مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آی او اس 10 هم هک شد!

[ad_1]

گروه چینی Pangu که قبلا هم سابقه قفل شکنی و هک کردن سیستم عامل های مختلف شرکت اپل را داشته این بار به سراغ iOS 10 رفته و آن را هک کرده است.

به گزارش مشرق، هدف از این کار که به جیلبریک شهرت یافته امکان پذیر کردن نصب برنامه های ثالث بر روی گوشی های آیفون است. اپل تنها نصب برنامه های عرضه شده در فروشگاه آنلاین خود را بر روی آیفون ممکن کرده و این در حالی است که بسیاری از کاربران دوست دارند برنامه های دیگری را از منابع متنوع بر روی گوشی های خود نصب نمایند.

حاضران در کنفرانس MOSEC 2016 در چین در تاریخ اول جولای توانسته اند برخی امکانات این نسخه قفل شکسته از iOS 10 را مشاهده کنند.

این اقدام در شرایطی رخ می دهد که هنوز نسخه قفل شکسته iOS 9.3.2 عرضه نشده و انتظار می رود این نسخه ظرف چند هفته آینده در دسترس قرار بگیرد. مشخص نیست چرا قفل شکنی این نسخه از سیستم عامل iOS بیشتر از حد معمول به طول انجامیده است.

اولین نسخه آزمایشی از iOS 10 13 ژوئن عرضه شد و چند روز بعد گروهی موسوم به iH8Sn0w ویدئویی از یک گوشی آیفون 5 با نسخه قفل شکسته iOS 10 را در معرض دید علاقمندان قرار داد.

اپل هنوز واکنشی به این رویدادها نشان نداده، اما این شرکت معمولا تلاش می کند با عرضه وصله های نرم افزاری جلوی این نوع اقدامات را بگیرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


5 جولای 2016 ... گروه چینی Pangu که قبلا هم سابقه قفل شکنی و هک کردن سیستم عامل های مختلف شرکت اپل را داشته این بار به سراغ iOS 10 رفته و آن را هک کرده ...7 جولای 2016 ... گروه چینی Pangu که قبلا هم سابقه قفلشکنی و هک کردن سیستم عاملهای مختلف شرکت اپل را داشته این بار به سراغ iOS 10 رفته و آن را هک کرده است.آی او اس 10 هم هک شد. تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰. گروه چینی Pangu که قبلا هم سابقه قفل شکنی و هک کردن سیستم عامل های مختلف شرکت اپل را ...9 جولای 2016 ... گروه چینی Pangu که قبلا هم سابقه قفل شکنی و هک کردن سیستم عامل های مختلف شرکت اپل را داشته این بار به سراغ iOS 10 رفته و آن را هک کرده ...7 جولای 2016 ... اپل هنوز نسبت به شکسته شدن قفل سیستم عاملش واکنشی نشان نداده است. - گروه چینی Pangu که قبلا هم سابقه قفل شکنی و هک ک.7 جولای 2016 ... گروه چینی Pangu که قبلا هم سابقه قفلشکنی و هک کردن سیستم عاملهای مختلف شرکت اپل را داشته این بار به سراغ iOS 10 رفته و آن را هک کرده است.7 جولای 2016 ... گروه چینی Pangu که قبلا هم سابقه قفل شکنی و هک کردن سیستم عامل های مختلف شرکت اپل را داشته این بار به سراغ iOS 10 رفته و آن را هک کرده ...آی او اس 10 هم هک شد. تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰. گروه چینی Pangu که قبلا هم سابقه قفل شکنی و هک کردن سیستم عامل های مختلف شرکت اپل را ...7 جولای 2016 ... آکاایران گروه چینی Pangu که قبلا هم سابقه قفلشکنی و هک کردن سیستم عاملهای مختلف شرکت اپل را داشته این بار به سراغ iOS 10 رفته و آن را هک ...... بهشت را درى است که ریّان نامیده مىشود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند. معانى الأخبار، ص409. مسیر جاری : صفحه اصلی/اخبار/علم و فناوری/موبایل/آی او اس 10 هم هک شد.


کلماتی برای این موضوع

تکناز دیدنی ها، خبری، پزشکی، اس ام اس، عکس، …تکنازعکس خنده دارعاشقانهاس ام اس جدیدمطالب جالب و خواندنیطنزعکس های بازیگران عصر ایران موزه ی مو مکانی عجیب در ترکیه عکس جاذبه های زیبا و دیدنی که کمتر کسی از آنها خبر دارد دیار دانلوددانلود رایگان نرم افزارنرم افزار یک مجموعه فوق حرفه ای برای محافظت رایانه از انواع حملات دانلود رایگان نرم افزاردانلود رایگان نرم افزار،بازیکتابآموزش،فیلم نرم افزار و بازی های موبایل همه با لینک معرفی همه ربات‌های فارسی تلگرام – شاهوار دات نتابزارهای اینترنتپانوشت در این مطلب فقط به معرفی ربات‌های فارسی پرداختیم و از معرفی ربات‌های موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ تفتیش بدنی وحشیانه یک نوجوان رسانه‎ای شد …فوتبال ایران داغدار شد منصور پورحیدری درگذشت زندگینامه و تصاویر پورحیدری، بازیکن کمند امیرسلیمانی باز هم سوپرایز شد عکسبازیگر زنی که دوبار سورپرایز شد کمند امیرسلیمانی که این روزها به طور موقت در نمایش سایت سرگرمی، تفریحی، جالب، خواندنی، عکس، اس ام اس…عکسفالاس ام اسعکس های خنده دارطنزفال حافظتاروتعکس های بازیگرانپزشکی و سلامتی ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند … عنوان باریکترین لپ تاپ جهان در سال تصاویر بازی رایانه ای همه چیز درباره



لینک منبع :آی او اس 10 هم هک شد!

آی او اس 10 هم هک شد - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950415000278‎Cached5 جولای 2016 ... گروه چینی Pangu که قبلا هم سابقه قفل شکنی و هک کردن سیستم عامل های مختلف شرکت اپل را داشته این بار به سراغ iOS 10 رفته و آن را هک کرده ... آی او اس 10 هم هک شد - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/news/370071/آی-او-اس-10-هم-هک-شد 5 جولای 2016 ... آی او اس 10 هم هک شد. گروه چینی Pangu که قبلا هم سابقه قفل شکنی و هک کردن سیستم عامل های مختلف شرکت اپل را داشته این بار به سراغ iOS 10 ... ایتنا - آی.او.اس 10 هم هک شد itna.ir/fa/doc/news/44006/آی-او-اس-10-هم-هک‎Cached7 جولای 2016 ... گروه چینی Pangu که قبلا هم سابقه قفل‌شکنی و هک کردن سیستم عامل‌های مختلف شرکت اپل را داشته این بار به سراغ iOS 10 رفته و آن را هک کرده است. آی او اس 10 هم هک شد - میهن صنعت www.b-eh.ir/News/be78837b.../آی%20او%20اس%2010%20هم%20هک%20شد 5 جولای 2016 ... آی او اس 10 هم هک شد. گروه چینی Pangu که قبلا هم سابقه قفل شکنی و هک کردن سیستم عامل های مختلف شرکت اپل را داشته این بار به سراغ iOS 10 ... آی او اس 10 هم هک شد - پایگاه اطلاع رسانی بلاغ مازندران - تی نیوز tnews.ir/news/5d5166082571.html 7 جولای 2016 ... گروه چینی Pangu که قبلا هم سابقه قفل شکنی و هک کردن سیستم عامل های مختلف شرکت اپل را داشته این بار به سراغ iOS 10 رفته و آن را هک کرده ... آی.او.اس 10 هم هک شد | اسکریپت دات کام https://www.اسکریپت.com/tag/آی-او-اس-10-هم-هک-شد هک شدن ios 10. اپل هنوز نسبت به شکسته شدن قفل سیستم عاملش واکنشی نشان نداده است. هک شدن ios 10 گروه چینی Pangu که قبلا هم سابقه قفل‌شکنی و هک کردن ... آی او اس 10 هم هک شد - گرداب | خبرپو goo.gl/6d6Ivl‎Cached7 جولای 2016 ... آی او اس 10 هم هک شد - گرداب | خبر پو, پویش آخرین اخبار روز ایران و جهان. هک شدن و جیلبریک آی او اس 10 (iOS) قبل از ارائه برای عموم! – اپوایس appvice.ir/techvice/ios-10-jailbreak/‎Cached5 جولای 2016 ... نسخه Jailbreak آی او اس 10 در شرایطی ارائه شده که هنوز نسخه نهایی این ... برای آی او اس قبلی اپل یعنی آی او اس 9.3.2 هم، برای طرفداران آن عرضه نشده. آی.او.اس 10 هم هک شد - جوان ایرانی | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/21487710/redirect/javaneirani.com 7 جولای 2016 ... آی.او.اس 10 هم هک شد. سرویس فناوری جوان ایرانی به نقل از ایتنا؛ بخش سیستم عامل: جوان ایرانی- اپل هنوز نسبت به شکسته شدن قفل سیستم عاملش ... آی او اس 10 هم هک شد - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/آی-او-اس-10-هم-هک-شد/2941783 گروه چینی Pangu که قبلا هم سابقه قفل شکنی و هک کردن سیستم عامل های مختلف شرکت اپل را داشته این بار به سراغ iOS 10 رفته و آن را هک کرده است. به گزارش ...