مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجسمه آزادی در فضاعکس روز ناسا

[ad_1]

مجسمه آزادی در فضا/عکس روز ناسا

دانش > نجوم - در سحابی مجسمه‌ آزادی چه اتفاقی می‌افتد؟ این سحابی بسیار پیچیده در منطقه‌ی ستاره‌زایی RCW 57 قرار دارد و عکس روز ناسا به آن تعلق پیدا کرده اســت.

در این عکس می‌توان گره‌های متراکم از غبار تاریک میان‌ستاره‌ای، ستاره‌های پرنوری که در چند میلیون سال گذشته شکل گرفته‌اند، میدان‌هایی از گاز هیدروژن درخشان که توسط این ستاره‌ها یونیزه شده‌اند و حلقه‌های بزرگ گاز که توسط این ستاره‌ها بوجود آمده‌اند را مشاهده کرد. مطالعه‌ دقیق این سحابی که با نام NGC 3576 شناخته می‌شود، وجود دست کم ۳۳ ستاره‌ی پرجرم که در آخرین مرحله‌ شکل‌گیری هستند را نشان داد. همچنین مولکول‌های پیچیده‌ی کربن که با نام «هیدروکربن آروماتیک چند حلقه‌ای» هم شناخته می‌شود در آن وجود دارد. تصور می‌شود که این مولکول‌ها در گاز‌های این منطقه که در حال سرد شدن هستند بوجود آمده‌اند. پنج میلیون سال پیش، پیدایش این مولکول‌ها در سحابی اولیه‌ای که خورشید ما را بوجود آورد، گام بزرگی برای پیدایش حیات روی زمین بود. این عکس در رصدخانه‌ی Cerro Tololo در شیلی گرفته شده اســت.

برای دیدن عکس در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید.

 5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

الف اهرام ثلاثه مصر از فضا فضانوردهای حاضر در ایستگاه فضایی تاکنون عکس‌های خارق‌العاده‌ای از زمین گرفته‌اندفهرست نام های اصیل دخترانه ایرانیجدید ترین این بخش ساختمان فوق العاده محکم و مقاوم در برابر زلزله ریشتری یک تور



لینک منبع :مجسمه آزادی در فضاعکس روز ناسا

Images for مجسمه آزادی در فضا/عکس روز ناسا مجسمه آزادی در فضا /عکس روز ناسا - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/584482/science/astronomy‎Cached28 سپتامبر 2016 ... در سحابی مجسمه‌ آزادی چه اتفاقی می‌افتد؟ این سحابی بسیار پیچیده در منطقه‌ی ستاره‌زایی RCW 57 قرار دارد و عکس روز ناسا به آن تعلق پیدا کرده است. مجسمه آزادی در فضا/عکس روز ناسا - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/09/28/1450674 28 سپتامبر 2016 ... در سحابی مجسمه‌ آزادی چه اتفاقی می‌افتد؟ این سحابی بسیار پیچیده در منطقه‌ی ستاره‌زایی RCW 57 قرار دارد و عکس روز ناسا به آن تعلق پیدا کرده است. آخرین خبر | عکس روز ناسا/ مجسمه آزادی در فضا akharinkhabar.ir/science/2989288/عکس-روز-ناسا-مجسمه-آزادی-در-فضا 28 سپتامبر 2016 ... خبرآنلاین/ در سحابی مجسمه‌ آزادی چه اتفاقی می‌افتد؟ این سحابی بسیار پیچیده در منطقه‌ی ستاره‌زایی RCW 57 قرار دارد و عکس روز ناسا به آن تعلق ... مجسمه آزادی در فضا/عکس - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1107067 28 سپتامبر 2016 ... در سحابی مجسمه‌ آزادی چه اتفاقی می‌افتد؟ این سحابی بسیار پیچیده در منطقه‌ی ستاره‌زایی RCW 57 قرار دارد و عکس روز ناسا به آن تعلق پیدا کرده است. عکس روز ناسا؛ مجسمه آزادی در فضا - خرداد | دمادم https://damadam.ir/.../عکس-روز-ناسا-مجسمه-آزادی-در-فضا/3777479‎Cached29 سپتامبر 2016 ... در سحابی مجسمه‌ آزادی چه اتفاقی می‌افتد؟ این سحابی بسیار پیچیده در منطقه‌ی ستاره‌زایی RCW 57 قرار دارد و عکس روز ناسا به آن تعلق پیدا کرده است. عکس روز ناسا؛ مجسمه آزادی در فضا - خرداد نیوز khordadnews.ir/fa/news/181994/عکس-روز-ناسا-مجسمه-آزادی-در-فضا 29 سپتامبر 2016 ... در این عکس می‌توان گره‌های متراکم از غبار تاریک میان‌ستاره‌ای، ستاره‌های پرنوری که در چند میلیون سال گذشته شکل گرفته‌اند، میدان‌هایی از گاز هیدروژن ... مجسمه آزادی در فضا/عکس روز ناسا | در سحابی مجسمه آزادی چه - قطره www.ghatreh.com/news/nn33892507/مجسمه-آزادی-فضا-عکس-روز-ناسا 28 سپتامبر 2016 ... در سحابی مجسمه آزادی چه اتفاقی می افتد؟ این سحابی بسیار پیچیده در منطقه ی ستاره زایی RCW 57 قرار دارد و عکس روز ناسا به آن تعلق پیدا کرده ... مجسمه آزادی در فضا تصویر - onvansho onvansho.ir/result/مجسمه-آزادی-در-فضا-تصویر.html مجسمه آزادی در فضا عکس روز ناسا اولین تصویر از خورشید که ۱۷۱ سال قبل گرفته . نصب مجسمه زابی واکا در شهرهای میزبان جام کنفدراسیون ها عکس نصب مجسمه زابی ... عکس روز ناسا؛مجسمه آزادی در فضا shafaonline.ir/fa/news/125280/عکس-روز-ناسامجسمه-آزادی-در-فضا‎Cachedتاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - 2016September 30. صفحه نخست ». عکس روز ناسا؛مجسمه آزادی در فضا. Bookmark and Share. X Share. Stumble Upon Delicious.