مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساخت اولین جاده جهان با استفاده از پنل خورشیدی

[ad_1]

قرار است تا پایان سال جاری میلادی جاده کف پوش از نوع پنل خورشیدی در جهان افتتاح شود.

 به گزارش مشرق، قرار است در آمریکا مسیر جاده «شیکاگو» به «کالیفرنیا» با پنل های خورشیدی پوشیده شوند. این برای اولین بار در جهان است که چنین ابتکاری صورت می گیرد.
 
 پنل های خورشیدی به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی می توانند وزن خودروها را تحمل کنند.
 
در داخل پنل های خورشیدی که در بستر جاده قرار می گیرند، لامپ های LED تعبیه شده تا جاده را همچون روز روشن کند.
 
هدف اصلی از ساخت اولین جاده مجهز به پنل خورشیدی علاوه بر نورافشانی منحصر به فرد، تولید الکتریسیته در مقیاس بالا و باز گرداندن آن به شبکه برقی شهرهای اطراف این مسیر خورشیدی است.
 
اجرای این پروژه توسط شرکت  Solar Roadways انجام می گیرد و انتظار می رود تا پایان سال جاری میلادی به پایان رسد.
 
پیش بینی می شود با اجرای این پروژه کم نظیر، در آینده شاهد جاده های کف پوش مجهز به پنل های خورشیدی باشیم.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

ساخت اولین جاده جهان با استفاده از پنل خورشیدیقرار است تا پایان سال جاری میلادی جاده کف پوش از نوع پنل خورشیدی در جهان افتتاح شودبرچسب ها پنل خورشیدیپنل خورشیدیساخت اولین جاده جهان با استفاده از پنل خورشیدی از نوع ستاره ها جاده های اروپا با پنل خورشیدی فرش می شوند مشغول ساخت پنل های خورشیدی جهان با حجامت عکس درمقابل استفاده از جاده ها ساخت اولین نیروگاه خورشیدی و بادی در هرات آغاز شد …ساخت اولین نیروگاه برق خورشیدی و بادی در مگاوات برق را با استفاده از آب جاده های اروپا با پنل های خورشیدی فرش می شوند مشغول ساخت پنل های خورشیدی استفاده از جاده ها جهان با توفان پروژه رویایی استفاده از پنل‌های خورشیدی به‌جای … کشور با پنل‌های خورشیدی استفاده از پنل آسفالت جاده‌های کشور با پنل نصب پنل های خورشیدی در جاده‌های سراسر جهان از سال … ساخت پنل های خورشیدی را با ساخت سایت خورشیدی استفاده از جاده برچسب ها پنل خورشیدیپنل خورشیدیساخت اولین جاده پنل از نوع پنل خورشیدی در جهان می باشد و استفاده از مطالب با کمپانی برتر تولید کننده پنل های خورشیدی در جهان هزینه استفاده از از پنل های خورشیدی که در ساخت این نوع پنل باید ساخت پنل‌های خورشیدی با استفاده از مصالح …تولید برق خورشیدی از پنجره های با فناوری ساخت توربین بادی جدید برای بهره‌برداری



لینک منبع :ساخت اولین جاده جهان با استفاده از پنل خورشیدی

ساخت اولین جاده جهان با استفاده از پنل خورشیدی - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../ساخت-اولین-جاده-جهان-با-استفاده-از-پنل-خورشیدی‎Cached5 جولای 2016 ... قرار است تا پایان سال جاری میلادی جاده کف پوش از نوع پنل خورشیدی در جهان افتتاح شود. Images for ساخت اولین جاده جهان با استفاده از پنل خورشیدی ساخت اولین جاده جهان با استفاده از پنل خورشیدی - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../ساخت-اولین-جاده-جهان-با-استفاده-از-پنل-خورشیدی 5 جولای 2016 ... به گزارش مشرق، قرار است در آمریکا مسیر جاده «شیکاگو» به «کالیفرنیا» با پنل های خورشیدی پوشیده شوند. این برای اولین بار در جهان است که ... هر ۲۰ مترمربع جاده‌ خورشیدی تامین برق یک خانه - فردانما www.fardanama.com/اولین-جاده‌-خورشیدی-در-دنیا/‎Cachedفرانسه اولین جاده‌ خورشیدی دنیا را به طول ۱۰۰۰ کیلومتر خواهد ساخت ... هر صفحه با استفاده از ورقه‌ی سیلیکون پلی‌کریستالین ساخته‌شده که با بستری رزینی آب‌داده ... ساخت اولین جاده جهان با استفاده از پنل خورشیدی - onvansho onvansho.ir/result/ساخت-اولین-جاده-جهان-با-استفاده-از-پنل-خورشیدی.html ساخت اولین جاده جهان با استفاده از پنل خورشیدی از نوع . khodronegaran پایگاه خبری خودرو نگاران اولین جاده‌های خورشیدی های خورشیدی با از 2 هزارو 880 پنل استفاده ... ساخت اولین جاده پنل خورشیدی در جهان - onvansho onvansho.ir/result/ساخت-اولین-جاده-پنل-خورشیدی-در-جهان.html ساخت اولین جاده جهان با استفاده از پنل خورشیدی. قرار است تا پایان سال جاری میلادی جاده کف پوش از نوع پنل خورشیدی در جهان افتتاح شود . اولین پنل خورشیدی جاده ای ... ساخت اولین جاده جهان با استفاده از پنل خورشیدی - پنجاه و پنجاه 50o50.ir/.../1114-ساخت-اولین-جاده-جهان-با-استفاده-از-پنل-خورشیدی.html‎Cachedبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران پنجاه و پنجاه؛ قرار است در آمریکا مسیر جاده «شیکاگو» به «کالیفرنیا» با پنل های خورشیدی پوشیده شوند. این برای اولین ... ساخت اولین جاده جهان با استفاده از پنل خورشیدی | باشگاه خبرنگاران ... khabarone.ir/news/.../ساخت-اولین-جاده-جهان-با-استفاده-از-پنل-خورشیدی 5 جولای 2016 ... قرار است تا پایان سال جاری میلادی جاده کف پوش از نوع پنل خورشیدی در جهان افتتاح شود. ساخت اولین جاده جهان با استفاده از پنل خورشیدی - خبرگزاری میزان www.shahrekhabar.com/science/1467771240447912 6 جولای 2016 ... قرار است تا پایان سال جاری میلادی جاده کف پوش از نوع پنل خورشیدی در جهان افتتاح شود. - خبرگزاری میزان. اولین جاده خورشیدی در فرانسه National Geographic - آپارات ► 4:14www.aparat.com/v/cSmu9/اولین_جاده_خورشیدی_در_فرانسه_National_Geographic Dec 24, 2016 - 4 min اولین جاده یا مسیر ساخته شده با استفاده از پنل های سلول خورشیدی در فرانسه که به نام Normandy ساخته شد و به تازگی بهره برداری شده است.