مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نیسان صندلی خودران ساختحرکت خودکار در صف

[ad_1]

دانش > فناوری - نیسان از زمانی که کارش را برای تولید خودرو کم کرد‌ه اســت، زمان بسیاری را برای طراحی نمونه‌های مفهومی مثل رانندگی متصل (به اینترنت) و جایگاه سوخت آینده صرف می‌کند. در همین راستا نیز به تازگی از نمونه یک صندلی رونمایی کرده اســت که مخصوص بانک‌ها و مکان‌هایی اســت که افراد در نوبت می‌نشینند و این صندلی خودش افراد را به نوبت حرکت می‌دهد.

به گزارش آنا،این صندلی‌ که ProPilot نام دارد، بعد از ایده انقلابی قبلی نیسان یعنی صندلی‌های خودپارک آمده اســت. صندلی هوشمند Parking Chair قادر بود بعد از پایان جلسه، بلافاصله در جای خود پشت میز قرار گیرد.
اما ProPILOT که «خودران» هم نامیده می‌شود، با اصولی شبیه به خودروها حرکت می‌کند. یعنی با حفظ فاصله بین صندلی جلویی و عقبی حرکت می‌کند و با همین فاصله هم سر جایش می‌ایستد.


هدف از ساخت این صندلی، استفاده از آن در رستوران‌ها یا آرایشگاه‌هاست که در آن افراد مجبورند در صف بایستند. با این صندلی‌ها، افراد در صف می‌نشینند و دیگر خودشان جابه‌جا نمی‌شوند. زیرا صندلی‌ها خودشان به ترتیب به سمت جلوی صف حرکت می‌کنند و صندلی اولی که خالی می‌شود، خودش به سمت ته صف حرکت می‌کند.


نیسان برای ساخت این صندلی ازچرخ‌های موتوردار استفاده کرده اســت و دوربینی روی آن تعبیه کرده اســت تا بتواند صندلی جلویی خودش را در صف مانیتور کند و نسبت به فاصله با آن حرکت کند.

۵۴۵۴


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

نیسان صندلی خودران ساختحرکت خودکار در صف



لینک منبع :نیسان صندلی خودران ساختحرکت خودکار در صف

Images for نیسان صندلی خودران ساخت/حرکت خودکار در صف نیسان صندلی خودران ساخت /حرکت خودکار در صف - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/584537/science/technology‎Cached29 سپتامبر 2016 ... نیسان صندلی خودران ساخت /حرکت خودکار در صف. دانش > فناوری - نیسان از زمانی که کارش را برای تولید خودرو کم کرد‌ه است، زمان بسیاری را برای ... نیسان صندلی خودران ساخت/حرکت خودکار در صف+تصاویر - آفتاب aftabnews.ir/.../نیسان-صندلی-خودران-ساختحرکت-خودکار-در-صف-تصاویر‎Cached29 سپتامبر 2016 ... نیسان از زمانی که کارش را برای تولید خودرو کم کرد‌ه است، زمان بسیاری را برای طراحی نمونه‌های مفهومی مثل رانندگی متصل (به اینترنت) و جایگاه ... نیسان صندلی خودران ساخت/حرکت خودکار در صف+تصاویر | آفتاب نیوز vista.ir/.../نیسان-صندلی-خودران-ساخت-حرکت-خودکار-در-صف-تصاویر‎Cachedنیسان صندلی خودران ساخت/حرکت خودکار در صف+تصاویر. نیسان از زمانی که کارش را برای تولید خودرو کم کرد‌ه است، زمان بسیاری را برای طراحی نمونه‌های مفهومی مثل ... نیسان صندلی خودران ساخت/حرکت خودکار در صف (3 عکس) - سرزه www.serze.com/نیسان-صندلی-خودران-ساختحرکت-خودکار-1901606/‎Cached29 سپتامبر 2016 ... نیسان صندلی خودران ساخت/حرکت خودکار در صف تکنولوژی - نیسان از هنگامی که کارش را برای تولید خودرو کم کرد‌ه است، زمان بسیاری را برای دیزاین ... نیسان صندلی خودران ساخت/حرکت خودکار در صف / خبر آنلاین khabarfarsi.com/ext/25833544 به گزارش آنا،این صندلی که ProPilot نام دارد، بعد از ایده انقلابی قبلی نیسان یعنی ... اما ProPILOT که خودران هم نامیده می شود، با اصولی شبیه به خودروها حرکت می کند. نیسان صندلی خودران ساخت/حرکت خودکار در صف+تصاویر - آفتاب ... khabarfarsi.com/u/25834271 نیسان صندلی خودران ساخت/حرکت خودکار در صف+تصاویر. نیسان از زمانی که کارش را برای تولید خودرو کم کرد ه است، زمان بسیاری را برای طراحی نمونه های مفهومی مثل ... نیسان صندلی خودران ساخت/حرکت خودکار در صف+تصاویر | نیسان - قطره www.ghatreh.com/.../نیسان-صندلی-خودران-ساخت-حرکت-خودکار-تصاویر 28 سپتامبر 2016 ... نیسان از زمانی که کارش را برای تولید خودرو کم کرد ه است، زمان بسیاری را برای طراحی نمونه های مفهومی مثل رانندگی. نیسان صندلی خودران ساخت/حرکت خودکار در صف+تصاویر - آفتاب | دمادم damadam.ir/.../نیسان-صندلی-خودران-ساخت-حرکت-خودکار-در-صف.../3777445‎Cached29 سپتامبر 2016 ... نیسان صندلی خودران ساخت/حرکت خودکار در صف+تصاویر. نیسان از زمانی که کارش را برای تولید خودرو کم کرد ه است، زمان بسیاری را برای طراحی ... جی نیوز - نیسان صندلی خودران ساخت حرکت خودکار در صف+تصاویر jnews.jamaran.ir/news/id/1285820 29 سپتامبر 2016 ... نیسان صندلی خودران ساخت حرکت خودکار در صف+تصاویر. گردآوری جی نیوز : بعد از ایده انقلابی قبلی نیسان یعنی صندلی‌های خودپارک آمده است.