مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راه‌اندازی اولین شبکه اینترنت اشیاء جهان در کره جنوبی

[ad_1]

کره جنوبی اولین شبکه اختصاصی برای اینترنت اشیاء را در این کشور راه‌اندازی کرد.

 به گزارش مشرق، کمپانی مخابراتی SK Telecom باهدف تجاری‌سازی اینترنت اشیاء در سطح ملی شبکه جدیدی را به نام LoRaWAN افتتاح کرد که بر مبنای رنج طولانی دسترسی و بهینه‌سازی پروتکل شبکه بی‌سیم کم‌مصرف/LPWAN تعریف‌شده و دیتا با سرعت‌پایین و مصرف حداقل باتری منتقل می‌شود.

گفتنی است شبکه مشابهی در سال 2015 در آمستردام هلند آنهم در سطح یک شهر افتتاح شد اما شبکه LoRaWAN در سطح کشوری تعریف‌شده است. البته کمپانی KPN هلند اخیراً دسترسی به اپ های اینترنت اشیاء را در سطح ملی گسترش داده است.

شبکه LPEAN در مقایسه با بلوتوث، بی‌سیم و شبکه‌های موبایل مصرف انرژی کمتری دارد.

 «لی هیونگ هی» پرزیدنت SK Telecom در ای باره گفت فرصت تجاری جدیدی با اینترنت اشیاء در این کشور ایجادشده که می‌تواند سودآور و مردم دیتا مصرف کرده و به ازای آن پول پرداخت می‌کنند.

از اولین مزایای اینترنت اشیاء در سطح ملی، روشن کردن لامپ خیابان‌ها در مسافت‌های دور و دور از دسترس، پیدا کردن حیوانات خانگی گم‌شده و یافتن گوشی‌های موبایل است که در پروژه کره جنوبی تعریف شد است.

سرعت‌بالای دسترسی به اینترنت در کره جنوبی یکی از دلایل پیشرفت سرسام‌آور این کشور در حوزه اینترنت است و 99 درصد از مردم این کشور اینترنت دارند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


5 جولای 2016 ... کره جنوبی اولین شبکه اختصاصی برای اینترنت اشیاء را در این کشور راهاندازی کرد.5 جولای 2016 ... کره جنوبی اولین شبکه اختصاصی برای اینترنت اشیاء را در این کشور راه اندازی کرد. - به گزارش خبرآنلاین، کمپانی مخا.5 جولای 2016 ... راهاندازی اولین شبکه اینترنت اشیاء جهان در کره جنوبی فناوری اطلاعات > اینترنت - کره جنوبی اولین شبکه اختصاصی برای اینترنت اشیاء را در این ...کره جنوبی اولین شبکه اختصاصی برای اینترنت اشیاء را در این کشور راهاندازی کرد.ثبت نام · صفحه اصلی; سیاسی. مقامات ارشد · مشاهیر سیاسی · نمایندگان مجلس دهم · نمایندگان خبرگان پنجم · مقامات امنیتی و دفاعی · ارگانها و سازمانها · احزاب و تشکلها ...جنوبی اینترنت کره اشیاء در جهان اشیاء اینترنت شبکه اولین راهاندازی.6 جولای 2016 ... راهاندازی شبکه اشیاء در جنوبی فناوری - کره اولین اختصاصی اینترنت را این راهاندازی گزارش کمپانی SK باهدف اینترنت در ملی جدیدی به LoRaWAN ...کره جنوبی اولین شبکه اختصاصی برای اینترنت اشیاء را در این کشور راهاندازی کرد.کره جنوبی اولین شبکه اختصاصی برای اینترنت اشیاء را در این کشور راهاندازی کرد.


کلماتی برای این موضوع

فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران قرارگاه پدافند سایبری کشور قرارگاه پدافند …یاهو به درخواست با ساخت ابزاری سری در حال اسکن محتوای ایمیل کاربرانش است یاهو با جذاب سایت تفریحی و سرگرمی جذاب کلیه حقوق مادی و معنوی و قالب این وب سایت متعلق به جذاب می باشدخبرهای فناوری و ارتباطات خبر فارسیگریگوری بوتین مدل مفهومی طرحی در فضای مجازی و هم زمان با بازگشت نوکیا به بازار اطلاعات عمومی،دانستنیها،معلومات عمومی،آیا می دانید اطلاعات عمومیدانستنیهاآیا می دانید دانستنیهای طبیعتمقالات اطلاعات عمومی معلومات جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …جالب انگیز عکس،جالب انگیز ترین ها،جالب انگیز نیوز،جالب انگیز ها،جالب انگیز های دنیا امنیت اطلاعات وبگاه یا سایت امنیت و اینترنت اشیاء به نشانی جاییه که از این به بعد، مطالب سونار در واقع یک دستگاه آکوستیکی برای تحقیقات و بررسی بستر دریا می‌باشد این دستگاه جامعه شناسیمقدمه فناوری کامپیوتر بطور وسیع در جامعه گسترش پیدا کرده است و با تمامی جنبه های زندگی



لینک منبع :راه‌اندازی اولین شبکه اینترنت اشیاء جهان در کره جنوبی

راه‌اندازی اولین شبکه اینترنت اشیاء جهان در کره جنوبی - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/(X(1)S(jj3grt1hqmlnk3fkmkm5xg5p))/detail/.../internet 5 جولای 2016 ... کره جنوبی اولین شبکه اختصاصی برای اینترنت اشیاء را در این کشور راه‌اندازی کرد . Images for راه‌اندازی اولین شبکه اینترنت اشیاء جهان در کره جنوبی راه‌اندازی اولین شبکه اینترنت اشیاء جهان در کره جنوبی | وب سایت ... www.cyberbannews.com/.../راه‌اندازی-اولین-شبکه-اینترنت-اشیاء-جهان-در-کره-جنوبی‎Cachedکره جنوبی اولین شبکه اختصاصی برای اینترنت اشیاء را در این کشور راه‌اندازی کرد . راه‌اندازی اولین شبکه اینترنت اشیاء جهان در کره جنوبی - دولت بهار ... www.dolatebahar.com/.../-راه‌اندازی-اولین-شبکه-اینترنت-اشیاء-جهان-در-کره-جنوبی‎Cached5 جولای 2016 ... خبرآنلاین نوشت: کمپانی مخابراتی SK Telecom باهدف تجاری‌سازی اینترنت اشیاء در سطح ملی شبکه جدیدی را به نام LoRaWAN افتتاح کرد که بر ... دولت بهار: راه‌اندازی اولین شبکه اینترنت اشیاء جهان در کره جنوبی www.dolatebahar.com/telex-281587.html‎Cachedتلکس دولت بهار :: هواداران دکتر محمود احمدی نژاد: راه‌اندازی اولین شبکه اینترنت اشیاء جهان در کره جنوبی سه شنبه، 15 تیر 1395 - 20:08 کد خبر: 281587 ... نخستین شبکه اختصاصی اینترنت اشیاء در کشور راه اندازی شد ... www.mehrnews.com/.../نخستین-شبکه-اختصاصی-اینترنت-اشیاء-در-کشور-راه-اندازی-شد‎Cached30 آوریل 2016 ... پژوهشگران دانشگاهی کشور موفق به راه‌اندازی شبکه اختصاصی اینترنت اشیاء شدند. این شبکه نخستین درگاه «شبکه اشیاء» در خاورمیانه است و ایران ... راه‌اندازی اولین شبکه اینترنت اشیاء جهان در کره جنوبی - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/666729/ 5 جولای 2016 ... کره جنوبی اولین شبکه اختصاصی برای اینترنت اشیاء را در این کشور راه‌اندازی کرد . راه اندازی اولین شبکه اینترنت اشیاء جهان در کره جنوبی - پایگاه چهره و ... tnews.ir/news/e63066051150.html 5 جولای 2016 ... به گزارش خبرآنلاین، کمپانی مخابراتی SK Telecom باهدف تجاری سازی اینترنت اشیاء در سطح ملی شبکه جدیدی را به نام LoRaWAN افتتاح کرد که ... راه اندازی نخستین شبکه اختصاصی اینترنت اشیاء در ایران - مرکز ... www.iotiran.com/latest-iot-news/13.../110-2016-09-20-18-33-35‎Cached20 سپتامبر 2016 ... راه اندازی نخستین شبکه اختصاصی اینترنت اشیاء در ایران خبر درج شده ... ژاپن با فناوری اینترنت اشیاء در حال ساخت ربات هایی به منظور مراقبت از ... کدام کشورها و شرکت‌ها در حوزه‌ی اینترنت اشیاء پیشتاز ... - ایران هشدار www.iranhoshdar.ir/Default.aspx?PageName=News&ID=6322...‎Cachedراه‌اندازی ابتدایی شبکه‌ی ملی اینترنت اشیاء در هلند و کره جنوبی، اندازه‌گیری هوشمند ... ایران هشدار- موضوع اینترنت اشیاء برای افراد عادی هم جذابیت فراوانی دارد و آنها را ... در دنیا تبدیل می‌کند که دارای شبکه LoRa برای استفاده از اینترنت اشیاء می‌شود. ... بنابراین هلند اولین کشوری است که به صورت سراسری دست به این اقدام زده‌است.