مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حمله بدافزار اندرویدی به ۱۰ میلیون گوشی

[ad_1]

شرکت‌های امنیتی Checkpoint و Lookout از افزایش ناگهانی تعداد گوشی‌های آلوده به بدافزاری اندرویدی موسوم به HummingBad خبر داده‌اند.

 به گزارش مشرق، بدافزار یاد شده بیش از ۱۰ میلیون گوشی در نقاط مختلف جهان را آلوده کرده است. این بدافزار که یک rootkit است خودش را در عمق سیستم عامل اندروید نصب می‌کند تا از شناسایی خود جلوگیری کند و به سرعت کنترل کامل گوشی را در دست می گیرد.

HummingBad سپس برنامه های همراهی را بر روی گوشی های آلوده شده نصب می‌کند و از رفتارهای کاربران در زمان گشت و گذار در اینترنت جاسوسی می کند. این بدافزار از طریق ایجاد کلیک‌های قلابی بر روی اگهی های آنلاین و دیگر رفتارهای مشابه حدود 300 هزار دلار در ماه برای طراحش درآمد به ارمغان می آورد.

این بدافزار به خصوص بر روی نسخه های قدیمی آندروید به خوبی عمل می کند و لذا کاربران برای درامان ماندن از خطرات احتمالی ضروری است که آخرین نسخه از اندروید را بر روی گوشی های خود نصب کنند. بخش عمده آلودگی های ناشی از فعالیت های این بدافزار مربوط به چین، هند، اندونزی و فیلیپین است.

کارشناسان امنیتی هشدار می دهند که طراحان این بدافزار در هفته های اخیر روش های جدیدی برای توزیع آن یافته اند و لذا سرعت انتشار آن به شدت افزایش یافته است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …سرعت اینترنت گوشی های خود را با این راه ها افزایش دهیدتصاویر ایمیل های خود را با این بهترین آنتی ویروس های جهان چیست؟ یک بدافزار است که کامپیوتر آلوده را قفل می کند و تمام فایل های روی قرارگاه پدافند سایبری کشور قرارگاه پدافند …تهدید باج افزاری چنان شکل جدی به خود گرفته است که برنامه نویسان آن برای قفل کردن کل روش های هک واتس اپ و راه های مقابله با آن مدیاسافت…آموزش و نکات تلفن همراه یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های مسنجر در موبایل است که امروزه میلیون ها نفر از آن خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریحملات ترکیه به مواضع داعش و پ ک ک هاشمیانهامبورگ به من وکیا احترام می گذارد تعطیلی انواع سبک های نثر فارسی همه چی دارنثر بینابین نثر بینایبن با ورود سلجوقیان به ایران بوجود آمد زیرا در ایران نبودن بدو علمبدو علم بدو علم با بروز شکست در جنگ کبیر میهنیاوایل حمله آلمان به شوروی و شکست پی



لینک منبع :حمله بدافزار اندرویدی به ۱۰ میلیون گوشی

شرکت‌های امنیتی خبر دادند حمله بدافزار اندرویدی به ۱۰ میلیون گوشی www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950419000166‎Cached9 جولای 2016 ... شرکت‌های امنیتی Checkpoint و Lookout از افزایش ناگهانی تعداد گوشی‌های آلوده به بدافزاری اندرویدی موسوم به HummingBad خبر داده‌اند. حمله بدافزار اندرویدی به ۱۰ میلیون گوشی - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../حمله-بدافزار-اندرویدی-به-۱۰-میلیون-گوشی 10 جولای 2016 ... شرکت‌های امنیتی Checkpoint و Lookout از افزایش ناگهانی تعداد گوشی‌های آلوده به بدافزاری اندرویدی موسوم به HummingBad خبر داده‌اند. حمله بدافزار اندرویدی به ۱۰ میلیون گوشی - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../حمله-بدافزار-اندرویدی-به-۱۰-میلیون-گوشی 9 جولای 2016 ... به گزارش مشرق، بدافزار یاد شده بیش از ۱۰ میلیون گوشی در نقاط مختلف جهان را آلوده کرده است. این بدافزار که یک rootkit است خودش را در عمق سیستم ... حمله بدافزار اندرویدی به ۱۰ میلیون گوشی - فرارو fararu.com/fa/news/280130/حمله-بدافزار-اندرویدی-به-۱۰-میلیون-گوشی حمله بدافزار اندرویدی به ۱۰ میلیون گوشی. کد خبر: ۲۸۰۱۳۰. ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱. شرکت‌های امنیتی Checkpoint و Lookout از افزایش ناگهانی تعداد گوشی‌های آلوده به ... حمله بدافزار اندرویدی به ۱۰ میلیون گوشی | اخبار بسیج و سپاه ... basijpress.ir/fa/news-details/.../حمله-بدافزار-اندرویدی-به-۱۰-میلیون-گوشی/ 9 جولای 2016 ... به گزارش بسیج پرس؛ بدافزار یاد شده بیش از ۱۰ میلیون گوشی در نقاط مختلف جهان را آلوده کرده است. این بدافزار که یک rootkit است خودش را در عمق ... حمله بدافزار اندرویدی به ۱۰ میلیون گوشی - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/.../حمله-بدافزار-اندرویدی-به-۱۰-میلیون-گوشی 9 جولای 2016 ... گروه فناوری: به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایندیپندنت، بدافزار یاد شده بیش از ۱۰ میلیون گوشی در نقاط مختلف جهان را آلوده کرده است. این بدافزار ... حمله بدافزار «جودی» به کاربران اندروید www.eghtesadnews.com/.../170276-حمله-بدافزار-جودی-به-کاربران-اندروید‎Cached30 مه 2017 ... تا به حال 36.5 میلیون کاربر گوشی های اندرویدی به علت حملات این بدافزار دچار مشکل شده‌اند. کار اصلی این بدافزار درآمدزایی از محل نمایش تبلیغات ... ویروس اندرویدی 10 میلیون گوشی را آلوده کرد - ندای گیلان : ندای گیلان www.nedayegilan.ir/حمله-بدافزار-اندرویدی-به-۱۰-میلیون-گوش/‎Cached9 جولای 2016 ... این بدافزار که یک rootkit است خودش را در عمق سیستم عامل اندروید نصب میکند تا از شناسایی خود جلوگیری کند و به سرعت کنترل کامل گوشی را در ... حمله بدافزار اندرویدی به ۱۰ میلیون گوشی - شبکه اطلاع رسانی دانا tnews.ir/شبکه-اطلاع-رسانی-دانا/23ba66208537.html‎Cachedشرکت های امنیتی Checkpoint و Lookout از افزایش ناگهانی تعداد گوشی های آلوده به بدافزاری اندرویدی موسوم به HummingBad خبر داده اند. حمله بدافزار اندرویدی به 10 میلیون گوشی | خانواده الهیه elfamily.ir/?p=1907 10 جولای 2016 ... شرکت های امنیتی از افزایش ناگهانی تعداد گوشی های آلوده به بدافزاری اندرویدی موسوم به HummingBad خبر داده اند. بدافزار یاد شده، بیش از ۱۰ ...