایگاه اطلاع رسانی سازمان ... ino.ir/tabid/61/.../خدمات_پرستاری_در_منزل_بلاتکلیف_است.aspx‎Cached6 روز پیش ... مراکز غیرمجاز خدمات پرستاری در منزل، اما خود حکایت دیگری دارد، درست مانند تمام مراکزی که فعالیت غیرقانونی دارند. با این تفاوت که غیرقانونی‌ها هم ... خدمات "پرستار در منزل" غیرقانونی است - عصر ایران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/22696441 29 جولای 2016 ... خدمات "پرستار در منزل" غیرقانونی است ... نفیس صدیق که دانش آموخته ی دانشگاه جان هاپکینز است در این سفر، بدون آن که بگوید چرا سازمان ملل در زمان ... هرلحظه، خدمات پرستار در منزل غیر قانونی است/ عدم صدور صلاحیت حرفه ... harlahze.com/.../خدمات-پرستار-در-منزل-غیر-قانونی-است-عدم-صدور-صلاحیت-حرفه-ای-به-پرستار-‎Cached29 جولای 2016 ... وی با اشاره به طرح ساماندهی پرستار منزل نیز تاکید کرد: بر اساس قانون و در صورت اخذ تاییدیه های لازم ، قرار است که این طرح توسط سازمان صلاحیت ...