مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کاهش محبوبیت اینستاگرام

[ad_1]

بر اساس یک گزارش تازه، کاربران اینستاگرام نسبت به روزهای اولیه این پلتفرم، پست‌های کمتری منتشر می کنند. در گزارش مذکور آمده است: «بین سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ تعداد عکس هایی که به طور متوسط از سوی هر کاربر روی اینستاگرام پست شده کاهش یافته است».

 به گزارش مشرق، کاهش متوسط پست هایی که هر کاربر روی اینستاگرام به اشتراک می گذارد به معنای کاهش محبوبیت کلی این پلتفرم نیست.

این اپلیکیشن که فیسبوک مالکیت آن را در اختیار دارد به تازگی از مرز ۵۰۰ میلیون کاربر عبور کرده است. اما این روند نشان می دهد کاربران ممکن است به افزایش پست های خود روی اپلیکیشن های رقیب مثل اسنپ چت روی آورده باشند. گفتنی است اسنپ چت روزانه توسط ۱۵۰ میلیون نفر مورد استفاده قرار می گیرد.
 
اینستاگرام برای بالا بردن مشارکت کاربران خود تاکتیک های جدیدی را امتحان کرده است، از جمله اینکه وقتی کسی بعد از مدتی طولانی پست گذاشت، پست او در قالب نوتیفیکیشن به دیگران اعلام می شود. ترغیب کاربران به دیدن پست های بیشتر و مشارکت بالاتر در کامنت ها نیز یکی از دلایل اصلی روی آوردن اینستاگرام به فید الگوریتمی جدیدش طی مدت اخیر بوده است.
 
اینستاگرام در بیانیه ای به تک اینسایدر گفته است: «ما از ادامه ی رشد و مشارکت قدرتمند جامعه اینستاگرام هیجان زده ایم. جامعه ما از مرز ۵۰۰ میلیون کاربر عبور کرده و ۳۰۰ میلیون نفر در روز از اینستاگرام استفاده می‌کنند و به طور میانگین بیش از ۲۱ دقیقه از وقت روزانه خود را روی اینستاگرام می گذرانند.

ما از این رشد و اشتیاق کاربران برای استفاده از محصولاتی که ظرف سال گذشته روی آنها سرمایه گذاری کردیم خوشحالیم؛ از اینستاگرام دیرکت، اکسپلور و ویدیو گرفته تا اپلیکیشن های خلاقانه ای نظیر بومرنگ و لی اوت».
 
در ماه آوریل گذشته نیز گزارش ها از افتی مشابه در پست های فیسبوکی خبر داده بودند. این هفته فیسبوک هم زمان با اینستاگرام از تغییر الگوریتم نیوزفید خود خبر داد. الگوریتم جدید فیسبوک، به پست های دوستان کاربر در مقایسه با دیگر پست های منتشر شده اولویت می دهد.

منبع: دیجیاتو


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

محبوبیت بالای رهبر کره شمالی میان زنان خلبان …محبوبیت بالای رهبر کره شمالی میان زنان خلبان رهبر کره شمالی میان زنان خلبان گانز الف تصویر یک حادثه دیده سقوط آسانسور در اینستاگرام …تصویر یک حادثه دیده سقوط آسانسور در اینستاگرام علی لاریجانیعکس الناز شاکردوست و گلزار در صفحه اینستاگرام …الناز شاکر دوست محمدرضا گلزار بچه پولدار عکس جنجالیعکس الناز شاکردوست و گلزار در آموزش جامع اینستاگرام؛ از سیر تا پیازآموزش جامع اینستاگرام؛ از سیر تا پیاز حتی اگر تاکنون از سرویس مشهور اشتراک عکس الف محبوب‌ترین چهره‌های جهان در اینستاگرام چه …تیلور سوئیفت خواننده پاپ سرشناس آمریکایی، مجبوب‌ترین چهره اینستاگرام هستبه گزارش تمامی مسائل اینستاگرام آرشیو … جذابیت ابتدایی سرویس اینستاگرام برای کاربران افکت آموزش کار با اینستاگرام فیس‌بوکآموزش کار با اینستاگرام فیس‌بوک اینستاگرام یک اپلیکیشن برنامه و سرویس تحت وب است آموزش کامل اینستاگرام فارنت آموزش کامل اینستاگرام و راه حل مشکل های اینستاگرام، آموزش ریپورت، بلاک و آنبلاک،دانلود نرم افزار کاهش حجم فیلم ها با یک نرم افزار قدرتمند و همه کاره برای رمزگذاری دسته ای ویدئوهای موجود بر روی کامپیوتر دانلود – نرم افزار فشرده ساز آسان برای کاهش سایز آسان فایل های پی دی اف



لینک منبع :کاهش محبوبیت اینستاگرام

کاهش محبوبیت 33 درصدی اینستاگرام +عکس - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../کاهش-محبوبیت-33-درصدی-اینستاگرام-عکس‎Cached18 ژوئن 2016 ... به گزارش مشرق، بر اساس گزارش‌ها، آمار تعداد لایک‌ها و کامنت‌های اینستاگرام در یک سال گذشته ۳۳ درصد کاهش داشته است. این گزارش‌‌ را موسسه تحقیقات ... الف - کاهش محبوبیت اینستاگرام alef.ir/vdcauone049nii1.k5k4.html?369627 5 جولای 2016 ... کاهش متوسط پست هایی که هر کاربر روی اینستاگرام به اشتراک می گذارد به معنای کاهش محبوبیت کلی این پلتفرم نیست. این اپلیکیشن که ... کاهش 33 درصدی لایک و کامنت اینستاگرام - نمناک namnak.com/کاهش-لایک-در-اینستاگرام.p32377‎Cachedاینستاگرام و تعداد کاربران اینستاگرام و کاهش لایک و کامنت در اینستاگرام و محبوبیت اینستاگرام را در نمناک ببینید. کاهش محبوبیت اینستاگرام - onvansho onvansho.ir/result/کاهش-محبوبیت-اینستاگرام.html کاهش محبوبیت اینستاگرام vareshnews ir. بر اساس یک گزارش تازه کاربران اینستاگرام نسبت به روزهای اولیه این پلتفرم پست‌های . الف راز افزایش لایک در ... گزارشی تازه نشان از کاهش پست های کاربران روی اینستاگرام دارد ... digiato.com/article/.../گزارشی-تازه-نشان-کاهش-اشتراک-گذاری-ع/‎Cached4 جولای 2016 ... کاهش متوسط پست هایی که هر کاربر روی اینستاگرام به اشتراک می گذارد به معنای کاهش محبوبیت کلی این پلتفرم نیست. این اپلیکیشن که ... کاهش محبوبیت فیسبوک و اینستاگرام در بین کاربران - کلیک ... click.ir/.../people-are-getting-bored-of-facebook-and-instagram-study-says/‎Cached10 ژوئن 2016 ... پس از اینستاگرام استفاده از توییتر ۲۳٫۴ درصد کاهش، اسنپ چت ۱۵٫۴ کاهش و فیسبوک از ۸ درصد کاهش برخوردار شدند. توییتر از محبوبیت کمتری ... کاهش محبوبیت 33 درصدی اینستاگرام +عکس payeshonline.com/.../کاهش_محبوبیت_درصدی_اینستاگرام_+عکس‎Cached18 ژوئن 2016 ... بر اساس گزارش‌ها، آمار تعداد لایک‌ها و کامنت‌های اینستاگرام در یک سال گذشته ۳۳ درصد کاهش داشته است. این گزارش‌‌ را موسسه تحقیقات شبکه‌های ... کاهش محبوبیت اینستاگرام - الف | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/21410570/redirect/alef.ir 5 جولای 2016 ... کاهش محبوبیت اینستاگرام. بر اساس یک گزارش تازه، کاربران اینستاگرام نسبت به روزهای اولیه این پلتفرم، پست های کمتری منتشر می کنند. کاهش پست های کاربران در اینستاگرام - Beroozresani beroozresani.com/.../3389-people-are-sharing-less-on-instagram,-according-to-a-new-report.html‎Cached4 جولای 2016 ... بر اساس اخبار منتشر شده ،پست های کاربران در اینستاگرام نسبت به ... کاهش پست در ایسنتاگرام به معنی کاهش محبوبیت این شبکه اجتماعی نیست. 10 دلیل محبوبیت اینستاگرام - صدای ایران sedayiran.com/fa/news/110351/10-دلیل-محبوبیت-اینستاگرام‎Cachedدلایل محبوبیت جهانی و روزافزون اینستاگرام چیست؟ ... در گزارشهای مختلفی که درباره راز و رمز محبوبیت اینستاگرام آمده، دلایل تقریبا ... 8: کاهش فاصله اجتماعی.