مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تسلا در فکر شهر خورشیدی اســت

[ad_1]

تسلا در فکر شهر خورشیدی اســت

دانش > فناوری‌ - همشهری آنلاین:
الون ماسک، مدیر و مالک شرکت فناوری تسلا در نظر دارد تا به زودی پروژه تامین و مدیریت برق خورشیدی منازل را عرضه کند.

به گزارش ایسنا، پروژه سقف خورشیدی تسلا شامل مجموعه مبدل‌های خورشیدی قابل نصب روی سقف، باتری و واحد کنترل مصرف الکتریکی خانه اســت.

پروژه جدید شرکت تسلا که شهر خورشیدی نام‌گذاری شده در مرحله اول از علاقه‌مندان دعوت می‌کند تا برای نصب و تجهیز منازل به سیستم تولید و مدیریت برق ثبت‌نام کنند.

در پروژه شهر خورشیدی تسلا مالکان خودروهای برقی تسلا می‌توانند علاوه بر نصب مجموعه شارژر باتری خودرو از امکانات دیگر این شرکت مثل مجموعه مدیریت انرژی خانه از انرژی خورشیدی نیز بهره ببرند.

مجموعه تامین انرژی الکتریکی تسلا علاوه بر تامین برق در روز قادر اســت تا با ذخیره‌سازی مازاد انرژی روز در طول شب و یا زمان ناپایداری شبکه، برق خانه را تامین کند.

شرکت تسلا قصد دارد تا در اکتبر امسال نمونه آزمایشی این طرح را به علاقه‌مندان معرفی کند. نمونه آزمایشی مجموعه سقف خورشیدی شامل سه سامانه مجزا یعنی واحد تولید برق، واحد مدیریت و باتری توانمند اســت.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در صورت حمایت علاقه‌مندان، مجموعه سقف خورشیدی در اواخر سال 2017 تولید و عرضه می‌شود.

این مجموعه به صاحبان خانه کمک می‌کند تا برق مورد نیاز خود را به صورت مستقل و رایگان از خورشید دریافت کنند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

پول نیوز شاید تا همین چند سال پیش، حتی فکر کردن به تکنولوژی های مدرنی که به طور روزمره در حال عصر خودرو ۱۰ خودروی برگزیده سال را بشناسیدبا عضویت در خبرنامه عصرخودرو شما می توانید از مهمترین و بروزترین اخبار و اطلاعات روز اطلاعات عمومی،دانستنیها،معلومات عمومی،آیا می دانید اطلاعات عمومیدانستنیهاآیا می دانید دانستنیهای طبیعتمقالات اطلاعات عمومی معلومات زندگی نامه فردوسی شاعر نامدار ایرانزندگی نامه فردوسی شاعر بزرگ ایرانی زندگی نامه فردوسی بر پایهٔ دیدگاه بیشتر محل قرار گیری موتور و سیستم انتقال قدرتمحل قرار گیری موتور و سیستم انتقال قدرت موتور جلو ، دیفرانسیل جلو این نوع از آرایش به پروژه پاراگراف رنگی سلام کنید رنگی رنگی پاراگراف رنگیرنگی رنگی این دفعه یک کمپین در مورد پاراگراف مورد علاقه شما از یک کتاب برگزار کرده برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …یک ابزارهای مختلفی دارد که از آن میان ابزار آن بیش از بقیه مورد استفاده است که در برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …صفحات جانبی راه اندازی جاده خورشیدی در امریکا با پنل های رنگارنگ اولین مزرعه دنیای فناوری زومیتهایلایت ۱۳۱ از آثار مخرب نوشابه های انرژی زا تا آمار جالب فروش گوشی های هوشمند



لینک منبع :تسلا در فکر شهر خورشیدی اســت

تسلا در فکر شهر خورشیدی است+تصاویر - ایسنا www.isna.ir/news/.../تسلا-در-فکر-شهر-خورشیدی-است-تصاویر‎Cached28 سپتامبر 2016 ... الون ماسک، مدیر و مالک شرکت فناوری تسلا در نظر دارد تا به زودی پروژه تامین و مدیریت برق خورشیدی منازل را عرضه کند. Images for تسلا در فکر شهر خورشیدی اســت تسلا در فکر شهر خورشیدی است | بدندید bedandid.com/2016/09/29/33496/تسلا-در-فکر-شهر-خورشیدی-است/ 29 سپتامبر 2016 ... الون ماسک، مدیر و مالک شرکت فناوری تسلا در نظر دارد تا به زودی پروژه تامین و مدیریت برق خورشیدی منازل را عرضه کند. تسلا در فکر شهر خورشیدی است+تصاویر | الون ماسک، مدیر و - قطره www.ghatreh.com/news/.../تسلا-فکر-شهر-خورشیدی-است-تصاویر 28 سپتامبر 2016 ... الون ماسک، مدیر و مالک شرکت فناوری تسلا در نظر دارد تا به زودی پروژه تامین و مدیریت برق خورشیدی منازل را عرضه کÙ. تسلا در فکر شهر خورشیدی است تصاویر - دانلود فیلم www.mevia.ir/ch/تسلا_در_فکر_شهر_خورشیدی_است+تصاویر‎Cachedتسلا در فکر شهر خورشیدی است تصاویر. Error loading player: No playable sources found. دانلود تسلا از محصول مدرن و قدرتمند خود رونمایی کرد + زیرنویس بهار نیوز - تسلا در فکر شهر خورشیدی است www.baharnews.ir/news/117247/‎Cached28 سپتامبر 2016 ... گروه فناوری: الون ماسک، مدیر و مالک شرکت فناوری تسلا در نظر دارد تا به زودی پروژه تامین و مدیریت برق خورشیدی منازل را عرضه کند. تسلا در فکر شهر خورشیدی است تصاویر - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../تسلا_در_فکر_شهر_خورشیدی_است_تصاویر‎Cachedدانلود لاجکس تک - معرفی تسلا لوکس ، برترین خودرو خورشیدی. تسلا در فکر شهر خورشیدی است تصاویر. دانلود تسلا از محصول مدرن و قدرتمند خود رونمایی کرد + ... آخرین خبر | تسلا در فکر شارژ خودروهایش با انرژی خورشیدی است akharinkhabar.ir/cars/2985591 27 سپتامبر 2016 ... عصر خودرو/ در پروژه شهر خورشیدی شرکت تسلا مالکان خودروهای برقی این شرکت می‌توانند علاوه بر نصب مجموعه شارژر باتری خودرو، از امکانات دیگر ... تسلا در فکر شهر خورشیدی است+تصاویر - اتاق خبر 24 - تی نیوز tnews.ir/اتاق-خبر-24/761871331253.html 28 سپتامبر 2016 ... الون ماسک، مدیر و مالک شرکت فناوری تسلا در نظر دارد تا به زودی پروژه تامین و مدیریت برق خورشیدی منازل را عرضه کند. عصر خودرو - تسلا در فکر شارژ خودروهایش با انرژی خورشیدی است www.asrekhodro.com/.../تسلا-در-فکر-شارژ-خودروهایش-با-انرژی-خورشیدی-است‎Cached27 سپتامبر 2016 ... عصر خودرو- در پروژه شهر خورشیدی شرکت تسلا مالکان خودروهای برقی این شرکت می‌توانند علاوه بر نصب مجموعه شارژر باتری خودرو، از امکانات دیگر ...