مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کارمند اپل از کار روی آیفون 8 توسط این کمپانی خبر داد

[ad_1]

یکی از کارکنان اپل در گفتگو با بیزینس اینسایدر خبر از کار بر روی آیفون ۸ داده اســت.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط یکی از کارکنان اپل، این کمپانی در حال کار روی آیفون ۸ اســت. انتظار می‌رود اپل نسل بعدی آیفون خود را سال ۲۰۱۷ میلادی با تغییرات گسترده در ظاهر و سخت‌افزار راهی بازار کند.

هنوز جزئیات زیادی از مشخصات فنی این گوشی هوشمند و تغییراتی که قرار اســت، روی آن اعمال شود، در دست نیست، حال آنکه گمانه‌ها حکایت از این دارند که این گوشی هوشمند از نمایشگری بهره خواهد برد که حاشیه نداشته و از این‌رو حاشیه‌ی بالا و پایین گوشی نیز حذف خواهد شد.

با توجه به اینکه متخصصان اپل در کارخانه‌ی رژیم اشغالگر قدس روی این گوشی هوشمند کار می‌کنند، از این‌رو به گفته‌ی کارمندان، شماری از سخت‌افزار مورد استفاده در آیفون ۸ اپل در دفتر این کمپانی واقع در سرزمین‌های اشغالی توسعه یافته اســت. همچنین وی به این موضوع اشاره کرده که کارمندان اپل در این دفتر روی تمام محصولات جدید اپل کار می‌کنند.

کارمند اپل که اطلاعاتی در رابطه با هویت وی ارائه نشده، جزئیات زیادی را در مورد نسل بعدی آیفون ارائه نکرده، حال آنکه وی ظاهر آیفون ۸ را بسیار متفاوت از آیفون‌ ۶ اس و آیفون ۷ خوانده اســت. یکی از انتقادات وارد شده به آیفون ۷ استفاده از طراحی تکراری اســت که در دو نسل پیشین نیز مورد استفاده قرار گرفته بود.

نکته‌ی جالب در خصوص اطلاعات ارائه شده توسط این فرد، استفاده از نام آیفون ۸ برای نسل بعدی گوشی هوشمند اپل اســت. با توجه به سیاست نامگذاری اپل برای نسل‌های مختلف گوشی‌های هوشمند، نسل بعدی آیفون اپل باید براساس سنت این کمپانی آیفون ۷ اس نام بگیرد، حال آنکه عدم پیروی از این سنت به معنای تحولات گسترده‌ای اســت که به مناسبت دهمین سالگرد عرضه‌ی آیفون به بازار در این گوشی هوشمند رخ خواهد داد. اپل معمولا در نسخه‌هایی که از حرف S استفاده می‌کنند، بروزرسانی جزئی در ظاهر و تغییرات سخت‌افزاری را اعمال می‌کند.

از دیگر اطلاعات ارائه شده باید به بهبود هر چه بیشتر دوربین مورد استفاده در این گوشی هوشمند اشاره کرد که البته امری عادی در نسل‌های جدید پرچمداران اپل اســت. براساس گفته‌های این کارمند که به نقل از بیزنس اینسایدر، زبان انگلیسی را به صورت دست و پا شکسته‌ای صحبت می‌کرده، دفتر جدید اپل با هدف کار روی محصولات جدید فعالیت می‌کند.

بیزنس اینسایدر در گفتگو با یکی از کارمندان سیسکو که دفتری در همان ناحیه دارد، به این نتیجه رسیده که اپل در این دفتر روی محصولات سخت‌افزاری خود کار می‌کند. کارمند سیسکو این اطلاعات را به نقل از دوستان خود که در اپل کار می‌کنند، بیان کرده اســت.

اپل این دفتر را پس از تصاحب استارتاپ‌هایی در همین ناحیه راه‌اندازی کرده اســت. تیم کوک این دفتر را دومین دفتر طراحی و توسعه‌ی اپل پس از دفتر مرکزی خوانده که بنابر اطلاعات موجود در آن تراشه‌، حافظه‌های ذخیره سازی، دوربین و فناوری‌های بی‌سیم توسعه می‌یابد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

پول نیوز مکان دفتر اصلی کسب و کار نه تنها بر فعالیت های روزمره و خلق و خوی کارکنان تاثیر می سرگذشت کمپانی سوپرسل،سازنده کلش آف کلنز، از …سرگذشت کمپانی سوپرسل،سازنده کلش آف کلنز، از اتاق ۳۰ متری تا ۱۵۰ کارمند از ۳۲ کشور جهانعصر ایران ارسال هوایی محموله کمک از ایران برای حلب سوریه دستور دادگاه نیجریه برای آزادی فوری آیفون سال آیفون نام داردآیفونسالآیفوننامبهترین بازی‎ها برای و پلاس بهترین اپلیکیشن‎ها برای آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاسموتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ نظرات کاربران در مورد گوشی …دوست عزیز اگه اندک مطالعه ای بر روی تکنولوژی های به کار رفته در دوربین اس ۷ داشتید و ترفند برای تبدیل شدن به استاد واتس اپ …واتس اپ حاصل تلاش و دو کارمند سابق شرکت یاهو است این شرکت گران بها بیشتر بخریم یا نخریم؟ تجربه من در …تمامی کالاها و خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند دانلود بازی شبیه سازی بازی در سبک شبیه سازی که توسط کمپانی طراحی و توسط کمپانی صفحه اصلی پورتال شرکت کاشفما می دانیم رمزهای عبور یک دردسر هستند ما انتظار معجزه نداریم اما میتوانیم به شما



لینک منبع :کارمند اپل از کار روی آیفون 8 توسط این کمپانی خبر داد

کارمند اپل از کار روی آیفون 8 توسط این کمپانی خبر داد - زومیت www.zoomit.ir/2016/9/28/136563/work-on-iphone-8-is-ongoing/‎Cached28 سپتامبر 2016 ... براساس اطلاعات ارائه شده توسط یکی از کارکنان اپل این کمپانی در حال کار روی آیفون 8 است. کارمند اپل از کار روی ایفون 8 توسط این کمپانی خبر داد - تکنومون technomon.com/.../کارمند-اپل-از-کار-روی-ایفون-8-توسط-این-کمپانی-خبر-داد‎Cached29 سپتامبر 2016 ... براساس اطلاعات ارائه شده توسط یکی از کارکنان اپل این کمپانی در حال کار روی آیفون 8 است - کارمند اپل از کار روی آیفون 8 توسط این کمپانی خبر داد | ناگفتنی ها nagoftaniha.com/news/کارمند-اپل-از-کار-روی-آیفون-8-توسط-این-کم/‎Cached28 سپتامبر 2016 ... طبق اطلاعات ارائه شده توسط یکی از کارکنان اپل، این کمپانی در حال کار روی آیفون ۸ است. انتظار می‌رود اپل نسل بعدی آیفون خود را سال ۲۰۱۷ میلادی ... کارمند اپل از کار روی آیفون 8 توسط این کمپانی خبر داد - زومجی www.zoomg.ir/2016/9/29/153565/iphone-8-apple/‎Cached29 سپتامبر 2016 ... براساس اطلاعات ارائه شده توسط یکی از کارکنان اپل، این کمپانی در حال کار روی آیفون ۸ است. کارمند اپل از کار روی آیفون 8 توسط این کمپانی خبر داد | یکی - قطره www.ghatreh.com/news/.../کارمند-اپل-کار-روی-آیفون-توسط-این-کمپانی-خبر-داد‎Cached28 سپتامبر 2016 ... یکی از کارکنان اپل در گفتگو با بیزینس اینسایدر خبر از کار بر روی آیفون 8 داده است. - ساعت 01:00فروش کمتر آیفون 7 نسبØ. کارمند اپل از کار روی آیفون 8 توسط این کمپانی خبر داد - گروه پارس parskhodrogroup.ir/2016/.../کارمند-اپل-از-کار-روی-آیفون-8-توسط-این-کم/ 28 سپتامبر 2016 ... کارمند اپل از کار روی آیفون 8 توسط این کمپانی خبر داد. یکی از کارکنان اپل در گفتگو با بیزینس اینسایدر خبر از کار بر روی آیفون ۸ داده است. جستجو : کارمند اپل از کار روی ایفون 8 توسط این کمپانی خبر داد - مدینتو modinto.com/.../کارمند-اپل-از-کار-روی-ایفون-8-توسط-این-کمپانی-خبر-داد جستجو : کارمند اپل از کار روی ایفون 8 توسط این کمپانی خبر داد. کارمند اپل از کار روی آیفون 8 توسط این کمپانی خبر داد | دورنگر ... doornegar.com/کارمند-اپل-از-کار-روی-آیفون-8-توسط-این-کم/‎Cached28 سپتامبر 2016 ... کارمند اپل از کار روی آیفون 8 توسط این کمپانی خبر داد. یکی از کارکنان اپل در گفتگو با بیزینس اینسایدر خبر از کار بر روی آیفون ۸ داده است. به گفته کارمند اپل گوشی سال بعدی این شرکت آیفون 8 است | تکفارس tech.gamefa.com/.../به-گفته-کارمند-اپل-گوشی-سال-بعدی-این-شرک/‎Cached28 سپتامبر 2016 ... درApple, اخبار تکنولوژی, شرکت های موبایل, کمپانی های بزرگ, موبایل. 0 ... این دفتر توسط تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل اینگونه توصیف می شود که دومین ... در حالی که این کارمند نمی توانست گوشی آیفون ۸ را بیش از این توصیف کند و ... باید بگوییم که این کار گوشی جدید شرکت اپل را کاملا متفاوت از گوشی های ... اپل - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/اپل‎Cached Similarاین شرکت در دههٔ هفتاد میلادی با معرفی ریزرایانه‌های اپل I، اپل II، اپل III و پس از آن ... این شرکت می‌توان آیپد، آی‌مک، مک بوک و آی پاد و آیفون و اپل واچ و اپل تی وی را نام برد. ... ظهور مکینتاش و ارائه نسخه‌های مختلف برنامه‌های نشر رومیزی توسط کمپانی ادوبی ... از فروش کامپیوترهای جدید مکینتاش با پردازنده اینتل در ژانویه ۲۰۰۶ خبر داد.