مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اچ‌تی‌سی برای انتشار «نوقا» پیشتاز شد

[ad_1]

شرکت اچ‌تی‌سی به زودی امکان دانلود اندروید نوقا را برای بعضی از مدل‌های خود فراهم می‌کند.

 به گزارش مشرق، اچ‌تی‌سی اولین سازنده بزرگ گوشی‌های هوشمند است که آپدیت اندروید ۷.۰ نوقا را برای بعضی از مدل‌های خود اعلام کرده است. این شرکت آشکار ساخت که مدل‌های One M۹، One A۹  و HTC ۱۰  ارتقای این نرم‌افزار را دریافت خواهند کرد.

گوگل در همایش جهانی خود در ماه می، اعلام کرد که کاربران می‌توانند برای نسخه بعدی اندروید که در آن زمان اندروید N‌ نامیده می‌شد، اسم‌هایی را پیشنهاد دهند.

در نهایت در حالی که در بسیاری گزارش‌ها تصور می‌شد گوگل اندروید ۷.۰ را نوتلا نام‌گذاری می‌کند، این شرکت به درخواست مردم، نسخه جدید را نوقا نام نهاد که اکنون نام رسمی نسخه ۷.۰ اندروید است.

مدت کوتاهی پس از برگزاری همایش گوگل، شرکت اچ‌تی‌سی اولین سازنده گوشی هوشمند بود که  اعلام کرد اندروید N را برای مدل‌هایی One M۹، One A۹  و HTC ۱۰ خود منتشر خواهد کرد.

اگر شما دارنده یکی از گوشی های اندرویدی باشید، احتمالا به این می اندیشید که شرکت سازنده گوشی‌تان چه زمانی آپدیت به اندروید ۷.۰ نوقا را برای شما ارائه می‌کند، خصوصا که بسیاری از کاربران اخیرا آپدیت نرم‌افزار را برای اندروید ۶.۰ مارشمالو دریافت کرده‌اند.

برای مثال مدت زیادی از زمانی که اندروید ۶.۰ مارشمالو برای پرچمدارهای سامسونگ، گلکسی نوت۵ و گلکسی S۶ edge منتشر شده نمی‌گذرد.

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه گوگل شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند را تحت فشار قرار می‌دهد و در نظر دارد گزارشی را منتشر کند که در آن مشخص می‌شود چه مدت زمانی طول می‌کشد هر گوشی هوشمند نسخه‌های جدید اندروید را منتشر کند.

اچ‌تی‌سی اعلام نکرده است که چه زمانی دارندگان گوشی‌های ذکرشده می‌توانند انتظار دریافت آپدیت اندروید ۷.۰ نوقا را داشته باشند، اما هر خبری که در این زمینه منتشر شود، اعلام خواهد شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


5 جولای 2016 ... شرکت به زودی اچتیسی، امکان دانلود اندروید نوقا را برای بعضی از مدلهای خود فراهم میکند. به گزارش ایسنا به نقل از تکتایمز، اچتیسی اولین سازنده ...5 جولای 2016 ... شرکت به زودی اچتیسی، امکان دانلود اندروید نوقا را برای بعضی از مدلهای خود فراهم میکند. به گزارش ایتنا از ایسنا به نقل از تکتایمز، اچتیسی اولین ...اچتیسی برای انتشار"نوقا" پیشتاز شد. تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۰. شرکت به زودی اچتیسی، امکان دانلود اندروید نوقا را برای بعضی از مدلهای ...5 جولای 2016 ... شرکت به زودی اچ تی سی، امکان دانلود اندروید نوقا را برای بعضی از مدل های خود فراهم می کند. به گزارش ایتنا از ایسنا به نقل از تک تایمز، اچ تی سی ...5 جولای 2016 ... به گزارش ایسنا به نقل از تکتایمز، اچتیسی اولین سازنده بزرگ گوشیهای هوشمند است که آپدیت اندروید ۷.۰ نوقا را برای بعضی از مدلهای خود اعلام کرده ...5 جولای 2016 ... کشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): شرکت اچتیسی به زودی امکان دانلود اندروید نوقا را برای بعضی از مدلهای خود فراهم میکند. ایسنا: شرکت اچتیسی ...شرکت به زودی اچتیسی، امکان دانلود اندروید نوقا را برای بعضی از مدلهای خود فراهم میکند.5 جولای 2016 ... شرکت به زودی اچ تی سی، امکان دانلود اندروید نوقا را برای بعضی از مدل های خود فراهم می کند. - به گزارش خبرگزاری اق.شرکت به زودی اچتیسی، امکان دانلود اندروید نوقا را برای بعضی از مدلهای خود فراهم میکند. به گزارش ایسنا به نقل از تکتایمز، اچتیسی اولین سازنده بزرگ گوشیهای ...7 جولای 2016 ... شرکت به زودی اچتیسی، امکان دانلود اندروید نوقا را برای بعضی از مدلهای خود ...


کلماتی برای این موضوع

ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل ال جی جی ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد در حال ارسال اطلاعات



لینک منبع :اچ‌تی‌سی برای انتشار «نوقا» پیشتاز شد

الف - اچ‌تی‌سی برای انتشار"نوقا" پیشتاز شد alef.ir/vdceoo8xejh8ppi.b9bj.html?369694 5 جولای 2016 ... شرکت به زودی اچ‌تی‌سی، امکان دانلود اندروید نوقا را برای بعضی از مدل‌های خود فراهم می‌. .. اچ‌تی‌سی برای انتشار"نوقا" پیشتاز شد - ایسنا www.isna.ir/news/.../اچ-تی-سی-برای-انتشار-نوقا-پیشتاز-شد‎Cached5 جولای 2016 ... شرکت به زودی اچ‌تی‌سی، امکان دانلود اندروید نوقا را برای بعضی از مدل‌های خود فراهم می‌کند. اچ‌تی‌سی برای انتشار"نوقا" پیشتاز شد | فروشگاه اینترنتی بارثاشاپ https://www.barsashop.com/اچ‌تی‌سی-برای-انتشارنوقا-پیشتاز-شد/‎Cached5 جولای 2016 ... اچ‌تی‌سی اولین سازنده بزرگ گوشی‌های هوشمند است که آپدیت اندروید ۷.۰ نوقا را برای بعضی از مدل‌های خود اعلام کرده است. این شرکت آشکار ساخت که ... htc برای انتشار نوقا پیشتاز شد - onvansho onvansho.ir/result/htc-برای-انتشار-نوقا-پیشتاز-شد.html اچ تی سی برای انتشار نوقا پیشتاز شد بروزرسانی اندروید ۷ نوقا برای گوشی گلکسی نوت ۵ . اندروید ۷ ۰ برای گلکسی s6s6 اج منتشر می شود جستجو نرم افزار gmail ... اچ‌تی‌سی برای انتشار «نوقا» پیشتاز شد - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../اچ-تی-سی-برای-انتشار-نوقا-پیشتاز-شد 5 جولای 2016 ... شرکت اچ‌تی‌سی به زودی امکان دانلود اندروید نوقا را برای بعضی از مدل‌های خود فراهم می‌کند. اچ‌تی‌سی برای انتشار'نوقا' پیشتاز شد - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/اچ‌تی‌سی-برای-انتشار-نوقا-پیشتاز-شد/2938019 شرکت به زودی اچ‌تی‌سی، امکان دانلود اندروید نوقا را برای بعضی از مدل‌های خود فراهم می‌کند. به گزارش صبحانه ، اچ‌تی‌سی اولین سازنده بزرگ ... اچ تی سی برای انتشار"نوقا" پیشتاز شد | خبر فارسی khabarfarsi.com/n/17144052 5 جولای 2016 ... اچ تی سی برای انتشار"نوقا" پیشتاز شد. شرکت به زودی اچ تی سی، امکان دانلود اندروید نوقا را برای بعضی از مدل های خود فراهم می کند. - به گزارش ... اچ‌تی‌سی برای انتشار”نوقا” پیشتاز شد | سامانه خبری تحلیلی کافه قلم kafeghalam.ir/?p=164124 شرکت به زودی اچ‌تی‌سی، امکان دانلود اندروید نوقا را برای بعضی از مدل‌های خود فراهم می‌کند. به گزارش ایتنا از ایسنا به نقل از تک‌تایمز، اچ‌تی‌سی اولین سازنده بزرگ ... htc برای انتشار نوقا پیشتاز شد - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/htc_برای_انتشار_نوقا_پیشتاز_شد‎Cachedhtc برای انتشار نوقا پیشتاز شد. دانلود V20 ال جی با طعم نوقا · دانلود اندروید نوقا 7.0 در ال جی V20 · دانلود اجرای اندروید نوقا روی لومیا ۵۲۰ · دانلود تریل جدید بازی ... اچ‌تی‌سی برای انتشار"نوقا" پیشتاز شد – شرکت دلتا گستر آساک ... www.dga.co.ir/157-2.html اچ‌تی‌سی برای انتشار"نوقا" پیشتاز شد. توسط admin در جولای 5, 2016 با بدون دیدگاه. ایتنا- اگر گوشی هوشمندتان از برند HTC است، شاید بتوانید اندروید نوقا را ...