مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دومین مجله نانویی ایران در ISI نمایه شد

[ad_1]

دومین مجله نانویی ایران در ISI نمایه شد

دانش > دانش - همشهری آنلاین:
دومین مجله در حوزه فناوری نانو ایران در در نمایه ESCI سایت تامسون رویترز پذیرفته و نمایه شد.

به گزارش ایسنا، مجله Journal of Nanostructures که از سوی دانشگاه کاشان منتشر می‌شود، در نمایه ESCI سایت تامسون رویترز پذیرفته و نمایه شد.

مجله Journal of Nanostructures با نام اختصاری JNS، از سال ۲۰۱۱ به صورت فصلنامه و به سردبیری دکتر مسعود صلواتی منتشر می‌شود و تا کنون ۲۷۲ مقاله در آن به صورت Review"،Original از دانشگاه‌های معتبر ایرانی و خارجی چاپ شده اســت.

از جمله اعضاء مطرح هیات تحریریه مجله JNS می‌توان به این محققان اشاره کرد:

Ali Khademhosseini, Harvard-MIT Health Sciences and Technology

Yitai Qian, University of Science and Technology of China

Taeghwan Hyeon, Seoul National University, South Korea

Ali Reza Badiei, University of Tehran, Iran

Abolghasem Ataie, University of Tehran, Iran

نمایه ESCI یا Emerging Sources Citation Index به عنوان یک نمایه جدید در پایگاه ISI-Web of Science Core Collection در سال ۲۰۱۵ معرفی و ارائه شده اســت.

عنوان و چکیده مقالات منتشر شده در مجلات نمایه ESCI در پایگاه ISI Web of Science قابل جستجو، بازیابی و مشاهده اســت و این مقالات دارای اعتبار و ارزش مقاله ISI Web of Science خواهند بود.

بر اساس آیین‌نامه حمایت تشویقی ستاد فناوری نانو، به نویسندگان مقالات فناوری نانوی چاپ شده در مجله JNS با توجه به نمایه شدن آن در ESCI، مبلغ ۱،۸۰۰،۰۰۰ تومان حمایت تشویقی تعلق می‌گیرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

دومین مجله نانویی ایران در نمایه شد



لینک منبع :دومین مجله نانویی ایران در ISI نمایه شد

دومین مجله نانویی ایران در "ISI" نمایه شد - ایسنا www.isna.ir/news/.../دومین-مجله-نانویی-ایران-در-ISI-نمایه-شد‎Cached27 سپتامبر 2016 ... دومین مجله در حوزه فناوری نانو کشور در در نمایه "ESCI" سایت تامسون رویترز پذیرفته و نمایه شد. دومین مجله نانویی ایران در "ISI" نمایه شد - راسخون www.rasekhoon.net/news/.../دومین-مجله-نانویی-ایران-در-ISI-نمایه-شد/ دومین مجله در حوزه فناوری نانو کشور در در نمایه "ESCI" سایت تامسون رویترز پذیرفته و نمایه شد. دومین مجله نانویی ایران در ISI نمایه شد - ستاد نانو nano.ir/index.php?ctrl=news&actn=news_view&site...‎Cached26 سپتامبر 2016 ... مجله Journal of Nanostructures که توسط دانشگاه کاشان منتشر می‌شود، در نمایه ESCI سایت تامسون رویترز پذیرفته و نمایه شد. دومین مجله نانویی ایران در "ISI" نمایه شد - شورای عالی انقلاب فرهنگی sccr.ir/Pages/?current=news&gid=15&Sel=1089158 27 سپتامبر 2016 ... دومین مجله در حوزه فناوری نانو کشور در در نمایه "ESCI" سایت تامسون رویترز پذیرفته و نمایه شد. به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، ... دومین مجله نانویی ایران در ISI نمایه شد - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/09/27/1449582 27 سپتامبر 2016 ... همشهری آنلاین: دومین مجله در حوزه فناوری نانو ایران در در نمایه ESCI سایت تامسون رویترز پذیرفته و نمایه شد. دومین مجله نانویی ایران در ISI نمایه شد www.dastavardha.com/index.aspx?pid=99&articleid=191984‎Cached27 سپتامبر 2016 ... دومین مجله در حوزه فناوری نانو کشور در در نمایه "ESCI" سایت تامسون رویترز پذیرفته و نمایه شد. دومین مجله نانویی ایران در “ISI” نمایه شد – دانشجو و استاد daneshjoostad.com/?p=1442‎Cached27 سپتامبر 2016 ... به گزارش ایسنا، مجله “Journal of Nanostructures ” که از سوی دانشگاه کاشان منتشر می‌شود، در نمایه “ESCI ” سایت تامسون رویترز پذیرفته و نمایه شد. دومین مجله نانویی ایران در 'ISI' نمایه شد - خرداد | دمادم damadam.ir/خرداد...نشده/.../دومین-مجله-نانویی-ایران-در-ISI-نمایه-شد/.../3755733 دومین مجله در حوزه فناوری نانو کشور در در نمایه 'ESCI' سایت تامسون رویترز پذیرفته و نمایه شد. مجله 'Journal of Nanostructures ' که از سوی ... دومین مجله نانویی ایران در "ISI" نمایه شد - شورای عالی انقلاب فرهنگی ... khabarfarsi.com/u/25800725 دومین مجله نانویی ایران در "ISI" نمایه شد. دومین مجله در حوزه فناوری نانو کشور در در نمایه "ESCI" سایت تامسون رویترز پذیرفته و نمایه شد. به گزارش مرکز خبر شورای ... دومین مجله نانویی ایران در "ISI" نمایه شد - سیناپرس-خبرگزاری علم و ... isfahan.sinapress.ir/.../دومین-مجله-نانویی-ایران-در-%22ISI%22-نمایه-شد‎Cachedدومین مجله در حوزه فناوری نانو کشور در در نمایه "ESCI" سایت تامسون رویترز پذیرفته و نمایه شد.